Ik heb je boek uitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:03 schreef wonderer het volgende:
Tieten zijn echt de meest nutteloze lichaamsdelen ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh en ik kan nu natuurlijk reageren op de berichten in het vorige topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan dat gezien hun geloofsovertuiging juist weer volledig begrijpen. Ook het feit dat Sieger nog niet out is bepaald een groot deel van dit gebeuren. En natuurlijk het feit dat de kerk erbij gehaald wordt etc. Ik had het een desillusie gevonden als de moeder er opeens mee zou kunnen omgaan zeg maar...
[ Bericht 34% gewijzigd door Bartjebart op 23-10-2008 00:33:13 ]Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Ik heb er helemaal NIETS mee! Nutteloze klompen vet.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ben dol op tieten, daar is het allemaal ooit eens mee begoonnen, nooit meer uit die orale fase gekomen.
Daarom ben ik ook zo dol op Karin Bloemen en Queen Latifa, bij chicago zat ik op de eerste rij bijna te graaien, tietuh!
En over nutteloze klompen vet gesproken: Ruth is DOOD!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal NIETS mee! Nutteloze klompen vet.
Fuck him. This is my command.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:16 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ok je kent het hele verhaal niet.
MisterO ziet 3 jongens op Pann Utrecht. Gaat er een beetje mee mengen, komt erachter dat ze alle 3 hetero zijn. Wat doen ze daar? ze zijn met een 'vriendin' mee. de hele avond geen vriendin gezien. Jongen gaat zwoel dansen met MisterO, maar wil niet zoenen, omdat hij een vriendin heeft![]()
Geeft MisterO wel zn tel. nr, en smst MisterO wanneer de volgende Pann is, omdat hij me wil zien.
You finally got your wish...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En over nutteloze klompen vet gesproken: Ruth is DOOD!
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb je boek uit
Maandagavond begonnen en zojuist uitgelezen. Echt geweldig.
Had van mij op sommige punten wat minder expliciet gemogen (het is niet echt een boek om aan je zus aan te raden...) Verrassend op sommige momenten, wendingen die ik niet had verwacht en zo. Maar begreep dat er een vervolg komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh en ik kan nu natuurlijk reageren op de berichten in het vorige topicWheheh. Tja, in heteroboeken mag het ook, de seks, dus ik was niet van plan me "in te houden" omdat het toevallig over mannen gaat. Dat was wel een beetje "statement maken"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder heeft het natuurlijk nut voor het verhaal
En ik weet niet hoe preuts je zus is natuurlijk, maar ik heb lezers in allerlei doelgroepen en er is er maar eentje die niet verder durft te lezen
Zelfs lesbo's hebben er geen moeite mee.
Maar op zich kan ik het me wel voorstellen, hoor... Ik zat er ook niet om te springen dat mijn ouders het zouden lezen enzo...
Aangezien je niet van spoilers houdt, zal ik geen vermoedens bevestigen of ontkrachten. Ben wel blij dat je het een leuk boek vond
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Pardon?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:24 schreef Pjederdy het volgende:
Misschien leuk om een ONZ / [HOMO] sex-meet te houden?
Gewoon elkaar een beetje casual uitwonen enzo?
Welkom in mijn wereld. Wat helpt: Ubuprofen, asperine ook. Daarnaast veel drinken (water/sapjes) goed eten en je suiker op pijl houden. Daarnaast licht en harde geluiden mijden.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoofdpijn die al 3 dagen vrijwel constant aanhoudt. Joy happy joy.
zo bijzonder ben ik nou ook weer niet hoor. Trouwens, hoe zie jij er uit?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:40 schreef Xiance het volgende:
[..]
bied je je aan?
wil ik wel een foto zien!
Hier te bestellen:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 02:40 schreef mike_hunt het volgende:
Wonderer,
Ik lees al twee topics dat iedereen jouw boek leest, waar kan ik dat lezen. Ben nu reuze benieuwd.
The Secret schijnt bullshit te zijn. Wat doe jij nog op? hahahahquote:Op donderdag 23 oktober 2008 03:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hier te bestellen:
http://www.michameinderts.nl/
Ik heb overigens net de secrtet bij de ECI besteld, kijken of ik verlicht kan worden!
Heb je ontslag genomen? en heb je een nieuwe baan?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 02:12 schreef hierissieweer het volgende:
Net terug van het afscheid van mijn vorige werk, heb bijna een jaar met ze samengewerkt maar dit was de eerste keer dat ik ze zag in een omgeving anders dan het werk. En dat was best verrassend moet ik zeggen! Maar goed leuk alles kunnen afsluiten en nu kan ik mij volledig gaan richten op het nieuwe gebeuren!
Ik ga nooit naar bedquote:Op donderdag 23 oktober 2008 03:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
The Secret schijnt bullshit te zijn. Wat doe jij nog op? hahahah
Ik heb al 2 maanden geleden ontslag genomen en ben sinds begin deze maand werkzaam op mijn nieuwe baan..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 03:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb je ontslag genomen? en heb je een nieuwe baan?
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 03:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar bed
Ik hoor de meeste mensen er wel positief over zijn sommigen zijn dan weer wat negatiever... Maar goed ik lees het boek zonder verwachting en ik zie wel wat ik er aan heb. Voor je het weet ben ik compleet evenwichtig en op alle vlakken in mijn leven erg gelukkig (en dat is dan ook weer niet gezond, want een mens heeft gewoon wisselingen in zijn gemoed nodig om gelukkig te kunnen zijn)
correctie, welzijn. Ik zorg namelijk niet (zoveel) maar indd, ik heb nu 25 clienten onder mij van matig verstandelijk tot lichtverstandelijk/zwakbegaafd. Maar vooral meer doorgroei mogelijkheden en ga meehelpen aan de komende reorganisatie binnen onze voorziening. ( opsplitsing van de matigverstandelijken en lvg/zwakbegaafden. Een soort gelijk project heb ik ook medeontwikkeld als eind opdracht voor de SPW)quote:Op donderdag 23 oktober 2008 03:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das waar! baat het niet, schaad het niet.
Je nieuwe baan, is dat nog steeds in de zorg?
Heeft ie geen website ofzo waar het staat?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 03:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hier te bestellen:
http://www.michameinderts.nl/
Ik heb overigens net de secrtet bij de ECI besteld, kijken of ik verlicht kan worden!
Je bedoelt het boek online te lezen? Maar micha is wonderer, is dus micha's website.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 03:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heeft ie geen website ofzo waar het staat?
Schijnt best zwaar te zijn zo'n baan. Vind het echt geweldig dat je dat doet. Een vriend van me heeft een broertje die verstandelijk gehandicapt is. Die heeft 24/7 special care nodig en zit in zo'n speciale tehuis. Zelf zorg ik ook voor dat manneke. Doe veel dingen met hem. Uitjes etc. Vind ie geweldig!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 03:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
correctie, welzijn. Ik zorg namelijk (niet zoveel) maar indd, ik heb nu 25 clienten onder mij van matig verstandelijk tot lichtverstandelijk/zwakbegaafd. Maar vooral meer doorgroei mogelijkheden en ga meehelpen aan de komende reorganisatie binnen onze voorziening. ( opsplitsing van de matigverstandelijken en lvg/zwakbegaafden. Een soort gelijk project heb ik ook medeontwikkeld als eind opdracht voor de SPW)
zwaar, zwaar. Wat is zwaar? Ik ben wel eens in mijn gezicht getuft, ik heb wel eens iemand naar een separeer gebracht, ik heb wel eens klappen gehad. En bovenal enorme hopen met allerlei verwensingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen... Maar dat vind ik zelf dan nog de lichte kant.Vaak vind ik de conflicten die een lange adem vereisen en je leegzuigen moeilijker.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 03:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Schijnt best zwaar te zijn zo'n baan. Vind het echt geweldig dat je dat doet. Een vriend van me heeft een broertje die verstandelijk gehandicapt is. Die heeft 24/7 special care nodig en zit in zo'n speciale tehuis. Zelf zorg ik ook voor dat manneke. Doe veel dingen met hem. Uitjes etc. Vind ie geweldig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |