quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:40 schreef MASD het volgende:
Mèn, dat ben je na een minuut ook weer beu.zwaar vermoeiend.
ik weet het, kreeg kramp in mijn bek laatst, maar voor de vrouwen moet dat maximum pleasure geven denk ik..quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:40 schreef MASD het volgende:
Mèn, dat ben je na een minuut ook weer beu.zwaar vermoeiend.
Jij hebt een tong van 25cm ?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:38 schreef LincolnGS het volgende:
maar gewoon met zijn hele tong, je vagina in en uit.. Dat moet waanzinnig lekker zijn.
Ow natuurlijk en nee het heeft niets met neuken te maken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:59 schreef LincolnGS het volgende:
[..]
is dat alles?
kan je dat nader toelichten? details?
Zit nu iedereen die dit leest zijn tong uit te steken om ongeveer te meten hoe ver hij of zij dat kan of ben ik de enige die dat doet?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:59 schreef mirved het volgende:
Ik krijg men tong niet eens 5centimeter uit men bek dus denk dat ze er weinig aan zal hebben.
Alle meelezende mannen... ongetwijfeld.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zit nu iedereen die dit leest zijn tong uit te steken om ongeveer te meten hoe ver hij of zij dat kan of ben ik de enige die dat doet?![]()
7 hierquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zit nu iedereen die dit leest zijn tong uit te steken om ongeveer te meten hoe ver hij of zij dat kan of ben ik de enige die dat doet?![]()
Verder dan een centimeter of drie kom ik trouwens niet, voor de geïnteresseerden.
Dat is toch vies, dan moet die chick toch eerst klysma doen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:19 schreef LincolnGS het volgende:
Ik wil een keer een chick anaal neuken met mijn tong, dat moet helemaal een aparte ervaring zijn.. voor die chick dan.
Ik denk dat het voor jou ook een aparte ervaring isquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:19 schreef LincolnGS het volgende:
Ik wil een keer een chick anaal neuken met mijn tong, dat moet helemaal een aparte ervaring zijn.. voor die chick dan.
ja, dus eerst een anale douche en daarna tong in, uit, in uit..quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:26 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
[..]
Dat is toch vies, dan moet die chick toch eerst klysma doen?
you need an expert like me..quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:37 schreef Trafasi het volgende:
mwa, zo super vind ik het niet eigenlijk....
Heeeerlijk!quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:38 schreef LincolnGS het volgende:
Dus niet alleen beffen en likken, maar gewoon met zijn hele tong, je vagina in en uit.. Dat moet waanzinnig lekker zijn.. Wat vinden jullie dames?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Verder dan een centimeter of drie kom ik trouwens niet, voor de geïnteresseerden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |