MisterO is joods?quote:
Ah wist je niet? nah ik ben niet gelovig, maar wel joods van bloed ja.quote:
Dat is dan ook wel weer jammer. Het liefst heb ik een grote boom in de huiskamer en dan nog een in de gang. En dan op elk leuk plekje nog een kleintje...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
Ik haat kerstbomen.. en mijn vriend wil perse zo'n reusachtige boom die eigenlijk net niet in de woonkamer past zodat er een stuk afgeknipt moet worden... zucht.
Mwa niet echt. Het was traditie bij Tim en mij om met Kerst het land uit te vluchten en het elders te vieren. Londen, Parijs, Berlijn, Praag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:22 schreef MisterO het volgende:
Indden jij viert kerst wel? inclusief engelhangertjes zeker?
Nee dat wist ik niet, maar is je moeder of vader joods? (of beiden natuurlijk)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ah wist je niet? nah ik ben niet gelovig, maar wel joods van bloed ja.
Jezus crisis, you gay heathen!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer jammer. Het liefst heb ik een grote boom in de huiskamer en dan nog een in de gang. En dan op elk leuk plekje nog een kleintje...
Mn pap, mam is in Nederland geboren. Ik woon hier ook nog maar eh de helft van mn levenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet, maar is je moeder of vader joods? (of beiden natuurlijk)
Eensch, maar ik word daar persoonlijk heel zenuwachtig van, zo'n ontploft geval in huis. Onze boom is heel klinisch en daar geniet ik intens van.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:22 schreef hierissieweer het volgende:
heel bond en overdadig, het is nou eenmaal kerst en dan mag dat gewoon.
Ik zei toch ik ben GEEN Engelquote:
Alleen je vader kan toch niet? Dan ben je zelf toch niet joods? (dacht ik)quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet, maar is je moeder of vader joods? (of beiden natuurlijk)
wat weet je dat weer goedquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen je vader kan toch niet? Dan ben je zelf toch niet joods? (dacht ik)
Waar HEB je't over?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:12 schreef mike_hunt het volgende:
Please bitch, ik word niet warm van die skank ass ho. Zelfs road kill ziet er beter uit, u sack of shit.
O sorry, verkeerde topic.quote:
Gelukkig woon ik aan die rotonde....quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 08:06 schreef Stroekie het volgende:
Ja enige wat nog werkt is bij Best West eraf, en dan de Boschdijk op en als maar recht door en dan op rotonde rechts de binnenring op
Beste vriendin. Gedoe al een jaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O sorry, verkeerde topic.ik doe er meerdere tegelijk (topics dan )
en waar heb jij het over? tumor? explain
hopelijk ben je er vroeg bij.quote:
Ik doe ook niet aan kerstquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 17:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wij doen hier thuis niet aan Kerst, meestal gourmetten we met oud-en nieuw, met Kerst is iedereen aan het uitrusten en ga ik dus werken, zodat ik de week daarop lekker kan gaan shoppen
heb je nu een vaste positie? Of helemaal geen job?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:29 schreef samjustme het volgende:
Kut detachering manager ben blij dat ik van die toko af ben, wel jammer dat ik wegga bij de opdrachtgever waar ik ik bijna 1,5 jaar zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |