dank je voor je reactiequote:Op zondag 20 december 2009 16:42 schreef Breuls het volgende:
Ja, maar duik toch maar eerst in Nederland goed de winkel in, want daar slaag je makkelijker.
driekwart broekenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:24 schreef Heider00sje het volgende:
Driewakrt broeken zijn opd it moment erg zeldzaam in NL, kan je in Curacao drie kwart broeken vinden?
Voor heren dan
Ken iemand die daar stage loopt, bij die holding dan. Die hebben allemaal een mail gehad dat er geen geldschieters meer zijn, dus er geen kapitaal meer is.quote:
Die holding is GET dan, neem ik aan, want dat bedrijf is van de week helemaal leeggeruimd en er waren GPstart-stagiairs die daar stage liepen. Maar ik wist niet dat GPstart ook bij GET hoorde?quote:Op vrijdag 25 december 2009 07:27 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Ken iemand die daar stage loopt, bij die holding dan. Die hebben allemaal een mail gehad dat er geen geldschieters meer zijn, dus er geen kapitaal meer is.
Ik merk er niks van, maar mijn werkgever heeft een Nederlandse basis, dus we zitten redelijk losgekoppeld van de rest.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:44 schreef Vincentkemper het volgende:
Voor de mensen die daar werkte is dat natuurlijk erg vervelend, want die zijn opeens hun baan kwijt. Ik weet niet of de Antillen op dit moment, erg veel lastig ondervinden van de economische krisisch, dat kan jij beter beoordelen dan ik?
Wat ik hoorde is dat werknemers al spullen hadden meegenomen en al vanaf verleden maand niet meer zijn betaaldquote:Op vrijdag 25 december 2009 16:35 schreef Breuls het volgende:
Mja, het E-Trading House, waar GET, eFresh en GPstart in zitten, is ook onderdeel van GET Holding. De stagiairs van GPstart wonen ook in woningen rondom het kantoor.
Maar het was van de week wel een vreemde situatie. GET/eFresh werd opgeheven, dus iedereen pakte zijn spullen, de gebouwbeheerder ging alle PC's innemen en veilig wegzetten en andere huurders (zoals wijzelf) werden geadviseerd onze kantoren op slot te doen als veiligheidsmaatregel tegen boze ex-GET-werknemers.
Ik was vorige week bij Sunset Waters, dat hotel dat failliet is gegaan. Daar hebben ze ook 'wat spullen' meegenomen... Het hele hotel is leeggeroofd en alle ramen ingegooid etc.quote:Op maandag 28 december 2009 15:48 schreef Breuls het volgende:
Er is al een tijdje problemen met betaling, ja. En er zijn wel wat spullen meegenomen, dat geloof ik graag.
Efresh.com is het belangrijkste product.quote:Op vrijdag 25 december 2009 16:32 schreef Vincentkemper het volgende:
GET N.V. is inderdaad de holding (het moederbedrijf) van GPstart. Deze zorge ook voor een groot aantal goedkope arbeidskrachten voor de holding Get N.V.
Ik vond het zelf altijd al erg onduidelijk wat GET nou precies allemaal deed, wat hun speciaal maakt? Het was in mijn opzichten vooral een bij elkaar geschraapte hoeveelheid kleine bedrijfjes.
http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=3001552quote:Op vrijdag 1 januari 2010 16:33 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Efresh.com is het belangrijkste product.
Daar lig je dan...quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:56 schreef Bora-Bora het volgende:
Foto-reportage St Elisabeth Hospitaal op Curaçao.
Niks mis mee toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 18:09 schreef thomaster het volgende:
[..]
Daar lig je dan...
[ afbeelding ]
Haha ja, want dat wil je als je in het ziekenhuis ligtquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:27 schreef Diepvriez het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
Lekker frisse lucht en zonlicht. Is wat anders dan de hele dag op je kamer te blijven liggen.
Als er verder geen problemen zijn kan je gewoon even buiten liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |