Absoluut een van de beste: Gonneke van Veldhuizen - Staasquote:Op zaterdag 8 november 2008 11:12 schreef Miffy1984 het volgende:
Ik ga straks even een mail sturen met het hele verhaal naar een lactatiekundige. Zij belt mij dan terug voor een telefonisch consult. Hopelijk heeft ze goede tips. Ik vind trouwens verschillende sites daarvoor, maar heeft iemand eventueel een tip voor een goede lactatiekundige?
Ben ik nu ook mee bezig vanwege Yara's eczeem. Erg leukquote:Op zaterdag 8 november 2008 20:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben toen meteen gestopt met melk drinken en heb het aangekaart bij de cbarts. Die verwees mij door naar een dietist, het dieet werd nog wat erger. Geen melk, ei en soya.
Op dat soort momenten hoef je ook niks meer te zeggenquote:Op maandag 10 november 2008 12:19 schreef Ticootje het volgende:
Waarop de ander dus antwoordde, "oh is het dan koemelk??" Je geeft je kind dus flesvoeding, maar je weet eigenlijk niet wat je geeft?? Is dat niet raar? Ik heb mn mond verder maar gehouden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |