quote:Nederlandse snorkelaar overleden
Een 61-jarige Nederlander is gisteren op Curaçao verdronken tijdens het snorkelen. Dit liet de politie van het eiland weten.
De man was met een plezierbootje met toeristen naar een eilandje voor de kust van het eiland gevaren, waar hij is gaan snorkelen. Naar alle waarschijnlijkheid is de man in het water onwel geworden.
Enkele vissers troffen het lichaam van de man in het water aan en brachten hem naar de plezierboot terug. De man kon niet meer gereanimeerd worden en de politie werd ook direct ingeschakeld.
Vanaf oktober begint daar wel het regenseizoen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:36 schreef JTB85 het volgende:
Van 12 t/m 26 oktober wil graag samen met een vriend naar Curcacao. Is dat qua temperatuur (neerslag, buien?) aan te raden?
Verder kunnen we een appartement voor ¤217 p.p. voor 2 weken huren en een auto voor 10 dagen voor ¤100 p.p. huren. Zijn dat redelijke prijzen of zijn er nog andere opties?
Maak je niet druk om de temperatuur. Ook tijdens het regenseizoen is het lekker warm. Soms regent het elke dag, soms regent het 1 keer per week tijdens het regenseizoen. Ik zit hier nu circa 2 jaar en eerlijk gezegd vind ik de temperatuur het fijnst van oktober tot maart.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:36 schreef JTB85 het volgende:
Van 12 t/m 26 oktober wil graag samen met een vriend naar Curcacao. Is dat qua temperatuur (neerslag, buien?) aan te raden?
Verder kunnen we een appartement voor ¤217 p.p. voor 2 weken huren en een auto voor 10 dagen voor ¤100 p.p. huren. Zijn dat redelijke prijzen of zijn er nog andere opties?
Voor de kleinste stukjes al ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:17 schreef FP128 het volgende:
Precies ik heb ook gehoord van een kennis die daar al jaren woont dat OV en een fiets op de Antillen is ongewoons is omdat me gewend is daar alles met de auto te doen.
Mazzelaar,.overigens die foto in je FOBO,..is dat knip?quote:Op maandag 8 juni 2009 15:03 schreef knnth het volgende:
[..]
tres pa un florin
Ik ga misschien begin 2010 weer ...
Dat is duidelijk niet de knip...quote:Op maandag 8 juni 2009 15:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mazzelaar,.overigens die foto in je FOBO,..is dat knip?
I really feel stupid nowquote:Op maandag 8 juni 2009 15:52 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat is duidelijk niet de knip...
Edit: Ah, het is zelfs Aruba zie ik nu.(in de mouseover)
De meest beroemde boom van Aruba zo'n beetjequote:Op maandag 8 juni 2009 15:52 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat is duidelijk niet de knip...
Edit: Ah, het is zelfs Aruba zie ik nu.(in de mouseover)
Tsja, ik ben niet bekend met Aruba, dus vandaar dat ik de -blijkbaar bekende- boom niet herken.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:59 schreef knnth het volgende:
[..]
De meest beroemde boom van Aruba zo'n beetje
Niet zo zeer gewend is, maar eerder dat het levensgevaarlijk is om hier te fietsen. 's Nachts heb je zoveel mensen die met drank op achter het stuur rijden. Daarbij komt nog eens dat een grote groep totaal, maar dan ook echt 0,0, verkeersinzicht heeft...quote:Op zondag 7 juni 2009 22:17 schreef FP128 het volgende:
Precies ik heb ook gehoord van een kennis die daar al jaren woont dat OV en een fiets op de Antillen is ongewoons is omdat me gewend is daar alles met de auto te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |