abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:36:29 #1
229640 neusgat
en nu serieus
pi_62582617
Ik heb altijd gedacht dat dansen niets meer is dan het laten zien van je genen aan de buitenwereld. Met andere woorden, je laat je fitheid, lichaam en ritmegevoel zien aan anderen, vooral aan het andere geslacht.

Als vrouwen met hun kont staan te draaien terwijl ze hun bos krullen van links naar rechts zwepen, dan is dat een absolute actie om te laten zien hoe "gezond" en "geschikt" ze wel niet zijn om kinderen van te krijgen... Oftewel, dansen heeft alles en alleen te maken met verleiding en sex.

De vraag is dan dus, hoe dans jij als je een relatie hebt? Sta je als vrouw dan nog steeds met je kont te draaien en vind je het nog steeds leuk om de bevestiging van hitsige mannen te krijgen dat je nog goed in de markt ligt? (ook al wil je absoluut niet vreemd gaan)

Ik was laatst namelijk oude foto's aan het kijken en zag mijn (dronken) vriendin op een feestje (waar ik niet was) ook gewoon dansen op een manier waarvan ik dacht, "dat is niet nodig". Niet dat ze daar overdreven geil stond te doen, maar wel gewoon handjes in de lucht en het lichaam eens goed "showen".
Ik weet wel dat er verder geen bewuste gedachte achterligt en ze never nooit vreemd zal gaan, maar ik vind het toch een beetje vreemd.
Waarom wil je nog steeds die bevestiging van geilende kerels krijgen als je al een relatie hebt?

OF zijn er andere redenen die ik niet zie om te dansen? Omdat je vriendinnen ook geil dansen ga je er in mee? Aangeleerd gedrag?

Discussier hier over motieven voor dansen en hoe je daar mee om gaat in een relatie.
pi_62582692
Ze willen gewoon zien hoe ze in de markt liggen.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_62582711
Echte mannen dansen niet

Die zitten aan de bar naar de vriendin van TS te kijken.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:42:30 #4
220396 Ferrr
geen bericht goed bericht
pi_62582783
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:40 schreef DroogDok het volgende:
Echte mannen dansen niet

pi_62582856
Heb je er wel eens aan gedacht dat mensen het leuk vinden om aandacht te krijgen, ongeacht of zij een relatie hebben of niet? Tering, ben je contactgestoord, of wat?
pi_62582860
Laten zien dat je in een relatie ook best sexy kan zijn
Flirten voor aandacht.
ophitsen partner
emotionele uitlaatklep
.
.

omgang in een relatie : geen relatie beginnen als dit je stoort. Anders mag je ook haar geuren camoefleren, een burka overtrekken 9hetzelfde geld dan voor u ook).
pi_62582908
quote:
Echte mannen dansen niet

Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_62582921
dansen voor je lol omdat de beat je zeer zeker bevalt?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:47:35 #9
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_62582940
Euh... ik ga er vanuit dat ik 0 seks uitstraal als ik dans. Ik dans namelijk als een halvegare, samen met andere halve garen, op muziek gemaakt door halve garen, omdat we biertjes drinken en keet maken. Als ik mijn lichaam wil showen ga ik wel prominent aan de bar staan/hangen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:47:37 #10
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_62582941
Er bestaat ook zoiets als dansen omdat je het gewoon leuk vind. Een uitlaadklep op goede muziek.
Ik vind dit een beetje miereneukerij...
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:49:54 #11
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_62583011
Dansen is deels ook flirten en flirten is een leuk spel. Juist als je een vaste partner hebt kan dat heel onschuldig en vrijblijvend tijdverdrijf zijn.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:53:45 #12
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_62583138
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:36 schreef neusgat het volgende:
Ik was laatst namelijk oude foto's aan het kijken en zag mijn (dronken) vriendin op een feestje (waar ik niet was) ook gewoon dansen op een manier waarvan ik dacht, "dat is niet nodig". Niet dat ze daar overdreven geil stond te doen, maar wel gewoon handjes in de lucht en het lichaam eens goed "showen".
De sloerie! dansen met de handjes in de lucht nog wel? En dan d'r lichaam showen! 't is toch bij de spinnen af!
Ik krijg hier toch de associatie bij TS dat hij haar een vorsend had aangekeken als hij er wel bij was geweest, en dan zou zeggen: "tsk tsk, dat is niet nodig. Die handjes in de lucht! Denk aan je waardigheid en je eer."
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_62583231
Ik heb altijd gedacht dat dansen iets wat je doet omdat je het leuk vindt en je de muziek leuk vindt.

Kanker TMF generatie. Sterf af.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:04:46 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62583447
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:46 schreef Use_This_Name het volgende:
dansen voor je lol omdat de beat je zeer zeker bevalt?
Zo simpel mag het helaas niet meer zijn, volgens TS.

Ik dans, dus ik besta.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_62583676
Als man met een relatie dans ik vaak met vrouwen. Dat is gewoon geil en harmless.
pi_62583768
Ik ruik enige onzekerheid bij TS!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:17:10 #17
229640 neusgat
en nu serieus
pi_62583781
Ja ik weet wel dat "genen laten zien" niet het bewuste doel is van dansen (voor de meesten), maar onbewust wel. Daarom vind je het leuk.
Net zoals spelletjes winnen leuk is omdat je onbewust daardoor laat zien dat je betere genen hebt dan de ander.

Maar goed, ik vind het inderdaad niet leuk om mijn vriendin "geil" te zien dansen terwijl ze dronken is en er constant kerels om haar nek hangen bij elke foto. Ik weet wel dat die kerels naar haar komen en niet andersom, maar dat "werk je in de hand" door zo te dansen. En daarom vind ik het niet nodig. (ze kende die kerels dan wel een beetje maar dan nog)

En het klopt inderdaad dat ik dingen zoals flirten en opgeilen niet vind kunnen als je een relatie hebt. Mijn vriendin is het daar altijd mee eens geweest en ik weet ook wel dat ze het bewust niet de bedoeling had om aandacht te trekken van andere kerels. Ze dacht dat die aandacht toch onschuldig zou zijn omdat ze die kerels al kent.

Zo werkt de wereld helaas niet en geil doen leidt tot geile kerels. Ik vind dat dus niet nodig.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:19:22 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62583843
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:17 schreef neusgat het volgende:
Zo werkt de wereld helaas niet en geil doen leidt tot geile kerels. Ik vind dat dus niet nodig.
En dan? Dan trekken ze je vriendin in een steeg om haar bruut te verkrachten? En misschien geniet ze er zelfs nog wel van. The horror. En dat allemaal omdat die handjes de lucht in gingen.

Koop een burka voor haar.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:24:20 #19
229640 neusgat
en nu serieus
pi_62583954
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dan? Dan trekken ze je vriendin in een steeg om haar bruut te verkrachten? En misschien geniet ze er zelfs nog wel van. The horror. En dat allemaal omdat die handjes de lucht in gingen.

Koop een burka voor haar.
Nee het gaat natuurlijk niet om die handjes, maar om de poses op alle foto's waar continue kerels met kwijl op de wang om haar heen staan. (ik zeg niet dat ze een supermodel is maar bovengemiddeld uiterlijk is al genoeg voor de meesten)

Jij vindt het niet vreemd om al die aandacht op te eisen en kerels een stijve pik te bezorgen bij wijze van spreken als je een vriend hebt? En als ze dan te intiem worden, dan pas ga je er van door?
Er kwam op een gegeven moment ook een jongen met haar dansen zei ze. Eerst "gewoon" en vond ze het onschuldig want ze kende em van school, maar op een gegeven moment "wilde hij meer" en is ze "gevlucht".

Is dat niet gewoon te laat aan de bel trekken? Een kerel wil ALTIJD meer, vooral als je geil aan het doen bent... Daarom vind ik het een kwalijke zaak.

En burka is natuurlijk onzin, maar ik was wel een beetje geschrokken van haar dronken uitlatingen daar.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:26:36 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62584028
Je vertrouwt je vriendin toch?
Of is het zo'n zwak, teer poppetje dat niet van zich af kan bijten?
En kwalijke zaak. Kom op zeg .
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:31:20 #21
94676 Garisson72
pi_62584169
Is het niet gewoon zo dat je vriendin het leuk vindt om te dansen en dat op haar eigen manier doet, zoals iedereen in de vrije tijd lekker moet kunnen doen wat hij/zij wil?

Als je er rekening mee moet houden wat je eventueel bij het manvolk teweegbrengt kun je eigenlijk niet veel meer, met al dat geheupwieg tijdens het voorbijlopen en die zinneprikkelende manier waarop ze haar glas vasthoudt. Stel je voor dat ze buitenshuis een banaan eet! Zo met haar lipjes er overheen...
pi_62584204
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:24 schreef neusgat het volgende:

[..]

Nee het gaat natuurlijk niet om die handjes, maar om de poses op alle foto's waar continue kerels met kwijl op de wang om haar heen staan.
ok genoeg is genoeg...

bewijs willen we zien
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:33:22 #23
229640 neusgat
en nu serieus
pi_62584221
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:26 schreef Copycat het volgende:
Je vertrouwt je vriendin toch?
Of is het zo'n zwak, teer poppetje dat niet van zich af kan bijten?
En kwalijke zaak. Kom op zeg .
Ze gaat niet vreemd en daar vertrouw ik haar op. Ze heeft die geilende kerel ook gewoon ontvlucht dus ik maak me daar geen zorgen over.

Ik vind het wel vervelend dat ze die aandacht nodig heeft en die dus op zoekt door zo te dansen. Daar zijn jullie het toch mee eens? -> Dat je de aandacht opzoekt door zo te dansen?

Ik vind het gewoon niet leuk dat ze die aandacht dus opzoekt terwijl ze een vriend heeft... Maar misschien overdrijf ik het.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:35:55 #24
229640 neusgat
en nu serieus
pi_62584296
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:31 schreef Garisson72 het volgende:
Is het niet gewoon zo dat je vriendin het leuk vindt om te dansen en dat op haar eigen manier doet, zoals iedereen in de vrije tijd lekker moet kunnen doen wat hij/zij wil?

Als je er rekening mee moet houden wat je eventueel bij het manvolk teweegbrengt kun je eigenlijk niet veel meer, met al dat geheupwieg tijdens het voorbijlopen en die zinneprikkelende manier waarop ze haar glas vasthoudt. Stel je voor dat ze buitenshuis een banaan eet! Zo met haar lipjes er overheen...
Ik snap je punt maar dan bedoel je dus dat geil dansen "onbewust" is en dat je "bewust" alleen lekker lol hebt op de muziek.
Maar in die naiviteit geloof ik niet. Je weet dondersgoed als je met je kont draait, je tieten naar voren duwt, je nek draait en zwoel naar boven kijkt wat je aan het doen bent. Namelijk geil overkomen.
Waarom doe je dat dus?
pi_62584347
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef neusgat het volgende:

[..]

Ze gaat niet vreemd en daar vertrouw ik haar op. Ze heeft die geilende kerel ook gewoon ontvlucht dus ik maak me daar geen zorgen over.

Ik vind het wel vervelend dat ze die aandacht nodig heeft en die dus op zoekt door zo te dansen. Daar zijn jullie het toch mee eens? -> Dat je de aandacht opzoekt door zo te dansen?

Ik vind het gewoon niet leuk dat ze die aandacht dus opzoekt terwijl ze een vriend heeft... Maar misschien overdrijf ik het.
Dude, zij is lang niet de enige die dat doet. Er zijn zat meisjes die bezet zijn en geil dansen. Jij als bezet man hebt groen licht om daar geil mee te dansen. Totaal onschuldig en goed voor je zelfvertrouwen. Als de meisjes/vrouwen tenminste niet weglopen van je.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:37:51 #26
229640 neusgat
en nu serieus
pi_62584352
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:32 schreef Use_This_Name het volgende:

[..]

ok genoeg is genoeg...

bewijs willen we zien
Sorry voor mijn lichtelijke overdreven uitspraken
Maar ze staat wel constant met al die kerels op de foto (uitgaansposes) of kerels raken haar aan.
Die grijpen natuurlijk hun kans om een dronken, niet slecht uitziende meid die vrolijk geil danst eens even te testen om te kijken hoe ver ze kunnen gaan...
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:38:22 #27
94676 Garisson72
pi_62584369
quote:

Het is allemaal jouw associatie, het is iets van jou om te denken dat je vriendin 'gevaar' loopt als ze al-dan-niet uitbundig staat te dansen met kerels in de buurt. Het heeft allemaal te maken met jouw angst voor die kerels, en nu wil je dat je vriendin haar vrije zelf niet meer zal zijn omdat jij dat niet trekt.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:41:20 #28
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62584474
quote:

Nee. Ik dans blijkbaar ook erg uitdagend, maar dat doe ik niet om de aandacht, maar omdat ik het lekker vind om zo te dansen.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:42:23 #29
229640 neusgat
en nu serieus
pi_62584518
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:38 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Het is allemaal jouw associatie, het is iets van jou om te denken dat je vriendin 'gevaar' loopt als ze al-dan-niet uitbundig staat te dansen met kerels in de buurt. Het heeft allemaal te maken met jouw angst voor die kerels, en nu wil je dat je vriendin haar vrije zelf niet meer zal zijn omdat jij dat niet trekt.
Niet volledig mee eens en ik verbied haar natuurlijk niks. Ik heb er zelf ook niks van gezegd. Ik ben ook niet bang dat ze vreemdgaat.
Wel vind ik het klote dat zij die aandacht wil. De bevestiging dat kerels op haar geilen vindt ze dus stiekem wel prettig. Dat behoort niet nodig te zijn vind ik. Ik heb die bevestiging van andere meiden ook niet (meer) nodig. Ik weet namelijk dat ik thuis een meid heb zitten die gruwelijk verliefd op me is. Ik ga me dus ook niet constant "op mijn best" profileren aan anderen en ik ga al helemaal niet de situtaties opzoeken waarin vrouwen me willen kussen. (ook al hoef ik ze zelf niet)
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:43:19 #30
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62584548
Jij vertaalt het als aandacht zoeken, zij vertaalt het als lekker dansen. Niks meer, niks minder.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:44:35 #31
94676 Garisson72
pi_62584579
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:35 schreef neusgat het volgende:

Ik snap je punt maar dan bedoel je dus dat geil dansen "onbewust" is en dat je "bewust" alleen lekker lol hebt op de muziek.
Maar in die naiviteit geloof ik niet. Je weet dondersgoed als je met je kont draait, je tieten naar voren duwt, je nek draait en zwoel naar boven kijkt wat je aan het doen bent. Namelijk geil overkomen.
Waarom doe je dat dus?
O dat ben ik nog vergeten te vermelden: misschien zal het tegenstrijdig overkomen na mijn vorige reactie, maar met de onbewuste evolutietechnische achtergrond van vruchtbaarheid/sterke genen tonen ben ik het wel eens.

Dat doet evenwel niets af aan het feit dat je a) je vriendin moet vrijlaten om zichzelf te kunnen zijn, incluis uitbundig dansen (mét handjes in de lucht!) en 2) jij je onzekerheid m.b.t. die geilnevende vetnekkende kerels voorbij moet zien te komen.
Toch prachtig om te bedenken dat jij degene bent die uiteindelijk met haar naar huis gaat?
pi_62584626
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:47 schreef Red_Cat het volgende:
Er bestaat ook zoiets als dansen omdat je het gewoon leuk vind. Een uitlaadklep op goede muziek.
Ik vind dit een beetje miereneukerij...
Dat dus, TS zoekt er teveel achter
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:46:15 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62584630

En nou die handjes de lucht in en kijk me lachend aan!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:47:10 #34
229640 neusgat
en nu serieus
pi_62584666
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:43 schreef Copycat het volgende:
Jij vertaalt het als aandacht zoeken, zij vertaalt het als lekker dansen. Niks meer, niks minder.
Dat is inderdaad de hele kwestie van dit topic...

Maar ik kan gewoon niet geloven dat je niet in de gaten hebt wat je aan het doen bent... "Uitbundig lekker dansen", zoals jij het noemt, waarom includeert dat konten draaien en je bos haar naar achteren gooien terwijl je gewoon WEET dat zulke dingen als sexy worden ervaren?
Je gaat me niet vertellen dat jij niet weet wat dat met een man doet... Zo onschuldig is niemand meer boven de 12 jaar.
Uitbundig dansen zou ook kunnen zijn dat je jumping jacks maakt of als een mongool je ledematen beweegt, maar daarmee voel je je niet sexy en daarom vind je het dus ook niet leuk.

Eerlijk is eerlijk toch?
pi_62584719
TS is christelijk , veelste christelijk.

of gewoon totaal niet open minded.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:49:09 #36
94676 Garisson72
pi_62584731
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:42 schreef neusgat het volgende:
Wel vind ik het klote dat zij die aandacht wil. De bevestiging dat kerels op haar geilen vindt ze dus stiekem wel prettig. Dat behoort niet nodig te zijn vind ik. Ik heb die bevestiging van andere meiden ook niet (meer) nodig. Ik weet namelijk dat ik thuis een meid heb zitten die gruwelijk verliefd op me is. Ik ga me dus ook niet constant "op mijn best" profileren aan anderen en ik ga al helemaal niet de situtaties opzoeken waarin vrouwen me willen kussen. (ook al hoef ik ze zelf niet)
Ok, JIJ ziet dat zo. Wat betekent dat? Dat de rest van de planeet het dan dus ook maar zo moet zien?
Wéér die verwachting waar het allemaal de soep inloopt hè.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:49:29 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62584740
Ik kan ook heel uitbundig heel stom dansen . Maar sommige nummers lenen zich nu eenmaal voor heupwiegen, haren losgooien en shake that booty.
En dan vindt 'men' het maar sexy ende geil. Niet mijn probleem. Ik leef me gewoon uit op de dansvloer en denk je daardoor meer bij me te kunnen bereiken, kom je van een kouwe kermis thuis. Of je moet erg leuk zijn, dan krijg je koffie .
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:53:22 #38
94676 Garisson72
pi_62584859
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:49 schreef Copycat het volgende:
Ik kan ook heel uitbundig heel stom dansen . Maar sommige nummers lenen zich nu eenmaal voor heupwiegen, haren losgooien en shake that booty.
En dan vindt 'men' het maar sexy ende geil. Niet mijn probleem. Ik leef me gewoon uit op de dansvloer en denk je daardoor meer bij me te kunnen bereiken, kom je van een kouwe kermis thuis. Of je moet erg leuk zijn, dan krijg je koffie .
Ja, over die koffie gesproken: het wordt wel altijd gezegd dat vrouwen die goed kunnen dansen dús ook wel goed in bed moeten zijn. (Alle mannen weten dat, dáárom staan ze allemaal een nat plekje in hun unterhosen te maken als ze je vriendin zien, TS.)
Any comments?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:54:51 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62584908
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef Garisson72 het volgende:
Any comments?
pi_62584968
ongelooflijk waar mensen zich onzeker over kunnen voelen zeg
underground forever baby
pi_62584988
sowieso, nadenken over hoe je moet dansen levert per definitie een kutdans op. dans is een spontane uiting.
underground forever baby
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:59:46 #42
229640 neusgat
en nu serieus
pi_62585061
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Ja, over die koffie gesproken: het wordt wel altijd gezegd dat vrouwen die goed kunnen dansen dús ook wel goed in bed moeten zijn. (Alle mannen weten dat, dáárom staan ze allemaal een nat plekje in hun unterhosen te maken als ze je vriendin zien, TS.)
Any comments?
Garisson, ik ben het wel met je eens dat ik mezelf hier niet druk over hoef te maken. Maar eigenlijk maak ik me ook niet druk over het feit dat die kerels op haar geilen, want ik vertrouw haar.
Ik maak me druk over het feit dat zij kerels op haar laat geilen... Ik vind het klote dat zij op een feest waar ik niet was nogal "in the picture" staat, samen met een vriendin. Dat ze daar lekker geil staat te doen en al lachend met 10 kerels op de foto staat die maar wat graag haar omhelzen en wat dan ook...
Waarom moet dat? Ze hoeft maar 1 kerel op te geilen, en dat ben ik. En andersom.

Ik ben niet gelovig maar als je aan monogamie doet, dan moet je het ook goed doen. En zij denkt daar normaal precies hetzelfde over en schaamt zich achteraf ook voor haar dronken gedrag zegt ze. (en nee ik heb er geen probleem van gemaakt waardoor ze dat zei)
Ze zegt zelfs niet eens meer dronken te willen worden zonder mij, maar dat maakt het nog erger. Namelijk dat ze dus als ze dronken is (en de remmingen afnemen) ze behoefte krijgt aan dit soort aandacht.
pi_62585106
wat een verschrikkelijk bestaan moet jij hebben neusdude
underground forever baby
pi_62585367
quote:
Ik heb altijd gedacht dat
Jij dacht verkeerd, opgelost, slotje?

* en tevens een andere vriend voor de vriendin van TS? Ik vind het nu al zielig dat ze met zo iemand omgaat *
pi_62585429
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee. Ik dans blijkbaar ook erg uitdagend, maar dat doe ik niet om de aandacht, maar omdat ik het lekker vind om zo te dansen.
Dat is een rationalisatie, dat zegt niks over de werkelijke reden dat je zo danst.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:11:28 #47
94676 Garisson72
pi_62585436
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:59 schreef neusgat het volgende:

Garisson, ik ben het wel met je eens dat ik mezelf hier niet druk over hoef te maken. Maar eigenlijk maak ik me ook niet druk over het feit dat die kerels op haar geilen, want ik vertrouw haar.
Ik maak me druk over het feit dat zij kerels op haar laat geilen... Ik vind het klote dat zij op een feest waar ik niet was nogal "in the picture" staat, samen met een vriendin. Dat ze daar lekker geil staat te doen en al lachend met 10 kerels op de foto staat die maar wat graag haar omhelzen en wat dan ook...
Waarom moet dat? Ze hoeft maar 1 kerel op te geilen, en dat ben ik. En andersom.
Ja hoe harder je dit voor jezelf gaat zitten verdedigen, hoe rotsvaster mijn overtuiging dat je het allemaal dus niet vertrouwt. Als je haar écht zou vertrouwen, zou het je namelijk niet zoveel uitmaken. Full stop.
quote:
Ik ben niet gelovig maar als je aan monogamie doet, dan moet je het ook goed doen. En zij denkt daar normaal precies hetzelfde over en schaamt zich achteraf ook voor haar dronken gedrag zegt ze. (en nee ik heb er geen probleem van gemaakt waardoor ze dat zei)
Je houdt hier vast aan een rechtlijnigheid die in de praktijk gewoon niet werkt, en dat blijkt wel uit het feit dat je dit topic opent.
quote:
Ze zegt zelfs niet eens meer dronken te willen worden zonder mij, maar dat maakt het nog erger. Namelijk dat ze dus als ze dronken is (en de remmingen afnemen) ze behoefte krijgt aan dit soort aandacht.
Gefeliciteerd, je vriendin is een echt mens.
pi_62585469
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:04 schreef Technoviking het volgende:
TECHNOVIKING !!!

De beat danst op technoviking
underground forever baby
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:17:14 #49
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62585626
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat is een rationalisatie, dat zegt niks over de werkelijke reden dat je zo danst.
Enlighten me. Wat is mijn werkelijke reden om zo te dansen?
Wil ik laten zien dat ik soepel in de heupen en dus in the sack ben? Dat ik vruchtbaar ben en probleemloos kinderen kan baren? Ben ik eigenlijk op zoek naar dat alfa mannetje om mij te temmen?
pi_62585655
En TS probeer eens niet zo onzeker te doen.. ze heeft toch voor jou gekozen of niet dan ? Denk je dat ze je leuker gaat vinden door jouw veroordelingen ?
underground forever baby
pi_62585832
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat dansen iets wat je doet omdat je het leuk vindt en je de muziek leuk vindt.

Kanker TMF generatie. Sterf af.
Lambo of Rekt
pi_62585856
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Enlighten me. Wat is mijn werkelijke reden om zo te dansen?
Wil ik laten zien dat ik soepel in de heupen en dus in the sack ben? Dat ik vruchtbaar ben en probleemloos kinderen kan baren? Ben ik eigenlijk op zoek naar dat alfa mannetje om mij te temmen?
Je danst vast inderdaad omdat je dat prettig vindt. De reden dat je dat prettig vindt is echter zeer waarschijnlijk gelegen in het feit dat dit een gunstige manier is om voor nageslacht te zorgen.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:26:05 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62585940
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
Je danst vast inderdaad omdat je dat prettig vindt. De reden dat je dat prettig vindt is echter zeer waarschijnlijk gelegen in het feit dat dit een gunstige manier is om voor nageslacht te zorgen.
Maar ik wil helemaal geen kinderen.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:27:57 #54
94676 Garisson72
pi_62585997
Hoe gigantisch zedeloos wordt er dan wel binnen die protestantse gezinnen gedanst, waar ze 13 kinderen hebben!
pi_62586033
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

diedericks wereldbeeld stort in
underground forever baby
pi_62586141
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:23 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wat ben ik dan voor misbaksel Ik dans ook wel eens als ik alleen ben
Fuck the EBU
pi_62586167
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:32 schreef Yesse het volgende:

[..]

ben je een hermafrodiet ?
underground forever baby
pi_62586257
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:33 schreef Laton het volgende:

[..]

ben je een hermafrodiet ?
Wil ik kinderen met mezelf?
Fuck the EBU
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:54:05 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62586772
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:32 schreef Yesse het volgende:

Ik ook!
En soms ook met mijn 11-jarige neefje. Dan breakdancen we en dan dagen we elkaar met stoere blikken uit tot een (mislukte) windmill.
Ik ben een perverse hoerrr!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 16:55:35 #60
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62586811
quote:

[..]

ongeacht die wens zit dat er evolutionair gewoon ingebakken hoor... soort paflov zeg maar...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:01:50 #61
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62586974
De meeste dansen idd voor de lol, voor sommige is het een uitlaatklep.
Maar 'schuren' lijkt meer op 'droog neuken', als je vriendin dat niet doet, is er niets aan de hand .
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_62587092
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 16:55 schreef Re het volgende:

[..]

ongeacht die wens zit dat er evolutionair gewoon ingebakken hoor... soort paflov zeg maar...
Ja, maar van dansen op zich krijg je ook een goed gevoel omdat er van alles vrij komt waardoor je vaak blij wordt. Met of zonder het andere geslacht. En het lijkt me als je 'alleen' danst je dit niet doet om het andere geslacht aan te trekken...
Fuck the EBU
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:07:54 #63
94676 Garisson72
pi_62587131
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:01 schreef heartz het volgende:
De meeste dansen idd voor de lol, voor sommige is het een uitlaatklep.
Maar 'schuren' lijkt meer op 'droog neuken', als je vriendin dat niet doet, is er niets aan de hand .
't schijnt dat ze aan 'Bubbling' doet. Maar dat is volstrekt harmless.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:08:40 #64
116091 Heatseeker
ATTAMOTTAMOTTA
pi_62587152
Samen headbangen .
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 17:20:29 #65
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62587503
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:07 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

't schijnt dat ze aan 'Bubbling' doet. Maar dat is volstrekt harmless.
Yep harmeless
pi_62588118
TS, waar ben je bang voor?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 18:01:11 #67
229640 neusgat
en nu serieus
pi_62588596
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 17:41 schreef Tristessa het volgende:
TS, waar ben je bang voor?
Goeie vraag...

Ik ben niet bang dat ze vreemd gaat en ik weet zelf ook niet waar ik wel bang voor ben. Maar het feit dat ze de aandacht van andere jongens leuk vindt en dat ze die aandacht opeist door zo te dansen vind ik vervelend.
Het zal dus wel iets te maken hebben met angst voor dat ik qua aandacht niet genoeg ben en dat als ik er niet bij ben, dat ze dan maar aandacht wil van andere jongens...

Ik weet het niet
Ik weet alleen dat ik het kut vind haar zo te moeten zien
  woensdag 22 oktober 2008 @ 18:07:17 #68
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62588736
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:01 schreef neusgat het volgende:

[..]

Goeie vraag...

Ik ben niet bang dat ze vreemd gaat en ik weet zelf ook niet waar ik wel bang voor ben. Maar het feit dat ze de aandacht van andere jongens leuk vindt en dat ze die aandacht opeist door zo te dansen vind ik vervelend.
Het zal dus wel iets te maken hebben met angst voor dat ik qua aandacht niet genoeg ben en dat als ik er niet bij ben, dat ze dan maar aandacht wil van andere jongens...

Ik weet het niet
Misschien ben je onbewust toch een beetje bezitterig . Jaloezie (zolang het maar niet extreem is) is normaal in een relatie, je kan elkaars grenzen leren kennen. Heb het al met haar erover gehad?
pi_62588882
quote:

Als vrouwen met hun kont staan te draaien terwijl ze hun bos krullen van links naar rechts zwepen, dan is dat een absolute actie om te laten zien hoe "gezond" en "geschikt" ze wel niet zijn om kinderen van te krijgen... Oftewel, dansen heeft alles en alleen te maken met verleiding en sex.

Dus tijdens het dansen denk je nergens anders aan? Je geniet geen moment van de muziek of de beat of de sfeer om je heen?

Dat meen je toch niet serieus?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 18:17:16 #70
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_62588964
God wat voel ik me ubergeil als ik dans. 5 centimeter naar links met mijn kont, en dan weer naar rechts. De subtiele verplaatsing van mijn weelderige haardos. Ik weet zeker dat iedereen naar mij kijkt en op mij geilt, als ik daar tussen honderden andere mensen hutjemutje sta geklemd.

Conclusie: of je vriendin is een slet die constant aan het cockteasen is. Maar dat lijkt me hier niet op zijn plaats met dat handjes in de lucht
of je ziet spoken omdat jij geil van dr wordt.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_62589054
quote:

[..]

Goeie vraag...

Ik weet het niet
Het is wel begrijpelijk hoor, maar zoals je zelf eigenlijk ook al zegt, slaat het nergens op. Jij vindt het zelf waarschijnlijk toch ook wel leuk als je aandacht van andere vrouwen krijgt?

En tja, wat betreft dat aandacht 'opeisen' door te dansen... Ik dans zelf ook graag tijdens het uitgaan en laat mezelf soms ook wel gaan, maar dat komt gewoon omdat ik dansen zo leuk vind en het gaat me eigenlijk niet om de aandacht van anderen, alhoewel dat natuurlijk soms ook leuk kan zijn. (Soms ook niet, maar dat is weer iets anders.)
pi_62589288
Edit:dubbel
pi_62589303
quote:

[..]

Nee, niet misschien.
Ik heb echt met stijgende verbazing dit topic zitten lezen. Je vriendin staat gewoon te dansen en jij maakt er van dat ze geil aan het dansen is.

De meeste mannen die ik ken vinden het prachtig om te zien wat hun vriendin teweeg brengt bij andere mannen om vervolgens weer met hun vriend naar huis te gaan. Dat bevestigd alleen maar dat ze een mooie, leuke vriendin hebben.

Maar goed, TS, als je dit maar vaak genoeg tegen haar zegt danst ze straks echt op mannen op te geilen omdat ze zat wordt van jou paranoide gedachte.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 18:36:19 #74
229640 neusgat
en nu serieus
pi_62589407
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:17 schreef B1nulnul het volgende:
God wat voel ik me ubergeil als ik dans. 5 centimeter naar links met mijn kont, en dan weer naar rechts. De subtiele verplaatsing van mijn weelderige haardos. Ik weet zeker dat iedereen naar mij kijkt en op mij geilt, als ik daar tussen honderden andere mensen hutjemutje sta geklemd.

Conclusie: of je vriendin is een slet die constant aan het cockteasen is. Maar dat lijkt me hier niet op zijn plaats met dat handjes in de lucht
of je ziet spoken omdat jij geil van dr wordt.
In die naiviteit geloof ik niet. Het zit in de aard van het beestje om je verleidelijk op te stellen. En jij weet van jezelf ook wel wanneer je verleidelijk over komt en wanneer niet.
Als jij een jongen bv aankijkt met je zwoelste blik terwijl je daarna naar je eigen kont kijkt die soepele rondjes maakt, dan weet jij net zo goed als ik wat je aan het doen bent. Ben eens eerlijk tegen jezelf.
Ik zeg niet dat jij 100% bewust bent van alle bewegingen die je maakt tijdens het dansen, maar wel of je als een mongool danst, stoer danst, break-danced of sexy danst.

En daar kies je zelf voor.

Ik ben bang dat mijn vriendin zich gewoon heeft laten gaan en mee heeft gedaan aan de sfeer op dat feestje waar meerdere meiden zo bezig waren.

Maar ik blijfh et hele fenomeen vreemd vinden. Net als het feit dat een vrouw wanneer ze thuis is bij der geliefde een lelijke pyjama draagt en als ze uitgaat een uur voor de spiegel staat en een minirok aantrekt...
Ik begrijp zo'n dingen gewoon niet

Verleidelijk moet je zijn voor diegene voor wie het belangrijk is, niet voor andere mannen. Maar dat is blijkbaar iets typisch voor vrouwen wat ik nooit zal begrijpen..
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:21:38 #75
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_62590627
quote:
Oftewel, dansen heeft alles en alleen te maken met verleiding en sex.
Oh, ik dacht dat ik het deed omdat ik het leuk vond .
There is no rehab for stupidity.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 19:44:19 #76
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_62591383
Haha, TS denkt dat z'n vriendin niet vreemdgaat terwijl ze zo danst!
pi_62592002
quote:

....

Maar misschien overdrijf ik het.
Zou je denken?

Maar TS, geil jij niet eigenlijk gewoon zelf op dansende vrouwen n projecteer je dus gewoon je eigen gevoelens op je vriendin en de mannen om haar heen?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_62592250
TS is een rare onzekere snuiter, stel je vooral zo op t.o.v. je vriendin dan blijft het niet bij dansen met die jongens. Denk maar aan die stijve pik waar ze zo zwoel dat kontje tegenaan draait in lá discotheque!

Toen ik een vriendin had danste ik zelf ook zo vaak met meisjes. Gewoon beetje je "regel-skills" up-to-date houden, zolang je niet vreemdgaat is er niets aan de hand toch? Ik neem aan dat mijn ex ook weleens met jongens danste, sowieso, het is meestal een goed teken als veel mannen je vriendin proberen te versieren want dat betekent meestal dat ze wel lekker is .
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  woensdag 22 oktober 2008 @ 20:41:22 #79
229352 Baasvaak.
I who have nothing
pi_62593415
Ik dans gewoon met me vriendin mee, alleen moet je niet falen in de skills.
I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun
pi_62594909
quote:
Echte mannen dansen niet

pi_62595271
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:47 schreef AgLarrr het volgende:
Euh... ik ga er vanuit dat ik 0 seks uitstraal als ik dans. Ik dans namelijk als een halvegare, samen met andere halve garen, op muziek gemaakt door halve garen, omdat we biertjes drinken en keet maken. Als ik mijn lichaam wil showen ga ik wel prominent aan de bar staan/hangen.
Dat dus, ik vind het heerlijk om te dansen , maar echt niet alleen om mezelf te etaleren.. ik vind het gewoon heerlijk en dat er dan mensen naar me kijken.. tja als ze er van genieten mij best
pi_62596261
quote:
Ik heb altijd gedacht dat dansen niets meer is dan het laten zien van je genen aan de buitenwereld. Met andere woorden, je laat je fitheid, lichaam en ritmegevoel zien aan anderen, vooral aan het andere geslacht.

De vraag is dan dus, hoe dans jij als je een relatie hebt? Sta je als vrouw dan nog steeds met je kont te draaien en vind je het nog steeds leuk om de bevestiging van hitsige mannen te krijgen dat je nog goed in de markt ligt? (ook al wil je absoluut niet vreemd gaan)

Ik weet wel dat er verder geen bewuste gedachte achterligt en ze never nooit vreemd zal gaan, maar ik vind het toch een beetje vreemd.
Waarom wil je nog steeds die bevestiging van geilende kerels krijgen als je al een relatie hebt?

OF zijn er andere redenen die ik niet zie om te dansen? Omdat je vriendinnen ook geil dansen ga je er in mee? Aangeleerd gedrag?

Discussier hier over motieven voor dansen en hoe je daar mee om gaat in een relatie.
Tjezus, wat een gedachtegangen over dansen zeg...

Als ik dans dan doe ik dat omdat de muziek me laat bewegen, ik het niet kan helpen daarin mee te gaan, meer het gevoel van de muziek dan wat iemand anders ervan zou vinden.

Dus heerlijk meegaan met de flow van de muziek, niet meer en niet minder.
Dansen is een oerding, het zit in je, je kan het niet helpen, of je dat nu alleen doet of met iemand anders, of met een heleboel mensen, het is heerlijk om te doen en heeft vaak minder met bewust verleiden te maken dan je denkt.

Mannen, kunnen echt alleen in sekstermen denken soms, heel vermoeiend, meid heeft gewoon lol, danst lekker, jongen is jaloers, oeeeehh ze verleid een andere jongen, mijn god zeg.
Leer ermee leven dat vrouwen sensuele wezens zijn met een heerlijk lichaam, dat ze vaak va dansen houden en gewoon lekker lol willen maken zonder dat ze zo bewust bezig zijn met dat iemand er weleens geil van kan worden.

Dansen is emotie, dansen is een oerding, dansen is heerlijk om te doen, het is gewoon zoals het is, dans zelf ook eens, dan weet je het, laat je eens lekker gaan in dat natuurlijke oergevoel waaraab uiting gegeven moet worden in beweging, beweging is een wet van dit universum, als je het vaag wilt zien, alles danst, zelfs de kleinste deeltjes in het universum
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_62596522
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:24 schreef neusgat het volgende:

[..]

Nee het gaat natuurlijk niet om die handjes, maar om de poses op alle foto's waar continue kerels met kwijl op de wang om haar heen staan. (ik zeg niet dat ze een supermodel is maar bovengemiddeld uiterlijk is al genoeg voor de meesten)

Jij vindt het niet vreemd om al die aandacht op te eisen en kerels een stijve pik te bezorgen bij wijze van spreken als je een vriend hebt? En als ze dan te intiem worden, dan pas ga je er van door?
Er kwam op een gegeven moment ook een jongen met haar dansen zei ze. Eerst "gewoon" en vond ze het onschuldig want ze kende em van school, maar op een gegeven moment "wilde hij meer" en is ze "gevlucht".

Is dat niet gewoon te laat aan de bel trekken? Een kerel wil ALTIJD meer, vooral als je geil aan het doen bent... Daarom vind ik het een kwalijke zaak.

En burka is natuurlijk onzin, maar ik was wel een beetje geschrokken van haar dronken uitlatingen daar.
Weet je wel dat je als vrouw zijnde(en bovengemiddeld is dan niet eens nodig) amper nog kan ademen als je altijd rekening moet houden met mannen die weleens geil kunnen worden van je als je maar gewoon wat doet?

Weet je wat je moet doen, haar in huis opsluiten, zorgen dat nooit een man haar meer ziet, dan heb je de meeste kans dat ze nooit meer geil gevonden wordt, ook niet over haar praten hoor, want zelfs daarvan kunnen sommige mannen geil worden.

Wat een aanstellerij zeg, je zegt dat ze te vertrouwen is, laat haar dan gewoon.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_62597676
quote:

[..]

Irrelevant. Je bent geprogrammeerd om ze te krijgen, en dus dans je.
pi_62598099
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 21:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Tjezus, wat een gedachtegangen over dansen zeg...

Als ik dans dan doe ik dat omdat de muziek me laat bewegen, ik het niet kan helpen daarin mee te gaan, meer het gevoel van de muziek dan wat iemand anders ervan zou vinden.

Dus heerlijk meegaan met de flow van de muziek, niet meer en niet minder.
Dansen is een oerding, het zit in je, je kan het niet helpen, of je dat nu alleen doet of met iemand anders, of met een heleboel mensen, het is heerlijk om te doen en heeft vaak minder met bewust verleiden te maken dan je denkt.

Mannen, kunnen echt alleen in sekstermen denken soms, heel vermoeiend, meid heeft gewoon lol, danst lekker, jongen is jaloers, oeeeehh ze verleid een andere jongen, mijn god zeg.
Leer ermee leven dat vrouwen sensuele wezens zijn met een heerlijk lichaam, dat ze vaak va dansen houden en gewoon lekker lol willen maken zonder dat ze zo bewust bezig zijn met dat iemand er weleens geil van kan worden.

Dansen is emotie, dansen is een oerding, dansen is heerlijk om te doen, het is gewoon zoals het is, dans zelf ook eens, dan weet je het, laat je eens lekker gaan in dat natuurlijke oergevoel waaraab uiting gegeven moet worden in beweging, beweging is een wet van dit universum, als je het vaag wilt zien, alles danst, zelfs de kleinste deeltjes in het universum
Ja, en waarom vind je dansen fijn? Dat is natuurlijk niet toevallig...
pi_62598149
Dat ik op dit discussieforum zo mijn eruditie en slimme redeneringen met veel genoegen tentoonspreidt heeft vermoedelijk dezelfde achtergrond.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 22:54:42 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62598491
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:32 schreef Diederik_Duck het volgende:
Irrelevant. Je bent geprogrammeerd om ze te krijgen, en dus dans je.
Punt uit.

Ja, het zit in onze natuur, in ons onderbewustzijn. Maar dat betekent imo niet één op één dat je elke keer een paringsdans doet. Ik wil tenminste echt niet iedereen neuken met wie ik dans.
Als nou de mensheid ervan afhankelijk was, dàn zou ik er nog wel even over na willen denken.
pi_62599021
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Punt uit.

Ja, het zit in onze natuur, in ons onderbewustzijn. Maar dat betekent imo niet één op één dat je elke keer een paringsdans doet. Ik wil tenminste echt niet iedereen neuken met wie ik dans.
Als nou de mensheid ervan afhankelijk was, dàn zou ik er nog wel even over na willen denken.
Nee, we hebben ook nog een prefrontale cortex. Maar dansen vinden we (of eigenlijk vooral vrouwen, mannen winnen liever discussies ed) echt alleen maar leuk omwille van de seksuele drijfveer.
pi_62599674
http://www.rtl.nl/reality/helpmijnmankannietdansen/

Misschien dat je beter daar je vraag kan stellen?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 23:44:01 #90
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_62600052
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:36 schreef neusgat het volgende:
[..]

Als jij een jongen bv aankijkt met je zwoelste blik terwijl je daarna naar je eigen kont kijkt die soepele rondjes maakt, dan weet jij net zo goed als ik wat je aan het doen bent. Ben eens eerlijk tegen jezelf.
Nou de normale meisjes die ik ken doen dat hele naar hun eigen kont kijken niet.
Meisjes die dat wel doen vind ik al snel van het type pornohoertje, maargoed dat zal zich dan in meer uiten dan alleen dansen.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_62603239
Wat een hoop gelul in de OP, ongelofelijk! Man, lees eens een boek over de dans. De dans is van origine helemaal niet bedoeld voor het seksuele. Het had vooral een sociale/maatschappelijke functie. Triest hoe al die tradities van weleer tegenwoordig worden vergald door ze drenken in de ketel met seksuele uitspattingen. Of laat ik zeggen: triest dat sommige mensen niet weten wat de betekenis is van bepaalde zaken en als gevolg van een gebrek aan die kennis zich maar beroepen op datgene wat iedere hansworst nog kan begrijpen: seks.
  donderdag 23 oktober 2008 @ 08:24:57 #92
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62603274
De Tango is toch echt gemaakt in de tijd dat de vrouw niets te vertellen had en zo als uitlaatklep diende om als vrouw de man eens goed kennis te laten maken met de sexuele kunsten van de vrouw
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_62603283
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Punt uit.

Waarom zou je er dan wel over nadenken? Ben je begaan met het lot van de mensheid? Ik zou het in dat geval juist NIET doen.
pi_62603352
IK vind het grote onzin om te stellen dat je als vrouw extra met je kont gaat draaien en met je haar gaat zwiepen als je nog geen relatie hebt,er zijn genoeg vrouwen die zo doen en heel gelukkig zijn met iemand.
Als ik dans dan beweeg ik gewoon mee,eerst gebeurd dat langzaam maar als ik echt full blast vooruit gaat heb ik echt een cirkel van 2 meter om mij heen nodig,en dan doe ik niet eens overdreven.
Vrouwen vinden het reuze interessant om te zien hoe een man danst,want de manier waarop je danst is direct gerelateerd aan hoe je bent in bed,en zo beweeg ik ook.
Mijn vader was van zuid-amerikaanse afkomst,dus geen houterig hollands dansen door mij.
pi_62603378
quote:

Als vrouwen met hun kont staan te draaien terwijl ze hun bos krullen van links naar rechts zwepen, dan is dat een absolute actie om te laten zien hoe "gezond" en "geschikt" ze wel niet zijn om kinderen van te krijgen...
.

Wereldvreemde.
pi_62603386
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 08:32 schreef dborhem het volgende:
IK vind het grote onzin om te stellen dat je als vrouw extra met je kont gaat draaien en met je haar gaat zwiepen als je nog geen relatie hebt,er zijn genoeg vrouwen die zo doen en heel gelukkig zijn met iemand.
Als ik dans dan beweeg ik gewoon mee,eerst gebeurd dat langzaam maar als ik echt full blast vooruit gaat heb ik echt een cirkel van 2 meter om mij heen nodig,en dan doe ik niet eens overdreven.
Vrouwen vinden het reuze interessant om te zien hoe een man danst,want de manier waarop je danst is direct gerelateerd aan hoe je bent in bed,en zo beweeg ik ook.
Mijn vader was van zuid-amerikaanse afkomst,dus geen houterig hollands dansen door mij.
Ik dans nooit, ik kan ook niet dansen, ben ik te houterig voor, wat zegt dat over mijn bedprestaties .
pi_62603397
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 08:35 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ik dans nooit, ik kan ook niet dansen, ben ik te houterig voor, wat zegt dat over mijn bedprestaties .
Weinig, aangezien die nog nooit op de proef zijn gesteld.
pi_62603435
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 08:35 schreef servus_universitas het volgende:
Dat weet ik niet,want ik ben geen vrouw.
De buitenwereld zou zeggen ''missionarisstandje,niets anders'' denk ik?
  donderdag 23 oktober 2008 @ 09:33:15 #99
230788 n8n
Pragmatisch
pi_62604275
TS heeft geluk met zijn vriendin, als ik met die van mij door de stad loop zie ik tientallen mannen hun nek breken
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  donderdag 23 oktober 2008 @ 10:55:37 #100
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62605874
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 08:21 schreef servus_universitas het volgende:
Wat een hoop gelul in de OP, ongelofelijk! Man, lees eens een boek over de dans. De dans is van origine helemaal niet bedoeld voor het seksuele. Het had vooral een sociale/maatschappelijke functie. Triest hoe al die tradities van weleer tegenwoordig worden vergald door ze drenken in de ketel met seksuele uitspattingen. Of laat ik zeggen: triest dat sommige mensen niet weten wat de betekenis is van bepaalde zaken en als gevolg van een gebrek aan die kennis zich maar beroepen op datgene wat iedere hansworst nog kan begrijpen: seks.
Mee eens. Dansen kan ook een vorm van kunst zijn. En het kan ook wel eens goed zijn voor de gezondheid .
pi_62608411
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:43 schreef Copycat het volgende:
Dat is maar de vraag.

TS, accepteer het nu maar gewoon dat vrouwen kicken op aandacht en dat elke poging die je onderneemt om die aandacht weg te nemen je niet in dank wordt afgenomen. Niks is zo'n grote afknapper als een bezitterige, onzekere man. Laat haar gewoon lekker haar ding doen. Dat jij je er wat ongemakkelijk bij voelt is jouw probleem, niet de hare.
pi_62608561
Moet trouwens toegeven dat ik ook een aantal keren een vriendin heb gehad die pornopraat uitspatte, geil danste met andere mannen en af en toe eens flink bezopen werd. De vraag is; waarom ga jij gewoon niet hetzelfde doen? Ik zou allang zelf lol hebben gemaakt en mocht die dame zo sletterig zijn dat ze haar broek niet kan aanhouden weet ik ook weer genoeg over haar.

Kwestie van wat zekerder worden over jezelf.
pi_62614147
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat ik op dit discussieforum zo mijn eruditie en slimme redeneringen met veel genoegen tentoonspreidt heeft vermoedelijk dezelfde achtergrond.
2 dure woorden in 1 zin... Dit is dubbele penetratie Diederik, jij vuige sexhoer.
pi_62614336
Heerlijk dansen.
Ik weet niet veel van fotografie, maar wel wat ik mooi vind.
pi_62615047
Met d'r handen in de lucht? Wat een slet. Die wil geneukt worden. Liefhebbers?

twee violen en een trommel en een fluit
pi_62615194
Oh men!! Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen...dus ik zeg maar niets.
TS, heb jij toevallig een chocoladekleurige huid? Of gaan Nederlandse mannen tegenwoordig ook al zo denken?
pi_62617324
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:58 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

2 dure woorden in 1 zin... Dit is dubbele penetratie Diederik, jij vuige sexhoer.
ik kon het niet laten
pi_62617436
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 16:26 schreef Roquefort het volgende:
Met d'r handen in de lucht? Wat een slet. Die wil geneukt worden. Liefhebbers?

[ afbeelding ]
whehehe feyenoord 100 jaar, bijna dood en begraven
  donderdag 23 oktober 2008 @ 18:17:31 #109
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62617532
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 18:12 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

whehehe feyenoord 100 jaar, bijna dood en begraven
:
En NAC is opgestaan uit de dood
  donderdag 23 oktober 2008 @ 18:56:55 #110
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_62618354
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 08:37 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Weinig, aangezien die nog nooit op de proef zijn gesteld.
*proest*
There is no rehab for stupidity.
pi_62623972
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 22:44 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ja, en waarom vind je dansen fijn? Dat is natuurlijk niet toevallig...
Omdat het stofjes in je lijf brengt die maken dat je je fijn voelt om het maar plastisch uit te drukken.
Omdat het gewoon lekker voelt om je lijf te bewegen, je er vrolijk van wordt, blij van wordt enz enz enz enz.

Ik dans erg vaak thuis, met niemand erbij, of alleen samen met mijn zoontje, dansen doe ik zo'n beetje iedere dag, ik wil echt geen kinderen van mijn stofzuiger, ook niet van mijn mop als ik dans tijdens het schoonmaken noch zit ik op hun aandacht te wachten

Als ik uit ben en ik dans vind ik geile dronken mannen die er blij van worden vaak juist rete irritant, ik wil lekker dansen, niet meer en niet minder.

Ik zie het niet als topevallig dat dansen fijn is, maar ik zie die link dansen=seks ook niet altijd als zodanig, het kan, het kan verleiding zijn, maar dat hoeft in het geheel niet.
Het is als mannen die denken dat omdat een meisje aan haar haar zit ze hem een hint geeft dat ze hem wel leuk vindt, nou nee dus, dat staat absoluut niet vast!

Dansen is een oerding, het gaat echt niet alleen om seks, het kan een sociaal iets zijn, een uiting van vanalles, dat de betreffende man er een strakke broek van krijgt betekend nog niet dat het meisje dat als doel had.
pi_62628582
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 15:58 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Dat er een spelfout in staat, doet er dan weer afbreuk aan

Tuurlijk dans ik om mijn genen te tonen. Ik draag ook lipstick vanwege de gelijkenis met mijn vulva.

pi_62638079
Gvd, je hebt gelijk . Wat erg, ik ben me even heel erg aan het schamen . Ter verdediging wil ik wel aanvoeren dat ik zoveel schrijf dat er normaliter meerdere zinnen door elkaar door mijn hoofd lopen, wat de kans op dit soort grammaticale blunders enigszins verhoogt/verhoogd ( ).
pi_62642252
Sorry hoor, maar als mijn vriend dit zo tegen mij zou zeggen, zou ik hem recht in zijn gezicht uitlachen.
Dansen is iets heel anders dan een beetje rondsletten en jezelf in de uitverkoop gooien, als jij dat anders ziet, dan ligt dat meer aan jou dan aan je vriendin denk ik.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_62642529
Noem me maar onzeker of iets dergelijks maar als mijn vriendin geil staat te dansen met andere kerels heeft zen een blauw oog te pakken.
pi_62642660
emotionele uitlaatklep
pi_62646564
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:38 schreef cesareborgia het volgende:
Noem me maar onzeker of iets dergelijks maar als mijn vriendin geil staat te dansen met andere kerels heeft zen een blauw oog te pakken.
Dan ben je niet onzeker maar wel een enorme trieste klootzak!

Vrouwen slaan...
pi_62647334
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 14:38 schreef cesareborgia het volgende:
en ben jij op termijn een exvriendin rijker
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 17:49:14 #119
81237 releaze
best of both worlds
pi_62648017
Dansen is ook wel echt iets vrouwelijks, een creatieve uitlaatklep, een manier om onze emoties kwijt te kunnen. Je weet wel, vrouwen internaliseren en dansen is een geweldige manier om emoties uit ons lichaam te krijgen. Daarnaast is dans en muziek leuk, de beat van de muziek, de melodie. Dans = trance. Als ik dans, dans ik niet voor mannen, ik dans voor de beleving.

Sure, we kunnen ook dansen voor mannen, we weten precies wat ze lekker vinden, waar ze naar willen kijken. Accentueren van de heupen, de borsten, de billen, bewegen alsof we bezig zijn met seks. Dat soort dans is een soort bewuste verleidingsdans. Als een vrouw echt uit dr plaat staat te gaan op de muziek dan komt er geen bewuste verleiding bij kijken, dan beweegt het lichaam als vanzelf en de geest wordt daarin meegetrokken. Niet andersom.

Dansen rules.
Ik dans iedere dag. Vooral in mn eentje, op allerlei soorten muziek. Heerlijk.
pi_62648384
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 17:23 schreef Godshand het volgende:

[..]

en ben jij op termijn een exvriendin rijker
Noem me maar onzeker, maar dat zou hem ook een paar blauwe ballen opleveren en dan niet op termijn
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:22:50 #121
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_62650220
quote:

[..]

Goeie vraag...

Ik weet het niet
Jezus, dat vind ik vrij ziek. Voor mij is het juist iets om trots op te zijn. Ik heb het liefst dat ze de meeste aandacht krijgt van de hele zaak. Als ze daarna maar met mij meegaat naar huis
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_62653004
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 19:22 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Jezus, dat vind ik vrij ziek. Voor mij is het juist iets om trots op te zijn. Ik heb het liefst dat ze de meeste aandacht krijgt van de hele zaak. Als ze daarna maar met mij meegaat naar huis
Dat en ook, als je van iemand houdt dan wil je toch dat die persoon gelukkig is en geniet van het leven en dansen is heerlijk, so what als de hele zaak naar haar kijkt. Ze is gelukkig ( voor een groot deel doordat JIJ haar vriend bent!) en geniet van het leven. Het idee dat ze geil danst zit waarschijnlijk ook vooral in jouw gekleurde jaloerse bril. Het enige dat je met jou jaloerse gedrag bereikt is dat zij ongelukkig wordt, omdat je haar niet vertrouwt, lees: jaloers is iemand ergens toch niet vertrouwen.
Je vertrouwt haar niet in zoverre dat je denkt dat ze geilt danst, terwijl ze gewoon geniet van de muziek. Je kwetst en beledigt haar met je jaloersheid en maakt haar ongelukkig met jouw gefrustreerde onzekerheid.
pi_62659850
graag verwijderen
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 12:07:15 #124
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62663288
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 18:32 schreef RealZeus het volgende:

Ik heb echt met stijgende verbazing dit topic zitten lezen. Je vriendin staat gewoon te dansen en jij maakt er van dat ze geil aan het dansen is.

De meeste mannen die ik ken vinden het prachtig om te zien wat hun vriendin teweeg brengt bij andere mannen om vervolgens weer met hun vriend naar huis te gaan. Dat bevestigd alleen maar dat ze een mooie, leuke vriendin hebben.
Hm, toch bijzonder, bovenstaande post.
Als ze alleen maar gewoon staat te dansen, wat zou ze dan bij andere mannen zoal teweeg brengen?
Beetje in tegenspraak met elkaar.

Ik neig er naar om met DD mee te gaan. Sorry Cc...

Al brengt die lipstick van Xen me aan het twijfelen, we zijn natuurlijk méér dan alleen maar puur een biologisch product.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_62665573
quote:

[..]

dubbel
pi_62665574
quote:

[..]

juist voor het zelfinzicht! Goed gedaan, je begint met haar de schuld te geven maar onderkent nu dat het gewoon bij jou zit. Jij vindt het kut haar zo te zien, zij doet niets fout. Je bent gewoon een beetje jaloers en onzeker, niets om je druk om te maken maar val haar er niet mee lastig, niets zo onaantrekkelijk als een jaloerse man
pi_62665972
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 12:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
Gvd, je hebt gelijk . Wat erg, ik ben me even heel erg aan het schamen . Ter verdediging wil ik wel aanvoeren dat ik zoveel schrijf dat er normaliter meerdere zinnen door elkaar door mijn hoofd lopen, wat de kans op dit soort grammaticale blunders enigszins verhoogt/verhoogd ( ).
Je weet net zo goed als ik dat deze verdediging geen schijn van kans maakt
pi_62666699
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:33 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je weet net zo goed als ik dat deze verdediging geen schijn van kans maakt
Dan voer ik gewoon formeel verweer.
pi_62666869
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 14:13 schreef peterfan het volgende:

[..]

juist voor het zelfinzicht! Goed gedaan, je begint met haar de schuld te geven maar onderkent nu dat het gewoon bij jou zit. Jij vindt het kut haar zo te zien, zij doet niets fout. Je bent gewoon een beetje jaloers en onzeker, niets om je druk om te maken maar val haar er niet mee lastig, niets zo onaantrekkelijk als een jaloerse man
Klopt. Een man die jaloers is als zijn vriendin voor zijn neus gepaald wordt, is inderdaad bijzonder onaantrekkelijk.
pi_62702267
Zou je salsa dansen met een persoon, terwijl je een relatie hebt?

Moet het kunnen?
Is het vreemd als je dat niet fijn vindt als je partner dat doet?
pi_62702330
Ik zie niet waarom het niet zou kunnen?
  zondag 26 oktober 2008 @ 21:46:17 #132
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62702347
Wordt er gepenetreerd?
Wordt er gefriemeld?
Wordt er gezoend?
Nee, er wordt gedanst.

Zie het probleem niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62702370
Mwoah. Ik kan helemaal niet salsadansen, maar ik zou eventueel een poging tot wagen met iemand, terwijl ik een relatie heb.

Wat moet kunnen bepalen jij en je partner zelf.

Nee, dat is niet vreemd.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_62702375
Je danst over het algemeen dan wel intiem met je danspartner, dus als je dat niet vindt kunnen.. dan niet.
Beetje in de categorie: "vind je het oké als je vriendin in de discotheek flink intiem staat te dansen/'schuren' met een andere man?"
pi_62702490
het ligt aan het uiterlijk en de danscapaciteiten van de salsa danspartner en de algehele staat van de relatie
  zondag 26 oktober 2008 @ 21:50:30 #136
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_62702512
Ik zou überhaupt niet gaan salsa dansen, maar mocht ik t wel doen, dan zou ik t niet laten.

en als mijn vriend zou zeggen dat ie t niet ok vind als ik met iemand zou salsadansen dan zou ik juist gaan salsadansen met iemand anders.

Bovendien, niets zo onaantrekkelijk als een jaloerse vent
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_62702720
Mijn vriend houd helemaal niet van dansen, dus wanneer ik weer ga beginnen moet ik het ook met iemand anders doen
Joh, het is maar dansen en je gaat toch niet vreemd oid? Niet zo zwaar aan tillen dus!

Als dit soort dingen al niet meer kunnen, moet je eens gaan nadenken over de aard van je relatie.
  zondag 26 oktober 2008 @ 22:25:46 #138
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_62703867
Als je gaat salsa dansen dan wissel je van partner tijdens de les,, dus ookal zou je met je relatie-partner komen, je wisselt toch van dans-partner gedurende de les
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_62703951
Och ja, kan best vind ik. Al willen sommigen alleen met hun partner salsa dansen. Is misschien ook nét wat leuker.
pi_62703983
ik wist niet dat salsadansen iets met sex/relaties te maken had ?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zondag 26 oktober 2008 @ 22:36:54 #141
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_62704307
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 21:50 schreef -Mellow- het volgende:
Ik zou überhaupt niet gaan salsa dansen, maar mocht ik t wel doen, dan zou ik t niet laten.

en als mijn vriend zou zeggen dat ie t niet ok vind als ik met iemand zou salsadansen dan zou ik juist gaan salsadansen met iemand anders.

Bovendien, niets zo onaantrekkelijk als een jaloerse vent

dat dus, en vooral het laatste
an urge to help mankind overcomes me
pi_62705486
Je danst zelf niet denk ik, anders zou je het niet vragen
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_62705529
Ik zou het zeker niet accepteren, als ze echt zo graag wil salsa dansen dan kan ze dat ook wel met een vrouw als partner...
pi_62705689
Dan zou ik eerder vragen of je de tango zou dansen met iemand terwijl je een relatie hebt.
Stuk intiemer imo.
pi_62705954
Ze doet maar lekker. Daarover bezitterig zijn werkt toch enkel contraproductief. Als ik daar zin in heb doe ik het ook.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2008 23:24:03 ]
pi_62705989
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:11 schreef cesareborgia het volgende:
Ik zou het zeker niet accepteren, als ze echt zo graag wil salsa dansen dan kan ze dat ook wel met een vrouw als partner...
Denk je niet dat je het tegenovergestelde bereikt met zo'n houding?
pi_62707792
Als ik een vriend heb dans ik op dezelfde manier als voor we iets hadden,
Je moet jezelf blijven toch
Ik zal alleen niet met of tegen een andere jongen aandansen..
I wish my brain had a map, to tell me where my heart should go!
pi_62709697
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 23:15 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Dan zou ik eerder vragen of je de tango zou dansen met iemand terwijl je een relatie hebt.
Stuk intiemer imo.
_! verkeerd topic
pi_62722516
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 08:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

_! verkeerd topic
Nee, topic is onopgemerkt gemerged. En dat terwijl Re geen modbreak heeft geplaatst.
pi_62728078
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:59 schreef neusgat het volgende:

[..]

Dat er mannen op haar geilen, staat niet gelijk aan dat zij 'geil staat te doen'.
Het lijkt alsof je haar er de schuld van geeft dat er mensen haar aantrekkelijk vinden.

Heel eng...
Sweet and innocent...
pi_62731759
Ik dans nooit. Ik háát dansen, en ik háát het ook dat anderen het kennelijk belangrijk vinden, want daardoor voel ik toch een zekere sociale druk..
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
pi_62731959
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:05 schreef hersenchirurg het volgende:
Ik dans nooit. Ik háát dansen, en ik háát het ook dat anderen het kennelijk belangrijk vinden, want daardoor voel ik toch een zekere sociale druk..
daarom is er altijd nog de polonaise
pi_62732590
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:05 schreef hersenchirurg het volgende:
Mijn man kan niet dansen(houdt er ook niet van), heeeeeeeeel zeldzaam doet hij het weleens, maar dat is op 1 hand te tellen(in al die jaren).
Van sociale druk om te dansen heeft hij geen last, hij doet het gewoon niet

Ik hou van dansen, heel erg veel zelfs, maar dat maakt niet uit, ik dans wel lekker, hij niet, is allemaal ok.
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:43:29 #154
172358 oddman
Introspecteur
pi_62748043
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:35 schreef neusgat het volgende:

[..]

Waarom doe je dat dus?
Je denkt dat mensen zich bewust zijn van hun acties. Bewust 'doen'. Daar ga je de mist in.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_62779888
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 19:25 schreef Innocence het volgende:

[..]

Dat er mannen op haar geilen, staat niet gelijk aan dat zij 'geil staat te doen'.
Het lijkt alsof je haar er de schuld van geeft dat er mensen haar aantrekkelijk vinden.

Heel eng...
Precies. Een beetje dezelfde redenering als die er voor zorgt dat sommige vrouwen een hoofddoek/burka moeten dragen....
pi_62779950
Als je moeite hebt om je vriendin te zien dansen maar je bent zelf te laf om de dansvloer op te gaan, kom dan niet kijken

Bachata +O

Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_62790526
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 21:28 schreef erodome het volgende:

[..]

Mijn man kan niet dansen(houdt er ook niet van), heeeeeeeeel zeldzaam doet hij het weleens, maar dat is op 1 hand te tellen(in al die jaren).
Van sociale druk om te dansen heeft hij geen last, hij doet het gewoon niet

Ik hou van dansen, heel erg veel zelfs, maar dat maakt niet uit, ik dans wel lekker, hij niet, is allemaal ok.
Dan is er voor mij ook nog hoop gelukkig
Ignorance sparks religion. Religion sparks ignorance.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')