Ik ben hier inderdaad niet echt "gewild" heb ik het ideequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus is het vlindermes bash page ofzo?
no prob vm....moozzie doet het graag voor je!
ja alles gaat zn gangetje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:48 schreef DonGuido het volgende:
[..]
goed goed. de cactussen gaan in winterslaap en hebben weinig verzorging nodig. ik heb ineens zeeën van vrije tijd!
en met jou ook alles goed?
welke ?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:47 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik doe je vriendin ook graag voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:49 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Ik ben hier inderdaad niet echt "gewild" heb ik het idee
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
welke ?
en het antwoord is nee!
haha grapje hoor moozzieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:49 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
jawel joh, je moet er gewoon ff inkomenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:49 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Dank je welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Everyone can piss on the floor, be a hero take a shit on the ceiling"
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:51 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Dank je wel
is toch een vette smileySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
[..]
Dank je wel
dat is de vetste en meeste gebruikte smileSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
[..]
Dank je wel
Das mijn favo emo meestal gebruik ik het voor als ik ergens wel om moet lachen of als ik sarcastisch ben..you figure it out which one i meanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Ik denk dat het aan het "wennen aan nieuwe mensen" ligt,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je bent mij niet nee dat klopt
maar het valt best mee... sommige moeten even wennen aan nieuwe mensen of jij aan hun humor
Niet slechtquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey daar zeg je wat.
wat vind je van deze ?
[ afbeelding ]
Ik heb nog berichtje in je fobo achter gelatenquote:
Yea you are rightquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
als ik jou was, zou ik wel eerst ff foto bekijken
Je ontgroenings maand hequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:49 schreef Vlindermes het volgende:
[..]
Een gozer/man die zegt dat ik moet "inkomen" en me een zoen geeftquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
jawel joh, je moet er gewoon ff inkomen
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
welke ?
en het antwoord is nee!
haha grapje hoor moozzieHet ging over vlindersmes vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dank je wel
Je bent niet de enigeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja die is bijna net zo goed als dezequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:53 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Niet slecht
En wat vind je van deze?
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik wat gemist hierquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het ging over vlindersmes vriendin
dan is het goedquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het ging over vlindersmes vriendin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |