Oei, en jij durfde iemand anders spelfouten te verwijten?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo doe je niet de gene wie de bom gekilt heeft? ik bedoel de gene wie de bom gekilt heeft gaat toch dood zo is het toch ook als de bom wordt gelincht de laatste voter die gaat dan mee dus hoezo niet de maffia wie de bom kilt?
En hij snapt ook nog eens niets. Arme jongen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
wauw. jij bent ècht dyslectisch
Nee, dat is niet eerlijker, want alleen omdat ik te lui ben om het volgens het boekje te doen, mogen ze al niet kiezen naar wie de hints komen, en ze hadden, als ze hadden mogen kiezen wie wie vermoord, ook kunnen zeggen wie er dood gaatquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Random is juist eerlijker toch, dan kan maffia iemand die al erg verdacht is niet laten dood gaan.
Too bad...quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En hij snapt ook nog eens niets. Arme jongen.
Ik kan merken dat jij een andere SL bent dan Ladiquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oei, en jij durfde iemand anders spelfouten te verwijten?
maar om nu op je post in te gaan: ik heb al minstens 3 keer gezegd, dat de maffia niet kiest wie wie killt, omdat daar dan hints over moeten komen, en ik dat dan niet kan voorbereiden, en ik te lui ben om het in korte tijd te doen, maar het is ok oneerlijk als de maffia niet mag kiezen wie doodgaat, omdat ze dat, als ik niet zo lui was geweest, ook hadden gekund
Hoe doe je de hints nu dan, hoe kies je wie van de maffia hints krijgt in de nachtpost? Als je het verandert is wel belangerijk van te voren dat te zeggen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, dat is niet eerlijker, want alleen omdat ik te lui ben om het volgens het boekje te doen, mogen ze al niet kiezen naar wie de hints komen, en ze hadden, als ze hadden mogen kiezen wie wie vermoord, ook kunnen zeggen wie er dood gaat
De kills komen eraan, ik ben al klaar, dus waarom wachten
Ik ga er nu al scheel bij kijkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan merken dat jij een andere SL bent dan Ladi
WIj zijden wie wie kilde bij ladi
Nou ja het zij zo
(Ik mag me gaan proberen te verbeteren maar ik denk dat je het niet lang vol houd(t))
Volgens mij is dat dus niet waarquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Bij ladi werd er ook niet per persoon gestemd, dus dat heb ik expres wel zo gehouden
Toen ik maffia was moesten we doorgeven wie welk dorp ging vermoorden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Bij ladi werd er ook niet per persoon gestemd, dus dat heb ik expres wel zo gehouden
Lieve mensen, ik heb dit echt al een aantal keer gezegd hoor, lees maar terug, dat jullie de moeite niet nemen mijn posts door te lezen, is mijn fout toch nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Hoe doe je de hints nu dan, hoe kies je wie van de maffia hints krijgt in de nachtpost? Als je het verandert is wel belangerijk van te voren dat te zeggen.
Ja, maar (ik denk) dat PS bedoelt dat elke maffia zijn of haar kills doorgeeft, afzonderlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:01 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Toen ik maffia was moesten we doorgeven wie welk dorp ging vermoorden.
Herhaal het nog eens voor de domme en luie onder ons zoals ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:02 schreef timmmmm het volgende:
Lieve mensen, ik heb dit echt al een aantal keer gezegd hoor, lees maar terug, dat jullie de moeite niet nemen mijn posts door te lezen, is mijn fout toch niet
Nou dan doen we het toch zo want jij bent de SL dus jij bepaaltquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Omdat ik ze anders niet voor kan bereiden, en ik geen zin heb om dat in de periode dat ik de PM van de maffia krijg tot 22.00 al die verhaaltjes te schrijven (wat moet, omdat ik anders niet de hints kan laten wijzen naar degene die de persoon in kwestie killt) omdat ik daar geen zin in heb, doe ik de hints naar willekeurige maffialeden, ìk kies dus voor wie er hints komen, en niet de maffia
Dan zijn er wel steeds meer hints die naar hun leiden, dus gaan ze eerder dood.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
Maar kon de mafia hiervoor dan ook zeggen dat het steeds dezelfde mensen zijn tot die dood zijn? Dat je dus 3 dagen alleen maar hints naar die 2 gehad hebt of zo?
Dat is toch ook niet leuk
Ik geloof dat we nu wel genoeg gezeurt hebben of zijn manier van lijden dus laten we daar maar mee op houden en weer bezig gaan met het spel zoals de bedoeling is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:22 schreef Wouser het volgende:
[..]
Hahaha waar slaat dat op dan? Zo moet het spel helemaal niet gaan namelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |