abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 mei 2009 @ 01:45:09 #151
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_69212815
Als backpacker, Aruba of Curacao goedkoop bezoeken,, is dat mogelijk?? iemand tips,,, want vanuit Colombia en evt Venezuela is het errug dichtbij...
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_69595786
quote:
Nederlandse snorkelaar overleden

Een 61-jarige Nederlander is gisteren op Curaçao verdronken tijdens het snorkelen. Dit liet de politie van het eiland weten.

De man was met een plezierbootje met toeristen naar een eilandje voor de kust van het eiland gevaren, waar hij is gaan snorkelen. Naar alle waarschijnlijkheid is de man in het water onwel geworden.

Enkele vissers troffen het lichaam van de man in het water aan en brachten hem naar de plezierboot terug. De man kon niet meer gereanimeerd worden en de politie werd ook direct ingeschakeld.
pi_69733370
Van 12 t/m 26 oktober wil graag samen met een vriend naar Curcacao. Is dat qua temperatuur (neerslag, buien?) aan te raden?
Verder kunnen we een appartement voor ¤217 p.p. voor 2 weken huren en een auto voor 10 dagen voor ¤100 p.p. huren. Zijn dat redelijke prijzen of zijn er nog andere opties?
pi_69733461
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:36 schreef JTB85 het volgende:
Van 12 t/m 26 oktober wil graag samen met een vriend naar Curcacao. Is dat qua temperatuur (neerslag, buien?) aan te raden?
Verder kunnen we een appartement voor ¤217 p.p. voor 2 weken huren en een auto voor 10 dagen voor ¤100 p.p. huren. Zijn dat redelijke prijzen of zijn er nog andere opties?
Vanaf oktober begint daar wel het regenseizoen.
Ik weet niet in welk appartement je zit? Zonder die info is het lastig om te bepalen of 217 euro duur is.
pi_69735624
Ik zit in die tijd ook in Curacao en betaal voor één week ongeveer ¤ 420,- (2 personen) ook in een appartement incl. auto voor een week.

Jouw prijzen zijn dus wel redelijk. (Ervan uitgaande dat het een goed appartement is qua onderhoud en faciliteiten)

Qua weer is het inderdaad regenseizoen. Gemiddeld valt er in oktober 7 dagen regen. Echter ben ik in mei ook geweest en toen hebben we in één week ook 5 keer regen gehad. (terwijl er gemiddeld één regendag is)
De buien stellen echter niet veel voor. Het regent even hard maar vaak is het van korte duur.
De zeewater temperatuur is in oktober erg goed. ongeveer 29 graden.

[ Bericht 2% gewijzigd door loowie op 05-06-2009 12:54:15 ]
  zaterdag 6 juni 2009 @ 16:15:01 #156
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_69771596
Februari volgend jaar gaan we weer!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_69809244
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 11:36 schreef JTB85 het volgende:
Maak je niet druk om de temperatuur. Ook tijdens het regenseizoen is het lekker warm. Soms regent het elke dag, soms regent het 1 keer per week tijdens het regenseizoen. Ik zit hier nu circa 2 jaar en eerlijk gezegd vind ik de temperatuur het fijnst van oktober tot maart.
pi_69809333
Ik zou iedereen ook aanraden om een auto te huren. Openbaar vervoer is nou niet echt top. Zeker het referendum schijnen een hoop taxi's makamba's (blanke mensen) te laten staan naast de weg.

Gewoon een auto huren, ben je van niemand en niets afhankelijk
pi_69809823
Precies ik heb ook gehoord van een kennis die daar al jaren woont dat OV en een fiets op de Antillen is ongewoons is omdat me gewend is daar alles met de auto te doen.
75 topics = FIN
pi_69815746
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:17 schreef FP128 het volgende:
Precies ik heb ook gehoord van een kennis die daar al jaren woont dat OV en een fiets op de Antillen is ongewoons is omdat me gewend is daar alles met de auto te doen.
Voor de kleinste stukjes al ja.

Moet zeggen dat ik me daar ook wel behoorlijk schuldig aan heb gemaakt op Curaçao, maar ja, dat wordt ook wel gestimuleerd natuurlijk. Het OV is inderdaad waardeloos en fietsen overleef je volgens mij al helemaal niet, dus dan blijft er weinig meer over.
pi_69820220
Het mooiste is voor het stoplicht, wanneer zo'n oud barrel zonder katalysator voor je staat te blazen, heerlijk die frisse lucht :B.

Oh ja, pinda pinda koop die pinda!
krantje krantje, koop die krantje!
pi_69820262
En PK kauwgum
pi_69825390
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:10 schreef knnth het volgende:
En PK kauwgum
Idd die was ik nog ff vergeten
pi_69825413
quote:
Op maandag 8 juni 2009 11:10 schreef knnth het volgende:
En PK kauwgum
Inderdaad zeg, Wrigley's.

Enige kauwgom die ik ooit heb kunnen waarderen.
pi_69825981
Ik wil zo graag weer terug maar mijn vrienden kunnen niet (huis gekocht, kindje etcetc) dus het zit er voorlopig niet in maar oh oh, ik wil zo graag weer naar de Knip. Heerlijk man. Of naar de paardenfarm, lekker een 'spiesje' eten. Jammer dat men tegenwoordig zo negatief over Curacao is.
pi_69826563
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Idd die was ik nog ff vergeten
tres pa un florin

Ik ga misschien begin 2010 weer ...
pi_69828039
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:03 schreef knnth het volgende:

[..]

tres pa un florin

Ik ga misschien begin 2010 weer ...
Mazzelaar,.overigens die foto in je FOBO,..is dat knip?
pi_69828163
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Mazzelaar,.overigens die foto in je FOBO,..is dat knip?
Dat is duidelijk niet de knip...

Edit: Ah, het is zelfs Aruba zie ik nu. (in de mouseover)
pi_69831865
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:52 schreef Omniej het volgende:

[..]

I really feel stupid now

Eens kijken of ik vanavond ff een leuke foto in dit topic kan uppen. En dan zal ik niet de foto nemen van het zwemmen met dolfijnen, immers heeft iedereen die tegenwoordig
pi_69832498
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:52 schreef Omniej het volgende:

[..]

De meest beroemde boom van Aruba zo'n beetje
pi_69832616
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:59 schreef knnth het volgende:

[..]

De meest beroemde boom van Aruba zo'n beetje
Tsja, ik ben niet bekend met Aruba, dus vandaar dat ik de -blijkbaar bekende- boom niet herken.
pi_69833518

Deze zeg maar
pi_69834015
Klein Curacao (overigens een heerlijk sniper elite plekje in die vuurtoren ):
Ik ben die draak met het blauwe petje op.

Vreemde stenen op de Knip;

HOI!

Watergrot:

Zonsondergang:

[ Bericht 39% gewijzigd door Ronnie_bravo op 08-06-2009 18:52:26 ]
pi_69840469
[img]wij waren in februari maart op curacao(santa rosa).
we hebben onze vakantie rustig doorgebracht (was nodig dat relaxen).
volgend jaar gaan we weer dezelfde periode.
even wat fotootjes:bakeljouw
caracas baai
westpunt
gouverneur, willemsstad
pi_69843247
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:17 schreef FP128 het volgende:
Niet zo zeer gewend is, maar eerder dat het levensgevaarlijk is om hier te fietsen. 's Nachts heb je zoveel mensen die met drank op achter het stuur rijden. Daarbij komt nog eens dat een grote groep totaal, maar dan ook echt 0,0, verkeersinzicht heeft...

lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')