quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:40 schreef DroogDok het volgende:
Echte mannen dansen niet![]()
Die zitten aan de bar naar de vriendin van TS te kijken.
De sloerie!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:36 schreef neusgat het volgende:
Ik was laatst namelijk oude foto's aan het kijken en zag mijn (dronken) vriendin op een feestje (waar ik niet was) ook gewoon dansen op een manier waarvan ik dacht, "dat is niet nodig". Niet dat ze daar overdreven geil stond te doen, maar wel gewoon handjes in de lucht en het lichaam eens goed "showen".
Zo simpel mag het helaas niet meer zijn, volgens TS.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:46 schreef Use_This_Name het volgende:
dansen voor je lol omdat de beat je zeer zeker bevalt?
En dan? Dan trekken ze je vriendin in een steeg om haar bruut te verkrachten? En misschien geniet ze er zelfs nog wel van. The horror. En dat allemaal omdat die handjes de lucht in gingen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:17 schreef neusgat het volgende:
Zo werkt de wereld helaas niet en geil doen leidt tot geile kerels. Ik vind dat dus niet nodig.
Nee het gaat natuurlijk niet om die handjes, maar om de poses op alle foto's waar continue kerels met kwijl op de wang om haar heen staan. (ik zeg niet dat ze een supermodel is maar bovengemiddeld uiterlijk is al genoeg voor de meesten)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan? Dan trekken ze je vriendin in een steeg om haar bruut te verkrachten? En misschien geniet ze er zelfs nog wel van. The horror. En dat allemaal omdat die handjes de lucht in gingen.
Koop een burka voor haar.
ok genoeg is genoeg...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:24 schreef neusgat het volgende:
[..]
Nee het gaat natuurlijk niet om die handjes, maar om de poses op alle foto's waar continue kerels met kwijl op de wang om haar heen staan.
Ze gaat niet vreemd en daar vertrouw ik haar op. Ze heeft die geilende kerel ook gewoon ontvlucht dus ik maak me daar geen zorgen over.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:26 schreef Copycat het volgende:
Je vertrouwt je vriendin toch?
Of is het zo'n zwak, teer poppetje dat niet van zich af kan bijten?
En kwalijke zaak. Kom op zeg.
Ik snap je punt maar dan bedoel je dus dat geil dansen "onbewust" is en dat je "bewust" alleen lekker lol hebt op de muziek.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:31 schreef Garisson72 het volgende:
Is het niet gewoon zo dat je vriendin het leuk vindt om te dansen en dat op haar eigen manier doet, zoals iedereen in de vrije tijd lekker moet kunnen doen wat hij/zij wil?
Als je er rekening mee moet houden wat je eventueel bij het manvolk teweegbrengt kun je eigenlijk niet veel meer, met al dat geheupwieg tijdens het voorbijlopen en die zinneprikkelende manier waarop ze haar glas vasthoudt. Stel je voor dat ze buitenshuis een banaan eet! Zo met haar lipjes er overheen...
Dude, zij is lang niet de enige die dat doet. Er zijn zat meisjes die bezet zijn en geil dansen. Jij als bezet man hebt groen licht om daar geil mee te dansen. Totaal onschuldig en goed voor je zelfvertrouwen. Als de meisjes/vrouwen tenminste niet weglopen van je.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef neusgat het volgende:
[..]
Ze gaat niet vreemd en daar vertrouw ik haar op. Ze heeft die geilende kerel ook gewoon ontvlucht dus ik maak me daar geen zorgen over.
Ik vind het wel vervelend dat ze die aandacht nodig heeft en die dus op zoekt door zo te dansen. Daar zijn jullie het toch mee eens? -> Dat je de aandacht opzoekt door zo te dansen?
Ik vind het gewoon niet leuk dat ze die aandacht dus opzoekt terwijl ze een vriend heeft... Maar misschien overdrijf ik het.
Sorry voor mijn lichtelijke overdreven uitsprakenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:32 schreef Use_This_Name het volgende:
[..]
ok genoeg is genoeg...
bewijs willen we zien
Het is allemaal jouw associatie, het is iets van jou om te denken dat je vriendin 'gevaar' loopt als ze al-dan-niet uitbundig staat te dansen met kerels in de buurt. Het heeft allemaal te maken met jouw angst voor die kerels, en nu wil je dat je vriendin haar vrije zelf niet meer zal zijn omdat jij dat niet trekt.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef neusgat het volgende:
Ik vind het wel vervelend dat ze die aandacht nodig heeft en die dus op zoekt door zo te dansen. Daar zijn jullie het toch mee eens? -> Dat je de aandacht opzoekt door zo te dansen?
Ik vind het gewoon niet leuk dat ze die aandacht dus opzoekt terwijl ze een vriend heeft... Maar misschien overdrijf ik het.
Nee. Ik dans blijkbaar ook erg uitdagend, maar dat doe ik niet om de aandacht, maar omdat ik het lekker vind om zo te dansen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef neusgat het volgende:
Niet volledig mee eens en ik verbied haar natuurlijk niks. Ik heb er zelf ook niks van gezegd. Ik ben ook niet bang dat ze vreemdgaat.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is allemaal jouw associatie, het is iets van jou om te denken dat je vriendin 'gevaar' loopt als ze al-dan-niet uitbundig staat te dansen met kerels in de buurt. Het heeft allemaal te maken met jouw angst voor die kerels, en nu wil je dat je vriendin haar vrije zelf niet meer zal zijn omdat jij dat niet trekt.
O dat ben ik nog vergeten te vermelden: misschien zal het tegenstrijdig overkomen na mijn vorige reactie, maar met de onbewuste evolutietechnische achtergrond van vruchtbaarheid/sterke genen tonen ben ik het wel eens.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:35 schreef neusgat het volgende:
Ik snap je punt maar dan bedoel je dus dat geil dansen "onbewust" is en dat je "bewust" alleen lekker lol hebt op de muziek.
Maar in die naiviteit geloof ik niet. Je weet dondersgoed als je met je kont draait, je tieten naar voren duwt, je nek draait en zwoel naar boven kijkt wat je aan het doen bent. Namelijk geil overkomen.
Waarom doe je dat dus?
Dat dus, TS zoekt er teveel achterquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:47 schreef Red_Cat het volgende:
Er bestaat ook zoiets als dansen omdat je het gewoon leuk vind. Een uitlaadklep op goede muziek.
Ik vind dit een beetje miereneukerij...
Dat is inderdaad de hele kwestie van dit topic...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:43 schreef Copycat het volgende:
Jij vertaalt het als aandacht zoeken, zij vertaalt het als lekker dansen. Niks meer, niks minder.
Ok, JIJ ziet dat zo. Wat betekent dat? Dat de rest van de planeet het dan dus ook maar zo moet zien?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:42 schreef neusgat het volgende:
Wel vind ik het klote dat zij die aandacht wil. De bevestiging dat kerels op haar geilen vindt ze dus stiekem wel prettig. Dat behoort niet nodig te zijn vind ik. Ik heb die bevestiging van andere meiden ook niet (meer) nodig. Ik weet namelijk dat ik thuis een meid heb zitten die gruwelijk verliefd op me is. Ik ga me dus ook niet constant "op mijn best" profileren aan anderen en ik ga al helemaal niet de situtaties opzoeken waarin vrouwen me willen kussen. (ook al hoef ik ze zelf niet)
Ja, over die koffie gesproken: het wordt wel altijd gezegd dat vrouwen die goed kunnen dansen dús ook wel goed in bed moeten zijn. (Alle mannen weten dat, dáárom staan ze allemaal een nat plekje in hun unterhosen te maken als ze je vriendin zien, TS.)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:49 schreef Copycat het volgende:
Ik kan ook heel uitbundig heel stom dansen. Maar sommige nummers lenen zich nu eenmaal voor heupwiegen, haren losgooien en shake that booty.
En dan vindt 'men' het maar sexy ende geil. Niet mijn probleem. Ik leef me gewoon uit op de dansvloer en denk je daardoor meer bij me te kunnen bereiken, kom je van een kouwe kermis thuis. Of je moet erg leuk zijn, dan krijg je koffie.
quote:
Garisson, ik ben het wel met je eens dat ik mezelf hier niet druk over hoef te maken. Maar eigenlijk maak ik me ook niet druk over het feit dat die kerels op haar geilen, want ik vertrouw haar.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, over die koffie gesproken: het wordt wel altijd gezegd dat vrouwen die goed kunnen dansen dús ook wel goed in bed moeten zijn. (Alle mannen weten dat, dáárom staan ze allemaal een nat plekje in hun unterhosen te maken als ze je vriendin zien, TS.)
Any comments?
Jij dacht verkeerd, opgelost, slotje?quote:
Dat is een rationalisatie, dat zegt niks over de werkelijke reden dat je zo danst.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Ik dans blijkbaar ook erg uitdagend, maar dat doe ik niet om de aandacht, maar omdat ik het lekker vind om zo te dansen.
Ja hoe harder je dit voor jezelf gaat zitten verdedigen, hoe rotsvaster mijn overtuiging dat je het allemaal dus niet vertrouwt. Als je haar écht zou vertrouwen, zou het je namelijk niet zoveel uitmaken. Full stop.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:59 schreef neusgat het volgende:
Garisson, ik ben het wel met je eens dat ik mezelf hier niet druk over hoef te maken. Maar eigenlijk maak ik me ook niet druk over het feit dat die kerels op haar geilen, want ik vertrouw haar.
Ik maak me druk over het feit dat zij kerels op haar laat geilen... Ik vind het klote dat zij op een feest waar ik niet was nogal "in the picture" staat, samen met een vriendin. Dat ze daar lekker geil staat te doen en al lachend met 10 kerels op de foto staat die maar wat graag haar omhelzen en wat dan ook...
Waarom moet dat? Ze hoeft maar 1 kerel op te geilen, en dat ben ik. En andersom.
Je houdt hier vast aan een rechtlijnigheid die in de praktijk gewoon niet werkt, en dat blijkt wel uit het feit dat je dit topic opent.quote:Ik ben niet gelovig maar als je aan monogamie doet, dan moet je het ook goed doen. En zij denkt daar normaal precies hetzelfde over en schaamt zich achteraf ook voor haar dronken gedrag zegt ze. (en nee ik heb er geen probleem van gemaakt waardoor ze dat zei)
Gefeliciteerd, je vriendin is een echt mens.quote:Ze zegt zelfs niet eens meer dronken te willen worden zonder mij, maar dat maakt het nog erger. Namelijk dat ze dus als ze dronken is (en de remmingen afnemen) ze behoefte krijgt aan dit soort aandacht.
Enlighten me. Wat is mijn werkelijke reden om zo te dansen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat is een rationalisatie, dat zegt niks over de werkelijke reden dat je zo danst.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat dansen iets wat je doet omdat je het leuk vindt en je de muziek leuk vindt.
Kanker TMF generatie. Sterf af.
Je danst vast inderdaad omdat je dat prettig vindt. De reden dat je dat prettig vindt is echter zeer waarschijnlijk gelegen in het feit dat dit een gunstige manier is om voor nageslacht te zorgen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Enlighten me. Wat is mijn werkelijke reden om zo te dansen?
Wil ik laten zien dat ik soepel in de heupen en dus in the sack ben? Dat ik vruchtbaar ben en probleemloos kinderen kan baren? Ben ik eigenlijk op zoek naar dat alfa mannetje om mij te temmen?
Maar ik wil helemaal geen kinderen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
Je danst vast inderdaad omdat je dat prettig vindt. De reden dat je dat prettig vindt is echter zeer waarschijnlijk gelegen in het feit dat dit een gunstige manier is om voor nageslacht te zorgen.
diedericks wereldbeeld stort inquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen kinderen.
Wat ben ik dan voor misbakselquote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je danst vast inderdaad omdat je dat prettig vindt. De reden dat je dat prettig vindt is echter zeer waarschijnlijk gelegen in het feit dat dit een gunstige manier is om voor nageslacht te zorgen.
ben je een hermafrodiet ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat ben ik dan voor misbakselIk dans ook wel eens als ik alleen ben
![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:32 schreef Yesse het volgende:
Wat ben ik dan voor misbakselIk dans ook wel eens als ik alleen ben
![]()
ongeacht die wens zit dat er evolutionair gewoon ingebakken hoor... soort paflov zeg maar...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar van dansen op zich krijg je ook een goed gevoel omdat er van alles vrij komt waardoor je vaak blij wordt. Met of zonder het andere geslacht. En het lijkt me als je 'alleen' danst je dit niet doet om het andere geslacht aan te trekken...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:55 schreef Re het volgende:
[..]
ongeacht die wens zit dat er evolutionair gewoon ingebakken hoor... soort paflov zeg maar...
't schijnt dat ze aan 'Bubbling' doet. Maar dat is volstrekt harmless.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:01 schreef heartz het volgende:
De meeste dansen idd voor de lol, voor sommige is het een uitlaatklep.
Maar 'schuren' lijkt meer op 'droog neuken', als je vriendin dat niet doet, is er niets aan de hand.
Yep harmelessquote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't schijnt dat ze aan 'Bubbling' doet. Maar dat is volstrekt harmless.
Goeie vraag...quote:
Misschien ben je onbewust toch een beetje bezitterigquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:01 schreef neusgat het volgende:
[..]
Goeie vraag...
Ik ben niet bang dat ze vreemd gaat en ik weet zelf ook niet waar ik wel bang voor ben. Maar het feit dat ze de aandacht van andere jongens leuk vindt en dat ze die aandacht opeist door zo te dansen vind ik vervelend.
Het zal dus wel iets te maken hebben met angst voor dat ik qua aandacht niet genoeg ben en dat als ik er niet bij ben, dat ze dan maar aandacht wil van andere jongens...
Ik weet het niet![]()
Ik weet alleen dat ik het kut vind haar zo te moeten zien
Dus tijdens het dansen denk je nergens anders aan? Je geniet geen moment van de muziek of de beat of de sfeer om je heen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:36 schreef neusgat het volgende:
Als vrouwen met hun kont staan te draaien terwijl ze hun bos krullen van links naar rechts zwepen, dan is dat een absolute actie om te laten zien hoe "gezond" en "geschikt" ze wel niet zijn om kinderen van te krijgen... Oftewel, dansen heeft alles en alleen te maken met verleiding en sex.
Het is wel begrijpelijk hoor, maar zoals je zelf eigenlijk ook al zegt, slaat het nergens op. Jij vindt het zelf waarschijnlijk toch ook wel leuk als je aandacht van andere vrouwen krijgt?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:01 schreef neusgat het volgende:
[..]
Goeie vraag...
Ik ben niet bang dat ze vreemd gaat en ik weet zelf ook niet waar ik wel bang voor ben. Maar het feit dat ze de aandacht van andere jongens leuk vindt en dat ze die aandacht opeist door zo te dansen vind ik vervelend.
Het zal dus wel iets te maken hebben met angst voor dat ik qua aandacht niet genoeg ben en dat als ik er niet bij ben, dat ze dan maar aandacht wil van andere jongens...
Ik weet het niet![]()
Nee, niet misschien.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef neusgat het volgende:
[..]
In die naiviteit geloof ik niet. Het zit in de aard van het beestje om je verleidelijk op te stellen. En jij weet van jezelf ook wel wanneer je verleidelijk over komt en wanneer niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:17 schreef B1nulnul het volgende:
God wat voel ik me ubergeil als ik dans. 5 centimeter naar links met mijn kont, en dan weer naar rechts. De subtiele verplaatsing van mijn weelderige haardos. Ik weet zeker dat iedereen naar mij kijkt en op mij geilt, als ik daar tussen honderden andere mensen hutjemutje sta geklemd.
Conclusie: of je vriendin is een slet die constant aan het cockteasen is. Maar dat lijkt me hier niet op zijn plaats met dat handjes in de lucht![]()
of je ziet spoken omdat jij geil van dr wordt.
Oh, ik dacht dat ik het deed omdat ik het leuk vondquote:Oftewel, dansen heeft alles en alleen te maken met verleiding en sex.
Zou je denken?quote:
Dat dus, ik vind het heerlijk om te dansen , maar echt niet alleen om mezelf te etaleren.. ik vind het gewoon heerlijk en dat er dan mensen naar me kijken.. tja als ze er van genieten mij bestquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:47 schreef AgLarrr het volgende:
Euh... ik ga er vanuit dat ik 0 seks uitstraal als ik dans. Ik dans namelijk als een halvegare, samen met andere halve garen, op muziek gemaakt door halve garen, omdat we biertjes drinken en keet maken. Als ik mijn lichaam wil showen ga ik wel prominent aan de bar staan/hangen.
Tjezus, wat een gedachtegangen over dansen zeg...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:36 schreef neusgat het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat dansen niets meer is dan het laten zien van je genen aan de buitenwereld. Met andere woorden, je laat je fitheid, lichaam en ritmegevoel zien aan anderen, vooral aan het andere geslacht.
Als vrouwen met hun kont staan te draaien terwijl ze hun bos krullen van links naar rechts zwepen, dan is dat een absolute actie om te laten zien hoe "gezond" en "geschikt" ze wel niet zijn om kinderen van te krijgen... Oftewel, dansen heeft alles en alleen te maken met verleiding en sex.
De vraag is dan dus, hoe dans jij als je een relatie hebt? Sta je als vrouw dan nog steeds met je kont te draaien en vind je het nog steeds leuk om de bevestiging van hitsige mannen te krijgen dat je nog goed in de markt ligt? (ook al wil je absoluut niet vreemd gaan)
Ik was laatst namelijk oude foto's aan het kijken en zag mijn (dronken) vriendin op een feestje (waar ik niet was) ook gewoon dansen op een manier waarvan ik dacht, "dat is niet nodig". Niet dat ze daar overdreven geil stond te doen, maar wel gewoon handjes in de lucht en het lichaam eens goed "showen".
Ik weet wel dat er verder geen bewuste gedachte achterligt en ze never nooit vreemd zal gaan, maar ik vind het toch een beetje vreemd.
Waarom wil je nog steeds die bevestiging van geilende kerels krijgen als je al een relatie hebt?
OF zijn er andere redenen die ik niet zie om te dansen? Omdat je vriendinnen ook geil dansen ga je er in mee? Aangeleerd gedrag?
Discussier hier over motieven voor dansen en hoe je daar mee om gaat in een relatie.
Weet je wel dat je als vrouw zijnde(en bovengemiddeld is dan niet eens nodig) amper nog kan ademen als je altijd rekening moet houden met mannen die weleens geil kunnen worden van je als je maar gewoon wat doet?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:24 schreef neusgat het volgende:
[..]
Nee het gaat natuurlijk niet om die handjes, maar om de poses op alle foto's waar continue kerels met kwijl op de wang om haar heen staan. (ik zeg niet dat ze een supermodel is maar bovengemiddeld uiterlijk is al genoeg voor de meesten)
Jij vindt het niet vreemd om al die aandacht op te eisen en kerels een stijve pik te bezorgen bij wijze van spreken als je een vriend hebt? En als ze dan te intiem worden, dan pas ga je er van door?
Er kwam op een gegeven moment ook een jongen met haar dansen zei ze. Eerst "gewoon" en vond ze het onschuldig want ze kende em van school, maar op een gegeven moment "wilde hij meer" en is ze "gevlucht".
Is dat niet gewoon te laat aan de bel trekken? Een kerel wil ALTIJD meer, vooral als je geil aan het doen bent... Daarom vind ik het een kwalijke zaak.
En burka is natuurlijk onzin, maar ik was wel een beetje geschrokken van haar dronken uitlatingen daar.
Irrelevant. Je bent geprogrammeerd om ze te krijgen, en dus dans je.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en waarom vind je dansen fijn? Dat is natuurlijk niet toevallig...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Tjezus, wat een gedachtegangen over dansen zeg...
Als ik dans dan doe ik dat omdat de muziek me laat bewegen, ik het niet kan helpen daarin mee te gaan, meer het gevoel van de muziek dan wat iemand anders ervan zou vinden.
Dus heerlijk meegaan met de flow van de muziek, niet meer en niet minder.
Dansen is een oerding, het zit in je, je kan het niet helpen, of je dat nu alleen doet of met iemand anders, of met een heleboel mensen, het is heerlijk om te doen en heeft vaak minder met bewust verleiden te maken dan je denkt.
Mannen, kunnen echt alleen in sekstermen denken soms, heel vermoeiend, meid heeft gewoon lol, danst lekker, jongen is jaloers, oeeeehh ze verleid een andere jongen, mijn god zeg.
Leer ermee leven dat vrouwen sensuele wezens zijn met een heerlijk lichaam, dat ze vaak va dansen houden en gewoon lekker lol willen maken zonder dat ze zo bewust bezig zijn met dat iemand er weleens geil van kan worden.
Dansen is emotie, dansen is een oerding, dansen is heerlijk om te doen, het is gewoon zoals het is, dans zelf ook eens, dan weet je het, laat je eens lekker gaan in dat natuurlijke oergevoel waaraab uiting gegeven moet worden in beweging, beweging is een wet van dit universum, als je het vaag wilt zien, alles danst, zelfs de kleinste deeltjes in het universum
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
Irrelevant. Je bent geprogrammeerd om ze te krijgen, en dus dans je.
Nee, we hebben ook nog een prefrontale cortex. Maar dansen vinden we (of eigenlijk vooral vrouwen, mannen winnen liever discussies ed) echt alleen maar leuk omwille van de seksuele drijfveer.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Punt uit.
![]()
Ja, het zit in onze natuur, in ons onderbewustzijn. Maar dat betekent imo niet één op één dat je elke keer een paringsdans doet. Ik wil tenminste echt niet iedereen neuken met wie ik dans.
Als nou de mensheid ervan afhankelijk was, dàn zou ik er nog wel even over na willen denken.
Nou de normale meisjes die ik ken doen dat hele naar hun eigen kont kijken niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:36 schreef neusgat het volgende:
[..]
Als jij een jongen bv aankijkt met je zwoelste blik terwijl je daarna naar je eigen kont kijkt die soepele rondjes maakt, dan weet jij net zo goed als ik wat je aan het doen bent. Ben eens eerlijk tegen jezelf.
Waarom zou je er dan wel over nadenken? Ben je begaan met het lot van de mensheid? Ik zou het in dat geval juist NIET doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Punt uit.
![]()
Ja, het zit in onze natuur, in ons onderbewustzijn. Maar dat betekent imo niet één op één dat je elke keer een paringsdans doet. Ik wil tenminste echt niet iedereen neuken met wie ik dans.
Als nou de mensheid ervan afhankelijk was, dàn zou ik er nog wel even over na willen denken.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:36 schreef neusgat het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat dansen niets meer is dan het laten zien van je genen aan de buitenwereld. Met andere woorden, je laat je fitheid, lichaam en ritmegevoel zien aan anderen, vooral aan het andere geslacht.
Als vrouwen met hun kont staan te draaien terwijl ze hun bos krullen van links naar rechts zwepen, dan is dat een absolute actie om te laten zien hoe "gezond" en "geschikt" ze wel niet zijn om kinderen van te krijgen...
Ik dans nooit, ik kan ook niet dansen, ben ik te houterig voor, wat zegt dat over mijn bedprestatiesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:32 schreef dborhem het volgende:
IK vind het grote onzin om te stellen dat je als vrouw extra met je kont gaat draaien en met je haar gaat zwiepen als je nog geen relatie hebt,er zijn genoeg vrouwen die zo doen en heel gelukkig zijn met iemand.
Als ik dans dan beweeg ik gewoon mee,eerst gebeurd dat langzaam maar als ik echt full blast vooruit gaat heb ik echt een cirkel van 2 meter om mij heen nodig,en dan doe ik niet eens overdreven.
Vrouwen vinden het reuze interessant om te zien hoe een man danst,want de manier waarop je danst is direct gerelateerd aan hoe je bent in bed,en zo beweeg ik ook.
Mijn vader was van zuid-amerikaanse afkomst,dus geen houterig hollands dansen door mij.
Weinig, aangezien die nog nooit op de proef zijn gesteld.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:35 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik dans nooit, ik kan ook niet dansen, ben ik te houterig voor, wat zegt dat over mijn bedprestaties.
Dat weet ik niet,want ik ben geen vrouw.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:35 schreef servus_universitas het volgende:
Ik dans nooit, ik kan ook niet dansen, ben ik te houterig voor, wat zegt dat over mijn bedprestaties.
Mee eens. Dansen kan ook een vorm van kunst zijn. En het kan ook wel eens goed zijn voor de gezondheidquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:21 schreef servus_universitas het volgende:
Wat een hoop gelul in de OP, ongelofelijk! Man, lees eens een boek over de dans. De dans is van origine helemaal niet bedoeld voor het seksuele. Het had vooral een sociale/maatschappelijke functie. Triest hoe al die tradities van weleer tegenwoordig worden vergald door ze drenken in de ketel met seksuele uitspattingen. Of laat ik zeggen: triest dat sommige mensen niet weten wat de betekenis is van bepaalde zaken en als gevolg van een gebrek aan die kennis zich maar beroepen op datgene wat iedere hansworst nog kan begrijpen: seks.
Dat is maar de vraag.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:43 schreef Copycat het volgende:
Jij vertaalt het als aandacht zoeken, zij vertaalt het als lekker dansen. Niks meer, niks minder.
2 dure woorden in 1 zin... Dit is dubbele penetratie Diederik, jij vuige sexhoer.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat ik op dit discussieforum zo mijn eruditie en slimme redeneringen met veel genoegen tentoonspreidt heeft vermoedelijk dezelfde achtergrond.
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
2 dure woorden in 1 zin... Dit is dubbele penetratie Diederik, jij vuige sexhoer.
whehehe feyenoord 100 jaar, bijna dood en begravenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:26 schreef Roquefort het volgende:
Met d'r handen in de lucht? Wat een slet. Die wil geneukt worden. Liefhebbers?
[ afbeelding ]
:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 18:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
whehehe feyenoord 100 jaar, bijna dood en begraven
*proest*quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Weinig, aangezien die nog nooit op de proef zijn gesteld.
Omdat het stofjes in je lijf brengt die maken dat je je fijn voelt om het maar plastisch uit te drukken.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:44 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja, en waarom vind je dansen fijn? Dat is natuurlijk niet toevallig...
Dat er een spelfout in staat, doet er dan weer afbreuk aanquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
2 dure woorden in 1 zin... Dit is dubbele penetratie Diederik, jij vuige sexhoer.
Dan ben je niet onzeker maar wel een enorme trieste klootzak!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:38 schreef cesareborgia het volgende:
Noem me maar onzeker of iets dergelijks maar als mijn vriendin geil staat te dansen met andere kerels heeft zen een blauw oog te pakken.
en ben jij op termijn een exvriendin rijkerquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 14:38 schreef cesareborgia het volgende:
Noem me maar onzeker of iets dergelijks maar als mijn vriendin geil staat te dansen met andere kerels heeft zen een blauw oog te pakken.
Noem me maar onzeker, maar dat zou hem ook een paar blauwe ballen opleveren en dan niet op termijnquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
en ben jij op termijn een exvriendin rijker
Jezus, dat vind ik vrij ziek. Voor mij is het juist iets om trots op te zijn. Ik heb het liefst dat ze de meeste aandacht krijgt van de hele zaak. Als ze daarna maar met mij meegaat naar huisquote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:01 schreef neusgat het volgende:
[..]
Goeie vraag...
Ik weet het niet![]()
Dat en ook, als je van iemand houdt dan wil je toch dat die persoon gelukkig is en geniet van het leven en dansen is heerlijk, so what als de hele zaak naar haar kijkt. Ze is gelukkig ( voor een groot deel doordat JIJ haar vriend bent!) en geniet van het leven. Het idee dat ze geil danst zit waarschijnlijk ook vooral in jouw gekleurde jaloerse bril. Het enige dat je met jou jaloerse gedrag bereikt is dat zij ongelukkig wordt, omdat je haar niet vertrouwt, lees: jaloers is iemand ergens toch niet vertrouwen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:22 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Jezus, dat vind ik vrij ziek. Voor mij is het juist iets om trots op te zijn. Ik heb het liefst dat ze de meeste aandacht krijgt van de hele zaak. Als ze daarna maar met mij meegaat naar huis
Hm, toch bijzonder, bovenstaande post.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 18:32 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb echt met stijgende verbazing dit topic zitten lezen. Je vriendin staat gewoon te dansen en jij maakt er van dat ze geil aan het dansen is.
De meeste mannen die ik ken vinden het prachtig om te zien wat hun vriendin teweeg brengt bij andere mannen om vervolgens weer met hun vriend naar huis te gaan. Dat bevestigd alleen maar dat ze een mooie, leuke vriendin hebben.
dubbelquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:22 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Jezus, dat vind ik vrij ziek. Voor mij is het juist iets om trots op te zijn. Ik heb het liefst dat ze de meeste aandacht krijgt van de hele zaak. Als ze daarna maar met mij meegaat naar huis
juistquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:22 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik dat deze verdediging geen schijn van kans maaktquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
Gvd, je hebt gelijk. Wat erg, ik ben me even heel erg aan het schamen
. Ter verdediging wil ik wel aanvoeren dat ik zoveel schrijf dat er normaliter meerdere zinnen door elkaar door mijn hoofd lopen, wat de kans op dit soort grammaticale blunders enigszins verhoogt/verhoogd (
).
Dan voer ik gewoon formeel verweer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:33 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik dat deze verdediging geen schijn van kans maakt
Klopt. Een man die jaloers is als zijn vriendin voor zijn neus gepaald wordt, is inderdaad bijzonder onaantrekkelijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:13 schreef peterfan het volgende:
[..]
juistvoor het zelfinzicht! Goed gedaan, je begint met haar de schuld te geven maar onderkent nu dat het gewoon bij jou zit. Jij vindt het kut haar zo te zien, zij doet niets fout. Je bent gewoon een beetje jaloers en onzeker, niets om je druk om te maken maar val haar er niet mee lastig, niets zo onaantrekkelijk als een jaloerse man
dat dus, en vooral het laatstequote:Op zondag 26 oktober 2008 21:50 schreef -Mellow- het volgende:
Ik zou überhaupt niet gaan salsa dansen, maar mocht ik t wel doen, dan zou ik t niet laten.
en als mijn vriend zou zeggen dat ie t niet ok vind als ik met iemand zou salsadansen dan zou ik juist gaan salsadansen met iemand anders.
Bovendien, niets zo onaantrekkelijk als een jaloerse vent
Denk je niet dat je het tegenovergestelde bereikt met zo'n houding?quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:11 schreef cesareborgia het volgende:
Ik zou het zeker niet accepteren, als ze echt zo graag wil salsa dansen dan kan ze dat ook wel met een vrouw als partner...
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dan zou ik eerder vragen of je de tango zou dansen met iemand terwijl je een relatie hebt.
Stuk intiemer imo.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:59 schreef neusgat het volgende:
[..]
Garisson, ik ben het wel met je eens dat ik mezelf hier niet druk over hoef te maken. Maar eigenlijk maak ik me ook niet druk over het feit dat die kerels op haar geilen, want ik vertrouw haar.
Ik maak me druk over het feit dat zij kerels op haar laat geilen... Ik vind het klote dat zij op een feest waar ik niet was nogal "in the picture" staat, samen met een vriendin. Dat ze daar lekker geil staat te doen en al lachend met 10 kerels op de foto staat die maar wat graag haar omhelzen en wat dan ook...
Waarom moet dat? Ze hoeft maar 1 kerel op te geilen, en dat ben ik. En andersom.
daarom is er altijd nog de polonaisequote:Op maandag 27 oktober 2008 21:05 schreef hersenchirurg het volgende:
Ik dans nooit. Ik háát dansen, en ik háát het ook dat anderen het kennelijk belangrijk vinden, want daardoor voel ik toch een zekere sociale druk..
Mijn man kan niet dansen(houdt er ook niet van), heeeeeeeeel zeldzaam doet hij het weleens, maar dat is op 1 hand te tellen(in al die jaren).quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:05 schreef hersenchirurg het volgende:
Ik dans nooit. Ik háát dansen, en ik háát het ook dat anderen het kennelijk belangrijk vinden, want daardoor voel ik toch een zekere sociale druk..
Je denkt dat mensen zich bewust zijn van hun acties. Bewust 'doen'. Daar ga je de mist in.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:35 schreef neusgat het volgende:
[..]
Ik snap je punt maar dan bedoel je dus dat geil dansen "onbewust" is en dat je "bewust" alleen lekker lol hebt op de muziek.
Maar in die naiviteit geloof ik niet. Je weet dondersgoed als je met je kont draait, je tieten naar voren duwt, je nek draait en zwoel naar boven kijkt wat je aan het doen bent. Namelijk geil overkomen.
Waarom doe je dat dus?
Precies. Een beetje dezelfde redenering als die er voor zorgt dat sommige vrouwen een hoofddoek/burka moeten dragen....quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:25 schreef Innocence het volgende:
[..]
Dat er mannen op haar geilen, staat niet gelijk aan dat zij 'geil staat te doen'.
Het lijkt alsof je haar er de schuld van geeft dat er mensen haar aantrekkelijk vinden.
Heel eng...
Dan is er voor mij ook nog hoop gelukkigquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:28 schreef erodome het volgende:
[..]
Mijn man kan niet dansen(houdt er ook niet van), heeeeeeeeel zeldzaam doet hij het weleens, maar dat is op 1 hand te tellen(in al die jaren).
Van sociale druk om te dansen heeft hij geen last, hij doet het gewoon niet
Ik hou van dansen, heel erg veel zelfs, maar dat maakt niet uit, ik dans wel lekker, hij niet, is allemaal ok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |