Als ik het red, trouwens. Ik ga straks naar de sportschool.quote:
Zoek iemand om tegenaan te kruipen!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:50 schreef MrBrightside het volgende:
Goedemiddag. Wat is het tyfus koud hier, zonder kachel. Hoe kom ik in godsnaam de winter door?
Ja kheb ze allebei. Erg relaxedquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:02 schreef MrBrightside het volgende:
Ang3l, heb je het hele album van sneaky sound system? Is wel een aanrader, luistert fijn weg.
Vraag hem zelf maarquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Duw ik jou aan de kant.. kom hij ook naar Pann Tilburg?![]()
Oh ja dat kan ik wel doen, maar ik doe het toch maar nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vraag hem zelf maarVia Hyves of zo!
TMM maakt schoon en kookt voor Angelquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:28 schreef Gellarboy het volgende:
Hey Ang3l, wat is eigenlijk de relatie tussen jou en TheaterMama?
Pink!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:02 schreef MisterO het volgende:
Jeeeeej, zaterdag kaartjes kopen voor het afscheidsconcert van Krezip en het concert van Pink
Te veel moeite.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:06 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Zoek iemand om tegenaan te kruipen!
[dit mag ook platonisch zijn!]
Koop een extra dekenquote:
Ja! Zo'n ultra lelijk fleece ding, bij de Xenos. Werkt wel!quote:
Ja eind februari, kaartverkoop begint zaterdagquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Pink!
komt ze naar Nederland toe? geweldig!
stopt Krezip ermee? Vond die kinderen wel leuk
Of voor 5 euro bij IKEA. Zoals wij hebben gedaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja! Zo'n ultra lelijk fleece ding, bij de Xenos. Werkt wel!
Welkom terug.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoetsappig feelgoodnummer. En boy oh boy dat verwelkom ik ten zeerste.
Overigens heeft het libelleforum zijn glans ook verloren dus hier ben ik weer.
WIE HEEFT ER ZIN IN EEN VERJAARDAGSFEESTJE?!?!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:03 schreef MrBrightside het volgende:
Het gaat al bijna niet meer de hele tijd over seks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |