quote:Op woensdag 26 november 2008 12:29 schreef Man-E-Faces het volgende:
Wat k niet snap is..John Henry heeft dat gedaan, met de stroomstoring heeft hij de prioriteit op zichzelf gericht en zijn koelsystemen laten draaien en die kinderarts te laten sterven door geen stroom voor zijn kamer te gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen al voor Garrett Dillahunt's rol in Terminator is het een verstandige zet geweest van de makers om hem er in te houden.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:49 schreef Mirel het volgende:
Ik vind het vet dat ze Cromartie gebruiken voor de John Henry AI. Die acteur (Garrett Dillahunt) vond ik echt goed in The 4400, ben blij dat ze hem in de serie houden.
http://en.wikipedia.org/wiki/John_Henry_(folklore)
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:29 schreef Man-E-Faces het volgende:
Wat k niet snap is..Eerst werd veronderstelt dat JH de kinderarts wilde vermoorden, maar achteraf bleek dat JH simpelweg onethisch is, omdat die nerd dat niet had geprogrammeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Religieuze Allison wilt nu dat ze de 10 geboden erin programmeren, maar daar zit Weaver wss niet op te wachten.Please, make yourself uncomfortable.
Die terminator zat waarschijnlijk aangesloten op die mainframequote:Op woensdag 26 november 2008 13:58 schreef Migue het volgende:
[..]
Alleen al voor Garrett Dillahunt's rol in Terminator is het een verstandige zet geweest van de makers om hem er in te houden.
Ik snap alleen niet helemaal hoe de Terminator nu werkt zonder chip, want Cromartie is het niet meer. En als John Henry dan ook verder niets met Cromartie te maken heeft snap ik het punt niet helemaal van Cromartie's endoskeleton in te pluggen in John Henry, behalve dat John Henry een gezicht heeft.
Als je goed keek, zag je de draden vanuit dat bakbeest in zijn achterhoofd lopen.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:47 schreef JvS het volgende:
[..]
Die terminator zat waarschijnlijk aangesloten op die mainframe.
haha ja... zondequote:Op woensdag 26 november 2008 19:01 schreef Tim86 het volgende:
Wel fijn dat ze Cromartie's gezicht ook weer hebben opgeknapt meteen
Dat kunnen ze wel daar. Geeft ook een wat fijner aangezicht natuurlijk dan de hele tijd tegen zon kapot geknalde kop te kijken. Bovendien vrij begrijpelijk, daar hij wel opgelapt moest worden, hij deed het immers niet meer.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:01 schreef Tim86 het volgende:
Wel fijn dat ze Cromartie's gezicht ook weer hebben opgeknapt meteen
Ja tuuurlijk. Ze weten hoe ze met metaal om moeten gaan die ze nog nooit hebben gezien.quote:
Hoezo nooit gezien? Dat meteaal bestaat ook al in hun tijd. Daarnaast staat er een vloeibare Terminator naast ze.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:40 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ja tuuurlijk. Ze weten hoe ze met metaal om moeten gaan die ze nog nooit hebben gezien.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:25 schreef Migue het volgende:
Ik kan idd geen betere acteur bedenken voor de rol van John Connor in de 30 dan Christian Bale. Voor de rol van Kyle Reese hadden ze gewoon Michael Biehn moeten nemen, die vent ziet er nogsteeds uit alsof hij gisteren Kyle Reese speelde. Maar Jonathan Jackson was natuurlijk serieus de beste keuze geweest voor Kyle Reese, dat vind ik wel echt een gemiste kans.
Batman!quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:42 schreef Terpentin07 het volgende:
En American Psycho en The Machinist.
dat komt door de zware shagquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:14 schreef Mirel het volgende:
In Batman zegt ie alleen maar UGUHGHGHGHGH
Nutteloze grap hoor. Je kon iets over the Dark Knight roepen.quote:
De HD versie met NL sub voor de xbox 360? Die wordt iedere woensdag avond ge-upload op nieuwsgroepen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:38 schreef Mirel het volgende:
Hoe bedoel je donderdag, hij staat elke dinsdagochtend online. Heb hem net gekeken.
net of jouw reactie over batman nuttig was voor dit topic..quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:38 schreef Mirel het volgende:
Hoe bedoel je donderdag? Hij staat elke dinsdagochtend online. Heb hem net gekeken.
[..]
Nutteloze grap hoor. Je kon iets over the Dark Knight roepen.
Hier komen wij niet uit Uglymanquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:19 schreef Mirel het volgende:
Hij moet maar een grap maken die over The Dark Knight gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms mis ik een paar woorden of loopt mijn broertje weer te lullenquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:47 schreef Mirel het volgende:
Nou ik zie ook een 720p versie staan. Maar ondertiteling heb je toch niet nodig joh?
Dat weet ik ook wel. Ik vind het fijner op de xbox. Stream alles van mijn pc naar mijn xbox. Hoef ik niet te kutten met muis en ik kan blijven liggen op mijn bed.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:35 schreef Mirel het volgende:
Je kan toch terug en vooruitspoelen op de xbox.Heb er zelf ook één dus ik weet dat het kan, al is het niet zo handig als met een muis en zo'n balkje.
You don't even know me, oh and do something about your Dutch.quote:JE KAN GEWOON GEEN GOED ENGELS!
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:27 schreef Terpentin07 het volgende:
Misschien komt het door mijn moeheid maar ik heb deze aflevering echt niet goed gesnapt.Wat was nu het verhaal van die Stark dat die tot 2010 achter de muur stond en wat heeft Cameron in die Bibliotheek te zoeken.Waar is Eric heen en waarom kan zich die ene niet aan hem herinneren.Misschien morgen nog een keer kijken als ik wat alerter ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A: zie vorige postquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:52 schreef PPL het volgende:
Ik word steeds nieuwsgieriger naar:
A) de agenda van Cameron
B) de precieze aard van haar 'defect'
Misschien moet je American Psycho maar eens kijkenquote:Op vrijdag 28 november 2008 03:59 schreef Man-E-Faces het volgende:
Christian Bale![]()
Ik vind hem niks hebben van het klassieke beeld van een "held". Niks integers. Alles wat uit zijn mond komt zegt hij met bloed-serieuze nadruk. Nog erger dan voorgaande 'Bond figuren'. En hij is natuurlijk elke seconde stoer en kan Kung-fu. Als ik daar 1.5 uur naar moet zitten kijken raak ik alleen maar geirriteerd of val ik in slaap.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
B:Yes I know,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat is er 'precies' aan de hand.
Tot wat zou het defect kunnen leiden?
Vandaar nogmaals de emotionele uitbarsting van Cameron in het begin van de ep dat ze van John houdt?Burnt to the core but not broken
Die uitbarsting is een flashback toen John de chip uit haar hoofd wou halen. IMO is dat gewoon zelfverdediging van de Terminator, een laatste poging om vernietiging te voorkomen.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:31 schreef PPL het volgende:
[..]
Yes I know,
Maar wat is er 'precies' aan de hand.
Tot wat zou het defect kunnen leiden?
Vandaar nogmaals de emotionele uitbarsting van Cameron in het begin van de ep dat ze van John houdt?
Hoeft niet in spoiler tags hoor, de aflevering is uitgezondenquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
Stark is verkeerd terecht gekomen met de tijdmachine, ipv 31-12-2010 kwam hij in 31-12-1920, daarbij doodde hij per ongeluk de architect van een gebouw waar hij in 2010 die gouverneur moet omleggen, hij draagt dus zelf zorg voor het bouwen van dat gebouw en zet zichzelf "stil" tot 2010, om dan toch die moord te kunnen plegen, zoals zijn opdracht is. Cameron leest heel veel, omdat ze niet slaapt, blijkbaar is ze er thuis door en gaat ze 's nachts stiekem naar de bieb om te lezen, ik weet echter nog altijd niet precies wat haar agenda is, want ze leest schijnbaar veel over krijgskunst, wapens en menselijke emoties/psyche
Eric is naar een feestje gegaan om zijn vriendin op te halen, maar ik begreep ook niet helemaal wat het toe te voegen had aan deze aflevering
Naar de dokter lijkt me...quote:Op woensdag 3 december 2008 11:53 schreef Haijo het volgende:
Wat was er nou met die gast in de rolstoel? Is die nou dood of heeft ie toch kanker? Hij was uiteindelijk opeens weggegaan ofzo....
Of je stopt gewoon met kijken, want dit is duidelijk niet een serie voor jou.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:56 schreef huhggh het volgende:
Nu word ik die karakter-ontwikkelingen wel aardig zat.
We zijn nu alweer behoorlijk wat aflevering verder, en nog steeds gebeurd er te weinig concreets.
Soms krijg je oprecht de indruk dat ze dingen aan het zaaien zijn voor later in het seizoen, of voor de seizoensfinale.
Maar als dat zo is moet het godv%d*mme wel een bitch van een afsluiter gaan worden om alle saaie voorgaande afleveringen te kunnen compenseren.
Sorry, maar na weer een aflevering die alleen maar vragen oproept, in plaats van ze beantwoord, had ik het echt even gehad.
<hypocriet-modus>
volgende week maar weer eens kijken waar het toe leidt.
</hypocriet-modus>
Ik heb tijdens die scene ook even op pauze gedrukt.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Best shot ever.
Verder komt de beuk er nog niet zo heel erg in. Maar toch ben ik op een onverklaarbare manier nog geboeidZal wel door die lekkere kont van Summer komen
1 stap verder is die net lekkerder.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Best shot ever.
Verder komt de beuk er nog niet zo heel erg in. Maar toch ben ik op een onverklaarbare manier nog geboeidZal wel door die lekkere kont van Summer komen
Nu weet ik waarom mijn vriend niet gestoord wil worden tijdens het kijken naar deze serie.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Best shot ever.
Nee nu kan ik niet meer rustig kijken naar TTSCCquote:Op vrijdag 5 december 2008 00:30 schreef COG_Playbunny het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom mijn vriend niet gestoord wil worden tijdens het kijken naar deze serie.
De hele aflevering sloeg nergens op.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:37 schreef bodylotion het volgende:
ik vond het een beetje ongeloofwaardig allemaal... waar was de emotie
die moeder van dat kind ging dood, die pa die zelfmoord wilt gaan plegen.
dat idd wel, maar t heeft zo goed als geen raak vlakken met de rest van het verhaal uit de eerdere afleveringen.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:55 schreef Jivis het volgende:
Deze aflevering zat juist erg slim in elkaar! Goed gebruik gemaakt van flashbacks en flashforwards.
Het was vooral gericht op karakterontwikkeling inderdaad, John kwam ook helemaal niet voor.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:58 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
dat idd wel, maar t heeft zo goed als geen raak vlakken met de rest van het verhaal uit de eerdere afleveringen.
nou ik vind die shuzzle met die lekker rooie vloeibare robot van garbage wel een redelijke arc.. al mag dat ook wel wat duidelijker worden.. hebben ze eik die computer al gevonden die turk ofzo.. nou jaah ga de serie nog maar een keer kijken vanaf het begin ofzoquote:Op donderdag 11 december 2008 17:20 schreef Mirel het volgende:
Er is eigenlijk geen duidelijke hoofd story arc. Wat er naar mijn mening het meest op lijkt is die muur met een lijst namen. En de familie van de vorige ep stond erop.
Juist wel, je ziet hoe Derek Jesse ontmoet, dat hele verhaal is nog in ontwikkeling, je merkt nog meer dat er echt iets mis is met Cameron (eerst kan ze op een hele oude foto nog een Terminator herkennen en nu slaat ze gewoon iemand neer omdat ze dacht dat het een Terminator was) en je ziet nu dat ze ook echt bezig zijn met die lijst. Daarnaast komen ze nu steeds dichter bij Skynet en is de tijdlijn nu ineens 6 maanden vooruit geschoven, wat ook belangrijk kan zijn voor het hele skynet verhaal, wat nu al een heel stuk geavanceerder kan zijn doordat er nu ineens zoveel tijd voorbij is gegaan.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:58 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
dat idd wel, maar t heeft zo goed als geen raak vlakken met de rest van het verhaal uit de eerdere afleveringen.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:14 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
je merkt nog meer dat er echt iets mis is met Cameron (eerst kan ze op een hele oude foto nog een Terminator herkennen en nu slaat ze gewoon iemand neer omdat ze dacht dat het een Terminator was)
daarvan zie ik het liefst nummer 3 (summer) in mijn bedquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:56 schreef THE_CORE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:56 schreef THE_CORE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
ja ze loopt een beetje raar.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:43 schreef kriele het volgende:
Ik wil T4! Oh, en Summer zou ook niet verkeerd zijn...![]()
Maar dat seizoen is ook al even afgelopenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:20 schreef Wisheh het volgende:
Volgens mij hebben ze ee budget van $500 per maand. Wat een flut ep deze week. Vorig seizoen was stukken beter, ik ga maar True Blood kijken. Das tenminste een serie die interessant blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |