Aha ok! die heeft die kennis dus? En dan is het een kwestie van een knop indrukken/aanzetten en al het GSM-verkeer wordt in in een straal van 2-3 meter geblocked?quote:
Hoebedoel je? Ticket?quote:
500mW Groen welquote:Op donderdag 23 oktober 2008 11:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
WTF
Ik kwam net deze laser tegen. Zouden ze die ook op dealextreme verkopen?![]()
dat is alweer een tijd terugquote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:28 schreef RacerDKB het volgende:
Op eBay mag je vanaf 1 november geen lasers sterker dan 1 mW verkopen trouwens.
Ze hebben ineens ingezien dat het gevaarlijk kan zijn, omdat in het nieuws was dat een of andere autist met zijn laser op vliegtuigen ging schijnen, waar de piloot last van had, ofzo.
Hopen dat het bij eBay blijft.
"Gelukkig " heb ik nog met 1,32 gekocht *kuch*quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:48 schreef mstr het volgende:
1 EUR = 1,24756 USD
Hij gaat écht super.
Trekt vanzelf wel weer bij. Geduld.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 12:48 schreef mstr het volgende:
1 EUR = 1,24756 USD
Hij gaat écht super.
Maar welke postdienst moet ik nou kiezen? TNT, FedEx, DHL wilt ie niet?quote:Then I will arrange replacement for you,and you can pick an item which is close to the shipping cost,I will ship that item together with the replacement for you.
Gewoon TNTquote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:25 schreef Dionysiou het volgende:
Voor de gene die het niet weten hoe je shipping costs worden vergoed ik had weer een reply van Jack;
[..]
Maar welke postdienst moet ik nou kiezen? TNT, FedEx, DHL wilt ie niet?
Niet klagen danquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Damn, een pakketje van Packaging naar Processing, en de levertijd naar "over 2 dagen".
In ieder geval vandaag wel 4 pakketjes binnengekregen.
Ik denk dat je nog beter nu iets kunt kopen dan tot je wacht tot er weer enigszins herstel zichtbaar is.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:20 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Trekt vanzelf wel weer bij. Geduld.
Ohh oke.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:57 schreef Stinosss het volgende:
Even naar het postkantoor gaan. Daar kunnen ze je verder helpen.
Geloof me, ik heb al behoorlijk veel (>30) aangetekende poststukken gestuurd naar China. Kost me altijd rond de 9~12euro.
Daarnaast heb je geen priority zending nodig zover ik weet. Maar daar kunnen ze je op het postkantoor meer over vertellen.
Dat is gewoon een TNT-servicepunt en daar kunnen ze pakketjes gewoon (aangetekend) naar het buitenland verzenden.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 17:02 schreef Dionysiou het volgende:
Het postkantoor bij ons zit in de winkel ''Spar'' kunnen ze daar net zoveel doen als in een postkantoor?
Iedergeval weer bedankt Stinosss
Dat is pakket, Stinoss zegt ¤10, en dat klopt, want dat is briefpost.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 15:51 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is van TNT.
Ik weet dus niet hoe jij bij ¤10 komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |