waar is het baggertopic van vanavond dan?quote:
waarom wil je een fipo scoren?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:14 schreef DemonRage het volgende:
Waarom vis ik net achter het net als ik een fipo wilde scoren.
Omdat het leuk is om te doen in kuttopics.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
waarom wil je een fipo scoren?
omdat ik snellaah ben xDquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:14 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]Waarom vis ik achter het net als ik een fipo wil scoren.
IBTL
je hoeft niet te kijken/reagerenquote:
maar dan verdien ik geen geld. en zonder geld kun je niet rondkomenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:20 schreef Biancavia het volgende:
Dan ga je morgen niet werken. Je hebt altijd een keuze.
Waarom zijn bomen dan niet krom?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:18 schreef amvrosios het volgende:
[..]
omdat ze naar de zon toe groeien
Dan is het jouw keuze om rond te kunnen komen. Derhalve moet je om 7 uur je bed uit.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar dan verdien ik geen geld. en zonder geld kun je niet rondkomen
omdat een boom geen banaan is...quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:24 schreef EgoTrippin het volgende:
[..]
Waarom zijn bomen dan niet krom?
kun jij ook stuk?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:24 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Denk je dat je bij dat standpunt bleef als het een 4-jarig leukemie-patiëntje betrof?
hmm, das kutquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dan is het jouw keuze om rond te kunnen komen. Derhalve moet je om 7 uur je bed uit.
joah, dat zal wel lukkenquote:
ik nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:30 schreef amvrosios het volgende:
moet je us raden wie er morgen de hele dag op zn nest blijft liggen![]()
![]()
![]()
![]()
Is een bananenboom krom?quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:27 schreef amvrosios het volgende:
[..]
omdat een boom geen banaan is...
klopt, maar ik wil ook wel geld hebben voor leuke dingen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:33 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als je het écht zou willen, zou het kunnen.
palmbomen af en toe toch wel?quote:
Zie daar, het antwoord op je eigen vraag.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt, maar ik wil ook wel geld hebben voor leuke dingen.
kut is dat hequote:Op maandag 20 oktober 2008 23:45 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Zie daar, het antwoord op je eigen vraag.
moet toch wat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
waarom stel je eigenlijk van deze idiote vragen op een idioot tijdstip.
nu zometeen of morgenvroeg?quote:
goedzoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga morgen roze haarspray kopen.![]()
Waarom?
OMDAT HET KAN GVD
quote:
kleren uit doen, foto maken en opsturen naar mijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik ga vrijdag voor het eerst naar een Zoetermeerse discotheek.
Tips?
Wees eens origineel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kleren uit doen, foto maken en opsturen naar mij
sorryquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:15 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jezelf af ging zeten tegen het systeem.
Weer een ilusie minder.
kan er niets aan doenquote:
dronken dropjequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:19 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ben ik druk of ben ik gewoon dronken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |