vanwege bovenstaande tieten?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En het bleef nog lang onrustig op het forum....
beetje wel, ik vertel best vaak en veel over mijn werk, of beschouw jij regie niet als productieve arbeidquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee.
Is het raar om te veronderstellen dat je geen productieve, betaalde arbeid verricht?
ik ben zelden woest, dat is allemaal enthousiasme, wild soms ook welquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:04 schreef MrBrightside het volgende:
ik denk niet dat ik jou daar in zou stoppen. Misschien alleen woest?
Kan toch een hobby zijn? Zo komt het over...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
beetje wel, ik vertel best vaak en veel over mijn werk, of beschouw jij regie niet als productieve arbeid
omdat ik er zo enthousiast over ben?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kan toch een hobby zijn? Zo komt het over...
En nog steeds heeft hij toen voor de verkeerde vent gekozenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik voorzichtig opmerken dat dit wellicht in USA meer stof opwerpt dan hier, al stond heel de nederlandse socaiety pers wel op zijn kop toen Geert Hoes vrouw en kind verliet om zich op de mannenliefde te storten
Selectief lezenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Tieten? Wat heb ik nou weer gemist?
yo!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:25 schreef MisterO het volgende:
aai mate.
dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet hij helaas nog nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En nog steeds heeft hij toen voor de verkeerde vent gekozen
hahahaha... tja dat is wel lastig... vooral nu hij zo verdrietig is... dan hoef ik em nie hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat weet jij, dat weet ik, maar dat weet hij helaas nog niet
vraag is dus hoe maken we hem dat duidelijk ?
daar stel jij je uithuilschouder niet voor beschikbaar ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hahahaha... tja dat is wel lastig... vooral nu hij zo verdrietig is... dan hoef ik em nie hoor
Euhm...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar stel jij je uithuilschouder niet voor beschikbaar ?
daar wil jij geen luisterend oor aan bieden ?
Je gaat me toch niet vertellen dat je over tieten wilde gaan pratenquote:
Waarom niet? Het is best een fijn onderwerpquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je over tieten wilde gaan praten
ben dol op tieten, daar is het allemaal ooit eens mee begoonnen, nooit meer uit die orale fase gekomen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is best een fijn onderwerp
Je hebt er anders volgens mij al een tijd niet meer van kunnen genietenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is best een fijn onderwerp
Nee.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:02 schreef MisterO het volgende:
Is het niet raar als een hetero jongen naar een homofeest gaat en jou later nog smst dat hij nog een keer meewil?
Nee maar dat vind ik, dus dat zal wel raar zijnquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:02 schreef MisterO het volgende:
Is het niet raar als een hetero jongen naar een homofeest gaat en jou later nog smst dat hij nog een keer meewil?
Ok je kent het hele verhaal niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |