Vet cool dat #5 volgt op #3quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:53 schreef Bravebart het volgende:
Vervolg op Sneak Preview #3
Speculeer verder over de wekelijkse sneak
Cool he! Het kan allemaal bij het sneaktopic...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:02 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Vet cool dat #5 volgt op #3![]()
Ohja, en vanavond weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb zitten brullen van het lachen tijdens dat stukje terwijl iedereen zijn blik ging afwenden![]()
Oehhh.... Sala mag ik dan ook op je mailinglist?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:59 schreef Yesse het volgende:
Dat wordt een mailinglist... Sala's secrets... hihi
Zolang het kan blijf ik lekker spoileren in deze reeksquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:11 schreef botterfly het volgende:
[..]
Oehhh.... Sala mag ik dan ook op je mailinglist?
Uiteraard!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zolang het kan blijf ik lekker spoileren in deze reeks
Stel je voor zeg...... Onze Sala opgepakt!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:52 schreef soares het volgende:
Haha fuckin grappig... Sala kijk uit dat je niet gepakt wordt
Ik heb een blauwtruïg meisje gezien, samen met een ander witmutsig meisjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 23:26 schreef soares het volgende:
Toch was het wel een dope flick.... Heeft iemand mijn blauwheid nog gespot?
Ja truequote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:28 schreef ForumGek het volgende:
Ik denk dat dit zo'n film is die je steeds meer gaat waarderen als je hem vaker kijkt. Er gebeurt namelijk zo veel. Net als dat Clooney overal waar die binnenkomt zegt: "nice floor"
Ohquote:
Nee, ik ben zo'n kneusje die altijd pas binnen komt vallen als er al een degelijke OP is en aangezien jij altijd van die enorm hoogstaande topics fabriceert, laat ik de eer aan jouquote:Op woensdag 22 oktober 2008 12:41 schreef Herald het volgende:
Bravebart is zo'n reeksenkneusje en heeft vast veel ervaring met OP's verzinnen
Mmh, niet slechtquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:05 schreef reconnect het volgende:
ik laat hem schieten deze week..hij lijkt mij niks aan
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 09:44 schreef tinoburg het volgende:
nou, droge rotfilm zeg.
en wel treurig dat ze geen hints gaan geven omdat het op ''de internet'' wordt gezet, haha.
miss sneak, toen we de zaal in gingen, ook nog heel bijdehand ´´zelfs ik weet de hint niet hoor´´ , jaja zal best.
Maare Sala adin, doelen ze niet op jou,ik neem aan dat als je googled op ´´sneak'' of iets in die trant, dat dit topic wel voorbij komt,denk je niet.
heb blindness een 2 gegeven overigens
Het kan nooit dat ze jou daarbij bedoelen. Dit topic zit tegen de 900 views aan. En er gaan een paar duizend mensen wekelijks naar de sneak. Dan zouden er veel meer views bij dit topic moeten staanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:50 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar ik weet het niet, en ik ben niet afhankelijk van de hints
Burn After Reading was vetter dan Rock n Rolla (vind ik)...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:18 schreef 2Mini het volgende:
Laatste 3 weken sneak:
- Rock n Rolla
- Burn After Reading
- Blindness
Alleen Rock n Rolla vond ik leuk
Burn after reading vond ik dom.. op no country for old men, vind ik alle coen brothers films maar niksquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:15 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Burn After Reading was vetter dan Rock n Rolla (vind ik)...
Maar om gelijk maar op de post van Groupie te reageren; ik vond 'Stop-Loss' (alhoewel Joseph Gordon-Levitt nog wel goed speelt) en de '3:10 to Yuma' ook niet echt van hoge kwaliteit..
Je gaat me niet vertellen dat je niet hebt gelachen tijdens Burn After Reading.... C'mon.. John Malkovich als CIA-directeur.. Brad Pitt als volslagen iditoot.. de plotwendingen..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:58 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Burn after reading vond ik dom.. op no country for old men, vind ik alle coen brothers films maar niks
Uuh, John Malkovich speelt geen CIA-directeur in die filmquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:07 schreef Schuttingbeer het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je niet hebt gelachen tijdens Burn After Reading.... C'mon.. John Malkovich als CIA-directeur.. Brad Pitt als volslagen iditoot.. de plotwendingen..
Ohja, I can see it nowquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, John Malkovich speelt geen CIA-directeur in die filmDat is J.K. Simmons...
Voor de rest eens met Jeeh
Naar de Munt moet ik 5 minuten lopen. Naar de Arena kost het me een half uur om daar te komen met een keer overstappen ook nog. Het gaat me er niet om dat het uitverkocht is, maar dat het altijd zo'n godvergeten chaos is. 20 rijen voor 4 kaartverkoopmachines die dan ook altijd van de kook raken of zo.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:57 schreef Sala-adin het volgende:
De sneak is altijd uitverkocht in de munt
Als ik jou was zou ik naar arena gaan daar is er altijd volop ruimte en heb het maar 3 keer meegemaakt in anderhalf jaar dat het uitverkocht werd
trailer lijkt wel tof!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:16 schreef Sala-adin het volgende:
How to Lose Friends & Alienate People
Ooh, met Megan Foxquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:16 schreef Sala-adin het volgende:
Ja sorry, lezen is te moeilijk voor mij.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:31 schreef soares het volgende:
Leer lezen
hele kicke film... over hoe mensen verder moeten kijken dan hun neus lang is...
Je doet alsof je het zeker weetquote:Op zondag 2 november 2008 23:29 schreef EHV-Pathe het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaah !!
Leuke vrouw is dat...........
Maaruh, nog even en we weten of wij dezelfde hebben als jullie Sala-din.
Waarschijnlijk krijgen wij een andere sneak dan de rest
9,50! Bij ons is hij 4 euro goedkoper. Scheelt toch een hoop...quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:50 schreef Sala-adin het volgende:
Binnenkort zullen de kaartjes van 9 euro stijgen naar 9,50
Maarja dat heeft toch geen effect op de Unlimited houders.
Je zus wat duur, bij ons in de pathe kost een sneak € 5quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:50 schreef Sala-adin het volgende:
Voor alle voorstellingen of enkel de Sneak?quote:Op dinsdag 4 november 2008 08:50 schreef Sala-adin het volgende:
Ik vond em okay.. een 7quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:16 schreef Sala-adin het volgende:
+1quote:
Nee, dit topic wordt ook niet bedoeld denk ik, aangezien sala het niet aan de hand van haar hints weetquote:Op woensdag 5 november 2008 09:50 schreef Jeeh het volgende:
Maar waar haalt ze het vandaan dan? Ik heb zelf wel eens zitten zoeken, maar zo makkelijk is het echt niet te vinden![]()
Misschien de Pathe of Unlimited Hyves? Kan me niet voorstellen dat heel Sneakend Nederland in deze topic kijkt
Dat klopt idd.quote:Op woensdag 5 november 2008 11:29 schreef Jeeh het volgende:
Dat slaat natuurlijk eigenlijk ook nergens op
Naar de sneak ga je eigenlijk om verrast te worden, daar doen ze het bij Pathe voor. Dat is het hele punt erachter.
Dat wij het voor onszelf verpesten moeten we zelf weten, maar ik begrijp ergens best dat Pathe de sneak liever geheim houdt.
Bespaar me de detailsquote:Op woensdag 5 november 2008 13:22 schreef tinoburg het volgende:
ja, leuk dat zij dat vinden, maar ik beleef het op een iets andere manier.
als ik verrast wil worden ga ik wel naar een darkroom
Het gaat er ook niet om wat jij vind. Pathé heeft de sneak ingevoerd als "verassing-element". Dat de hele zaal zowat weet welke film er draai zorgt er voor dat die verassing weg valt. Schouwburgplein was sowieso een van de weinige met hints. Bij de kuip moet je bijvoorbeeld maar afwachten. Maar daar is ook geen Miss Sneak...quote:Op woensdag 5 november 2008 13:22 schreef tinoburg het volgende:
ja, leuk dat zij dat vinden, maar ik beleef het op een iets andere manier.
als ik verrast wil worden ga ik wel naar een darkroom
In Helmond is ook nooit een hint. Er hebben wel ooit affiches gehangen waarop een lijstje met films werd genoemd, waaronder de sneak van de komende week. Maar die hangen er ook al een poos niet meer.quote:Op woensdag 5 november 2008 15:27 schreef Yesse het volgende:
Het gaat er ook niet om wat jij vind. Pathé heeft de sneak ingevoerd als "verassing-element". Dat de hele zaal zowat weet welke film er draai zorgt er voor dat die verassing weg valt. Schouwburgplein was sowieso een van de weinige met hints. Bij de kuip moet je bijvoorbeeld maar afwachten. Maar daar is ook geen Miss Sneak...
haha hij klopt ook met de hint dusquote:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:
Weert, dat zegt genoegquote:Op maandag 10 november 2008 15:30 schreef chansadres het volgende:
In Weert heet de Sneak Preview in eens de Mystery Movie. Zou hier wat meer achter zitten want een gevestigde naam verander je niet zo snel...
Is het niet zo dat de Sneak Preview word geleverd door een speciaal bedrijf? Misschien zijn ze overgestapt op iets anders. De Sneak trekt hier redelijk wat man. De best bekeken film op de maandag in ieder geval.quote:Op maandag 10 november 2008 16:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weert, dat zegt genoeg
Nee zonder gekheid, ik heb geen idee, misschien trok de sneak niet genoeg mensen meer?
Oh ja hoorquote:Op dinsdag 11 november 2008 18:15 schreef soares het volgende:
ik heb 1 eigenlijk niet gezien...
ga ik het dan wel snappen?
tot strakkies allemaaaaal
Jaquote:Op woensdag 12 november 2008 10:05 schreef Sala-adin het volgende:
In Arena lag het systeem eruit was dit ook zo bij Schouwburg?
nja kan ook door de lange rijen komen dat ik het drukker vond dan anders..maar ik had het gevoel dat het dinsdag echt helemaal vol was..andere keren dacht ik dat er nog wel wat bij konquote:Op woensdag 12 november 2008 20:38 schreef teigan het volgende:
reconnect, zaal 1 is elke week uitverkocht bij de sneak hoor.
wij hebben ook al in de rij geroepen dat het madagascar 2 werd, en in de zaal ook nog iemand hiernaartoe verwezen...:P
ik had het ook net gevonden op de website van pathequote:Op vrijdag 14 november 2008 09:59 schreef ForumGek het volgende:
Facts & Figures
Aantal stoelen 1663
Aantal zalen 9
Grootste zaal 547 stoelen
Geluidsysteem Dolby A, SR, SRD, DTS
Klimaatregelingssysteem Ja
quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:58 schreef reconnect het volgende:
[..]
ik had het ook net gevonden op de website van pathehmm aardig groot dus, zal wel een goedlopend filiaal zijn voor pathe
ik ben benieuwd wat de volgende sneak is, body of lies met brad pitt leonardo dicaprio lijkt me wel aardig. Trailer was in elk gevoel goed
quote:Op vrijdag 14 november 2008 23:43 schreef Sala-adin het volgende:
haaah mijn voorspelling is uitgekomen!
Body of lies it is
Ik ookquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:26 schreef soares het volgende:
ik heb er zin in vanavond!!!
Die lijkt me best okquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:37 schreef EHV-Pathe het volgende:
Zucht............volgens mijn heeft heel Nederland Body of Lies gehad en moesten wij het doen met een stel duitsers: http://www.imdb.com/title/tt0765432/
Lijkt mij anders een prima film. Alleen wel een beetje raar als sneak, hier draait die film namelijk vanaf morgen al.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:37 schreef EHV-Pathe het volgende:
Zucht............volgens mijn heeft heel Nederland Body of Lies gehad en moesten wij het doen met een stel duitsers: http://www.imdb.com/title/tt0765432/
Body of Lies draait morgen ook al in de bios, vandaar dat ik niet was gegaanquote:Op woensdag 19 november 2008 09:00 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Lijkt mij anders een prima film. Alleen wel een beetje raar als sneak, hier draait die film namelijk vanaf morgen al.
Goed punt. Hoe zit het met de prijzen bij iedereen? Hier betaal je tegenwoordig 7 euroquote:Op woensdag 19 november 2008 09:58 schreef Hulkio het volgende:
Het leukste aan de sneak is in mijn ogen dat je een film al een stuk eerder ziet dan de rest, beetje jammer dat je dit dan steeds krijgt. Zo heeft een sneak ook niet echt meerwaarde..... Verder was het eerder ook een stuk goedkoper, maar dat verschil is ook nog maar erg klein.
Mij ook...!quote:
ja, ik was er ook...quote:Op woensdag 19 november 2008 10:22 schreef tinoburg het volgende:
iemand schouwburgplein gister?
de bingo vantevoren was wel erg vermakelijk. (ben jij wel 16, anyone?)
film was ook best wel erg goed imho
Mmh, eerst maar eens de trailer kijken; hij krijgt namelijk wel een 8,1 op IMDbquote:
nee, 4 december draait ie al.quote:Op maandag 24 november 2008 13:42 schreef Jeeh het volgende:
AH, die wil ik echt graag zien. Heb een feest, dus ik wacht wel gewoon tot hij hier draait. Duurt volgens mij niet echt gek lang meer.
Same here, goeie film, maar niet echt mijn smaakquote:Op woensdag 26 november 2008 14:18 schreef teigan het volgende:
Ik vond het niet echt mijn type film, maar the Changeling was wel goed hoor...
Het is mij wel verteld, alleen ik ben het vergetenquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:33 schreef Schuttingbeer het volgende:
En Sala??? al bekend welke de volgende wordt?
Welkequote:Op zondag 30 november 2008 20:03 schreef Jeeh het volgende:
Vicky Christina Barcelona![]()
![]()
![]()
Okee, ik ben er in elk geval dinsdag. Als de tijd het toelaat.
I'm in!quote:Op zondag 30 november 2008 20:35 schreef Jeeh het volgende:
De nieuwe film van Woody Allen
[ afbeelding ]
Met Javier Bardem, Scarlet Johannson en Penelope Cruz. Momenteel een 7.8 op IMDb
quote:Op maandag 1 december 2008 13:35 schreef BabblingBrook het volgende:
Iemand een concreet idee over morgen?
quote:Op zondag 30 november 2008 20:03 schreef Jeeh het volgende:
Vicky Christina Barcelona![]()
![]()
![]()
Okee, ik ben er in elk geval dinsdag. Als de tijd het toelaat.
quote:Op zondag 30 november 2008 20:05 schreef JoeriS het volgende:
Vicky Cristina Barcelona toevallig?
http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=5271
Je was me al voor
quote:
Check?quote:Op zondag 30 november 2008 20:35 schreef Jeeh het volgende:
De nieuwe film van Woody Allen
[ afbeelding ]
Met Javier Bardem, Scarlet Johannson en Penelope Cruz. Momenteel een 7.8 op IMDb
Ach BB's doen dat voor elkaar hequote:Op maandag 1 december 2008 16:04 schreef BabblingBrook het volgende:
ik ben niet het helderste licht hier in dit topic
BB, wederom bedankt voor jouw aanvulling van mijn gebrek aan intelligentie hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens hoorde je meer dan de helft bij ons in de bios "Hebben we al gezien!!" Schreeuwen tijdens de trailer van Saw 5
Camera 1... 1!
Nee want die draait al op de Grolsch Movie Night.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:45 schreef Schuttingbeer het volgende:
Zou deze misschien komen??
The Day the Earth Stood Still (IMDb)
komt namelijk 11/12 uit
Kost zo'n Grolsch Movie Night nou net zoveel als een normale film, maar je krijgt gratis bier???quote:Op donderdag 4 december 2008 16:52 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee want die draait al op de Grolsch Movie Night.
Pathe Scheveningen is op dat gebied heer en meester.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:25 schreef motherflocker het volgende:
Shit, ga een keer niet naar de sneak krijg je dithaha.
Zitten bij jullie in de sneak ook niet vaak van die irritante mensen die normaal nooit gaan, en daarom de hele film willen verpesten met geschreeuw, gedoe en soms zelfs 10x weg gaan en weer terug komen?!
Mijn irritatie punt iig!![]()
Wtf gastquote:
Ah, dat verklaartquote:Op zondag 7 december 2008 11:25 schreef Sala-adin het volgende:
Das een maat uit mijn klas waarmee ik bijna altijd naar de sneak ga
ik heb gewoon Righteous Kill gezien hoorquote:
Dan krijg jij mischien volgende week woensdag righteous kill en de rest krijgt komende dinsdag saw V als ik het goed hebquote:
Ieuw. Nee serieus? Dat is zo goor voor in de bioscoop. Thuis is het wel tof maar in de bioscoop met alle details in your facequote:Op woensdag 10 december 2008 20:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan krijg jij mischien volgende week woensdag righteous kill en de rest krijgt komende dinsdag saw V als ik het goed heb
Ja toch wel. Viel me erg mee. Heb `m gisteren ook in de sneak gehadquote:
Ohquote:
Sawquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 00:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Saw is kut, heb alleen 1 en 2 gezien rest boeit me niet.
Maar ik had dus wederom gelijk
Je bent gewoon onze held!quote:Op woensdag 17 december 2008 00:08 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Maar ik had dus wederom gelijk
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:20 schreef motherflocker het volgende:
Welke is er aanstaande dinsdag?
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:23 schreef soares het volgende:
moet je wachten tot zaterdag.... dan weet sala het meestal
I know, maar ik weet niet gevoeilig dat ligt ivm de bekende Allāhu Akbarquote:Op woensdag 17 december 2008 17:03 schreef Sala-adin het volgende:
Dat betekent gewoon salah is groot
I knowquote:
Prima pakket, beter dan de standaard paketten met chips ofzoquote:Op maandag 22 december 2008 10:36 schreef Sala-adin het volgende:
Komt waarschijnlijk door de kerst, dan vervangt een reguliere voorstelling de sneak omdat die populairder is ofzo ik zeg maar wat
Heb vandaag mijn kerstpakket gekregen met volgende inhoud.
The Dark Knight
Juno
Into the Wild
There Will Be Blood
Mama mia
Step up 2
Wall E
Dat vermoeden had ik alquote:Op zaterdag 27 december 2008 09:25 schreef Sala-adin het volgende:
Weer geen sneak deze week
Het was ook maar een ideequote:
Maarja, jij bent nog geen Sala.. dus geen gezever, waar baseer je je op, wat zijn je bronnen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:18 schreef SniekPiek het volgende:
deze week in de sneak volgens mij Public Enemy Nr 1
Als dat al zo is, dan is het wel weer een slechte sneak. Die film gaat als ik me niet vergis ook donderdag al draaien....quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:18 schreef SniekPiek het volgende:
deze week in de sneak volgens mij Public Enemy Nr 1
Dat is de laatste tijd echt vaak , jammer.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:26 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Als dat al zo is, dan is het wel weer een slechte sneak. Die film gaat als ik me niet vergis ook donderdag al draaien....
Die gaat pas vanaf 15 januari draaien. En bij sommige bioscopen zaterdagnacht.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:26 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Als dat al zo is, dan is het wel weer een slechte sneak. Die film gaat als ik me niet vergis ook donderdag al draaien....
Dat ja. En het was inderdaad maar een matige filmquote:Op dinsdag 6 januari 2009 23:13 schreef Klen het volgende:
Het is Public Enemy Number one.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |