Inderdaad, die jaquote:Op zondag 13 september 2009 01:15 schreef cw2cu het volgende:
[..]
en van mij hehe!
Die motor moest van bonaire overgevlogen worden hoorde ik.
Hoor wel positieve verhalen... (Behalve die van de rekening achterafquote:Op zondag 20 september 2009 01:17 schreef WarPuppy het volgende:
Al wat mensen bij Moon geweest? www.mooncuracao.com
Wat een te chille plek daar.
Ja hoor geen probleem. Je zwemt daar gewoon in de zee hetgeen is afgeschermd met grote rotsblokken. En ze zijn erg goed voor de dolfijnen ondanks dat negatieve gedoe enige tijd geleden het nieuws.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:57 schreef loowie het volgende:
Kickje, iemand ervaring met de Dolphin Academy? We vertrekken volgende week vrijdag met vrienden naar Curacao. Zij willen graag met dolfijnen zwemmen. Wij (mijn vrouw en ik) hebben dit echter vorig jaar al in Florida gedaan en hoeven dus niet per se.
Kunnen wij op dat moment daar in zee zwemmen o.id.? Ik kan er op hun site niets over vinden. Of raden jullie de Dolphin Academy helemaal af?
Zwemmen is super (zie FBquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:57 schreef loowie het volgende:
Kickje, iemand ervaring met de Dolphin Academy? We vertrekken volgende week vrijdag met vrienden naar Curacao. Zij willen graag met dolfijnen zwemmen. Wij (mijn vrouw en ik) hebben dit echter vorig jaar al in Florida gedaan en hoeven dus niet per se.
Kunnen wij op dat moment daar in zee zwemmen o.id.? Ik kan er op hun site niets over vinden. Of raden jullie de Dolphin Academy helemaal af?
Ticketprijzen, tja... Dat is afhankelijk natuurlijk van wanneer je precies gaat en of je het geluk hebt dat er toevallig een aanbieding loopt o.i.d., maar met iets tussen de 500 en 700 euro zou ik rekening houden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:46 schreef Rubstah het volgende:
Wellicht ga ik over een jaar stage lopen op Curacao.
Wat zijn een beetje de ticketprijzen waar ik rekening mee moet houden?
Ow en ik ben best bereid om evt. ergens een paar uur stop-over te hebben als dat flink scheelt.
Bij Lions Dive zit een sportschool waar je gratis gebruik van kan maken als je daar op het resort zit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:02 schreef lies1947 het volgende:
we gaan half februari weer voor 4 weken naar curacao. we huren altijd een auto, zodat we eigenlijk te weinig lichaamsbeweging krijgen, andere vakanties en thuis lopen we veel, maar ik vind curacao niet echt een wandeleiland.
we zijn van plan om dan iedere avond een sportschool te gaan bezoeken. tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |