Ja mensen, het is weer eens zover om mijn sportive imcompetentie te laten zegevieren.
Wat is er in godsnaam nou de lol aan die krachtsport evenementen??
Zoals laatst in Rotterdam bv dat NK tramtrekken, gaan er van die stoere sjonnies en anita,s laten zien dat ze heul hendig sterk zijn en een tram kunnen trekken, poeh poeh hoe stoer zeg.
Daar hebben ze sleep materieel voor uitgevonden, gewoon de sleepwagen ervoor, aankoppelen, en gasen maar.
Zo zou ik het aan pakken en zou al die wannabee hulkjes vet hard pwnen met m,n driving skillz.
Net als die Sterkste man en Sterkste vrouw dingen, WTF vrachtwagen trekken, doe niet moeilijk man, gewoon instappen, sleuteltje om, en karren maar.
Maar nee, er moet weer eens de spierballen gebruikt worden want oh oh wat zijn deze deelnemers toch stoer dat ze dat kunnen.
Zo heb je dus ook zo,n onderdeel dat ze een gewicht over een mur moeten gooien, in de fucking middeleeuwe hadden ze daar dit apparaat voor.
![]()
Lijkt me toch handiger om zo,n gewicht over een muur te krijgen, en ,t kost je je rug niet.
ook, dat ze die grote ballen op een bepaald platform moeten leggen, HALLOO!!! HEBBEN WIJ NOOIT VAN EEN HEFTRUCK GEHOORD OFZO!?!?!?!
En dan hebben we natuurlijk nog de jongens en meisjes van de bodybuilding.
GATVERDEGATVERREDAMME!!!
Er moet toch echt wat psychisch niet in orde zijn bij je als je op een podium in je zwembroek of in je bikini je spierballen gaat laten zien, en er nog een prijs mee hopen te winnen ook.
Lijkt net een vleeskeuring.
Plus dat het er totaal niet uitziet, vooral als je die pro vrouwen neemt, door die spiermassa zijn heel de vrouwelijke contouren weg.
Niks geen tieten meer ofzo.
Klacht: ontzettend nutteloze sport dat sterkste mannen gedoe, waar wij hier in Vlaardingen elk jaar op koninginnedag mee worden verblijd (of niet natuurlijk)
Klacht 2, Trams zijn om mee te rijden en niet om er met z,n allen aan te gaan sjorren, dat doe je thuis maar bij moeders de vrouw ofzo.
Klacht 3: Breek me de bek niet open over bodybuilders, ik moet nog eten.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mr-Coffee op 22-10-2008 19:54:52 ]
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!