quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:21 schreef YPPY het volgende:
Het herfststukje dat Anna heeft gemaakt. Ben aan het twijfelen wat we er verder bij gaan maken, iemand een idee?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:24 schreef Lois het volgende:
Leuk Yppy! Kastanjespinnetjes? Pompoentjes?
quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:53 schreef YPPY het volgende:
O ja, als je een pompoen een week lang buiten laat staan in de regen, zodat het deksel inzakt en hij vol water loopt, moet je even oude kleren aandoen als je hem in de container wilt gooien.
Wát een geweldige foto's!quote:Op vrijdag 14 november 2008 12:51 schreef YPPY het volgende:
En het is bijna Sinterklaas!
[ afbeelding ]
Ze zat vooral de boot te kleuren, terwijl ik die eigenlijk niet wilde gebruiken.![]()
[ afbeelding ]
wat leuk!quote:Op zondag 15 februari 2009 13:37 schreef YPPY het volgende:Die ogen.
Tijdje terug hebben we een sneeuwpop op drie manieren gemaakt:
[ afbeelding ]
En trots op d'r productiewerk. Ze was echt boos toen ze moest stoppen. Bijna twee uur knutselen vond ik genoeg.
[ afbeelding ]
Ja das bekendquote:Op maandag 9 maart 2009 21:34 schreef Moonah het volgende:
Dat vogelhuisje!!!!Wat ontzettend leuk Lady-wrb! En dat daar een cursus voor is, erg leuk!
P_iglet, tip, tenminste, zo doe ik het op school altijd: Niet gaan klooien met water enzo. gewoon met een krabberte eraf halen. Geeft minder zooi. Vind ik dan.
Hihi das grappig, want ik vind uhm vaak wat van Simon weg hebben. Idd dat gladde niks mee te beginnen haar... Hij is nu weer bijgeknipt, en het is nu echt weer zo'n champignon kapsel, maar meer opties zijn er gewoon niet...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:20 schreef PM-girl het volgende:
En Pepijn, heerlijk zo lekker verven!Ik vind Pepijn een beetje op Pinquit's Max lijken! En volgens mij heeft hij net zulk glad haar als Simon?
We hebben ook nog een paastak met zelfgemaakte versiersels, die moet nog op de foto.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 16:40 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Hihi das grappig, want ik vind uhm vaak wat van Simon weg hebben. Idd dat gladde niks mee te beginnen haar... Hij is nu weer bijgeknipt, en het is nu echt weer zo'n champignon kapsel, maar meer opties zijn er gewoon niet...
OT, Leuke paashaas!!! goed idee!
Het raam bij onze seizoens/thematafel (eigenlijk vensterbank, dit is de nu nog wat kale huidige situatie) wordt hier bijna iedere maand opnieuw beschilderd, er af halen doen we gewoon met de goedkoopste billendoekjes en daarna ff de raampjes lappen en vlug iets nieuws er op gooien. Het wisselt hier enorm wat er op staat en door wie het er op gegooid wordt.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:06 schreef p_iglet het volgende:
dat hangt er denk ik vanaf hoe makkelijk het eraf gaat
Echt? Op internet? Dat ken ik helemaal niet, ga ik ook eens kijkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:47 schreef Sugar het volgende:
Oh, ik had het gejat van het internet! Is leuk joh, staat kei veel op!
ik hoop het!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:59 schreef livelink het volgende:
Wat ongelooflijk mooi gekleurd, Trui. En ook heel goed nagetekend trouwens![]()
Ik neem aan dat de juf er wel echt blij mee was.
mooi!quote:Hier in navolging van het kuikentje van M. het kuikentje van Job. Job wordt steeds kleurrijker in zijn tekeningen. Hopelijk is het een weergave van zijn gevoelens![]()
[ afbeelding ]
Hij doet het heel systematisch. Een wiel, nog een wiel, en een dak erop. En dan zijn naam... Een grote stok met twee kleine stokken, dan een bal, dan een streep en nog een streep en nog een streep en dan ''precies een haak, mama!''quote:Op maandag 7 december 2009 21:58 schreef Moonah het volgende:Fons! Wat mooi zeg, en zo'n prachtig vloeiende lijn!
ik lees dit nu pasquote:Op zondag 20 december 2009 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh wat leuk!![]()
Op school maken ze ook ieder jaar een potje, en ik heb ze allemaal bewaard. Daar zit er ook een bij met van die maisbollen (weet ff niet hoe het heet) Poemojn heb je die wel? en ook een met een goudpapiertje, waar kerstfiguurtjes in geprikt zijn. en een met krimpfolie.
ja hequote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:23 schreef Moonah het volgende:
Oooh, dat huisje!En dan zo'n blije Piet!
Knap ook, dat hij al zo goed schrijft!
En Vicky, ik vind de tekeningen van Amber erg bijzonder!
tekenaar in de dopquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:29 schreef Moonah het volgende:
Serieus, ik zie niet veel jongste kleuters die al zo goed en gedetaileerd tekenen.
technicol is bij sommige kantoorartikelen winkels te verkrijgenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:51 schreef YPPY het volgende:
Wij gebruiken de lijm in die flesjes die je overal kunt kopen, dat is wat duurder, maar het plakt wel tenminste. Wel heel jammer dat ze nu niet echt alleen kan lijmen, maar dit werkt tenminste. En ze wordt er wel steeds beter in, het belandt nu niet overal meer.
*nog steeds op zoek naar de kleuterschoollijm voor particulieren*
Het is ook niet om mee rond te lopenquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:55 schreef dolphinqueen het volgende:
ah wat lief een egeltje. En wat kijkt je dochter trots !!![]()
Ik moet er eerlijk gezegd ook nog niet aan denken dat ze hier met een mesje of prikpen rondlopen.. brr..
nee hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:52 schreef miss_sly het volgende:
Mooi die zwanen, bix! Die andere figuurtjes ook, met echt duidelijke koppies. Knap!
Vanaf welke leeftijd kun je prikken? LIjkt me wel erg leuk, maar is ruim 2 niet nog wat jong?
Schitterend!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:31 schreef livelink het volgende:
Weinig geknutseld hier tijdens de feestdagen![]()
Katja heeft gisteren bij de tante van een vriendinnetje een dikbuikje gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik vind hem echt heel kunstig.
ik zie 'm nu pas, wat mooi!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:31 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Wow hij is echt mooi zeg!!quote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:31 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op zaterdag 7 januari 2012 20:31 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moet jij altijd de lol van bepaalde topics afhalen... als je het niks vind of niet wilt zien kijk dan niet!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:06 schreef Nielsch het volgende:
dit topic![]()
"Kijk mijn Sterre toch eens iets in elkaar gezet hebben wat de rest van haar klasje en waarschijnlijk heel Nederland ook gedaan heeft, maar toch wel superbijzonder he!"
"Kijk mijn Tren toch eens een supermooie tekening gemaakt hebben, zo mooi hoe hij al die ongecontroleerde krassen heeft gemaakt en dan nog van verschillende kleuren ook!"
Wat leuk dat met het stoepkrijt. Zou ik nu nog niet eens het geduld voor hebbenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:01 schreef livelink het volgende:
Heel kleurrijk, Mevr_Mus. Het plezier spat er van af.
Voor de verandering eens wat tienerknutsels. De herfstvakantie nodigde uit tot baksels en knutsels.
Zelfgebakken en versierde taart; copyright K. en L.
[ afbeelding ]
En nog een staaltje 'creatief met stoepkrijt'.
Met engelengeduld heeft ze de laagjes er met stoepkrijt ingeraspt.
[ afbeelding ]
En als laatste heeft ze nog een klok die ze goedkoop bij de Karwei op de kop heeft getikt versierd met de huidige tieneridolen
[ afbeelding ]
Ja, ik denk, ik bereid jullie maar alvast een beetje op de meidentoekomst voor
Niet met papier neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Nielsch is zelf gewoon niet zo creatief
Hormonaal doen? Ik ben m'n vrouw niet hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:30 schreef Cyntiaa het volgende:
Ga dan lekker ergens anders hormonaal lopen doen
Nee die zit op het VIVA-forumquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Jouw vrouw zit hier niet zo te mekkeren, jij wel zo te lezen?
Ik deed dat vroeger met zout. Dat kleuren met stoepkrijt. Had ik dit maar gewetenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:59 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Wat leuk dat met het stoepkrijt. Zou ik nu nog niet eens het geduld voor hebben
leuk zeg!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:01 schreef livelink het volgende:
Heel kleurrijk, Mevr_Mus. Het plezier spat er van af.
Voor de verandering eens wat tienerknutsels. De herfstvakantie nodigde uit tot baksels en knutsels.
Zelfgebakken en versierde taart; copyright K. en L.
[ afbeelding ]
En nog een staaltje 'creatief met stoepkrijt'.
Met engelengeduld heeft ze de laagjes er met stoepkrijt ingeraspt.
[ afbeelding ]
En als laatste heeft ze nog een klok die ze goedkoop bij de Karwei op de kop heeft getikt versierd met de huidige tieneridolen
[ afbeelding ]
Ja, ik denk, ik bereid jullie maar alvast een beetje op de meidentoekomst voor
Ik wíst het!quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:53 schreef trui het volgende:
wow, dat is inderdaad bijzonder! al staat jouw naam in de hoek, niet die van de andere L.
W kan weer enorm goed 'echte' situaties tekenen. Maar dat heeft ze van geen vreemde.quote:Op zaterdag 7 december 2013 20:20 schreef innepin het volgende:
Wat leuk om te zien, Spring, mijn kleuter heeft nog nóóit de behoefte of het geduld gehad om een patroon-achtig-iets te tekenen. Ik zou heel raar opkijken als ze met zoiets thuiskwam als de 2 op jouw laatste foto. Vind het juist wel bijzonder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |