Je woont in Amsterdam toch? Hij ligt bij Vrolijk in de boekhandel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 02:40 schreef mike_hunt het volgende:
Wonderer,
Ik lees al twee topics dat iedereen jouw boek leest, waar kan ik dat lezen. Ben nu reuze benieuwd.
Hey, ik leef nog, mijn zaken ook, en ik ben de enige die is overgebleven in de stad!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:13 schreef Cairon het volgende:
Ik hoop dat je het een leuke chronicle vond!
Het zou me een Torrie-giecheltje ontlokken!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:10 schreef Cairon het volgende:
[..]
You finally got your wish...
jammer dat je er niet bij kon zijn toen die walgelijke verzameling van vlees en vet de ochtend mocht omarmen... het zou spontaan een traan tevoorschijn toveren in je ondode ogen.
Heb je ook medicijnen? Kippensoep?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:49 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water, verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
ben je nog snotterig en ziekjes ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, ik leef nog, mijn zaken ook, en ik ben de enige die is overgebleven in de stad!NATUURLIJK!
Maar 't was leuk ja
dampo, nisyleen, buckleys mixtura en poho olie kies maar uitquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je ook medicijnen? Kippensoep?
Gaat niet, moet iets afhebben deze week en dat gaat me vanuit bed niet lukken. Heb nog tig meetings en geen backupquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hup terug je bed in anders betaal je komend weekend je tol
wel de ultieme kans dat R je gaat vertroetelenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaat niet, moet iets afhebben deze week en dat gaat me vanuit bed niet lukken. Heb nog tig meetings en geen backupDus dat wordt een bed-weekend.....
Moet je tegen hem zeggenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel de ultieme kans dat R je gaat vertroetelen
Waarom is dat ?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:00 schreef Tomasso het volgende:
Goedemorgen!
* Tomasso stuitert als Teigetje
Wat een gay.nl bullshit artikel zegquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)gepest-in-Nuenen.ece
Eindelijk kan ik mijn verhaal kwijt, de baricaden op!!!!
Dit is notabene de school waar vorig jaar mijn stage zo abrubt aan zijn einde kwam, de school waar ik tijdens mijn comming out door de hel ben gegaan.
En nu ga ik er dus iets aan doen!
Dit kun je op twee manieren opvatten.quote:
Dát meen je niet serieus he?quote:
Wat een Bullshit, in dit land mag niemand gediscrimineerd worden, niet op sekse, niet op cultuur, niet op ras en OOK niet op geaardheid, artikel 1 uit de grondwet:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een gay.nl bullshit artikel zeg
Ten eerste had heel die fucking bedreiging geen ene reet met zijn geaardheid te maken.
Ten tweede.... je kan dit verwachten als je als nicht op een VMBO school gaat werken. Nee ik zeg niet dat een homo een slechte leraar is, ja ik zeg wel dat je reactuies kunt verwachten als het aan je te zien is, zeker onder de jeugd en zeker onder de VMBO jeugd. EN misschien kun je daardoor inderdada je functie niet naar behoren uitoefenen. IK weet ook wel dat ik niet voor een VMBO klas moet gaan staan!
Onzin. Dat is niet de betekenis van artikel1. Afgezien van het feit dat je op die manier een soort gedachtepolitie schept.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat een Bullshit, in dit land mag niemand gediscrimineerd worden, niet op sekse, niet op cultuur, niet op ras en OOK niet op geaardheid, artikel 1 uit de grondwet:
Wat dacht je van hoor en wederhoor?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga het in ieder geval aan, zowel lokaal middels de politiek, verder heb ik zowel de gaykrant, als expreszo, als Eindhovens Dagblad, als het COC aangeschreven, ze zullen niet weten wat ze overkomt op het PCN, do not fok with GAY people
ik heb daar zelf op school gezeten, ik heb daar vorig jaar stage gelopen, ik weet hoe het daar werkt.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat dacht je van hoor en wederhoor?
Volgens mij bedoelde hij het letterlijk, niet figuurlijkquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dit kun je op twee manieren opvatten.
Onderscheid moet er zijn. Anders worden kerncentrales straks door verpleegsters gerund.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb daar zelf op school gezeten, ik heb daar vorig jaar stage gelopen, ik weet hoe het daar werkt.
volgens de grondwet is iedereen gelijk, discrimineren is onderscheid maken.
euh...ik heb ook twee jaar les gegeven op een VMBO. Ik had er geen moeite mee. En zij ook niet. Ik heb dan ook geen sjaaltje om en loop alsof ik gebroken polsen heb. Veel leerlingen wilden van alles weten over anaal etc.. En ik doodleuk vertellen. Wel in het Engels ofcourse..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een gay.nl bullshit artikel zeg
Ten eerste had heel die fucking bedreiging geen ene reet met zijn geaardheid te maken.
Ten tweede.... je kan dit verwachten als je als nicht op een VMBO school gaat werken. Nee ik zeg niet dat een homo een slechte leraar is, ja ik zeg wel dat je reactuies kunt verwachten als het aan je te zien is, zeker onder de jeugd en zeker onder de VMBO jeugd. EN misschien kun je daardoor inderdada je functie niet naar behoren uitoefenen. IK weet ook wel dat ik niet voor een VMBO klas moet gaan staan!
O, wat leuk! Je hebt al uitgegeven? (niet denigrerend bedoeld) Ik dacht dat je columns deed op internet. Je had me in het begin je site doorgegeven. Toen ik hier voor het eerst postte.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 03:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je woont in Amsterdam toch? Hij ligt bij Vrolijk in de boekhandel.
Eneeeergy!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waarom is dat ?
Goedemorgen trouwens
Yo! bitch!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:17 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen Skanks
Kofffffffffffffffie, NOW
quote:
Dit heeft niets met discriminatie te maken als de leerlingen hem pesten en hij daardoor niet kan functioneren. Als de leraren hem nu daarom zouden pesten zeg ik ja. Maar van kinderen kun je dat verwachten. Moet je sterk in je schoenen staan en overwicht tonen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wat een Bullshit, in dit land mag niemand gediscrimineerd worden, niet op sekse, niet op cultuur, niet op ras en OOK niet op geaardheid, artikel 1 uit de grondwet:
Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Heeft er ook al niets mee te maken.quote:kun jij je nog herinneren dat ik vertelde dat ik toen ik er voor uit gekomen was dat ik bij de meisjes moest omkleden bij gym?
Probeer je dan nu via iemand anders, die er misschien helemaal niet op zit te wachten, alsnog je gelijk te halen? Ik zou eerst contact opnemen met die man voordat je alles gaat aanschrijven. Hou eens op met denken voor anderen. Niet iedereen wil op de barricaden (in de spotlight) staan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb daar zelf op school gezeten, ik heb daar vorig jaar stage gelopen, ik weet hoe het daar werkt.
volgens de grondwet is iedereen gelijk, discrimineren is onderscheid maken.
Ik bhen 't eens een keer met je eensquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
VMBO is echt niet een eindeloze poel van naargeestigheid hoor.
Als homoseksuele leraar sta je inderdaad voor een probleem dat andere docenten niet kennen. Je werkt met jongeren, en die zijn sowieso al onzeker en zoekende naar hun identiteit. In die leeftijd wil je niets liever dan bij een groep horen en gezien worden als competent en krachtig. Alles heeft te maken met het beeld dat je projecteert op de mensen om je heen. Er zal geen enkele puber zijn die aangeeft dat hij of zij graag anders is en absoluut niet bij een groep wil horen. En de figuren die dat zeggen op die leeftijd, die behoren vervolgens tot hun eigen groep, denk aan gothic, emo, alto...
Ja op een VMBO kom je wel meer meningen tegen die waarschijnlijk minder genuanceerd zijn dan op een HAVO VWO school. Het is een niveau verschil waar je niet om heen kan.
Maar op een VMBO school kun je net zo makkelijk je lessen draaien als op een HAVO-VWO school, het ligt er aan hoe je je profileert tijdens de lessen en buiten de lessen om. Jij bent de volwassene voor de klas, en jij bent degene die heeft gestudeerd, dus jij bent degene die de klas tot orde moet roepen en hen iets moet leren.
De meeste scholen hebben een protocol in plaats. Een deel van het onderwijs staat in het teken van maatschappelijk acceptabel gedrag. Dus met andere woorden, op vrijwel elke school vind je wel een programma dat pesten bespreekbaar maakt, discriminatie, en ander soort zaken.
Daarbij vind ik dat het artikel heel erg eenzijdig geschreven is.
Ik mag HOPEN dat je dit niet echt hebt opgestuurd?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
Dramaverhaal wat van de hak op de emotionele oprah tak springt met zijspromgen die totaal niet relevant zijn
Nee, Pasen en Pinksteren vallen niet op 1 dag en het is ook geen St Juttemisquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
*kijkt op de kalender*
Ik ben net een half uurtje wakker. Pakketdienst stond voor de deur. Een lekkere gast was het btw. Werd wel een beetje nat ervan.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
06:35.. net klaar met werken.
en jij?
Dan moet het wel vriezen in de hel.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, Pasen en Pinksteren vallen niet op 1 dag en het is ook geen St Juttemis
ik ben in de ziektewet, overspannen/burnout whatever you wanna call itquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben net een half uurtje wakker. Pakketdienst stond voor de deur. Een lekkere gast was het btw. Werd wel een beetje nat ervan.![]()
Maar euh..jij net klaar met werken? wat doe je ook alweer? waarom zo vroeg beginnen?
kun jij je voorstellen dat dit hele gebeuren MIJ raakt, dat IK er iets mee wil/moet, en dat jou reactie naar mij toe op dit moment kwetsend is?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag HOPEN dat je dit niet echt hebt opgestuurd?
Ja ik kan me voorstellen dat het JOU raakt, maar doe er dan iets aan vanuit JOUW oogpunt en niet vanuit het oogpunt van een ander waarvan je het hele verhaal niet kent en die misschien heel die heisa niet wil. Sowieso: waarom nu? Waarom niet toen het je overkwam? Waarom nu ineens die barricaden beklimmen? Had er iets mee gedaan toen je zelf werd ontslagen. Je hebt verder niets met die man te maken,w eet niets van het verhaal, de achtergrond etc.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kun jij je voorstellen dat dit hele gebeuren MIJ raakt, dat IK er iets mee wil/moet, en dat jou reactie naar mij toe op dit moment kwetsend is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |