quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:40 schreef DroogDok het volgende:
Echte mannen dansen niet![]()
Die zitten aan de bar naar de vriendin van TS te kijken.
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:40 schreef DroogDok het volgende:
Echte mannen dansen niet![]()
Die zitten aan de bar naar de vriendin van TS te kijken.
De sloerie!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:36 schreef neusgat het volgende:
Ik was laatst namelijk oude foto's aan het kijken en zag mijn (dronken) vriendin op een feestje (waar ik niet was) ook gewoon dansen op een manier waarvan ik dacht, "dat is niet nodig". Niet dat ze daar overdreven geil stond te doen, maar wel gewoon handjes in de lucht en het lichaam eens goed "showen".
Zo simpel mag het helaas niet meer zijn, volgens TS.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:46 schreef Use_This_Name het volgende:
dansen voor je lol omdat de beat je zeer zeker bevalt?
En dan? Dan trekken ze je vriendin in een steeg om haar bruut te verkrachten? En misschien geniet ze er zelfs nog wel van. The horror. En dat allemaal omdat die handjes de lucht in gingen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:17 schreef neusgat het volgende:
Zo werkt de wereld helaas niet en geil doen leidt tot geile kerels. Ik vind dat dus niet nodig.
Nee het gaat natuurlijk niet om die handjes, maar om de poses op alle foto's waar continue kerels met kwijl op de wang om haar heen staan. (ik zeg niet dat ze een supermodel is maar bovengemiddeld uiterlijk is al genoeg voor de meesten)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan? Dan trekken ze je vriendin in een steeg om haar bruut te verkrachten? En misschien geniet ze er zelfs nog wel van. The horror. En dat allemaal omdat die handjes de lucht in gingen.
Koop een burka voor haar.
ok genoeg is genoeg...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:24 schreef neusgat het volgende:
[..]
Nee het gaat natuurlijk niet om die handjes, maar om de poses op alle foto's waar continue kerels met kwijl op de wang om haar heen staan.
Ze gaat niet vreemd en daar vertrouw ik haar op. Ze heeft die geilende kerel ook gewoon ontvlucht dus ik maak me daar geen zorgen over.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:26 schreef Copycat het volgende:
Je vertrouwt je vriendin toch?
Of is het zo'n zwak, teer poppetje dat niet van zich af kan bijten?
En kwalijke zaak. Kom op zeg.
Ik snap je punt maar dan bedoel je dus dat geil dansen "onbewust" is en dat je "bewust" alleen lekker lol hebt op de muziek.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:31 schreef Garisson72 het volgende:
Is het niet gewoon zo dat je vriendin het leuk vindt om te dansen en dat op haar eigen manier doet, zoals iedereen in de vrije tijd lekker moet kunnen doen wat hij/zij wil?
Als je er rekening mee moet houden wat je eventueel bij het manvolk teweegbrengt kun je eigenlijk niet veel meer, met al dat geheupwieg tijdens het voorbijlopen en die zinneprikkelende manier waarop ze haar glas vasthoudt. Stel je voor dat ze buitenshuis een banaan eet! Zo met haar lipjes er overheen...
Dude, zij is lang niet de enige die dat doet. Er zijn zat meisjes die bezet zijn en geil dansen. Jij als bezet man hebt groen licht om daar geil mee te dansen. Totaal onschuldig en goed voor je zelfvertrouwen. Als de meisjes/vrouwen tenminste niet weglopen van je.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef neusgat het volgende:
[..]
Ze gaat niet vreemd en daar vertrouw ik haar op. Ze heeft die geilende kerel ook gewoon ontvlucht dus ik maak me daar geen zorgen over.
Ik vind het wel vervelend dat ze die aandacht nodig heeft en die dus op zoekt door zo te dansen. Daar zijn jullie het toch mee eens? -> Dat je de aandacht opzoekt door zo te dansen?
Ik vind het gewoon niet leuk dat ze die aandacht dus opzoekt terwijl ze een vriend heeft... Maar misschien overdrijf ik het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |