In de tussentijd kun je ook een zonnebankkuur doen; dat helpt ook goed tegen de winterdepressie!quote:Op maandag 30 november 2009 01:01 schreef Leppie7 het volgende:
Ik heb mijn breekpunt bereikt, elke winter word mijn winter depressie zwaarder en zwaarder en ik zit nu op het punt dat ik bijna alleen nog maar buiten kom om avonds naar de kroeg te gaan![]()
Ook sta ik op het punt om voor de 2e x te stoppen met mijn studie.
Mijn vader komt van curaçao en ik heb er ook nog veel familie wonen en ben er een paar x geweest en dat is me tog wel heel erg goed bevallen. Ik zal daarom ook graag volgend jaar beginnen aan een studie in curaçao.
Hebben jullie enig idee
1. hoeveel tijd er ongeveer nodig is voor de voorbereiding (visa aanvragen enz.)
2. wat de kosten van het leven zijn daar (kamerhuur, voedsel, stappen enz.)
3. als je aan de UNA een studie begint kan je die dan ook voortzetten in Nederland als je dat zal willen?
4. is het een beetje te doen om een bijbaantje te krijgen in curaçao?
Alvast bedankt,
quote:Op woensdag 2 december 2009 03:07 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Niet ééns op Fok!, Breuls?!!
![]()
Ze zien er in ieder geval wél mooi uit! Ik ga ze binnenkort eens van dichtbij bekijken.
Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar ik had het ook helemaal gehad met Korsou toen ik terug ging.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:32 schreef thomaster het volgende:
[..]
nog geen heimwee? of geen heimwee meer? of was het mooi geweest na een jaartje? Ik zit inmiddels zelf op de jaargrens en moet zeggen dat ik nog steeds geen plannen heb om weg te gaan, bevalt prima hier
Ik zal binnenkort kijken of er niet nog wat foto's op kunnen. Heb ik allemaal thuis op de pc, maar daar heb ik pas 3 dagen internet
Met een persoonlijk mening zal je niemand voor het hoofd stoten denk ik hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 09:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar ik had het ook helemaal gehad met Korsou toen ik terug ging.
Een eiland is gewoon niets voor mij, teveel beperkingen en dus te weinig mogelijkheden.
Het weer mis ik ontzettend en Cas Abou en lekker eten en Polar drinken bij de toko met de Antilliaanse mannetjesen de lekkere Nevada sigaretten
![]()
Maar het weegt niet op tegen de dingen die ik absoluut niet mis, zoals de wegen, de constante auto reparaties, de stervensdure importproducten, de asociale Nederlanders die er wonen en het gebrek aan goeie feestjes (dat is smaakgebonden uiteraard, ik hou niet zo van de strandfeestjes op Mambo).
Als je een tijd terug bent (in deze kou) ga je het wel romantiseren, dan lijken al die slechte dingen ineens niet meer zo slecht
Geen idee, ik moet eerlijk zeggen dat ik het bedrijf ook niet ken. Op de website GPStart staat wel een Nederlands, Curacaos en skype telefoonnummer. Ik zou ff een belletje plegen...quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:25 schreef ongelovelijk het volgende:
Iemand die hier weet of het bedrijf gpstart gestopt is of failliet is?
Tempoooo....uitzendbureau-ooo....op Scharlooooo....GOGOGOOOOO....TEMPO!quote:Op maandag 7 december 2009 14:24 schreef WarPuppy het volgende:
Werk je vlakbij Tempo? Van die mooie reclame?
Dan moet jij best kunnen checken of GPStart er nog zit toch?quote:Op zondag 6 december 2009 16:41 schreef Breuls het volgende:
Hej, dat linker kantoorgebouw op die pagina is waar ik ook werk.
quote:Op maandag 7 december 2009 14:24 schreef WarPuppy het volgende:
Werk je vlakbij Tempo? Van die mooie reclame?
quote:Op maandag 7 december 2009 14:32 schreef thomaster het volgende:
[..]
Dan moet jij best kunnen checken of GPStart er nog zit toch?
Zijn de bedrijven vaag omdat ze jou niet halsoverkop een baan aanbieden?quote:Op maandag 7 december 2009 18:32 schreef Tyler-Girl het volgende:
Vage bedrijven hebben jullie daar maar in Curacao hoor....ik heb nogsteeds geen stage...ben ondertussen bezig met een stage op Suriname..(maar daar is nog geen topic over)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |