abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72689566
Wees blij met 4 uur vertraging! Ik ben vorige week terug gekomen en ik had 26 uur vertraging met de KLM. De onderdelen moesten vanaf Schiphol via Bonaire overgevlogen worden. De KLM kan een dikke claim verwachten.
pi_72691290
quote:
Op zondag 13 september 2009 01:15 schreef cw2cu het volgende:

[..]

en van mij hehe!
Die motor moest van bonaire overgevlogen worden hoorde ik.
Inderdaad, die ja . Originele vertrektijd 17:35, we zaten denk ik om kwart over 10 in de lucht...

Vond het niet erg langzaam om een startmotor te wisselen voor ééntje die overgevlogen moet worden. kreeg een broodje kroket en een biertje, vond het wel prima.

Alleen beetje jammer dat toen ik met de trein vanaf Schuilhol bij Den Haag aankwam dat we de trein uit moesten, vanwege een stroomstoring bij Rotterdam .
Have fun...
pi_72851809
Mensen nog vanavond naar Cinco? Vorige keer te hard weggezweet daar...
In the quiet words of the virgin Mary..... come again?!
  Admin donderdag 17 september 2009 @ 20:25:06 #279
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_72852093
Morgen 7AM werken, dus nee.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin donderdag 17 september 2009 @ 23:45:31 #280
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_72861971
Oh, toch wel, hoor ik net, maar dan voor het eten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_72875231
Ik wil terug
Ik heb me nergens zo thuis gevoeld als op Curacao.
pi_72922336
Al wat mensen bij Moon geweest? www.mooncuracao.com
Wat een te chille plek daar.
pi_72923489
Ben bij Moon wel 'ns een paar keer wat gaan drinken, wel een leuke tent op zich. De locatie vind ik niet zo heel erg briljant overigens, maar ze hebben 't wel mooi gemaakt.
pi_72946267
quote:
Op zondag 20 september 2009 01:17 schreef WarPuppy het volgende:
Al wat mensen bij Moon geweest? www.mooncuracao.com
Wat een te chille plek daar.
Hoor wel positieve verhalen... (Behalve die van de rekening achteraf )
Have fun...
pi_73613355
Kickje, iemand ervaring met de Dolphin Academy? We vertrekken volgende week vrijdag met vrienden naar Curacao. Zij willen graag met dolfijnen zwemmen. Wij (mijn vrouw en ik) hebben dit echter vorig jaar al in Florida gedaan en hoeven dus niet per se.

Kunnen wij op dat moment daar in zee zwemmen o.id.? Ik kan er op hun site niets over vinden. Of raden jullie de Dolphin Academy helemaal af?

[ Bericht 0% gewijzigd door loowie op 12-10-2009 16:06:31 ]
pi_73613749
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:57 schreef loowie het volgende:
Kickje, iemand ervaring met de Dolphin Academy? We vertrekken volgende week vrijdag met vrienden naar Curacao. Zij willen graag met dolfijnen zwemmen. Wij (mijn vrouw en ik) hebben dit echter vorig jaar al in Florida gedaan en hoeven dus niet per se.

Kunnen wij op dat moment daar in zee zwemmen o.id.? Ik kan er op hun site niets over vinden. Of raden jullie de Dolphin Academy helemaal af?
Ja hoor geen probleem. Je zwemt daar gewoon in de zee hetgeen is afgeschermd met grote rotsblokken. En ze zijn erg goed voor de dolfijnen ondanks dat negatieve gedoe enige tijd geleden het nieuws.
pi_73614592
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:57 schreef loowie het volgende:

Zwemmen is super (zie FB ). Kost wel aardig wat volgens mij om maar eventjes in het water te liggen. Je zwemt wel in een afgeschermt gedeelte wat in verbinding staat met de zee, dus echt in de 'open' zee lig je niet.

Ze zijn zeker goed voor de dieren daarzo. Mijn zus heeft daar 3 jaar als dolfijnentrainster gewerkt en die beaamt me dit ook.
Have fun...
pi_73614772
Ah mooi. Dan kunnen ze de reservering bevestigen.
pi_73617757
ik heb dat ook gedaan.
dolfijn annie had ik en nog 1 e dan zat ik in een groepje van 6 mensen ofzo.
was zo leuk
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_73649949
Ah, vrijdag tentamen en s'avond's Damaru!
pi_73651830
Wellicht ga ik over een jaar stage lopen op Curacao.
Wat zijn een beetje de ticketprijzen waar ik rekening mee moet houden?
Ow en ik ben best bereid om evt. ergens een paar uur stop-over te hebben als dat flink scheelt.
Lawa mena hau lala!
pi_73652506
Ik heb begin dit jaar met Martinair gevlogen en vlieg nu met Arke en betaal voor beide ongeveer ¤ 600,- per (retour) ticket. (economy).

Het scheelt echter vaak wel of je vroeg boekt of niet. De prijzen fluctueren nog wel eens.
pi_73652593
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef Rubstah het volgende:
Wellicht ga ik over een jaar stage lopen op Curacao.
Wat zijn een beetje de ticketprijzen waar ik rekening mee moet houden?
Ow en ik ben best bereid om evt. ergens een paar uur stop-over te hebben als dat flink scheelt.
Ticketprijzen, tja... Dat is afhankelijk natuurlijk van wanneer je precies gaat en of je het geluk hebt dat er toevallig een aanbieding loopt o.i.d., maar met iets tussen de 500 en 700 euro zou ik rekening houden.

Volgens mij is KLM erg duur als je voor langer dan 3 maanden gaat (dat was in ieder geval zo toen ik erheen ging) en dan is Martinair dus een stuk goedkoper. Vaak heb je met Martinair wel een tussenstop van een uur op Aruba.
pi_73652638
KLM = 568 euro
Martinair = 527 euro
Arke = 469 euro

Je moet dan wel een klein beetje flexibel zijn.
pi_73652887
Ligt aan het moment waarop je gaat. Mijn zusje vloog 6 weken eerder als mij. Ik betaalde ¤540 en zij meer dan ¤1000,-
Have fun...
pi_73804099
tvp
pi_74015701
Tvp maar ook wat vragen:

Weet iemand (heb het eerder voorbij zien komen in het topic, maar hoe ik dit online zou moeten doen?)

Om eerst een paar dagen te verblijven in Curacao en vervolgens naar Aruba, en om dan vanaf Aruba weer terug te vliegen naar A'dam.

Is het mogelijk om de ABC eilanden in 16 dagen te doen? Als ik zou willen boeken, dan denk ik dat het verstandigst is om de hotel en tickets apart te boeken? Arkefly ofzo?

Of toch maar beter om alles in 1 keer te regelen en lekker genieten van de vakantie?

Ik wilde vertrekken rond 8 nov tot 24 nov. samen met een vriendin van mij.

Tickets kosten in deze periode 600-700 retour.

Bedankt voor jullie tips hierover.
I pwn u!
pi_74078592
we gaan half februari weer voor 4 weken naar curacao. we huren altijd een auto, zodat we eigenlijk te weinig lichaamsbeweging krijgen, andere vakanties en thuis lopen we veel, maar ik vind curacao niet echt een wandeleiland.
we zijn van plan om dan iedere avond een sportschool te gaan bezoeken. tips?
pi_74078658
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:02 schreef lies1947 het volgende:
we gaan half februari weer voor 4 weken naar curacao. we huren altijd een auto, zodat we eigenlijk te weinig lichaamsbeweging krijgen, andere vakanties en thuis lopen we veel, maar ik vind curacao niet echt een wandeleiland.
we zijn van plan om dan iedere avond een sportschool te gaan bezoeken. tips?
Bij Lions Dive zit een sportschool waar je gratis gebruik van kan maken als je daar op het resort zit.
  Admin maandag 26 oktober 2009 @ 15:29:03 #300
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_74079462
Je kunt ook elke dag een stuk gaan zwemmen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')