Ticootje, no offence, maar Nika van Snakelady was wel wat ouder dan 5 weken en kon daardoor wat makkelijker een stootje hebben.
Thijmen van 5 weken zit nog onder zijn geboortegewicht, dat vind ik toch wel een heel ander (en zorgelijker) verhaal.
Dat de weegschalen niet helemaal gelijk lopen zal ongetwijfeld kloppen, daar kan natuurlijk best verschil in zitten, maar dan nog steeds met 5 weken rond het geboortegewicht is erg weinig groei. Daar zou hij namelijk 3 weken geleden al op moeten zitten plus 3 weken a (minimaal) 90 gram..
Te weinig voedingsstoffen in de BV doordat je zelf slecht eet is onzin, BV neemt z'n voedingsstoffen wel zelfs ten koste van jou.
Als k jou was, zou ik deze week vaker aanleggen en meer rust samen proberen te nemen. Ik weet dat dat niet eenvoudig met een peuter in de buurt, maar samen een middagje op bed doorbrengen met alles binnen handbereik kan heel goed zijn. Maar vooral vaak aanleggen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.