Ssst, ik ga hem straks kijken!quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:53 schreef Tim86 het volgende:
Godverdomme wat is dit toch een heerlijke serie..erg goede ep weer
Sorry, nu weet je al dat het een goede ep isquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:10 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ssst, ik ga hem straks kijken!
1. Het trekt in de VS zo nu en dan meer kijkers dan Prison Break.quote:
Enig goed?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:47 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
is deze serie enig goed?
ik bedoelde 'is it any good'quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Enig goed?
Als je probeert te vragen of de serie de moeite waard is dan zullen we allemaal ja zeggen omdat we al anderhalf seizoen kijken..lijkt me logisch
Zie hele topic enzo. Ik vind het tof, maargoed, smaken verschillen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:29 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
ik bedoelde 'is it any good'![]()
![]()
maar is 't spannend of valt het tegen?
Arnie hoefde niet te integreren in de samenlevingquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:35 schreef bodylotion het volgende:
Eindelijk weer een echte terminator-aflevering
al vind ik de Terminators wat soft. Arnie zou veel hardere manieren gebruiken om z'n slachtoffers te ondervragen![]()
Als ze wat harder op zouden treden is dat helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arnie hoefde niet te integreren in de samenleving
dat lachje op t einde was geweldig ja, zag er niet uit. En natuurlijk steeds: thank you for your timequote:Op donderdag 6 november 2008 21:05 schreef dapluiz het volgende:
Volgens mij is die Cromartie echt niet helemaal 100% meer als terminator, dat lachje ook elke keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |