abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:36:29 #1
229640 neusgat
en nu serieus
pi_62582617
Ik heb altijd gedacht dat dansen niets meer is dan het laten zien van je genen aan de buitenwereld. Met andere woorden, je laat je fitheid, lichaam en ritmegevoel zien aan anderen, vooral aan het andere geslacht.

Als vrouwen met hun kont staan te draaien terwijl ze hun bos krullen van links naar rechts zwepen, dan is dat een absolute actie om te laten zien hoe "gezond" en "geschikt" ze wel niet zijn om kinderen van te krijgen... Oftewel, dansen heeft alles en alleen te maken met verleiding en sex.

De vraag is dan dus, hoe dans jij als je een relatie hebt? Sta je als vrouw dan nog steeds met je kont te draaien en vind je het nog steeds leuk om de bevestiging van hitsige mannen te krijgen dat je nog goed in de markt ligt? (ook al wil je absoluut niet vreemd gaan)

Ik was laatst namelijk oude foto's aan het kijken en zag mijn (dronken) vriendin op een feestje (waar ik niet was) ook gewoon dansen op een manier waarvan ik dacht, "dat is niet nodig". Niet dat ze daar overdreven geil stond te doen, maar wel gewoon handjes in de lucht en het lichaam eens goed "showen".
Ik weet wel dat er verder geen bewuste gedachte achterligt en ze never nooit vreemd zal gaan, maar ik vind het toch een beetje vreemd.
Waarom wil je nog steeds die bevestiging van geilende kerels krijgen als je al een relatie hebt?

OF zijn er andere redenen die ik niet zie om te dansen? Omdat je vriendinnen ook geil dansen ga je er in mee? Aangeleerd gedrag?

Discussier hier over motieven voor dansen en hoe je daar mee om gaat in een relatie.
pi_62582692
Ze willen gewoon zien hoe ze in de markt liggen.
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_62582711
Echte mannen dansen niet

Die zitten aan de bar naar de vriendin van TS te kijken.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:42:30 #4
220396 Ferrr
geen bericht goed bericht
pi_62582783
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:40 schreef DroogDok het volgende:
Echte mannen dansen niet

pi_62582856
Heb je er wel eens aan gedacht dat mensen het leuk vinden om aandacht te krijgen, ongeacht of zij een relatie hebben of niet? Tering, ben je contactgestoord, of wat?
pi_62582860
Laten zien dat je in een relatie ook best sexy kan zijn
Flirten voor aandacht.
ophitsen partner
emotionele uitlaatklep
.
.

omgang in een relatie : geen relatie beginnen als dit je stoort. Anders mag je ook haar geuren camoefleren, een burka overtrekken 9hetzelfde geld dan voor u ook).
pi_62582908
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:40 schreef DroogDok het volgende:
Echte mannen dansen niet

Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_62582921
dansen voor je lol omdat de beat je zeer zeker bevalt?
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:47:35 #9
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_62582940
Euh... ik ga er vanuit dat ik 0 seks uitstraal als ik dans. Ik dans namelijk als een halvegare, samen met andere halve garen, op muziek gemaakt door halve garen, omdat we biertjes drinken en keet maken. Als ik mijn lichaam wil showen ga ik wel prominent aan de bar staan/hangen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:47:37 #10
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_62582941
Er bestaat ook zoiets als dansen omdat je het gewoon leuk vind. Een uitlaadklep op goede muziek.
Ik vind dit een beetje miereneukerij...
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:49:54 #11
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_62583011
Dansen is deels ook flirten en flirten is een leuk spel. Juist als je een vaste partner hebt kan dat heel onschuldig en vrijblijvend tijdverdrijf zijn.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:53:45 #12
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_62583138
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:36 schreef neusgat het volgende:
Ik was laatst namelijk oude foto's aan het kijken en zag mijn (dronken) vriendin op een feestje (waar ik niet was) ook gewoon dansen op een manier waarvan ik dacht, "dat is niet nodig". Niet dat ze daar overdreven geil stond te doen, maar wel gewoon handjes in de lucht en het lichaam eens goed "showen".
De sloerie! dansen met de handjes in de lucht nog wel? En dan d'r lichaam showen! 't is toch bij de spinnen af!
Ik krijg hier toch de associatie bij TS dat hij haar een vorsend had aangekeken als hij er wel bij was geweest, en dan zou zeggen: "tsk tsk, dat is niet nodig. Die handjes in de lucht! Denk aan je waardigheid en je eer."
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_62583231
Ik heb altijd gedacht dat dansen iets wat je doet omdat je het leuk vindt en je de muziek leuk vindt.

Kanker TMF generatie. Sterf af.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:04:46 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62583447
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:46 schreef Use_This_Name het volgende:
dansen voor je lol omdat de beat je zeer zeker bevalt?
Zo simpel mag het helaas niet meer zijn, volgens TS.

Ik dans, dus ik besta.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_62583676
Als man met een relatie dans ik vaak met vrouwen. Dat is gewoon geil en harmless.
pi_62583768
Ik ruik enige onzekerheid bij TS!
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:17:10 #17
229640 neusgat
en nu serieus
pi_62583781
Ja ik weet wel dat "genen laten zien" niet het bewuste doel is van dansen (voor de meesten), maar onbewust wel. Daarom vind je het leuk.
Net zoals spelletjes winnen leuk is omdat je onbewust daardoor laat zien dat je betere genen hebt dan de ander.

Maar goed, ik vind het inderdaad niet leuk om mijn vriendin "geil" te zien dansen terwijl ze dronken is en er constant kerels om haar nek hangen bij elke foto. Ik weet wel dat die kerels naar haar komen en niet andersom, maar dat "werk je in de hand" door zo te dansen. En daarom vind ik het niet nodig. (ze kende die kerels dan wel een beetje maar dan nog)

En het klopt inderdaad dat ik dingen zoals flirten en opgeilen niet vind kunnen als je een relatie hebt. Mijn vriendin is het daar altijd mee eens geweest en ik weet ook wel dat ze het bewust niet de bedoeling had om aandacht te trekken van andere kerels. Ze dacht dat die aandacht toch onschuldig zou zijn omdat ze die kerels al kent.

Zo werkt de wereld helaas niet en geil doen leidt tot geile kerels. Ik vind dat dus niet nodig.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:19:22 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62583843
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:17 schreef neusgat het volgende:
Zo werkt de wereld helaas niet en geil doen leidt tot geile kerels. Ik vind dat dus niet nodig.
En dan? Dan trekken ze je vriendin in een steeg om haar bruut te verkrachten? En misschien geniet ze er zelfs nog wel van. The horror. En dat allemaal omdat die handjes de lucht in gingen.

Koop een burka voor haar.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:24:20 #19
229640 neusgat
en nu serieus
pi_62583954
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

En dan? Dan trekken ze je vriendin in een steeg om haar bruut te verkrachten? En misschien geniet ze er zelfs nog wel van. The horror. En dat allemaal omdat die handjes de lucht in gingen.

Koop een burka voor haar.
Nee het gaat natuurlijk niet om die handjes, maar om de poses op alle foto's waar continue kerels met kwijl op de wang om haar heen staan. (ik zeg niet dat ze een supermodel is maar bovengemiddeld uiterlijk is al genoeg voor de meesten)

Jij vindt het niet vreemd om al die aandacht op te eisen en kerels een stijve pik te bezorgen bij wijze van spreken als je een vriend hebt? En als ze dan te intiem worden, dan pas ga je er van door?
Er kwam op een gegeven moment ook een jongen met haar dansen zei ze. Eerst "gewoon" en vond ze het onschuldig want ze kende em van school, maar op een gegeven moment "wilde hij meer" en is ze "gevlucht".

Is dat niet gewoon te laat aan de bel trekken? Een kerel wil ALTIJD meer, vooral als je geil aan het doen bent... Daarom vind ik het een kwalijke zaak.

En burka is natuurlijk onzin, maar ik was wel een beetje geschrokken van haar dronken uitlatingen daar.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:26:36 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_62584028
Je vertrouwt je vriendin toch?
Of is het zo'n zwak, teer poppetje dat niet van zich af kan bijten?
En kwalijke zaak. Kom op zeg .
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:31:20 #21
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_62584169
Is het niet gewoon zo dat je vriendin het leuk vindt om te dansen en dat op haar eigen manier doet, zoals iedereen in de vrije tijd lekker moet kunnen doen wat hij/zij wil?

Als je er rekening mee moet houden wat je eventueel bij het manvolk teweegbrengt kun je eigenlijk niet veel meer, met al dat geheupwieg tijdens het voorbijlopen en die zinneprikkelende manier waarop ze haar glas vasthoudt. Stel je voor dat ze buitenshuis een banaan eet! Zo met haar lipjes er overheen...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_62584204
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:24 schreef neusgat het volgende:

[..]

Nee het gaat natuurlijk niet om die handjes, maar om de poses op alle foto's waar continue kerels met kwijl op de wang om haar heen staan.
ok genoeg is genoeg...

bewijs willen we zien
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:33:22 #23
229640 neusgat
en nu serieus
pi_62584221
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:26 schreef Copycat het volgende:
Je vertrouwt je vriendin toch?
Of is het zo'n zwak, teer poppetje dat niet van zich af kan bijten?
En kwalijke zaak. Kom op zeg .
Ze gaat niet vreemd en daar vertrouw ik haar op. Ze heeft die geilende kerel ook gewoon ontvlucht dus ik maak me daar geen zorgen over.

Ik vind het wel vervelend dat ze die aandacht nodig heeft en die dus op zoekt door zo te dansen. Daar zijn jullie het toch mee eens? -> Dat je de aandacht opzoekt door zo te dansen?

Ik vind het gewoon niet leuk dat ze die aandacht dus opzoekt terwijl ze een vriend heeft... Maar misschien overdrijf ik het.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:35:55 #24
229640 neusgat
en nu serieus
pi_62584296
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:31 schreef Garisson72 het volgende:
Is het niet gewoon zo dat je vriendin het leuk vindt om te dansen en dat op haar eigen manier doet, zoals iedereen in de vrije tijd lekker moet kunnen doen wat hij/zij wil?

Als je er rekening mee moet houden wat je eventueel bij het manvolk teweegbrengt kun je eigenlijk niet veel meer, met al dat geheupwieg tijdens het voorbijlopen en die zinneprikkelende manier waarop ze haar glas vasthoudt. Stel je voor dat ze buitenshuis een banaan eet! Zo met haar lipjes er overheen...
Ik snap je punt maar dan bedoel je dus dat geil dansen "onbewust" is en dat je "bewust" alleen lekker lol hebt op de muziek.
Maar in die naiviteit geloof ik niet. Je weet dondersgoed als je met je kont draait, je tieten naar voren duwt, je nek draait en zwoel naar boven kijkt wat je aan het doen bent. Namelijk geil overkomen.
Waarom doe je dat dus?
pi_62584347
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:33 schreef neusgat het volgende:

[..]

Ze gaat niet vreemd en daar vertrouw ik haar op. Ze heeft die geilende kerel ook gewoon ontvlucht dus ik maak me daar geen zorgen over.

Ik vind het wel vervelend dat ze die aandacht nodig heeft en die dus op zoekt door zo te dansen. Daar zijn jullie het toch mee eens? -> Dat je de aandacht opzoekt door zo te dansen?

Ik vind het gewoon niet leuk dat ze die aandacht dus opzoekt terwijl ze een vriend heeft... Maar misschien overdrijf ik het.
Dude, zij is lang niet de enige die dat doet. Er zijn zat meisjes die bezet zijn en geil dansen. Jij als bezet man hebt groen licht om daar geil mee te dansen. Totaal onschuldig en goed voor je zelfvertrouwen. Als de meisjes/vrouwen tenminste niet weglopen van je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')