Sorry, maar ik kan het toch even niet laten. Een kindje dat bv krijgt heeftquote:Op maandag 10 november 2008 21:01 schreef Miffy1984 het volgende:
Vreselijk.
Ik moest me gister ook inhouden. Ik zat in een eetcafe met thijmen en er zat toevallig ook een andere vrouw met een baby van precies even oud. Ze zag dat thijmen aanzienlijk kleiner was en vroeg hoeveel hij woog enzo. Goed ik vertelde het probleem (ik had beter kunnen weten, ze was tussendoor de fles aan het geven) ze zei: ' ja dat krijg je met bv he, je weet nooit hoeveel ze binnenkrijgen. Met de fles weet je dat precies...daarom voor mij geen bv bla bla bla'' Haar kind dronk zoveel zei ze! OKee... Thijmen is te klein, maar haar kind was met 5 weken echt al te dik! ......... en dan toen ik wegging zo afkeurend zeggen 'nou succes er dan maar mee he'
Fijn dat je goed advies gekregen hebt inmiddels!quote:Ik heb trouwens contact gehad met Gonneke van Veldhuizen (lactatiekundige)
Dat Thijmen niet groeit ligt er waarschijnlijk aan dat hij te weinig vette achtermelk krijgt. Ze heeft heel uitgebreid advies gegeven en veel tips. Daar ben ik nu druk mee bezig. Ik heb woensdag een afspraak met het cb voor opnieuw wegen, maar ik denk dat ik morgen ook even langs ga voor wegen. Ik wil toch weten of er nou iets gebeurd...
Als ze is zoals Fons, vergeet het dan maar.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:34 schreef E.T. het volgende:
Silly me, ik dacht wel even dat ik Nienke wel eens een fles zou kunnen gaan geven..
Misschien positief verrast?quote:Op woensdag 12 november 2008 17:41 schreef mrien het volgende:
Net bij het CB geweest, de wijkverpleegkundige keek verrast op toen ze hoorde dat Lotte nog borstvoeding kreeg![]()
Zo gek is dat toch niet met 4 maanden lijkt mij![]()
Nja, goed aangekomen in ieder geval, lijntje ging iets minder hard omhoog t.o.v. eerdere weegresultaten, maar dat hadden ze al aangegeven. Wel mooi om te zien in de groeicurves van borstvoeding.com
Voor de statistieken6970 gram en 65,5 cm (vorige keer 6355 gram en 62,8 cm
Dank uquote:Op woensdag 12 november 2008 11:54 schreef Jelief het volgende:
Ja ik zag hem, leuk stukje tekst erbij ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |