Curaçao, zoveel relaxter dan SXMquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:22 schreef Antilliaan het volgende:
Oorspronkelijk uit Curacao.. Jaartje gewoond in SXM en nu al 6 jaar in het prachtig NL.
 Woonde daar in St.Peters. Hemelsbreed nog geen anderhalve kilometer van het ziekenhuis. Wanneer ik niet op tijd weg was dan was ik meer dan een half uur onderweg. Ik miste mijn fietsje.
 Woonde daar in St.Peters. Hemelsbreed nog geen anderhalve kilometer van het ziekenhuis. Wanneer ik niet op tijd weg was dan was ik meer dan een half uur onderweg. Ik miste mijn fietsje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op aruba kun je ook nog met de boot naar Palm Island breuls

Whehehe, AUA, CUR, SXM luchthavencodesquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:08 schreef Bora-Bora het volgende:
Oww, SXM = St Maarten!
Dat wist ik niet, ondanks dat het 't enige eiland van de NL Antillen is waar ik geweest ben - 2x bovendien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:19 schreef Reintji het volgende:
[..]
Whehehe, AUA, CUR, SXM luchthavencodesNee, heeft nix met de generatie te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.: ik ben er alleen met de boot geweest!
  FR
 FR

quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:59 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Nee, heeft nix met de generatie te maken: ik ben er alleen met de boot geweest!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar met de boot naar Saba geweest, de vliegende vissen vlogen op een gegeven moment tegen de boot aan (en zowat om de oren)

quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:06 schreef Reintji het volgende:
[..]Ja, maffe 'dingen' zijn dat hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar met de boot naar Saba geweest, de vliegende vissen vlogen op een gegeven moment tegen de boot aan (en zowat om de oren)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SXM lijkt trouwens een vrij gangbare benaming te zijn:
http://www.sxmsaintmartin.com
http://www.sxmbeach.com
http://www.sxmcyclone.com --> Orkaan BILL zit er trouwens aan te komen... Sterkte daar!! FR

Afhankelijk van de aankoopprijs kan je wel bij een garage 1 maand garantie op een 2de-handsje krijgen, maar natuurlijk niet bij een particulier.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:13 schreef Breuls het volgende:
http://www.autohuurcuracao.com/ - of iets vergelijkbaars, huren dus. Kopen is erg risicovol, zeker omdat je geen garantie krijgt op tweedehands autos.

Dat klopt helemaal, maar is vrij snel ter ziele gegaan. De prijs t.o.v. vliegen was nauwelijks voordeliger te noemen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:58 schreef Bora-Bora het volgende:
Oh okee, dus de standaard is toch wel vliegen.
Ik zag op internet nog wel iets over een ferry tussen Curaçao en Bonaire, maar dat dateerde uit 2001 ofzo;
die is intussen dus ook alweer opgeheven?
Is er dan niet zo gek veel verkeer tussen de diverse eilanden? Of is (was) het overzees zoiezo gewoon niet praktisch?

Lijkt me wel, als Aruba al aan # 2 begonnen is, moet Curacao toch zeker niet achterblijven?quote:» Er is al 34 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!

Nee, helemaal gelijk in!quote:Op dinsdag 29 september 2009 22:43 schreef thomaster het volgende:
[..]
Lijkt me wel, als Aruba al aan # 2 begonnen is, moet Curacao toch zeker niet achterblijven?
ik had me ook wel eerder kunnen melden in dit topic, woon er inmiddels al bijna een jaar

Hmm, blijkbaar had ik ze op een betere plek moeten hosten.quote:Op woensdag 30 september 2009 02:06 schreef Bora-Bora het volgende:
Waar blijven de fotoooz??!!
(Op pagina 1 zijn er helaas een hoop weggevallen..)

Dat zal wel komen omdat er 2 Curacao topics bestaanquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:43 schreef thomaster het volgende:
[..]
Lijkt me wel, als Aruba al aan # 2 begonnen is, moet Curacao toch zeker niet achterblijven?
ik had me ook wel eerder kunnen melden in dit topic, woon er inmiddels al bijna een jaar

quote:Op woensdag 30 september 2009 14:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ben je geemigreerd? Kom je er vaker? Of loop je er stage?

Ik werk bij Avila Hotel en woon op Dominguito, dus om de hoek bij mijn werk en mambo/wet en wildquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |