No can do..quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:24 schreef mcwops het volgende:
DXJack schijnt de rescue man te zijn, maar ik zit nu by DX Evelyn. hoe kom
je dan bij Jack
Geregistreerd 19-10-2008quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:09 schreef ShowMeYourGenitals het volgende:
[..]
JaIk bedoelde het liefkozend ik ken hem langer dan jij
Dit is onze relatie ja, hou je erbuiten.
Moet je dan niet eerst toestemming geven dat ze incasso's mogen uitvoeren? Lijkt me nogal onveilig als iemand jouw paypal account hackt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je je bankrekening verifieert dan hoef je inderdaad geen tegoed aan te maken.
Dan kun je gewoon kopen kopen kopen en dan haalt paypal het automatisch van je rekening af.
Nope, wordt niet in delen verzonden. Het staat op 'waiting for supplier', en alle producten (behalve 1) staan op 'ready')quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:49 schreef Zapper het volgende:
Orders worden toch in delen verzonden? Dus waarom cancelen?
Dat klopt ook. alleen heb ik een order gecanceld maar is er wel geld afgeschreven van me bank rekening.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:42 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
je hoeft helemaal geen geld naar paypal over te boeken?
paypal boekt het bij mij rechtstreeks van mijn gewone rekening af.
Volgens mij is de correcte term dan automutilatie, niet?quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Voor jou hebben ze messen in het assortiment.
Kun je aan zelfmutilatie beginnen.
dank zapper
Thnx!quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:06 schreef Stinosss het volgende:
Gooi de term ''lockpicking'' eens in google.
Werkt perfectquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:19 schreef Noax het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15769
Iemand ervaring met 'Guitar Hero Controller for NDS Lite'?
Nee, je krijgt er geen problemen mee, al heb je hem zonder gift alsnog is de kans echt zo klein dat je de lul bent, maar je weet wel als je met een mes op zak loopt en je word aangehouden dat je wel strafbaar bent?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb een mooi mes besteld, ik ga er maar vanuit dat de tips hier ook echt kloppen, dus dat ik geen problemen krijg?
ja, natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:23 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nee, je krijgt er geen problemen mee, al heb je hem zonder gift alsnog is de kans echt zo klein dat je de lul bent, maar je weet wel als je met een mes op zak loopt en je word aangehouden dat je wel strafbaar bent?
Je weet ut nooit met een paparazzisletquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ja, natuurlijk!
ik ben niet zo'n mafkees die met een mes de straat op gaat enzo, no worries hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |