Je weet dat die echt nep is he, dat dat een plastic showroom nep ding is.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 17:05 schreef Wekkor het volgende:
FP heeft neppe phones
En nog even een vraagje: Stel je hebt iets gekocht wat tegengehouden wordt door de douane, krijg je dan een boete? Of is het gewoon dat je alsnog belasting moet betalen?
En kun je ook gewoon zeggen van: Hou 't maar, zodat je niks betaald?
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:57 schreef Dionysiou het volgende:
Heh?
Ze verkopen ook Fifa 2009 Blu-Ray English, gebrand? 57$
https://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16928
Netjes dan van DX.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee? Gewoon het spel, zoals het in de winkel ligt?
Dat voegen ze meer toe voor de Europese klanten, aangezien het spel in Amerika 55 dollar kost ofzo, en hier 55 euro, is het voor ons voordeliger.quote:
Weer wat geleerd, wist ik niet eens..quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat voegen ze meer toe voor de Europese klanten, aangezien het spel in Amerika 55 dollar kost ofzo, en hier 55 euro, is het voor ons voordeliger.
Amerikanen hebben er neits aanZe hebben wel meer echte PS3/PSP spellen.
Alleen als dat is afgesproken met de bank.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:36 schreef Dionysiou het volgende:
Vraagje; kan je bijv. met een Fortis bankrekening in de min staan of niet? (niet dat ik het heb) vraagje van m'n vriend hij heeft volgensmij een Jongerenrekening hij kan pinnen, paypal, internetbankieren etc alles.
Wat ik hier uit opmaak is dat ik het terug moet sturen, volgensmij zijn de shippingcosts er hoog en zijn die voor mijn rekening of niet? En als ik niet met DHL en TNT mag versturen met welk bedrijf dan wel?quote:OK
I will ask you to return this item,and then arrange replacement for you.
Apologies for the items being defective.
If your product gets damaged within 30 days of delivery, please check and find out the cheapest way to mail the item back to our Hong Kong Defective Products Drop Off Box. If it is less than $___(less than 30% of the item price), please go ahead and return it to address below, and take a picture of the proof of shipment (receipt, certificate of posting, tracking number stub, etc) after you have shipped it. We will arranged the replacement and reimbursement for your return postage after the package is received and processed.
PS: Please use the cheapest way to ship the item(s) back. Courier services such as EMS, UPS, Fedex, TNT, DHL etc are NOT eligible for return shipping cost reimbursements
But if the product turns out to be defective after 30 days from delivery, please notice that the return shipping costs (both ways) will be the sole responsibility of you. We will still try to exchange your defective products for a brand new one where possible. (If you have any question, please refer to FAQ to get further detail).
VERY Important: please remember to include a note in your package indicating the following items:
1. Your order number,
2. sku numbers returned and quantity, and
3. a short description of the problem(s) of the defective unit.
This note will help expediting the processing time for you. Thank you.
Hong Kong Defective Products Drop Off Box Address:
TO: DealExtreme
RE: ORDER # ______
Room 225-226, Block B, Focal lndustrial Centre
21 Man Lok street
Hung Hom, Kowloon
HONG KONG
If you have any questions on the return, please feel free to contact us again at anytime.
Jackquote:Please pay attention to two important things:
1.Please return this item via the cheapest way,no need for a tracking number,just the cheapest.
2.Pleaser remember to take photos of the package and the shipping receipt as the evidence to confirm
us that you have returned the items.And this will help you get the replacement faster.
Thank you for your patience and cooperation
Best regards
Jack
![]()
Nu je het zegt ja, zo'n ding is vet handigquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:23 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Een kennis heeft zo'n ding en gebruikt hem o.a. in de bioscoop om de lichtgetinte medelanders het bellen te ontmoedigen. Een andere mooie toepassing vond ik dat hij er een mevrouw die bij de kassa van de supermarkt stond te bellen en alle artikelen uit haar karretje e e n v o o r e e n op de band gooide. Toen haar gesprek ineens eindigde ging dat een stuk vlotter.
Mensen die niet van belnegerts houden in de bios.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:41 schreef Stinosss het volgende:
Wie sjouwt zon ding nou mee naar de bios.
Zo'n ding? of dát ding>? want die van DX is misschien weer anders dan die jouw kennis heeftquote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:23 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Een kennis heeft zo'n ding en gebruikt hem o.a. in de bioscoop om de lichtgetinte medelanders het bellen te ontmoedigen. Een andere mooie toepassing vond ik dat hij er een mevrouw die bij de kassa van de supermarkt stond te bellen en alle artikelen uit haar karretje e e n v o o r e e n op de band gooide. Toen haar gesprek ineens eindigde ging dat een stuk vlotter.
dezequote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:33 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Zo'n ding? of dát ding>? want die van DX is misschien weer anders dan die jouw kennis heeft
Volgens mij heeft niemand hier ervaring met die GSM blocker van DX.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd
Een AMI bios schijnt er veel last van te hebben.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:06 schreef Stinosss het volgende:
Nooit last van. Maar dat zal wel per bios verschillen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |