idd we zien aniek misschien welquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
even om alle onduidelijkheden uit de wereld te helpen..
laura woont in almelo, maar die hek al een jaar ofzo niet gezien..
Aniek woont in zwolle..
maar ik zei toen...misschien zie IK Aniek dan weer
probleem aan z'n ogen..jeweetschquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
snap je nou niet wat ik net heb gezegd? of lees je de onderste zin gewoon niet?
jaja je hebt hem verplaatstquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:52 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
snap je nou niet wat ik net heb gezegd? of lees je de onderste zin gewoon niet?
eetzequote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:56 schreef Crazy-p het volgende:
nog een paar minuten.. en dan lunch tijd.. eindelijk ofzoiets.. ff weg van die stomme telefoon..
quote:
bij mij loopt t ook aardig op sinds ik hier zitquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:59 schreef Crazy-p het volgende:
whahaha lol.. dit is toch wel erg: 828 (gemiddeld 48 per dag)..
nu dan eindelijk lunch..
echt welquote:
Mededeling: Nog een kwartiertje voordat ik ga opruimenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:05 schreef Guio het volgende:
Mededeling: nog 4 uur
niet waar 2 uur en 24 minutenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:05 schreef Guio het volgende:
Mededeling: nog 4 uur
Wat is de achternaam van Laura...misschien ken ik die welquote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
even om alle onduidelijkheden uit de wereld te helpen..
laura woont in almelo, maar die hek al een jaar ofzo niet gezien..
Aniek woont in zwolle..
maar ik zei toen...misschien zie IK Aniek dan weer
neuqen?quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:42 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
hoi mensjes
Kan helaas niet echt pijpen
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wat is de achternaam van Laura...misschien doe ik die wel
Gastquote:
23240 (gemiddeld 21 per dag)quote:Op woensdag 22 oktober 2008 13:59 schreef Crazy-p het volgende:
whahaha lol.. dit is toch wel erg: 828 (gemiddeld 48 per dag)..
nu dan eindelijk lunch..
gemiddeld 8 per dagquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
23240 (gemiddeld 21 per dag)
probeer het maar eens langer vast te houden
invaliden toilet...jeweetz, lekker rustig, ruim en ongebruikt en dus redelijk frisquote:
daar heb je kans dat ik langs komquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
invaliden toilet...jeweetz, lekker rustig, ruim en ongebruikt en dus redelijk fris
droge bui vandaagquote:
Dat kan heul niet, want jij kan hem niet eens vinden met je ogen tochquote:
*lost for words...*quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
invaliden toilet...jeweetz, lekker rustig, ruim en ongebruikt en dus redelijk fris
ik heb gewoon een kantoor... deur dicht en knallen maar!quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:13 schreef Guio het volgende:
[..]
Nou als er 2 komen daar lijkt me wel genoeg
of worden blinden niet meegerekend als invalidenquote:
mijn geleide kameel welquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dat kan heul niet, want jij kan hem niet eens vinden met je ogen toch
wij hebben een watertoren in het museum staan waar geen hond komt en die 4 hoog isquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb gewoon een kantoor... deur dicht en knallen maar!
Laten we dat vooral zo houdenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:13 schreef Logician het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets vanaf
Idd, net of je het zelf mee maakt hehquote:
kzie je over 5minquote:
zit hier op een vloer met 20 mensen... gewoon in het zicht..knallen maarquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb gewoon een kantoor... deur dicht en knallen maar!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | __ / \ /'. / | Some bunny loves you! ||'.\| | || \\ / /\ __ /^\/^\ \\ \\'```'-._ ; | /\ \ \ / \'./` __ `P | _/ /\_| `\/` \ .__|' ` -.| | ,' \ /^\/^\ \ .| - - | \ / \____,..-` \ _Y_ __/ `\/` / / `---'"""` `\ \| . __.._/ | '-.__.-""``.-./ |\ | ( _.'` |\ || .-| `` || || | ; || // jgs '-'\ //` `"""""""""`"""""` |
dat klinkt als een aardige gangbangquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
zit hier op een vloer met 20 mensen... gewoon in het zicht..knallen maar![]()
Eerst even schijtenquote:
quote:
Zou ook nog kunnen jaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat klinkt als een aardige gangbang
op de poepdoosquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat klinkt als een aardige gangbang
Patato, potatoquote:
das nie lievquote:
Ik ga je geen kusje geven hoorquote:
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 | .:::::::::::::::. ::::::::::::::::::: ::::::::::::::::::::: : `::::::::::::::::::::: :: >. `:::::::::::::::''' .:: :: `{C>,..````````... .::'' `:::..``{{{CCC>>>''..:::''. .,c$$h. `'::::::.....:::''''.,c$$L J$$$$$.?. ,d$= `````., .zcc$$$$$$$$. ,$$$$$$$F."4P".:`:: ,$$".:::. "$$$$$$$$$h ,cc, ,$$$$$P".,P." '',c `,d$$ `'``':.`$$$$$$$$$h ="3$$c. .$$$$$F $$" dc -?""? ?$$',c$$c ` ?$$$$$$$$F, d$$$$h. J$$$$$$ $F ,$',""$$h.?$',,,,."" . `$$$$$$$$ d 3$$$$$$. 3$$$$$P $F $$ ?$$'J',$" `$$c $$$$$$$$$P $h "$$$$$$ ?C'.,c$P $$$ J$$ J $F $$$h $$$$$$$$$' $$$ $$$$$$h `??"" ,$$$ h,c$$F.$ $h, ,$$$',$$$$$$$$$c,`$P.$$$$$$$ ,$$$$c`??"",c, "$$$$$P',$$$$$$$$$$$h ?L'$$$$$$P $$$$$$$F zd$$$h """',d$$$$$$$$$$$$$h`?.`??$$P' J$$$$P",c$$$$$$$h."$$$$$$$$$$$$$$$$$$$h. `??"' ,cd$$$$$$$$$$h J$$$$",J$$$$$$$$$$$c ?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ,$$???????$$$$$F.$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$h`$$$$$$$$$$$$$$$$$$$h J$P" `""" J$$$$$c`$$$$$$$$$$$$$F,$$$$$$$$$$$$$$$$$P"' d$" J$??". `??$$$$?????" $$$$$$$$$$$$$$$$$$ J$$$$$hcc,. J$$ J" ,',' ; , ,. . . `"?$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$c, 3$$ J ' > .{! ;! ;!;'!> - `!. "?$$$$$$$$$$$.'$P??""""""?$$h `$P",nmn . c ' ;!! ;!! !!! '!> !; {!.`;`$$$???$$$$$c, ?$$ ? uMMP ,nmnmdMMM' 3$c, ` ''' {!!''!!> !> `' ,c$$F nx.?$$$$$ $$ dMM",dMMMMMMP"' `$$$h.` ,____,= `. ' ,ccc$$$$h MMMx."??" z$$ MP nMMMMMMMM, ?$$$$.`\ """"" ,-' .d$$$$$$$$$$c )MMMMMn. .. ,c$$P " =MMMMMMMMMMMbm, ?$$$$h.``````',c$$$$$$$$?????"",dMMMMMMMb;MMr .z$$$P" "MMMMMMMMMMMMP' ?$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ nmMMMMMMMMMMMMMMP{MMM ?$$P" `MMMMMMM "$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$."4MMMMMMMMMMMMMMb`MMM.`" MM4MMMMx "??$$$$$$$$$$$$$$$$$ccc= ,MMMMMMMMMMM "MM 4Mr "4MMr ""?????????????"",nmMMMMMMMMMMMMP " `M `" $|c 4MMMPPP4MMMMMMP $|$ " MMMM" $|$ ;!; dMMP' ,,, "|" ;' {! P" ;{! . . . ... - `" , ;,,. -'!!!. ''' '.;;;;;. ,!' ." `-._``--..`' ;;;;;..```..;;;{> ''- ...;;;. `~- ' ;; .`''!!!!!!!!''''`.;; ;;;;;;..````''-;' ,;!!' ''{;;......;;;;-'` `'!!!!!!!!!!-- ,;!!'` ``````` !!;,,.````.,,;{!!'` ```''''''''''`` |
* Sgele houdt Logician vastquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:27 schreef Logician het volgende:
* Logician sluipt zachtjes weg uit het topic
dan krijg je er wel 1 van mijquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ga je geen kusje geven hoor
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:27 schreef Logician het volgende:
* Logician sluipt zachtjes weg uit het topic
Sorry Barra..ik kon het niet latenquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele houdt Logician vast
Dacht het niet he
quote:
Nou vooruit danquote:
quote:
quote:
Die was snel dichtquote:
Godver je was me voorquote:
Of in WGR, je wilt immers weten welke legale stappen je kunt nemenquote:
en ook 1tje van mijquote:
die laatste post ookquote:
Godverquote:
lief ben ik hequote:
Euh Vet!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Kost even tijd, maar ik heb [ afbeelding ] gekocht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |