quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
MinderMutsig = Kirsten
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Rikketik = Bart
achja, mag tochquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:16 schreef Rikketik het volgende:
Ik zag de TT en ik wist gelijk wie het topic geopend had.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:16 schreef Rikketik het volgende:
Ik zag de TT en ik wist gelijk wie het topic geopend had.
Vroeger was er eigenlijk alleen op maandag niks te doen maar dinsdag en woensdag was de keuze inderdaad wel beperkt. Dinsdag was er ergens live muziek en dat was altijd wel leuk. En op woensdag ook trouwens (De Kater?).quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Op dinsdagavond is het niet echt heel gezellig. Voornamelijk oud volk.
Op woensdag en donderdagavond wordt het al beter
Ik vind de Kater niet echt onder uitgaan vallen maar meer onder lekker chillenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:18 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vroeger was er eigenlijk alleen op maandag niks te doen maar dinsdag en woensdag was de keuze inderdaad wel beperkt. Dinsdag was er ergens live muziek en dat was altijd wel leuk. En op woensdag ook trouwens (De Kater?).
Ik ga alleen in Enschede uit jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:27 schreef Blawh het volgende:
De mensen hier uit Enschede, gaan die ook wel eens stappen buiten de stad of altijd in Enschede zelf?
Ga ook vaker naar Hengelo...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga alleen in Enschede uit ja
Maar ik ga bijna nooit uit
Ik ga eigenlijk altijd alleen maar naar Atak, Lunatic of op een terrasje zitten (wat altijd de Kater isquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:38 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Ga ook vaker naar Hengelo...
En Index staat nog op de lijst van nog-te-bezoeken-plekken...
Hoelaat was je in Lunatic dan? Het wordt meestal tegen een uur of 2 pas echt wat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:44 schreef Blawh het volgende:
Lunatic, is dat nog wat? Ben daar maar 1x heel even geweest op een zaterdag, de muziek was aardig, maar verder vond ik er niet veel aan. Apres ski club is ook erg pauper, Aspen is wel oke evenals de kroegjes rondom de markt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk altijd alleen maar naar Atak, Lunatic of op een terrasje zitten (wat altijd de Kater is)
Geen idee meer, is al een jaar of 4 geleden volgens mij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoelaat was je in Lunatic dan? Het wordt meestal tegen een uur of 2 pas echt wat.
Sindsdien is het wel heel erg veranderd hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Geen idee meer, is al een jaar of 4 geleden volgens mij.
Haha, okequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:46 schreef Lastlivingsoul het volgende:
[..]
Atak & Lunatic ben ik nog nooit geweest...
Ik luister naar Black music dus in Hengelo ben ik te vinden in Rootie en in Enschede meestal in de reggaebar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |