Ssst, ik ga hem straks kijken!quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:53 schreef Tim86 het volgende:
Godverdomme wat is dit toch een heerlijke serie..erg goede ep weer
Sorry, nu weet je al dat het een goede ep isquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:10 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ssst, ik ga hem straks kijken!
1. Het trekt in de VS zo nu en dan meer kijkers dan Prison Break.quote:
Enig goed?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:47 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
is deze serie enig goed?
ik bedoelde 'is it any good'quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Enig goed?
Als je probeert te vragen of de serie de moeite waard is dan zullen we allemaal ja zeggen omdat we al anderhalf seizoen kijken..lijkt me logisch
Zie hele topic enzo. Ik vind het tof, maargoed, smaken verschillen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:29 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
ik bedoelde 'is it any good'![]()
![]()
maar is 't spannend of valt het tegen?
Arnie hoefde niet te integreren in de samenlevingquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:35 schreef bodylotion het volgende:
Eindelijk weer een echte terminator-aflevering
al vind ik de Terminators wat soft. Arnie zou veel hardere manieren gebruiken om z'n slachtoffers te ondervragen![]()
Als ze wat harder op zouden treden is dat helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arnie hoefde niet te integreren in de samenleving
dat lachje op t einde was geweldig ja, zag er niet uit. En natuurlijk steeds: thank you for your timequote:Op donderdag 6 november 2008 21:05 schreef dapluiz het volgende:
Volgens mij is die Cromartie echt niet helemaal 100% meer als terminator, dat lachje ook elke keer
Is een knipoog (goede woordgrap!) naar een deleted scene uit T2, erg hilarisch iddquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:55 schreef Tim86 het volgende:
lachtende Cromartie is de ultieme highlight haha..hij lacht echt alsof hij er pijn van krijgt aan zijn tandvlees ook
Met deze serie doen ze net alsof Terminator 3 helemaal niet bestaat, trek je conclusies.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:29 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
ik bedoelde 'is it any good'![]()
![]()
maar is 't spannend of valt het tegen?
ik vond zelf terminator 3 erg slechtlijkt het er een beetje op
Skynet natuurlijk, naast dat ze allemaal daar vandaan komen zijn Cromartie en Shirley gewoon in 2007 en word en in de aflevering nog gepraat over hoe die Terminator als een energiebal ineens was verschenen, wat dus betekend dat hij nog maar net uit de toekomst was gekomen.quote:Op donderdag 6 november 2008 23:40 schreef planethugo het volgende:
Wie zou die kopie van die ex fbi agent gemaakt en gestuurd hebben? Cromartie en baas niet en Shirley Manson ook niet blijkbaar
Ga er maar rustig vanuit dat mensen het allemaal downloaden. Iets met tv series via torrent werkt vrij redelijk om een half dagje later de episodes in NL te kunnen kijken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:21 schreef Wisheh het volgende:
Er is hier gewoon een TSCC topicVaste kijker meld zich
![]()
Maar vond deze aflevering beetje tegenvallen hoor er mag best wel weer wat meer "terminator" in beeld komen met een paar goeie acties scenes. Het lijkt wel GTST met al dat gelul enzo.
Waar kijken jullie de series? Ik zit telkens op usenet te kijken voor de afleveringen in HD. Word het ook uitgezonden hier? Nee toch? Of hebben jullie een manier om tv te kijken uit de states rechtstreeks vanaf FOX?
Nu ik deze serie heb ontdekt zal ik nu ook zo lang voor de buis zitten op dinsdag, alleen dan voor Terminator, Heroes en Monday Night RAW.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:17 schreef JvS het volgende:
[..]
Dinsdagavond is mijn vaste 'ik zit lekker voor de tv en kijk exp robinson, terminator, entourage en californication' avond. Altijd relaxed.
Friday is the day where tv series are left to die.quote:The Adventures of Brisco County, Jr. (1993-1994), M.A.N.T.I.S. (1994-1995), Strange Luck (1995-1996), VR.5 (1995), Brimstone (1998-1999), Greed (1999-2000), Dark Angel (2000-2002), The Lone Gunmen (2001), Fastlane (2002-2003), Firefly (2002-2003),[7]John Doe (2002-2003), Wanda at Large (2003), Playing It Straight (2004), Wonderfalls (2004),[13][7] Boston Public (2000-2004), Star Trek: Enterprise (2001-2005), Jonny Zero (2005), Killer Instinct (2005), Malcolm in The Middle (2000-2006), The Bernie Mac Show (2001-2006), Justice (2006), Standoff (2006-2007), Vanished (2006),[14] The Wedding Bells (2007),[15] Nashville (2007), Canterbury's Law (2008), and The Return of Jezebel James (2008) are all examples of FOX shows that started on Friday nights and lasted only a few episodes, or moved to Friday nights, lost the battle for television ratings, and were eventually cancelled. However, at least one FOX show that premiered on Friday nights, The X-Files, became a success, especially after moving to Sunday nights in the fall of 1996. Incidentally, The Adventures of Brisco County, Jr, which premiered in 1993 in the Friday night slot along with the X-Files, was quickly cancelled. The X-Files ran 6 years in its Sunday timeslot.
Ik zat er op te wachten eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:40 schreef Geqxon het volgende:
Whehe, dat John zijn persoonlijke terminatrix niet eens volgeblaft heeft.
Ja serieus, als het mijn Terminator was dan lag ze nu nog steeds in m'n bed. Scheelt ook dat ze niet ouder wordt en dat ze altijd doet wat je zegt btw. Summer Glau = hot.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:40 schreef Geqxon het volgende:
Whehe, dat John zijn persoonlijke terminatrix niet eens volgeblaft heeft.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:51 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Ja serieus, als het mijn Terminator was dan lag ze nu nog steeds in m'n bed. Scheelt ook dat ze niet ouder wordt en dat ze altijd doet wat je zegt btw. Summer Glau = hot.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |