Ik ga er even van uit dat het slechte sex gaat wordenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het gevoel "daar beneden" er niet minder op gaat worden hoor
voor hem of voor haar?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga er even van uit dat het slechte sex gaat worden
slechte sex bestaat niet. dat is een mythequote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zit ie daarom op youtube te fappen dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tja, als je eigenlijk al weet wat je wil en totaal niet de moeite wil nemen, waarom uberhaupt dit topic??quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:02 schreef Kreator het volgende:
Ik trek het gewoon niet. Het is allemaal te zwaar en te moeilijk... mijn psycholoog zegt ook dat ik lijdt aan post traumatisch stress sydroom en lichte vorm van add. Daarvoor krijg ik nu medicatie en mijn stiefzusje steunt me daar ook heel goed bij.
Op dit moment is het pure lust, maar ik heb ook wel vlinders in mijn buik. Ik weet niet goed of dat komt omdat ik al een tijdje droogsta of omdat ik echt verliefd ben... hoe kom ik daarachter?!??!?
Dus dat.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dat als antwoord geven op "de moeite nemen" = Priceless!
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:02 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik heb veel geleerd omtrent de invloed van het gevoelsleven op de ratio.
quote:
Maar ja, of het nou zo verstandig is om je stiefzusje gewoon even lekker in het vleesgordijn te pompen is dus de vraag....dat ik het wil lijkt me duidelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:20 schreef heartz het volgende:
Tja, als je eigenlijk al weet wat je wil en totaal niet de moeite wil nemen, waarom uberhaupt dit topic??
GAST!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar ja, ik vind het verstandig om mijn stiefzusje gewoon even lekker inwendige stokslagen te geven, en die zure sloot vol te blaffen met lauwe but....dat ik het wil lijkt me duidelijk.
Je wil er niet over nadenken zeg je net.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar ja, of het nou zo verstandig is om je stiefzusje gewoon even lekker in het vleesgordijn te pompen is dus de vraag....dat ik het wil lijkt me duidelijk.
quote:
wat JieGay zegt!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:46 schreef GieJay het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon al het geluk van de wereld...
Klagen dat je, je stiefzusje ten allen tijde naakt mag zien en dat ze je ook nog is wil helpen met aftrekken..
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:46 schreef GieJay het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon al het geluk van de wereld...
Klagen dat je, je stiefzusje ten allen tijde naakt mag zien en dat ze je ook nog is wil helpen met aftrekken..
Maar als het goed gaat, wonen we al vrij snel samen, dat is dan weer een voordeel.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:54 schreef sander89 het volgende:
Lijkt me iedergeval eerst handig om op je zelf te wonen, voordat je ook maar iets doet met je stiefzusje als het van plan bent.
Lijkt me dat anders een hoop spanningen mee brengt en als het fout loopt tussen jullie zou het betekenen dat jullie nog steeds onder het zelfde dak wonen.
Ow dus het heeft wel toekomst? ik volg je steeds minder en minder....quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar als het goed gaat, wonen we al vrij snel samen, dat is dan weer een voordeel.
Ben je leesblind ofzo, kneus. Ik zeg toch dat ik niet weet wat ik wil. Daar is dit topic voor bedoeld.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:08 schreef Maringo het volgende:
Ow dus het heeft wel toekomst? ik volg je steeds minder en minder....![]()
Je wordt ook met de post vriendelijkerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben je leesblind ofzo, kneus. Ik zeg toch dat ik niet weet wat ik wil. Daar is dit topic voor bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |