ja blijkt nu zo te zijn dat als je een feministisch nummer mooi vindquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:36 schreef DrDarwin het volgende:
Beyonce, en dat in muziek.....
Gooi het in de Klaagbaak.
Donequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:36 schreef DrDarwin het volgende:
Gooi het in de Klaagbaak.
quote:
De linker of rechter?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:18 schreef classpc het volgende:
Ja en dit is de vriend van JLO:
[ afbeelding ]
Blingbling!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:08 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
DIT IS BEYONCE
EN DIT IS HAAR VRIENDD
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die vent doet mij hier aan denken:
[ afbeelding ]
Hoelang zou die relatie vol echte liefde stand houden als die knappe man geen rooie 50 cent meer zou hebben.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 11:08 schreef Edwinuss het volgende:
DIT IS BEYONCE
[.]
EN DIT IS HAAR VRIEND
[.]
inderdaad het is wel beuaty & the beastquote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:15 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Hoelang zou die relatie vol echte liefde stand houden als die knappe man geen rooie 50 cent meer zou hebben.
Beyonce heeft zelf uiteraard geen tientallen miljoenen op haar bankrekening, dus de keuze is snel gemaakt vermoed ik.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 07:15 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Hoelang zou die relatie vol echte liefde stand houden als die knappe man geen rooie 50 cent meer zou hebben.
Idd. Wat kunnen mensen toch dom lullen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:40 schreef alors het volgende:
[..]
Beyonce heeft zelf uiteraard geen tientallen miljoenen op haar bankrekening, dus de keuze is snel gemaakt vermoed ik.
Ja, wat is het probleem daarmee?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:45 schreef Cornelis83 het volgende:
Heet dat liedje serieus If I Were A BoyOMG
![]()
Ga je nou zeggen dat dat fout is? :|quote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:45 schreef Cornelis83 het volgende:
Heet dat liedje serieus If I Were A BoyOMG
![]()
Want? Were is namelijk gewoon een correcte vormquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:48 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Tsja... Jij bent dus al geïnfecteerd door de domheid van de tekstschrijvers van Beyoncé...
Volgens mij schreef ze al haar teksten zelfquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:48 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Tsja... Jij bent dus al geïnfecteerd door de domheid van de tekstschrijvers van Beyoncé...
Ik weet niet wat voor grammaticale vorm het is, maar were is de engelse vorm van 'zou zijn'. Het klopt dus wel, maar zoals gebruikelijk is engelse grammatica te complex om het te begrijpen, voor mij dan. Ik weet dat soort dingen gewoonquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:54 schreef Cornelis83 het volgende:
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/be
Maar nu begint if I were toch ook logisch te klinken.... aaargh..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |