nee, jij was als laatstequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:27 schreef Runx het volgende:
hihih we hadden tegelijk gepost die laatste post omg
Ja maar ik scoor de fipo en jij nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:27 schreef Runx het volgende:
hihih we hadden tegelijk gepost die laaste post omg
jij staat er als laatste op vriendquote:
Failquote:
bij mij niet dusquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jij staat er als laatste op vriend
daarom stond ie ook door gestreeptquote:
ja ik zag het, gaat toch tot 301 ?quote:
koole site zeg , die fotosoeps ookquote:
Jah ik cheatequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja ik zag het, gaat toch tot 301 ?
als je tegelijk post soms welquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja ik zag het, gaat toch tot 301 ?
Nog lang niet af hoor, maar het is een beginquote:
Meisjes/vrouwen regelen op Fok!?quote:
sure: PraeTheLegendquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
mag ik jullie ook toevoegen ?
En ik deze:quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:36 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
sure: PraeTheLegend
oh en Moozie, ik heb/had deze:
[ afbeelding ]
ik geef je aan bij BIGquote:
en ik deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Ik moet ook nog een goede headset hebben. Ga straks ff in de stad kijken denk ikquote:
Das minder, hier ook trouwensquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:35 schreef Maringo het volgende:
Zo weer ff niks te doen.... Kan waarschijnlijk zo tot 4 uur voor me uit gaan staren...
is goed hoar , dat ding van mij(wat eigenlijk van jules is ) is een beetje bagger onnie ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een goede headset hebben. Ga straks ff in de stad kijken denk ik![]()
goaj dan mit rambo?
ja, beetje maarquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:40 schreef Runx het volgende:
[..]
is goed hoar , dat ding van mij(wat eigenlijk van jules is ) is een beetje bagger onnie ?
Wanneer gaan jullie dat doen ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een goede headset hebben. Ga straks ff in de stad kijken denk ik![]()
goaj dan mit rambo?
niet in mijn wereldquote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ik deze:@Dr.DroxzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet WhiteLightning er nog steeds eentje halen?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ik deze:Ik was al aan het wachten op jou antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EINZZZZZZZ
Trouwens, ik heb gewoon een nokia headset
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
hahaquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik was al aan het wachten op jou antwoordEINZZZZZZZ
Trouwens, ik heb gewoon een nokia headset
we gaan een headset kopen in Enschede wil je meequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie dat doen ?
als dat vanavond is , kunnen misschien Droxz en ik meedoen , althans als droxz zin/tijd heeft
Ik heb een nieuw spel gekocht voor mijn PS3, kan alleen even niet op de naam komen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie dat doen ?
als dat vanavond is , kunnen misschien Droxz en ik meedoen , althans als droxz zin/tijd heeft
Je weet wél waar ik woon ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:43 schreef Runx het volgende:
[..]
we gaan een headset kopen in Enschede wil je mee
saint rowquote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw spel gekocht voor mijn PS3, kan alleen even niet op de naam komen.
Het lijkt een beetje op GTA, en die kut reclame's op tv gaan over die game...
Eerst de operatie morgen, dan kijken we even verder
quote:
toch niet in Enschedequote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je weet wél waar ik woon ?
saints row 2 ?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw spel gekocht voor mijn PS3, kan alleen even niet op de naam komen.
Het lijkt een beetje op GTA, en die kut reclame's op tv gaan over die game...
Eerst de operatie morgen, dan kijken we even verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |