Dat is sportief van jou..Al weet jij dat Freek wintquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:01 schreef Cee het volgende:
p.s Mocht John of Roy winnen dan heb ik daar ook vrede mee, heb stiekum gewoon opeens weer zin gekregen om die musical weer een keer te zien.
Ik heb de kaartjes vorige week gekocht - met Evita was ik ook te laat - maar heb er nu ook vrede mee als John zou winnenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:01 schreef Cee het volgende:
I'm caving in... Ik fiets zometeen even naar de Schouwburg om een kaartje te bestellen voor Freek's homecoming voordat ze na de uitslag van morgen de toonbank over vliegen en ik te laat ben.
p.s Mocht John of Roy winnen dan heb ik daar ook vrede mee, heb stiekum gewoon opeens weer zin gekregen om die musical weer een keer te zien.
Neuh.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:46 schreef Naamah het volgende:
Ik ga 't wel missen trouwens als het morgen is afgelopen!!! Ik denk niet dat ik naar de musical ga.. trekt me om de een of andere reden niet echt.. Of bega ik nu een doodzonde? :p
Je begaat geen doodzonde hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:46 schreef Naamah het volgende:
Ik ga 't wel missen trouwens als het morgen is afgelopen!!! Ik denk niet dat ik naar de musical ga.. trekt me om de een of andere reden niet echt.. Of bega ik nu een doodzonde? :p
Dat klopt in Oss zijn de kaarten nog beschikbaar..maar in NIjmegen lopen de kaartjes goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:33 schreef happyme28 het volgende:
Heb zowiezo begrepen dat de kaartverkoop nog niet echt storm loopt. Hopenlijk komt het na de finale flink op gang.
Wij hebben uiteindelijk ook besloten niet te gaan. Vind het zowiezo niets dat het een doorgecomponeerde musical is. Daarnaast is hij kort en de vertaling is van Martine Bijl... vaak tenenkrommend.
Maar als John wint, denk ik er nog een keer over na
Ik ga in november al ..valt de musical tegen, dan kan ik mijn tweede kaartje te koop zetten op marktplaats.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Je begaat geen doodzonde hoor.Maar ik ben toch gewoon benieuwd hoe deze productie eruit ziet, het is geen hoogstaande musical (plat gezegd gewoon melig en bij vlagen te kinderlijk voor woorden) maar verstand op nul en lekker kijken maar.
![]()
Heb trouwens een kaartje op rij 4.
Oss in alleen maar Try out, maar wel voor de volle mep betalen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat klopt in Oss zijn de kaarten nog beschikbaar..maar in NIjmegen lopen de kaartjes goed.
In Oss betaal ik 46 euro zit ik op rij 4.. In Nijmegen betaalde ik 49 euro en zit ik op rij 6 Maar in Nijmegen is groter. Try-outs zijn net zo duur als geen Try-out..quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oss in alleen maar Try out, maar wel voor de volle mep betalen.
Musicals van Joop komen altijd in Oss oefenen
Vroeger was een try out voorstelling wel goedkoper.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
In Oss betaal ik 46 euro zit ik op rij 4.. In Nijmegen betaalde ik 49 euro en zit ik op rij 6 Maar in Nijmegen is groter. Try-outs zijn net zo duur als geen Try-out..![]()
2 uur duurt deze. Best kort vergeleken met veel andere musicals. Ik ga in mei en betaal zelfs 55 euro. I know, I know, het is een hele mep geld. Maar ik betaal liever dan dat ik thuis zit omdat het zo duur is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:46 schreef zwartekoffie het volgende:
49 euro? Hoe lang duurt zo'n voorstelling?
Ligt aan Lievekampquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vroeger was een try out voorstelling wel goedkoper.
Vreemde is echter dat de Joseph tickets in Oss bijna 6 euro duurder zjn dan Eindhoven in jan 2009
Geen loon gehad?!quote:zwartekoffie schreef het volgende:
Fok, geen studio 24 voor mij vanavond.Ik heb geen geld voor een treinkaartje.
Oeps! Das K*T!quote:
Ik blijf lekker thuis, en op tv (en internet uiteraard) kijken.quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:43 schreef t_igger het volgende:
[..]
Oeps! Das K*T!
Niemand in de buurt die je wat kan lenen?!
Ik ook, maar ja, Freek is zo'n lekker ding....quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik hoop toch dat het John gaat worden.
Moet je niet werken? Niet naar een afterparty?quote:Op zondag 26 oktober 2008 12:49 schreef zwartekoffie het volgende:
[..]
Ik blijf lekker thuis, en op tv (en internet uiteraard) kijken.Wie gaat er vanavond wel naar Hilversum?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:23 schreef Cee het volgende:
Vertel ik te veel informatie als ik zeg dat ik iets oranjes aantrek maar paarse onderkleding zodat ik toch beide kleuren aanmoedig?
En als Roy wint zeik ik in m'n broek van angst dus dan wordt het vanzelf geel.
Je moet niet doen alsof Freek niet kan zingen en totaal geen musicaltalent heeft, want dan gaat je geloofwaardigheid wel erg achteruit.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook, maar ja, Freek is zo'n lekker ding....![]()
Ik zou me trouwens kapot schamen als ik voornamelijk op mijn uiterlijk zo'n contest won.
Volgens mij wel. Dus dan kan je weer van voor af aan voor John en Freek stemmen.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:23 schreef VegaKip het volgende:
Als de eerste Joseph de show verlaten heeft, gaat het aantal stemmen dan weer terug naar 0 trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |