Nou blijkbaar is ie terug, hoogstwaarschijnlijk.quote:
ik werkte projectmatig en heb natuurlijk voordat ik ontslag heb ingediend eerst ergens anders een job gescoordquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je nu een vaste positie? Of helemaal geen job?
Technisch ben je geen jood dan he... (alleen als je moeder joods is, kun je jood zijn)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mn pap, mam is in Nederland geboren. Ik woon hier ook nog maar eh de helft van mn leven
Heb je het nu over kanker?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:07 schreef Ang3l het volgende:
GodverdeKUT die stomme tering tumor is waarschijnljk weer terug!!!!!!!!
Hoest met de buitenland ambities?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:15 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik werkte projectmatig en heb natuurlijk voordat ik ontslag heb ingediend eerst ergens anders een job gescoord![]()
Heb nu bij een ander bedrijf gewoon vaste baan, heb nog een maand te gaan bij ouwe werkgever opdracht overdragen aan vervanger enz
Ik merk wel dat ik tegenwoordig meer behoefte heb aan vastigheid ook qua baan geen zin om elke keer naar een ander werkgever te gaan
Ben nog niet aan toe om helemaal naar het buitenland te vertrekken, had voor bedankt, geld was goed maar geld is ook niet alles.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoest met de buitenland ambities?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou blijkbaar is ie terug, hoogstwaarschijnlijk.
Huizen kopenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:34 schreef hierissieweer het volgende:
persoonlijk vind ik het niet echt iets. Maar kan me voorstellen dat je wel iets met de architectuur en het uitzicht hebt...
Ik vertrek overigens naar Nijmegen/Neerbos (als ik mijn belastinggeld heb geint, dus medio juni) En dan op een studio appartementje.
Je was toch bezig met veel van je vastgoed te verkopen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Huizen kopenwe zijn de onderhandelingen begonnen maar het gaat nog wel een jaartje duren voor we eruit zijn
Wiezo dat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:44 schreef Vlarp het volgende:
Bweh!!
Koppijn, chagrijnig, moe, geïrriteerd enz enz...
mijn oudersquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je was toch bezig met veel van je vastgoed te verkopen?
ongesteld?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:44 schreef Vlarp het volgende:
Bweh!!
Koppijn, chagrijnig, moe, geïrriteerd enz enz...
beetje agressief?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:48 schreef Xiance het volgende:
serieus... wat kunnen mensen toch dom zijn..
rijd er zo'n blonde mokkel door het rode licht, rijd mij bijna omver, dus ik trap een deuk in die auto van dr.. gaat ze lopen miepen..
ja pff.. ga de politie erbij halen, jij reed door rood muts
ik wil wel kopen maar alles wat ik wil hoe zal ik het zeggen is te duurquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
mijn oudersen maar 1 huis, ik niet, en we hebben er ook niet zoveel hoor
What else?quote:
Wanneer weet je het zeker? is het al onderzocht?quote:
Zeikerd, kom naar het noorden, hier ben je rijk met jou salarisquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik wil wel kopen maar alles wat ik wil hoe zal ik het zeggen is te duur![]()
Ik verdien helemaal niet slecht voor een 25 jarige, maar heb geen zin aan de andere kant maximaal hypotheek nemen, maar helaas kan je bijna niks kopen als starter, iets fatsoenlijks dan
Mijn broertje en vader hebben een goed begin gemaakt met de algemene reorganisatie, dus er kan wel weer een andere hypotheeek vanaf, en R heeft ook toestemming gekrgen van zijn vader.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
ik wil wel kopen maar alles wat ik wil hoe zal ik het zeggen is te duur![]()
Ik verdien helemaal niet slecht voor een 25 jarige, maar heb geen zin aan de andere kant maximaal hypotheek nemen, maar helaas kan je bijna niks kopen als starter, iets fatsoenlijks dan
Of zuiden...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:59 schreef MisterO het volgende:
Zeikerd, kom naar het noorden, hier ben je rijk met jou salaris
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |