Nee want die draait al op de Grolsch Movie Night.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:45 schreef Schuttingbeer het volgende:
Zou deze misschien komen??
The Day the Earth Stood Still (IMDb)
komt namelijk 11/12 uit
Kost zo'n Grolsch Movie Night nou net zoveel als een normale film, maar je krijgt gratis bier???quote:Op donderdag 4 december 2008 16:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee want die draait al op de Grolsch Movie Night.
Pathe Scheveningen is op dat gebied heer en meester.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:25 schreef motherflocker het volgende:
Shit, ga een keer niet naar de sneak krijg je dithaha.
Zitten bij jullie in de sneak ook niet vaak van die irritante mensen die normaal nooit gaan, en daarom de hele film willen verpesten met geschreeuw, gedoe en soms zelfs 10x weg gaan en weer terug komen?!
Mijn irritatie punt iig!![]()
Wtf gastquote:
Ah, dat verklaartquote:Op zondag 7 december 2008 11:25 schreef Sala-adin het volgende:
Das een maat uit mijn klas waarmee ik bijna altijd naar de sneak ga
ik heb gewoon Righteous Kill gezien hoorquote:
Dan krijg jij mischien volgende week woensdag righteous kill en de rest krijgt komende dinsdag saw V als ik het goed hebquote:
Ieuw. Nee serieus? Dat is zo goor voor in de bioscoop. Thuis is het wel tof maar in de bioscoop met alle details in your facequote:Op woensdag 10 december 2008 20:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan krijg jij mischien volgende week woensdag righteous kill en de rest krijgt komende dinsdag saw V als ik het goed heb
Ja toch wel. Viel me erg mee. Heb `m gisteren ook in de sneak gehadquote:
Ohquote:
Sawquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Saw is kut, heb alleen 1 en 2 gezien rest boeit me niet.
Maar ik had dus wederom gelijk
Je bent gewoon onze held!quote:Op woensdag 17 december 2008 00:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maar ik had dus wederom gelijk
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:20 schreef motherflocker het volgende:
Welke is er aanstaande dinsdag?
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:23 schreef soares het volgende:
moet je wachten tot zaterdag.... dan weet sala het meestal
I know, maar ik weet niet gevoeilig dat ligt ivm de bekende Allāhu Akbarquote:Op woensdag 17 december 2008 17:03 schreef Sala-adin het volgende:
Dat betekent gewoon salah is groot
I knowquote:
Prima pakket, beter dan de standaard paketten met chips ofzoquote:Op maandag 22 december 2008 10:36 schreef Sala-adin het volgende:
Komt waarschijnlijk door de kerst, dan vervangt een reguliere voorstelling de sneak omdat die populairder is ofzo ik zeg maar wat
Heb vandaag mijn kerstpakket gekregen met volgende inhoud.
The Dark Knight
Juno
Into the Wild
There Will Be Blood
Mama mia
Step up 2
Wall E
Dat vermoeden had ik alquote:Op zaterdag 27 december 2008 09:25 schreef Sala-adin het volgende:
Weer geen sneak deze week
Het was ook maar een ideequote:
Maarja, jij bent nog geen Sala.. dus geen gezever, waar baseer je je op, wat zijn je bronnen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:18 schreef SniekPiek het volgende:
deze week in de sneak volgens mij Public Enemy Nr 1
Als dat al zo is, dan is het wel weer een slechte sneak. Die film gaat als ik me niet vergis ook donderdag al draaien....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:18 schreef SniekPiek het volgende:
deze week in de sneak volgens mij Public Enemy Nr 1
Dat is de laatste tijd echt vaak , jammer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:26 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Als dat al zo is, dan is het wel weer een slechte sneak. Die film gaat als ik me niet vergis ook donderdag al draaien....
Die gaat pas vanaf 15 januari draaien. En bij sommige bioscopen zaterdagnacht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:26 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Als dat al zo is, dan is het wel weer een slechte sneak. Die film gaat als ik me niet vergis ook donderdag al draaien....
Dat ja. En het was inderdaad maar een matige filmquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef Klen het volgende:
Het is Public Enemy Number one.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |