abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70584515
Donovan: 'Beckham is geen goede teamgenoot'
02/07/2009 13:21

In een interview met The Guardian heeft Landon Donovan fors uitgehaald naar David Beckham, zijn teamgenoot bij Los Angeles Galaxy.

'Wat we minimaal van hem verlangen is dat hij zich inzet voor ons', meent de 27-jarige Amerikaanse middenvelder. 'Dat heeft hij niet bewezen. Niet op het veld en ook niet naast het veld. Zou het er mee te maken kunnen hebben dat hij zoveel verdient? Tja. Als iemand je meer betaalt dan wie dan ook in de League, meer dan twee keer zoveel, is het minste dat je mag verwachten dat je de moeite neemt naar de wedstrijden te gaan. Of je nu geschorst bent of niet.'

'Misschien is hij geen leider of geen aanvoerder. Prima. Maar je kan wel elke dag minimaal je stinkende best doen. Dat heb ik hem niet zien doen', vervolgt één van de uitblinkers op de laatste editie van de Confederations Cup. 'Ik kan niet anders zeggen dan dat hij geen goede teamgenoot is. Hij gaf niet alles en was onverschillig.'

'Ik zou hem op de bank zetten. Zeg gewoon: Jij speelt niet. We hebben het gevoel dat je je niet voldoende inzet', sluit Donovan zijn tirade over Beckham af. Het omslagpunt kwam volgens de
115-voudig Amerikaans international op een specifiek moment. 'Toen David kwam, toonde hij wel veel inzet. Maar opeens - en dat was naar mijn idee toen onze coach Ruud Gullit wegging - veranderde hij en zei hij ik doe het gewoon niet meer. In mijn beleving denkt David dat het hier in Amerika allemaal maar een grap is.'

Sunil Gulati, de voorzitter van de Amerikaanse voetbalcompetitie (MLS) liet zich eveneens negatief uit over David Beckham, die na een huurperiode bij AC Milan weinig voelde voor een terugkeer naar de Verenigde Staten: 'Ik weet zeker dat de supporters negatief reageren op zijn rentree. Dat is onvermijdelijk. Hopelijk slaat de stemming snel om, want Beckham is natuurlijk een icoon dat veel waarde heeft voor zijn team en onze competitie.

Hij zal er nu wel een stuk of 5 vrije trappen in knallen en iedere wedstrijd een assist geven om dan vervolgens naar Spurs of zo te gaan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71142311
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  maandag 20 juli 2009 @ 10:32:06 #78
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_71142326
Nou, zonder Beckham speelt LA Galaxy ook wel goed de laatste wedstrijden, zoals de laatste, paar heerlijke schoten van Donovan.
pi_71156421
quote:
Op maandag 20 juli 2009 10:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nou, zonder Beckham speelt LA Galaxy ook wel goed de laatste wedstrijden, zoals de laatste, paar heerlijke schoten van Donovan.
Toen speede Beckham gewoon 70 minuten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71157948
Fraud? Waar hebben die lui last van?
pi_71157980
quote:
Op maandag 20 juli 2009 19:36 schreef Radegast het volgende:
Fraud? Waar hebben die lui last van?
Dat woord klopt gewoon
pi_71158179
quote:
Op maandag 20 juli 2009 19:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat woord klopt gewoon
Is Beckham afspraken of uitspraken niet nagekomen dan? Ik snap hun probleem niet zo, hij is toch gewoon weer daar om te voetballen?
pi_71158231
quote:
Op maandag 20 juli 2009 19:47 schreef Radegast het volgende:

[..]

Is Beckham afspraken of uitspraken niet nagekomen dan? Ik snap hun probleem niet zo, hij is toch gewoon weer daar om te voetballen?
Eerst zeggen dat je alleen in de VS wil spelen, je dan laten verhuren en vervolgens proberen om een breuk te forceren

Ik denk overigens dat je niet weet wat fraud betekent in het Engels/Amerikaans
  maandag 20 juli 2009 @ 19:50:09 #84
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71158247
quote:
Op maandag 20 juli 2009 19:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Eerst zeggen dat je alleen in de VS wil spelen, je dan laten verhuren en vervolgens proberen om een breuk te forceren

Ik denk overigens dat je niet weet wat fraud betekent in het Engels/Amerikaans

Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_71158315
Niet precies, maar ik wil wel een gokje wagen.

Iemand die bewust een beetje liegt om voordeel uit een situatie te halen, en je anders voordoen.
pi_71158424
quote:
Op maandag 20 juli 2009 19:53 schreef Radegast het volgende:
Niet precies, maar ik wil wel een gokje wagen.

Iemand die bewust een beetje liegt om voordeel uit een situatie te halen, en je anders voordoen.
Daar komt het op neer ja, dat gaat voor Beckham gewoon op

Maar hij zal binnenkort er wel een stuk of 3 vrije trappen inschieten en dan is iedereen weer blij
  maandag 20 juli 2009 @ 21:04:42 #87
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71160441
Hoe schat je het niveau van Beks in?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_71160484
In de MLS niet al te hoog, in de EPL of Serie A hoog
  dinsdag 21 juli 2009 @ 00:11:55 #89
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_71169167
  dinsdag 21 juli 2009 @ 04:08:46 #91
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_71169440
quote:
Angry Becks then appeared to make a "come on" gesture to the baying soccer mob before allegedly swearing at a fan.

Beckham lost the plot after Galaxy's hardcore fans — nicknamed the LA Riot Squad — booed him every time he touched the ball.

Security staff were forced to restrain an angry fan who left his seat and rushed towards the footballer.
Niet echt snugger om dat kom maar op gebaar te maken van Becks.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_71315114
Beckham is ook maar een lul van een vent tegenwoordig. Maar ergens snap ik hem wel, wie wil er nou in de MLS voetballen.

Voetbal in de states sowieso. Gemaakte kut competitie.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_71315207
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:12 schreef Triptamine het volgende:
Beckham is ook maar een lul van een vent tegenwoordig. Maar ergens snap ik hem wel, wie wil er nou in de MLS voetballen.

Voetbal in de states sowieso. Gemaakte kut competitie.
Hoeveel wedstrijden heb je al gezien en naar hoeveel wedstrijden ben je geweest om tot die conclusie te komen?
pi_71315361
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hoeveel wedstrijden heb je al gezien en naar hoeveel wedstrijden ben je geweest om tot die conclusie te komen?
Ik genoeg, en hij heeft groot gelijk.
  zaterdag 25 juli 2009 @ 15:23:08 #96
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_71315417
Vertel.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_71315589
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:21 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Ik genoeg, en hij heeft groot gelijk.
Vertel
pi_71315910
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Stuk of 20 wedstrijden gezien, en bezocht: Daar ga ik zeker geen geld aan uitgeven man. Een hele competitie vol gemaakte clubs
pi_71315976
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:42 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Stuk of 20 wedstrijden gezien, en bezocht: Daar ga ik zeker geen geld aan uitgeven man. Een hele competitie vol gemaakte clubs
Waarom zijn het gemaakte clubs?
pi_71315988
quote:
Op zaterdag 25 juli 2009 15:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waarom zijn het gemaakte clubs?
Ze hebben geen historie, bijna geen eigen identiteit enzovoorts. Het is gewoon niet mijn ding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')