quote:
Op maandag 10 november 2008 21:01 schreef Miffy1984 het volgende:Vreselijk.
Ik moest me gister ook inhouden. Ik zat in een eetcafe met thijmen en er zat toevallig ook een andere vrouw met een baby van precies even oud. Ze zag dat thijmen aanzienlijk kleiner was en vroeg hoeveel hij woog enzo. Goed ik vertelde het probleem (ik had beter kunnen weten, ze was tussendoor de fles aan het geven) ze zei: ' ja dat krijg je met bv he, je weet nooit hoeveel ze binnenkrijgen. Met de fles weet je dat precies...daarom voor mij geen bv bla bla bla'' Haar kind dronk zoveel zei ze! OKee... Thijmen is te klein,
maar haar kind was met 5 weken echt al te dik! ......... en dan toen ik wegging zo afkeurend zeggen 'nou succes er dan maar mee he'
Sorry, maar ik kan het toch even niet laten. Een kindje dat bv krijgt heeft

lekkere spekkies

als het tonnetje rond is, maar een kv kindje is te dik. Hoe kan je dat nou zeggen van een kindje van 5 weken oud?

Raar hoor. 'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet'.

Wat overigens niet weg neemt dat zij gewoon d'r kop had moeten houden over hoe kv beter zou zijn etc.

quote:
Ik heb trouwens contact gehad met Gonneke van Veldhuizen (lactatiekundige)
Dat Thijmen niet groeit ligt er waarschijnlijk aan dat hij te weinig vette achtermelk krijgt. Ze heeft heel uitgebreid advies gegeven en veel tips. Daar ben ik nu druk mee bezig. Ik heb woensdag een afspraak met het cb voor opnieuw wegen, maar ik denk dat ik morgen ook even langs ga voor wegen. Ik wil toch weten of er nou iets gebeurd...
Fijn dat je goed advies gekregen hebt inmiddels!

Ik hoop voor je dat het snel zoden aan de dijk zet!