Sterkte ook van hier beijo Chico Bonitoquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:59 schreef MisterO het volgende:
[..]
Zeikerd, kom naar het noorden, hier ben je rijk met jou salaris
Beiden nee en sowieso is niet zo handig als je in Amsterdam gaat werken en trouwens ik houd van Randstadquote:
Jullie moeten toch ooit een keer beslissen of gaat het een LAT relatie worden voor altijdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
[..]
Beiden nee en sowieso is niet zo handig als je in Amsterdam gaat werken en trouwens ik houd van Randstad
Ja dat vroeg ik mij ook al af...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen je vader kan toch niet? Dan ben je zelf toch niet joods? (dacht ik)
Of ze na de kerst retour brengen in de winkel waar je ze gekocht hebt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Ja nooit kerstspullen voor kerst kopenaltijd erna!
Sterkte...quote:
Gelukkig wat dat betreft zijn de familie en schoonfamilie dit aan het regelen, we hoeven alleen nieuwe kleren te kopenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Of ze na de kerst retour brengen in de winkel waar je ze gekocht hebt.
Je wilt niet weten hoeveel mensen dit proberen...
Ben gisteraaf begonnen in je boek en vind het echt moeilijk om em weg te leggen!quote:
Je verwart nu je eigen relatie met R met de mijnequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jullie moeten toch ooit een keer beslissen of gaat het een LAT relatie worden voor altijd
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je verwart nu je eigen relatie met R met de mijne
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ben gisteraaf begonnen in je boek en vind het echt moeilijk om em weg te leggen!
Geweldig geschreven
wie wil er nu niet bijzondere ballen hebben voor de collectiequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:02 schreef hierissieweer het volgende:
Alle kerstspullen liggen weer in de winkel, ik wordt er weer helemaal lyrisch van! Ik wil nog wel eens een setje bijzondere ballen scoren voor om een boom op te leuken!
Ein-de-lijk iemand die volgens mij het zelfde dacht...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie wil er nu niet bijzondere ballen hebben voor de collectie
wat een klotezooi!!!!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:07 schreef Ang3l het volgende:
GodverdeKUT die stomme tering tumor is waarschijnljk weer terug!!!!!!!!
daar bij het hypotheek centrum en haute cuisine??quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik aan die rotonde....
Ik heb 'm intussen uit...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:03 schreef Bartjebart het volgende:Ben gisteraaf begonnen in je boek en vind het echt moeilijk om em weg te leggen!
Geweldig geschreven
wie/wat heb je gezien?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Jezus crisis ik heb nog NOOIT zo'n bagger gezien op 't toneel![]()
Het was echt triest!
ik ben zo voorspelbaar, en zeker met meldingen van HIWquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ein-de-lijk iemand die volgens mij het zelfde dacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |