quote:Op zondag 29 november 2009 23:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik sta ingeschreven bij GPstart (maar sinds een week ofzo reageren die niet meer op mails en alle mailtjes krijgen we terug omdat het mailadres niet bestaat :S....zijn die failliet???) en bij stageplekcuracao en topstage.
Bij wereldstage heb ik me uit principe niet ingeschreven....
Volgens mij is er een grote leegloop geweest daaro. Esther is iig weg heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:25 schreef ongelovelijk het volgende:
Iemand die hier weet of het bedrijf gpstart gestopt is of failliet is?
Alleen niet werken dus, ben je vermogend genoeg om 6 maanden hier te wonen/eten/drinken/stappen zonder te werken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:23 schreef Heider00sje het volgende:
Ik heb net de ambassade gebeldZe vertelde me dat ik helemaal geen visum nodig heb!
Omdat ik de Nederlandse nationaliteit hebHoef dus niks aan te vragen
Ik mag er sowieso 6 maanden verblijven, ongeacht randvoorwaarden.
Geen probleemquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:31 schreef thomaster het volgende:
[..]
Alleen niet werken dus, ben je vermogend genoeg om 6 maanden hier te wonen/eten/drinken/stappen zonder te werken?
Ligt eraan wanneer je weer terugvliegt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:30 schreef ongelovelijk het volgende:
Als ik begin feburari naar curacao vlieg. Weten jullie waar ik het beste een ticket kan kopen?
Grappigquote:
Formuleer het dan gewoon niet zo simpel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:24 schreef ongelovelijk het volgende:
[..]
Grappig.
Weten julliie op welke site of bij welke maatschappij ik het goedkoopst een vliedticket kan kopen.
Ik vertrek waarschijnlijk begin februari en ga rond 14 juli weer terug. Kan ik beter nu boeken of beter wachten vlak voordat ik wegga zodat er misschien nog een aanbieding komt(of misschien niet natuurlijk)
Dat kun je testen door de komende week eens te kijken hoe de prijzen van vluchten van deze en volgende maand fluctueren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:24 schreef ongelovelijk het volgende:
[..]
Grappig.
Weten julliie op welke site of bij welke maatschappij ik het goedkoopst een vliedticket kan kopen.
Ik vertrek waarschijnlijk begin februari en ga rond 14 juli weer terug. Kan ik beter nu boeken of beter wachten vlak voordat ik wegga zodat er misschien nog een aanbieding komt(of misschien niet natuurlijk)
Alle luchtvaartmaatschappijen vergelijken en dan zoeken naar degene die het dichtst bij 500eu komt, 400-450eu is volgens mij de bodemprijs voor tickets hier naartoe, maar 500 is prima. En als je het dagelijks in de gaten houdt krijg je een idee wanneer je moet boeken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:30 schreef ongelovelijk het volgende:
Als ik begin feburari naar curacao vlieg. Weten jullie waar ik het beste een ticket kan kopen?
mooie herenkledingquote:Op zondag 20 december 2009 16:38 schreef Heider00sje het volgende:
Kan je op Curacao mooie herenkleding kopen, zoals t shirtjes, slippers en korte broeken?
GPstart is failliet, net zoals de holding die boven ze staat.quote:Op maandag 7 december 2009 18:53 schreef Breuls het volgende:
Had het er net met een paar mensen over: de vertegenwoordigster van GPstart is weg sinds eind november. De telefoniste hier moet steeds mensen afwijzen omdat er niemand te bereiken is.
Ik zou GPstart dus gewoon vergeten, Wereldstage heeft een slecht imago maar is wel beter, als ik het zo kan inschatten. Of je zoekt gewoon zelfs iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |