Niet uit de boom, maar ik kom wel allerhande hagedissen tegen als ik ergens loop.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 03:53 schreef static het volgende:
[..]
Valt er niet af en toe een leguaan uit? Had ik op Aruba. Ze sprongen ook gewoon in het zwembad.

Ik huur hier altijd met volle tevredenheidquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:46 schreef WarPuppy het volgende:
Nog 3 weekjes!
Alleen nog geen idee waar ik ga wonen, wordt nu geregeld. Mensen nog tips voor auto kopen of huren?

Gewoon vliegen. Vroeger was er wel een ferryverbinding tussen Curacao en het stadje Coro, maar die is al jaren geleden stopgezet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:21 schreef QazzaQ het volgende:
eind dit jaar of begin volgend jaar gaan mn vriendin en ik naar curacao om vervolgens door te reizen naar venezuela.
Mijn vraag is of je met een boot de overtocht kan maken of dat je moet vliegen?

Zijn er tussen de verschillende eilanden trouwens nog handige ferry-verbindingen, of blijft vliegen toch gemakkelijker?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:59 schreef Antilliaan het volgende:
[..]
Gewoon vliegen. Vroeger was er wel een ferryverbinding tussen Curacao en het stadje Coro, maar die is al jaren geleden stopgezet.

Niet zover ik weet. Ik weet trouwens wel dat er een ferry verbinding bestaat tussen Sint Maarten en het eilandje Anguilla. Volgens mij is dat de enige.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:26 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Zijn er tussen de verschillende eilanden trouwens nog handige ferry-verbindingen, of blijft vliegen toch gemakkelijker?

Je kunt ook met de boot naar St. Barths en Saba (tip!) vanaf SXM. (voyager ferry's)quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:42 schreef Antilliaan het volgende:
[..]
Niet zover ik weet. Ik weet trouwens wel dat er een ferry verbinding bestaat tussen Sint Maarten en het eilandje Anguilla. Volgens mij is dat de enige.
Er bestaan dagelijkse vluchten tussen alle eilanden en prijzen vallen zeer mee. Dus zo'n groot probleem is het niet.

Klopt.. Met die hele snelle ferry toch? Maar ze gaan tegenwoordig alleen naar St. Barths. Vroeger was dat ook naar Saba, Statia, St. Kitts, Nevis en Anguilla. En verder vielen de prijzen ook tegen. Maja voor een dagje op en neer was het wel de moeite waard.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:51 schreef Reintji het volgende:
[..]
Je kunt ook met de boot naar St. Barths en Saba (tip!) vanaf SXM. (voyager ferry's)

Een ferry tussen Curacao en Bonaire? Nooit van gehoord.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:58 schreef Bora-Bora het volgende:
Oh okee, dus de standaard is toch wel vliegen.
Ik zag op internet nog wel iets over een ferry tussen Curaçao en Bonaire, maar dat dateerde uit 2001 ofzo;
die is intussen dus ook alweer opgeheven?
Is er dan niet zo gek veel verkeer tussen de diverse eilanden? Of is (was) het overzees zoiezo gewoon niet praktisch?
 En geen idee eigenlijk waarom er nooit ferries tussen de verschillende eilanden zijn ingezet (behalve die ene tussen Curacao en Venezuela). Misschien dat vliegen meer praktischer (en milievriendelijker
  En geen idee eigenlijk waarom er nooit ferries tussen de verschillende eilanden zijn ingezet (behalve die ene tussen Curacao en Venezuela). Misschien dat vliegen meer praktischer (en milievriendelijker  ) is.
 ) is.

Klikquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:56 schreef Antilliaan het volgende:
[..]
Klopt.. Met die hele snelle ferry toch? Maar ze gaan tegenwoordig alleen naar St. Barths. Vroeger was dat ook naar Saba, Statia, St. Kitts, Nevis en Anguilla. En verder vielen de prijzen ook tegen. Maja voor een dagje op en neer was het wel de moeite waard.
Er is opzich wel veel vliegverkeer tussen de ABC en de bovenwindse eilanden hoor, sommige lijnen zelfs meerdere keren per dag.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:58 schreef Bora-Bora het volgende:
Oh okee, dus de standaard is toch wel vliegen.
Is er dan niet zo gek veel verkeer tussen de diverse eilanden? Of is (was) het overzees zoiezo gewoon niet praktisch?

quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:12 schreef Reintji het volgende:
[..]
Klik
Voyager gaat idd alleen nog maar naar Anguilla vanaf marigot zo te zien. Ik bedoelde 'The Edge' drie keer per week naar Saba.

Diddo, op Saba of op SXM?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:20 schreef Antilliaan het volgende:
[..]
Lol.. ik haalde de Edge en de Voyager door elkaar. Ben namelijk al 2 jaar daar niet meer geweest.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |