ik heb die andere ook wel eens als een kraai horen zingen. maar zet je tv ff zuiver het begint!quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:57 schreef Ynske het volgende:
hoe kun je het Roy nu gunnen, die gast kan niet eens tijdens 1 nummer alles zuiver zingen
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Eerste liedje natuurlijk weer gemist.
Is toch niet gek dat ie extra goed wil zijn en extra op wil vallen?quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:33 schreef Ynske het volgende:
valt t jullie niet ook op dat Roy altijd baas boven baas wil zijn
altijd een stapje voor de ander, zn hand net iets hoger als de rest, etc
precies... ik vind het gewoon net teveel niveautje buurthuisquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Dit is toch geen finalist.....
Ik vind 'm leukquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:37 schreef TheVulture het volgende:
kan iemand die vader een toupet in zijn mond stoppen
dit was één van z'n betere nummers de afgelopen weken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:37 schreef Merel het volgende:
Nouja zeg, zo slecht was ie echt niet hoor!
Zodat ze Robin eindelijk konden lozenquote:Op zondag 26 oktober 2008 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Eindelijk eens wijze woorden van Van Lambaert... die weet ook dat een hoofdrol voor Roy te hoog gegrepen is maar waarom die jongen dan zo ophemelen de afgelopen weken
Inderdaad.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Freek heeft net als Brigitte vorig jaar in elk optreden overtuigd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |