abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3586005
Ik werk nu al zo ongeveer 6 jaar part time bij McDonalds en nog altijd met een big smile??¿¿ Not!! Ik wordt helemaal ziek van die mensen die bij ons komen. ZE behandelen ons als een stel debielen terwijl zij degene zijn die niet eens normaal kunnen bestellen!!

Alles moet je ze voorkauwen!

Gast: Ik wil een menu.
Wij: En wát voor menu dan we hebben er slechts 10!!
Gast: Ehm ja kweenie doe maar die daar...
Wij: Draaien om en kijken wat er aangewezen wordt...
Wij: Raden vervolgens het goede menu.
Gast: Zegt niks en kijkt triomfantelijk!!
Wij: Wilt u er wat bij drinken??????
Gast: Kijkt geschokt en zegt: nee...
Wij: Maar dat zit erbij hoor bij een menu
Gast: Kijkt nu wantrouwend en zegt ehm....ehm....
Wij: Zuchten....
Gast: Een milkshake......
Wij: Worden wanhopig en vragen welke smaak??
Gast: Wat heeft u??
Wij: blablablabla....
Gast: Eeeeehhhmmmmmm.....aardbeien
Wij: complimenteren de gast met hun uitstekende keuze
Gast: Kijkt weer triomfantelijk....
Wij: Halen de hele zooi.....
Gast: Kijkt angstig of alles wel verschijnt....
Gast: Vraagt en de friet dan??
Wij: Leggen uit dat dat die gele staafjes zijn
Gast: Kijkt een beetje dom.....
Wij: Vragen geld.......
Gast: Zet vraagtekens bij het bedrag.....??
Gast: Zegt: maar daar staat dat het goedkoper is...
Wij: Proberen duidelijk te maken dat milkshake duurder
is
Gast: Gromt en grauwt......
Wij: Nemen dankbaar het geld aan
Gast: En de fritesaus dan??? Zit dat er niet bij?
Wij: Neeeeeeee!!!! Misschien moet je dat bestellen??!!
Wij: Moet alles voorgekauwd worden???? Imbeciel??!!
Wij: Als je GVD fritesaus wilt weet je dat van te voren!
Wij: En dan bestel je dat VAN TE VOREN.
Wij: Halen het schuim van de mond....
en slaan fritesaus aan
Gast: HOEFT NOG NET NIET GEVOERD TE WORDEN!!

Dit was een van de voorbeelden van de ongelukkige, benedenmaatse bestelkunde van de gemiddelde gast bij McDonalds. Kan er nog 100 opnoemen.

Tip voor alle mensen die weleens bij McDonalds komen........denk na over wat je wilt eten......wat je erbij wilt drinken.....en of je misschien fritesaus bij de friet wil......kortom DENK NA OVER WAT JE WIL VRETE!!!!!!!!!!!

There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_3586055
Ten eerste: volgens mij wordt het hoog tijd dat je daar vertrekt, want je bent lichtelijk gefrustreerd zo te lezen.

Ten tweede: mensen die uit vrije wil bij McDonald's gaan werken, verdienen het niet om fatsoenlijk behandeld te worden.

pi_3586066
ja vind je het gek.. ik heb vaak genoeg kouwe slappe hap van jullie gevreten. Vaak zat er wat anders of minder in dan je bestelt had. Dus wat dat betreft zit je wel op hetzelfde niveau
we are.. slaves to the rave
pi_3586080
wat een debiel zeg, om zes jaren te werken bij de MC
wat een lol zeg hahahahaha Katja's slipjes
pi_3586107
Als je eten lekker vindt ga je niet naar MC. Wat jij serveert mag de naam voedsel niet dragen. Zooi is het.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_3586108
2 mcdeluxe, 1 grote franse frietjes, 2 fritessaus en een grote chocolademilkashake alstublieft
pi_3586168
Dit lijkt me een gevalletje na zorg
pi_3586199
ROFL
volgende week solliciteren bij BurgerKing?
pi_3586210
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 03:39 schreef Threepio het volgende:
2 mcdeluxe, 1 grote franse frietjes, 2 fritessaus en een grote chocolademilkashake alstublieft
Idd, ik ben altijd te snel voor die lui. Ze blijven meestal haken bij de milkshake of bij de dubbele frietsaus.

En wanneer gaan jullie me weer eens meneer noemen?

pi_3586268
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 03:38 schreef OllieA het volgende:
Als je eten lekker vindt ga je niet naar MC. Wat jij serveert mag de naam voedsel niet dragen. Zooi is het.
Zo noemde ik het toch ook al ZOOI!!
pi_3586271
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 03:28 schreef cenobite het volgende:
ja vind je het gek.. ik heb vaak genoeg kouwe slappe hap van jullie gevreten. Vaak zat er wat anders of minder in dan je bestelt had. Dus wat dat betreft zit je wel op hetzelfde niveau
Zul je wel verkeerd besteld hebben!!
pi_3586272
Ik haat mensen die bij Mac Donalds werken.

Vooral als ze collega van de maand zijn.

:{
pi_3586274
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 03:39 schreef Threepio het volgende:
HEEEEEEEEEEEEL GOED!!! Misschien kun jij cursussen "hoe bestel ik bij McDonalds" gaan geven??
pi_3586276
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 04:47 schreef Cora het volgende:
Ik haat mensen die bij Mac Donalds werken.

Vooral als ze collega van de maand zijn.

LOL!!! Deze jongen is medewerker van het jaar 2001 geworden, wat zul jij mij haten!! Haha
pi_3586279
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 04:49 schreef mcintosh het volgende:
LOL!!! Deze jongen is medewerker van het jaar 2001 geworden, wat zul jij mij haten!! Haha

Nee hoor!

pi_3586280
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 03:28 schreef cenobite het volgende:
Owke owke, het gaat weleens fout, maar das nog geen reden om als een hersenloos kind van drie te gaan staan bestellen!!
  zaterdag 23 maart 2002 @ 04:52:12 #17
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_3586281
even een vraagje;

heeft het personeel van de Mac ook zoveel last van burn outs en RSI ???

‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
pi_3586284
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 04:52 schreef don_quichot het volgende:
even een vraagje;

Dat ligt er aan hoe lang ze op de bakplaat liggen.
pi_3586290
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 04:52 schreef don_quichot het volgende:
even een vraagje;

Nee wel chronische verkoudheid met veel ophoesting van slijm, en jullie maar denken dat er een nieuwe saus op die big macs zit!!!
pi_3586293
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 03:31 schreef lolletje het volgende:
wat een debiel zeg, om zes jaren te werken bij de MC
Het is debiel dat ze me nog steeds hebben lopen daar!!! Zijn zieke mensen bij ons in het management!!
pi_3586306
belachelijk dat je bij die eikels van McDonalds de fritesaus er apart bij moet bestellen... alsof die friet zonder saus ook maar in de buurt van "eetbaar" komt
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 23 maart 2002 @ 05:25:36 #22
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_3586317
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 05:14 schreef Jordy-B het volgende:
belachelijk dat je bij die eikels van McDonalds de fritesaus er apart bij moet bestellen... alsof die friet zonder saus ook maar in de buurt van "eetbaar" komt
jordy-BurgerKing ?
‘Black Flag’ is an allusion to a famous Israeli court ruling following the 1956 Kafr Qasm massacre. In this ruling, the judges said that any soldier has the right and obligation to refuse clearly illegal commands, above which ‘hangs a black flag’. In the
pi_3586322
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 05:25 schreef don_quichot het volgende:

[..]

jordy-BurgerKing ?

neuh...

Jordy-snackbar-op-de-hoek

-want-de-burgerking-zit-helemaal-in-fokking-Groningen.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 23 maart 2002 @ 05:38:20 #24
13948 don_quichot
ivanhoe is een mietje
pi_3586329
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 05:31 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

neuh...

Jordy-snackbar-op-de-hoek

-want-de-burgerking-zit-helemaal-in-fokking-Groningen.

aha; jordy-Boer.

waar zit die Burger K. inb Groningen eigenlijk, kan het me niet meer herinneren?

zaterdag 23 maart 2002 @ 08:08:10 #25
21054 -DEVON-
bedorven waar_
pi_3586377
Hier in de buurt zit geen BurgerKing Dus wij zijn hiero wel aangewezen op de McDonalds

Er is geen ergere Mac als in Hengelo (ov). Daar werken echt de grootste debielen. Geen enkele bestelling kunnen ze goed doen. Maarja, dat was ook de reden dat die weg ging uit de stad. Nu zit er nog 1tje bij de snelweg, maar dat duurt ook niet meer lang.

Dus BK grijp je kans!

zaterdag 23 maart 2002 @ 09:00:25 #26
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_3586463
6jaar?! tering.. jij bent gek.. zoek wat nieuws man.. eten bij de mac is al amper te eten..

*rent snel naar de plaatselijke shoarma tent*

smile :D
pi_3586543
6 jaar en je weet nog niet hoe het moet of juist wel.
quote:
Je moet hem er wel bij vertellen dat die milkshake het geheel duurder maakt en niet pas aan het einde als dat ding er al staat. Je hebt hem dus alsnog opgelicht.
Just when I thought I was out, they pulled me back in
  zaterdag 23 maart 2002 @ 09:50:51 #28
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_3586575
Mag ik een MacShake menu, met een shake sjokola, fritessaus en een Bigmac? 2 McFlurry's erbij graag

pi_3586592
Nadenken? Echt niet zo is het veel leuker eten bij Mc Donalds
pi_3586603

veel klanten heb je niet meer of wel?

pi_3586617
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 08:08 schreef -DEVON- het volgende:
Er is geen ergere Mac als in Hengelo (ov). Daar werken echt de grootste debielen.
bij de Mc werken alleen maar debielen

zie ook topic opener

you always get what you give

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  zaterdag 23 maart 2002 @ 10:13:50 #32
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_3586629
Bij de BurgerKing is het pas erg... Dan moet je zowat gaan spellen wat je wil eten. Als je zegt dat je een ChickenRoyal wil, met medium cola (duidelijker kan niet?) Vragen ze eerst 2 keer wat voor burger ik wilde, wat maat cola ik in gedachten had en of ik er fritesaus bij wil Nog een keer uitleggen, zeggen dat ik _GEEN_ fritesaus wil (ik heb immers geen frites) en als ik dan alles controleer heb ik en fritesaus en ervoor betaald Stelletje debielos die daar rondlopen... Kennen amper een woord Nederlands, en elke keer is het raak. Maja, als je trek hebt, en je hebt haast...Ze zitten wel in de stationshal.
  zaterdag 23 maart 2002 @ 10:51:49 #33
21054 -DEVON-
bedorven waar_
pi_3586814
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 10:13 schreef micha het volgende:
Bij de BurgerKing is het pas erg... Dan moet je zowat gaan spellen wat je wil eten. Als je zegt dat je een ChickenRoyal wil, met medium cola (duidelijker kan niet?) Vragen ze eerst 2 keer wat voor burger ik wilde, wat maat cola ik in gedachten had en of ik er fritesaus bij wil Nog een keer uitleggen, zeggen dat ik _GEEN_ fritesaus wil (ik heb immers geen frites) en als ik dan alles controleer heb ik en fritesaus en ervoor betaald Stelletje debielos die daar rondlopen... Kennen amper een woord Nederlands, en elke keer is het raak. Maja, als je trek hebt, en je hebt haast...Ze zitten wel in de stationshal.
Maar dan krijg je wel lekker te eten! Kan je bij de mac niet zeggen. Daar sta je een half uur in de rij, voor een half bakje kleffe patat en een hamburger die ook je schoenzool had kunnen zijn. De cola is te waterig en is ook vaak op, dus dan moet je maar een milkshake nemen, die dus ook meteen duurder is en ook veel te dik is. Ze moeten rietjes nemen ten grootte van een vinger. Dan passen die klompen ijs er wel door. Verder: De komkommers zijn net kouwgom en iedereen gooit die er altijd uit. De sla is niet te vreten. Als er een actie is dan zijn die altijd op en als ze er wel zouden zijn, dan zijn ze halfgaar, omdat dat niet in hun patroon past. Als de frituuroven niet een piepertje had, dan zou niemand daar patat kunnen bakken.

Zijn er nog goeie dingen?

Jawel, de ballenbak Tenminste als er geen kind in heeft zitten pissen.

pi_3586939
quote:
ah, ik zie dat je het over de BK in Utrecht hebt. Komt me erg bekend voor
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_3587006
Jij hoort je klant er op te attenderen dat een milkshake wat duurder is dan een cola.. is wel zo netjes.

Om over de klantvriendelijkheid maar te zwijgen...

Mensen die nooit bij de Mac komen hoe moeten die weten dat er geen fritesaus bij zit. Bij elke Mac waar ik kom, VRAGEN ze of je er fritesaus bij wilt.

Misschien moet je jou niveau van 'verkopen' maar eens wat aanscherpen; dat zal vast een heel stuk schelen voor het bestellen van de klant...

Ik wil miscommunicatie door verkeerde interpretatie van mijn articulatie voorkomen!
pi_3587036
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 11:14 schreef Vision het volgende:

[..]

ah, ik zie dat je het over de BK in Utrecht hebt. Komt me erg bekend voor

Of die op Amsterdam Centraal, die is ook zo erg.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_3587056
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 11:29 schreef FLIPNEUS het volgende:

die op schiphol ook

je zou je beginnen af te vragen of je daar alleen aangenomen wordt als je een vet spraakgebrek hebt of minstens de nederlandse taal niet machtig bent

zaterdag 23 maart 2002 @ 11:33:24 #38
21054 -DEVON-
bedorven waar_
pi_3587059
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 11:29 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Maar dat ligt aan in welke streek je van het land zit.
Hier in Twente is iedereen veel klantvriendelijker en wordt je veel beter geholpen.
Als ik in Amsterdam ofzo kom dan schrik ik ervan hoe het daar eraan toegaat. Als iemand bij mij op het werk zo zou werken zoals ze daar doen, dan stonden ze dezelfde dag nog op straat en dat zou bij elke zaak zo gebeuren.
  zaterdag 23 maart 2002 @ 12:05:12 #39
21054 -DEVON-
bedorven waar_
pi_3587274
Volgens mij kunnen we beter de titel veranderen in:
"HET GROTE MC DONALDS TOPIC"
pi_3587288
Ik kom alleen bij McDonalds om te schijten
  zaterdag 23 maart 2002 @ 13:05:54 #41
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_3587615
Ik maak het anders meestal andersom mee.
Dan zeg ik precies wat ik wil hebben: Een supersize McChicken menu met cola en fritesaus. En dan wordt er gevraagd of je wat te drinken wilt en er fritesaus bij wilt!!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_3587713
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 05:38 schreef don_quichot het volgende:

[..]
waar zit die Burger K. inb Groningen eigenlijk, kan het me niet meer herinneren?

CS.

zit d'r nog niet zo lang.

pi_3588133
Mc Donalds sucks!!!! Staan van die randebielen die als je een grote bestelling doet helemaal in paniek raken. Bedoel maar.... je komt met een paar collega's binnen en je maakt in 1 keer een bestelling... man man man
Word tijd dat die mongolen het langs komen brengen net als een fatsoenlijke pizza boer!!!

Ja ook mijn mexicaanse schone heeft zich 'aangepast'.... (voor zover WIJ DAT WILLEN)
  FOK!fossiel zaterdag 23 maart 2002 @ 14:43:02 #44
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_3588194
En jij was medewerker van het jaar... Zeg er anders direct bij dat de Milkshake wel iets duuder is en vraag of ze er misschien fritesaus bij willen hebben. Niet iedereen komt elke dag bij de McDonalds!!

* RemCow besteld altijd Big Mac Menu, medium, cola (of milkshake aardbei), 2 fritesaus

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_3588319
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 05:25 schreef don_quichot het volgende:

[..]

jordy-BurgerKing ?

De friet van de mac is absoluut ook na 6 jaar nog steeds de beste!! Het lekkerst als ie een beetje oud is, zoals die ook vaak wordt geserveerd!!!
pi_3588333
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 09:39 schreef tbadwin2002 het volgende:
6 jaar en je weet nog niet hoe het moet of juist wel.
[..]

Je moet hem er wel bij vertellen dat die milkshake het geheel duurder maakt en niet pas aan het einde als dat ding er al staat. Je hebt hem dus alsnog opgelicht.

Na 6 jaar weet ik precies hoe het moet en als je bij mij komt zal ik het ook allemaal netjes vragen als een brave mcdonalds medewerker, my point is........gasten kunnen zelf eerst ook even nadenken......just a thought....
pi_3588352
quote:
BurgerKing zuigt Big Time © !!
pi_3588368
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 14:58 schreef mcintosh het volgende:

De friet van de mac is absoluut ook na 6 jaar nog steeds de beste!! Het lekkerst als ie een beetje oud is, zoals die ook vaak wordt geserveerd!!!

de friet van de mac is totaal niet te vreten

geef mij maar BK's Twister Fries.

en dat je bij de mac alleen maar oude troep krijgt, dat wisten we al.

zaterdag 23 maart 2002 @ 15:05:42 #49
521 ruby
Hell yeah!
pi_3588383
Ik kan ook heel goed bestellen, kijk maar:

1 supersize Bic Mag menu met dubbele frietsaus en cola light alstublieft.

Valt nog wel mee toch?

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 23 maart 2002 @ 15:07:08 #50
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3588390
Komt de McBacon terug? die was lekker!!
-
  zaterdag 23 maart 2002 @ 15:09:27 #51
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_3588406
Supersize McMenu met Big Mac, cola en fritessaus
I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
  zaterdag 23 maart 2002 @ 15:10:13 #52
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3588412
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 15:02 schreef mcintosh het volgende:

[..]

BurgerKing zuigt Big Time © !!

Dubbel whopper kaas (met bacon, kan als het rustig is) is toch wel de burger imo..
-
pi_3588441
sambal bij?
Ja ook mijn mexicaanse schone heeft zich 'aangepast'.... (voor zover WIJ DAT WILLEN)
pi_3588453
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 10:51 schreef -DEVON- het volgende:

[..]

Maar dan krijg je wel lekker te eten! Kan je bij de mac niet zeggen. Daar sta je een half uur in de rij, voor een half bakje kleffe patat en een hamburger die ook je schoenzool had kunnen zijn. De cola is te waterig en is ook vaak op, dus dan moet je maar een milkshake nemen, die dus ook meteen duurder is en ook veel te dik is. Ze moeten rietjes nemen ten grootte van een vinger. Dan passen die klompen ijs er wel door. Verder: De komkommers zijn net kouwgom en iedereen gooit die er altijd uit. De sla is niet te vreten. Als er een actie is dan zijn die altijd op en als ze er wel zouden zijn, dan zijn ze halfgaar, omdat dat niet in hun patroon past. Als de frituuroven niet een piepertje had, dan zou niemand daar patat kunnen bakken.

Als er een kind in heeft zitten pissen was je dat waarschijnlijk zelf omdat je je waterige cola niet kon binnen houden!! Ahum.......
pi_3588474
  FOK!fossiel zaterdag 23 maart 2002 @ 15:20:34 #56
1455 Keroppi
kool kikker
pi_3588479
Ik kan ook heel goed bestellen maar wat MIJN probleem met de medewerkers van Mac is...

Ze kunnen niet ar-ti-cu-le-ren

Altijd dat onduidelijke gemompel waardoor ik 4 keer moet vragen wat ze nou precies zeiden

En waarom wordt tegenwoordig alles automatisch gesupersized? (Nee ik heb 't niet zo op een halve liter cola )

Chick on a mission
pi_3588480
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 13:05 schreef texelonia het volgende:
Ik maak het anders meestal andersom mee.
Dan zeg ik precies wat ik wil hebben: Een supersize McChicken menu met cola en fritesaus. En dan wordt er gevraagd of je wat te drinken wilt en er fritesaus bij wilt!!
Misschien moet je eens proberen je mond ook echt te openen als je praat dan kunnen we het verstaan??
pi_3588499
"als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan"
DIE WERKT BIJ DE MAC!!!!!
pi_3588503
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 10:00 schreef ServerElite het volgende:

veel klanten heb je niet meer of wel?

Was 't maar zo'n feest!
Gvd iedere zondagmiddag stamp en stampesvol met van die imbecielen die een burger komen happen!

Wordt er ook stront en strontziek van! Dan denk je dat een beetje brutaal gedrag helpt, maar nee hoor! They'll keep on coming!

Met vriendelijke groeten,

Tom (collega McIntosh, en tevens medewerker van de maand Juli 2001 bij McDonalds Restaurant Tiel)

[Dit bericht is gewijzigd door Bad_Boy_Tom op 23-03-2002 15:34]

[b]A [url=http://thunderdome.id-t.com/thunderdome2002/][i]Decade[/i][/url] Of Hardcore Music in [url=http://thunderdome.id-t.com/thunderdome2002/halloffame/pictures.php]the hall of fame[/b][/url]
pi_3588523
haha je moet ook niet bij de mac gaan werken
Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
  zaterdag 23 maart 2002 @ 15:30:08 #61
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_3588545
Het lijkt me eerst handiger om eens personeel bij MCdonalds en BK neer te zetten die in de eerste plaats nederlands kunnen spreken

Waar halen ze die gasten vandaan eej? Van de eerste de beste asielzoekersboot

pi_3588561
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 15:30 schreef Armageddon het volgende:
Het lijkt me eerst handiger om eens personeel bij MCdonalds en BK neer te zetten die in de eerste plaats nederlands kunnen spreken

Waar halen ze die gasten vandaan eej? Van de eerste de beste asielzoekersboot

Beetje hard! Maar zit wat in!
[b]A [url=http://thunderdome.id-t.com/thunderdome2002/][i]Decade[/i][/url] Of Hardcore Music in [url=http://thunderdome.id-t.com/thunderdome2002/halloffame/pictures.php]the hall of fame[/b][/url]
  zaterdag 23 maart 2002 @ 15:34:42 #63
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_3588581
Ik zal eerst mijn mening geven over et voedsel !!
Dat is beroerd slecht en verreweg van lekker maar et is ook nie voor nix fast-food ... dat betekend snel maken / snel vreten. Ik persoonlijk ken nog al wat figuren die bij de mac werken en zo ook gisteren toen ik door de mc-drive reed !!

Sta ik daar met mijn goeie gedrag in de mc-drive (met mijn 20 jaar oude golf type 1).... oke oke eerlijk is eerlijk ik had ff geen licht aan (wel alarm-licht)... dus dat maakt al nie zo'n best indruk waarschijnlijk!

Goed ik wil daar bestellen en hoor zo'n knappie zeggen ... welkom bij de mac mag ik uw bestelling alstublieft !!
Dus ik zeg: Hey kerel alles goed ?? .. en die knakker komt er vervolgens achter dat ik et ben en begint me daar te schreeuwen wat vervolgens nog meer van die ramp-figuren aan trekt !!

Ze schreeuwen me de oren van de kop en na 5 min heb ik nog nix besteld ..... eerst vragen ze hoe et met je gaat en blabla !! vervolgens ga ik bestellen en zeg doe mij maar een milkshake banaan !!
Wat zegt die knakker nou meteen: Oke meneer de ballen U kunt doorrijden naar et volgende raam !!

Dus ik zet het hem daar ff op een schelden , en met een hoop geschreeuw en gezeur weet ik er nog een hamburger of 2 bij te bestellen! Normaal hoort met dit alles af te kunnen lezen op een schermpje , maar die deed et dus niet !!! Dus ik zeg tegen die knakker van de mac "heb je alles" . En jawel wonder boven wonder had de beste meneer et allemaal begrepen ! Na een hoop aandringen wist ie me ook nog te vertellen hoeveel et ging kosten !!

Daarin tegen was et afrekenen (waar ze waarschijnlijk dol op zijn) zo gebeurt !! Vervolgens duurde et ook weer tijden voor ik mijn goedje ( 1 milkshake en 2 hamburgers ) had ontvangen !! :y)

nee voor de service en het voedsel hoef je nie naar de mac !!

Maar et is wel makkelijk op zijn tijd !!

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_3588610
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 15:34 schreef jackson het volgende:
{..}

Goed ik wil daar bestellen en hoor zo'n knappie zeggen ... welkom bij de mac mag ik uw bestelling alstublieft !!
Dus ik zeg: Hey kerel alles goed ?? .. en die knakker komt er vervolgens achter dat ik et ben en begint me daar te schreeuwen wat vervolgens nog meer van die ramp-figuren aan trekt !!

Ze schreeuwen me de oren van de kop en na 5 min heb ik nog nix besteld ..... eerst vragen ze hoe et met je gaat en blabla !! vervolgens ga ik bestellen en zeg doe mij maar een milkshake banaan !!
Wat zegt die knakker nou meteen: Oke meneer de ballen U kunt doorrijden naar et volgende raam !!

nee voor de service en het voedsel hoef je nie naar de mac !!

Maar et is wel makkelijk op zijn tijd !!

Dat knapie was ik dus!
  zaterdag 23 maart 2002 @ 15:39:53 #65
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_3588621
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 15:38 schreef Bad_Boy_Tom het volgende:

[..]

Dat knapie was ik dus!

oops knapie met 1 P !! sorry !!

en verder hek wel gelachen hoor
maar et was toch weer viezer als verwacht !!

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_3588624
Mac Drive is nog erger man.. die geven je zooi mee die je helemaal niet besteld heb, of je hebt maar de helft van wat je besteld heb.... werken er alleen maar mongolen bij de Mac?
  zaterdag 23 maart 2002 @ 15:43:09 #67
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_3588644
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 15:40 schreef EL_SAPO het volgende:
Mac Drive is nog erger man.. die geven je zooi mee die je helemaal niet besteld heb, of je hebt maar de helft van wat je besteld heb.... werken er alleen maar mongolen bij de Mac?
zover ik weet wel
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_3588646
quote:
Ik vind het persoonlijk wel leuk zo'n verrasingszakje als je door de drive bent gegaan............
pi_3588656
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 15:43 schreef jackson het volgende:

[..]

zover ik weet wel

Toch grappig dat jullie deze "debielen" van de mac elke week weer vertrouwen om jullie eten klaar te maken.......wat is er nu debieler????
pi_3588669
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 15:43 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk wel leuk zo'n verrasingszakje als je door de drive bent gegaan............

Zie 't als een extra service voor die tien-tallen euro's die je betaald hebt
  zaterdag 23 maart 2002 @ 15:48:29 #71
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_3588687
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 15:45 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Toch grappig dat jullie deze "debielen" van de mac elke week weer vertrouwen om jullie eten klaar te maken.......wat is er nu debieler????

Ik zal wel moeten ... mijn mamma kan nie zo goed koken ... dus vertrouw ik maar op dat rampzalige voedsel (dat zo gebouwd is dat het koud net zo "lekker" is als warm) !!

neey ff serieus ... ik vertrouw ze wel ...

-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 23 maart 2002 @ 15:50:06 #72
21054 -DEVON-
bedorven waar_
pi_3588698
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 15:48 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik zal wel moeten ... mijn mamma kan nie zo goed koken ... dus vertrouw ik maar op dat rampzalige voedsel (dat zo gebouwd is dat het koud net zo "lekker" is als warm) !!

neey ff serieus ... ik vertrouw ze wel ...

ja kan jij ook niks aan doen. Dus jij bent vergeven
pi_3588833
quote:
nou ja mongolen, voor een bijbaantje verdien ik er op zondag meer dan dat ik ergens anders zou kunnen verdienen...
  zaterdag 23 maart 2002 @ 16:07:19 #74
21054 -DEVON-
bedorven waar_
pi_3588845
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 16:05 schreef SjoRRiS het volgende:

[..]

nou ja mongolen, voor een bijbaantje verdien ik er op zondag meer dan dat ik ergens anders zou kunnen verdienen...

Werk ik liever in een "normaal" horeca bedrijf.
  zaterdag 23 maart 2002 @ 16:13:11 #75
3542 Gia
User under construction
pi_3588887
Goh, dan zul je mij wel heel aardig vinden.

Ik kom nooit meer bij de McDonald sinds ik een keer gruwelijk ziek ben geweest van een kipburger.

De friet en de frietsaus zijn de enige dingen die wel te vreten zijn, de rest is

pi_3588913
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 16:05 schreef SjoRRiS het volgende:

[..]

Inderdaad dankzij jullie onstopbare verlangen naar onze zooi ben ik elke maand zo'n 1000 eurootjes rijker, voor bijbaantje is da nie slecht dacht ik zo??
pi_3588931
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 15:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

Dubbel whopper kaas (met bacon, kan als het rustig is) is toch wel de burger imo..

dat imo hoef je er niet bij te zetten
  zaterdag 23 maart 2002 @ 16:20:23 #78
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3588951
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 16:17 schreef Vision het volgende:

[..]

dat imo hoef je er niet bij te zetten

Wat een bakbeest van een burger is dat he?!
Echt schandalig lekker!
-
pi_3588978
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 16:20 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat een bakbeest van een burger is dat he?!
Echt schandalig lekker!

Schandalig is wat ze erin stoppe.........business secret hahaha.......enjoy!
  zaterdag 23 maart 2002 @ 16:25:33 #80
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3588996
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 16:23 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Schandalig is wat ze erin stoppe.........business secret hahaha.......enjoy!

Whatever, als ik na moet gaan denken bij wat ik eet, kom ik nergens meer..
Alsof dat soja voer van de mac zo gezond is!
(Wel lekker trouwens, mits vers)
-
pi_3589333
Nou, hier dan ook maar reageren over de Mac.

Ik heb zelf 4 jaar bij de Mac in zandvoort gewerkt (toen kreeg ik een echte baan ). Wat jij schrijft over het bestellen van mensen herken ik helemaal en dan voor al met duitsers die 'menu nummer zwei' willen, dan draai jij je om, zegt ah mcchicken menu en dan zeggen zij 'NEIN, eine Bigmac Menu', terwijl bigmacmenu toch echt op nummer 1 staat maar dat snappen ze niet.

Wel had je er inderdaad bij moeten zeggen dat het wat duurder wordt met een milkshake erbij maar als je van die vaste gasten hebt die het elke keer bestellen en elke keer proberen zou ik ook de smoor in krijgen. Wat betreft die fritessaus mensen, ga maar eens naar de snackbar, daar betaal je er ook voor maar daar bestel je meteen al een patatje met. En waar staat die 'met' voor? Juist voor de mayo dus zo gek is het helemaal niet van de Mac. Fritessaus vragen hoort er inderdaad bij maar als jij achter die kassa staat en je hebt een hele rij mensen er staan vergeet je dit wel eens omdat meneer Kroc (ik geloof dat hij al een paar jaar dood is) verwacht dat je wel effe keihard doorwerkt.

Hetleukste is nog als je van die gastjes in je zaak hebt die een boekej kortingsbonnen hebben waar duidelijk op staat dat ze niet in combinatie met andere aanbiedingen te gebruiken zijn maar ze wel al helemaal wiskundige forumles op die boekjes hebben losgelaten om zo goedkoop mogelijk uit te zijn met zoveel mogelijk vreten. Zeg je ze vervolgens dat dit niet gaat gaan ze weg en komen met papa terug die net uit de bak komt en wel eventjes 3 bigmacs door jou strot zal schuiven. Helaas voor vaders waren er inclusief mijzelf 4 mensen aanwezig die een graad in ninjitsu hadden en toch vriendelijk deze meneer verzochten om op te rotten want anders zou de politie gebeld worden. meneer was niet onder de indruk tot mijn baas (die de hoogste graad in ninjitsu van ons groepje had) met zijn kaalgeschoren kop en vuurrode op onweer staande gezicht op meneer afloopt om vervolgens die persoon vreselijk hard te zien wegrennen.

Nog een leuk detail is dat elke mac wel een vast groepje bejaarden heeft die vaste klant zijn en altijd op dezelfde plek gaan zitten en mensen zelfs dwingen om als de sodemieter van die stoel af te gaan omdat zij daar altijd zitten. Wel eens een oma met haar wandelstok zien dreigen, ik vaak genoeg in die 4 jaar. Uiteindelijk heeft het beste mens een restaurantverbod gekregen voor 2 maanden en daarna was ze weer welkom.

Wat errug frustrerend is aan de Mac is dat je echt als een achterlijke behandeld wordt als je achter de kassa staat en er staat een moeder die 3 dingen los bestelt (zelfs nog nagevraagd) en als je dan de bestelling brengt gaat zeiken dat ze de friet en drinken + speeltje voor de kids nog moet krijgen. leg je dan die vrouw vriendelijk uit dat zij dit niet besteld heeft en dit ooke cht niet gaat doen want het is haar al duur genoeg wordt je verrot gescholden voor en blijk je volgens het beste mens ziektes te hebben die je je ergste vijand nog niet toewenst.

Een verhaal apart is het uitgaande jongerenpubliek, drank is bij de mac niet toegestaan, ze hebben geen alcoholvergunning en willen die ook neit maar als er dan een beste man in je restaurant (alias snackbar) een biertje zit te nuttigen terwijl moeders met de kids zoit toe te kijekn hoe meneer zijn 8e blike naar binnenwerkt moet je er wat van zeggen en als je dat vervolgens doet mag je blij zijn als je niet alles over je heen gespuugd krijgt. Het eruit zetten van dit soort hardleerse mensen is weer een ander verhaal en laten we maar liever aan de politie over.

korter gezegd, Mac is een heel afwisselende baan. En ik vind het vreselijk jammer dat de kwaliteit van de mac de laatste jaren met sprongen achteruit gaat. ik heb er altijd met veel plezier gewerkt maar zie nu dingen gebeuren waarvoor je 5 jaar terug voor ontslagen werd.

zaterdag 23 maart 2002 @ 17:37:09 #82
12572 terabyte
ongelooflijke nerd
pi_3589697
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 16:13 schreef Gia het volgende:
Ik kom nooit meer bij de McDonald sinds ik een keer gruwelijk ziek ben geweest van een kipburger.
Als je in Amerika zou wonen, kon je nu miljonair zijn.
Dual AMD Ahtlon XP 3000+, 1024 MB PC3100 DDR-RAM, 2x 100 GB 10.000 RPM HDD SCSI, GeForce4 Ti4600 128MB+DVI, 17" TFT, DVD+RW/R 228K 12/10/32/2,5[br][br]Vraag gratis een @ik.besta.niet.meer e-mailadres aan!!!!
pi_3589851
Wel opvallend dat ik altijd na een MacDonalds bezoek erg ziek word.

BURGERKING THE BEST!!!!!!!!!

zaterdag 23 maart 2002 @ 18:16:07 #84
12217 _Osiris_
live by the board die with it
pi_3590092
hoezo

bestellen is toch niet zo moeilijk

je zegt gewoon 2 mckroket 1 grote aardbeien milkeshake een grote friet met saus en 9 mcnuggets met bbq saus

en dan half uur later weer honger hebben

maar t blijft opzich wel lekker die gerecyclde servertjes

wat is image als jij jezelf voor doet als een ander
pi_3590129
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 03:13 schreef mcintosh het volgende:
Dit was een van de voorbeelden van de ongelukkige, benedenmaatse bestelkunde van de gemiddelde gast bij McDonalds. Kan er nog 100 opnoemen.
En die Mac is nog niet failliet? .
Return of the massive legend.
  zaterdag 23 maart 2002 @ 19:42:16 #86
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_3590985
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 18:21 schreef Dikke het volgende:

[..]

En die Mac is nog niet failliet? .

Aan dat mens te zien op die foto van jouw ! Kan ze in haar 1tjes 5 filialen laten draaien . Dus als je er daar genoeg van hebt.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_3591009
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 19:42 schreef jackson het volgende:

[..]

Aan dat mens te zien op die foto van jouw ! Kan ze in haar 1tjes 5 filialen laten draaien . Dus als je er daar genoeg van hebt.

lol!
pi_3591857

Doe mij maar 1 van deze

idd goed eten bij de mac ....

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_3603004
quote:
ik heb er altijd met veel plezier gewerkt maar zie nu dingen gebeuren waarvoor je 5 jaar terug voor ontslagen werd.
I agree
pi_3603503
Ben er ook helemaal mee eens, maar ben ook met mcintosh eens dat niet iedere gast even slim is (er zijn nogal wat mensen die door de mcdrive heen gaan, en erop aan dringen dat ze het willen meenemen ). Overigens is het voor de gast altijd voordeliger om er een menu van te maken (drinken + friet + burger = menu = voordeliger)
  maandag 25 maart 2002 @ 00:53:17 #91
18898 MR_Socko
@ counterstrike.nl
pi_3603717
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 10:51 schreef -DEVON- het volgende:

[..]

Klootzak nou zit mn hele monitor EN toetsenbord onder de chocomelk
  maandag 25 maart 2002 @ 01:06:57 #92
18335 djdano
Eet meer shoarma!!!
pi_3603788
Mensen die bij de mac werken zijn gewoon trieste lui. Wie gaat er nu voor zo'n hongerloontje dat werk doen

Het zijn trouwens ook nog vuile dieven ook. Ik en een paar collega's van me gingen ff wat eten bij de mac en hadden een stapel van 50 ingebonden kranten bij. Hadden we gewoon netjes ergens neergelegt. Gingen we bestellen waren opeens die ingebonden kranten weg. Wij ff navraag doen, zeiden die lui dat ze weggegooid hadden. ze dachten dat we ze niet meer nodig hadden (ja tuurlijk 50 kranten maal 3,5gulden is ook maar 175 gulden waard joh )

Wij wilden toch dus wel even de manager spreken. Die dus zeggen dat ze weggegooid waren enz enz. Toen zagen we nog zo'n andere doos die moest spelen voor mangager ofzo en toen ff heel "vriendelijk" aangedrongen dat iemand die kranten uit de container ging halen. Dan zouden we wel zien of we er nog iets mee zouden kunnen doen.

En onze vermoedens bleken dus gewoon waar. Het waren een stelletje vuile dieven die gewoon die kranten ergens neergelegt hadden om door te gaan verkopen. Want ze zei dat ze ze uit de vuilcontainer had gehaald. Maar die dingen waaren helemaal schoon!!! Je kunt me echt niet wijsmaken dat een stapel kranten wat in de vuilcontainer van de mac heeft gelegen nog schoon is.....

Stelletje vieze dieven

pi_3604158
tis eigenlijk ook havelaarvreten.. dure shit en slechte kwaliteit
we are.. slaves to the rave
  maandag 25 maart 2002 @ 02:14:52 #94
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_3604161
quote:
Op maandag 25 maart 2002 01:06 schreef djdano het volgende:
Mensen die bij de mac werken zijn gewoon trieste lui. Wie gaat er nu voor zo'n hongerloontje dat werk doen

Het zijn trouwens ook nog vuile dieven ook. Ik en een paar collega's van me gingen ff wat eten bij de mac en hadden een stapel van 50 ingebonden kranten bij. Hadden we gewoon netjes ergens neergelegt. Gingen we bestellen waren opeens die ingebonden kranten weg. Wij ff navraag doen, zeiden die lui dat ze weggegooid hadden. ze dachten dat we ze niet meer nodig hadden (ja tuurlijk 50 kranten maal 3,5gulden is ook maar 175 gulden waard joh )

Wij wilden toch dus wel even de manager spreken. Die dus zeggen dat ze weggegooid waren enz enz. Toen zagen we nog zo'n andere doos die moest spelen voor mangager ofzo en toen ff heel "vriendelijk" aangedrongen dat iemand die kranten uit de container ging halen. Dan zouden we wel zien of we er nog iets mee zouden kunnen doen.

En onze vermoedens bleken dus gewoon waar. Het waren een stelletje vuile dieven die gewoon die kranten ergens neergelegt hadden om door te gaan verkopen. Want ze zei dat ze ze uit de vuilcontainer had gehaald. Maar die dingen waaren helemaal schoon!!! Je kunt me echt niet wijsmaken dat een stapel kranten wat in de vuilcontainer van de mac heeft gelegen nog schoon is.....

Stelletje vieze dieven

o o o wat een boefjes he
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 25 maart 2002 @ 03:36:24 #95
2018 PC eend
relativist
pi_3604430
quote:
Ik werk nu al zo ongeveer 6 jaar part time bij McDonalds en nog altijd met een big smile??¿¿ Not!! Ik wordt helemaal ziek van die mensen die bij ons komen. ZE behandelen ons als een stel debielen terwijl zij degene zijn die niet eens normaal kunnen bestellen!!

Alles moet je ze voorkauwen!

Liever niet hoesten/niezen/kwijlen boven die hamburgers laat staan voorkauwen
quote:
Gast: Ik wil een menu.
Wij: En wát voor menu dan we hebben er slechts 10!!
Gast: Ehm ja kweenie doe maar die daar...
Wij: Draaien om en kijken wat er aangewezen wordt...
Wij: Raden vervolgens het goede menu.
Die gast had waarschijnlijk gewoon honger en alles wat je aanwees zou goed geweest zijn.
quote:
Gast: Zegt niks en kijkt triomfantelijk!!
Was ie niet gewoon stoned, want dan kan zo een fel verlichte mc donalds wel eens wat surrealistisch aandoen, met allemaal mensen in vreemde outfits die achter de counter een soort lopendebandwerk aan het doen zijn.
quote:
Hmm toch niet zo heel vreemd dat hij dit niet weet aangezien het woord menu letterlijk toch veel met eten en weinig met drinken te maken heeft.
quote:
Hij zei toch dat hij eigenlijk helemaal niks te drinken erbij wilde, wat maakt hem die smaak dan uit, hij drinkt het waarschijnlijk toch niet.
quote:
Gast: Kijkt weer triomfantelijk....
Misschien was hij blij eindelijk wat besteld te hebben.
quote:
Wij: Halen de hele zooi.....
Gast: Kijkt angstig of alles wel verschijnt....
Zou ik ook doen, ben teveel belazerd en heb te vaak het verkeerde voorgeschoteld gekregen.
quote:
Gast: Vraagt en de friet dan??
Wij: Leggen uit dat dat die gele staafjes zijn
Gast: Kijkt een beetje dom.....
Misschien had ie die uitgemergelde dunne sprietjes niet als friet gekwalificeerd.
quote:
Wij: Vragen geld.......
Gast: Zet vraagtekens bij het bedrag.....??
Misschien had hij wel onlangs gehoord wat het mc donald kost om zoiets te produceren.
quote:
Gast: Zegt: maar daar staat dat het goedkoper is...
Wij: Proberen duidelijk te maken dat milkshake duurder
is
Gast: Gromt en grauwt......
Niet te geloven, hij vertelde oorspronkelijk helemaal niks te drinken erbij hebben en dan word ie opgescheept met iets wat nog extra kost ook, terwijl jullie zeiden dat drinken bij het menu zat.
quote:
Wij: Nemen dankbaar het geld aan
Gast: En de fritesaus dan??? Zit dat er niet bij?
Hmm dus iets te drinken zit wel bij een menu, terwijl ik net vertelde dat een menu met eten te maken heeft, maar saus krijg je er niet bij, terwijl de naam van die saus toch vermoed dat het wel bij een menu hoort waar friet bijzit
quote:
en slaan fritesaus aan
Gast: HOEFT NOG NET NIET GEVOERD TE WORDEN!!
Dat schuim van je mond niet stiekem in een doodgeslagen cola gooien he, zodat je die ook weer kan verkopen.
quote:

Tip voor alle mensen die weleens bij McDonalds komen........denk na over wat je wilt eten......wat je erbij wilt drinken.....en of je misschien fritesaus bij de friet wil......kortom DENK NA OVER WAT JE WIL VRETE

Mwoah nadenken over wat je daar wil eten zou volgens mij niet echt noodzakelijk hoeven zijn aangezien alles toch hetzelfde smaakt (nergens naar dus).
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 25 maart 2002 @ 08:41:41 #96
8372 Bastard
Persona non grata
pi_3605374
Doet me denken aan die tijden dat ik altijd zat te sarren bij de Mac.
Liep ik door de mc drive en bestelde dan een nasi goreng ofzo. Of een patat speciaal...

" Nee meneer dat hebben we niet " en blijven vol houden dat je dat toch wil hebben.
Lachen hoor, ze blijven vriendelijk daar

Uiteindelijk maar toegeven en vragen wat ze wel hebben... Neem je daar genoegen mee, maar wel met korting omdat ze niet hebben wat je eigenlijk wil.

Daar kun je dan ook weer over soebatten

The truth was in here.
  maandag 25 maart 2002 @ 08:48:23 #97
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_3605408
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 14:34 schreef EL_SAPO het volgende:
*knip*
Word tijd dat die mongolen het langs komen brengen net als een fatsoenlijke pizza boer!!!
Hebben ze een tijdje in Alkmaar gedaan. Het liep zo goed dat ze er maar mee gestopt zijn; konden niet genoeg personeel vinden. Echt waar!
Nee, ik ben niet aardig!
  maandag 25 maart 2002 @ 12:31:55 #98
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_3607477
Doet u mijn maar een gefermenteerde spons, en een zakkie onverzadigde vetzuren.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_3607573
IK: Hallo
JULLIE: ....
IK: Hallo?
JULLIE....
IK: HÉ HALLOoooO
JULLIE: wat is er?
IK: Wat IS er????? Ik wil graag betsellen
JULLIE: deze kassa gaat dicht
IK: kan dat niet ná mijn bestelling?
JULLIE: nee
IK: sluit aan bij een enorm lange rij.
JULLIE: "gaan ruzie maken met klant voor mij omdat hij zegt dat jullie een verkeerde bestelling hebben geleverd"
IK: hèhè einelijk!
JULLIE: ja, je hoeft hier niet te komen!
IK: (hou me woede in en bestel)
JULLIE: je moet ff wachten, we komen het wel brengen.
IK: Brengen????? naar mijn huis zeker! ik zei dat ik het wilde mee nemen..
JULLIE: o?

na nog een woordenwisseling met klanten bij de kassa (juist ja, die ging sluiten toen ik er stond en vlak daarna weer open ging...) kon ik er eindelijk vandoor.

.....om thuis te komen en te bemerken dat ik heel wat anders in mijn zakje had zitten dan waar ik me op verheugd had

meestal heb ik bij MCD niets te klagen maar dit gaat wel erg ver

[B]It is very easy to see fanaticism in other people, but difficult to spot it in oneself[/B]
pi_3610277
quote:
Nou ik werk er ook al 4 jaar en zo slecht verdiend het niet.... Ik verdien meer dan iemand die in een gewone kledingzaak of warenhuis werkt, heb best een aardig uurloontje voor een parttimer.... dus deze opmerking slaat dus werkelijk nergens op
pi_3610442
Vreemd, ik heb juist de pest aan die sukkels die daar werken!
Er zullen ongetwijfeld uitzonderingen zijn, maar wat een stelletje slome eikels en mutsen!!!!

En die term Fastfood mogen ze van mij ook wel schrappen, heb bij nog geen enkele MD gezien dat er iemand op tijd word geholpen, zeker als er ook nog een Drive-through aanwezig is. Die mensen hebben blijkbaar voorrang.

pi_3613584
quote:

Stelletje vieze dieven

Asjeblieft zeg!! Hier wordt de mcdonalds medewerker weer onderschat!! ALS we al zouden stelen zouden het echt geen stapeltje oude kranten zijn! Sjezus! En Hongerloontje?? 1000 eurootjes in de maand, voor bijbaantje is dacht ik niet oneerlijk?

P.s. Al ons karton wordt ook gebundeld, en vervolgens opgehaald, waarschijnlijk lagen die kranten gewoon daarbij..... beter op je krantjes letten!!

pi_3613593
quote:
Op maandag 25 maart 2002 16:34 schreef yodocus2001 het volgende:
Er zullen ongetwijfeld uitzonderingen zijn, maar wat een stelletje slome eikels en mutsen!!!!

En die term Fastfood mogen ze van mij ook wel schrappen, heb bij nog geen enkele MD gezien dat er iemand op tijd word geholpen, zeker als er ook nog een Drive-through aanwezig is. Die mensen hebben blijkbaar voorrang.

eeej as jij het sneller kan........
  maandag 25 maart 2002 @ 20:31:00 #104
21054 -DEVON-
bedorven waar_
pi_3613618
quote:
Op maandag 25 maart 2002 20:29 schreef mcintosh het volgende:

[..]

eeej as jij het sneller kan........

Dat boeit niet, jij werkt er! En je baas adverteert met dat het snel is. Ja dan klopt er iets niet.
Ik zie soms mensen werken, als ze zo 3 jaar geleden zouden werken, werden ze meteen ontslagen.
pi_3613675
quote:
Op maandag 25 maart 2002 20:31 schreef -DEVON- het volgende:

[..]

Dat boeit niet, jij werkt er! En je baas adverteert met dat het snel is. Ja dan klopt er iets niet.
Ik zie soms mensen werken, als ze zo 3 jaar geleden zouden werken, werden ze meteen ontslagen.

ik geloof dat we nog altijd een stuk sneller zijn dan een "normaal" restaurant? Daar zit je gemiddeld drie kwartier op je eten te wachten. Dus snel is een relatief begrip, als je het vergelijkt met een "normaal" restaurant zijn wij snel....
  maandag 25 maart 2002 @ 20:36:47 #106
21054 -DEVON-
bedorven waar_
pi_3613696
quote:
Op maandag 25 maart 2002 20:34 schreef mcintosh het volgende:

[..]

ik geloof dat we nog altijd een stuk sneller zijn dan een "normaal" restaurant? Daar zit je gemiddeld drie kwartier op je eten te wachten. Dus snel is een relatief begrip, als je het vergelijkt met een "normaal" restaurant zijn wij snel....

Maar daar kost het ook iets meer tijd om het eten klaar te maken. Ik werk in een "normaal" restaurant (in de keuken) en ik werk sneller en harder dan de meeste macmedewerkers hiero in de buurt.
  maandag 25 maart 2002 @ 20:37:46 #107
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_3613714
quote:

[..]

En vies !
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_3613757
quote:
Op maandag 25 maart 2002 20:36 schreef -DEVON- het volgende:

[..]

Maar daar kost het ook iets meer tijd om het eten klaar te maken. Ik werk in een "normaal" restaurant (in de keuken) en ik werk sneller en harder dan de meeste macmedewerkers hiero in de buurt.

Ja dat bedoel ik, kijk als het bij de mac 10 x sneller gaat ga je dat in kwaliteit merken, en over hard werken? Ik denk dat, wij in Tiel in ieder geval, meer gasten op een zondag krijgen dan een gemiddeld restaurant en dan is het van 12:00 tot 20:00 echt flink doorwerken. Ik ben het met iedereen eens dat de kwaliteit van de Mac soms te wensen over laat maar daar is het een Mac voor het is geen 4 michelin sterren restaurant, het is een makkelijk restaurant............hmmmmm volgens mij ging het topic ergens anders over maar ach.....
  maandag 25 maart 2002 @ 20:44:03 #109
25344 BenMobiel
Fiets je rot
pi_3613790
Ik op mijn beurt, erger me kapot aan fastfoodrestaurantmedewerkers die mijn bestelling niet kunnen volgen. Ik denk na en ik denk mee met de medewerker, alleen verstaan veel medewerkers van de restaurants (in de grote steden voornamelijk) geen fatsoenlijk Nederlands, laat staan dat ze zich in de taal uit kunnen drukken! In plaats van dat ze me vragen of ik mijn bestelling zou kunne herhalen, kijken ze me een beetje wazig aan. Ik boos natuurlijk...

Maar een tip voor jou: scheld de eerstvolgende lompe klant maar flink verrot! Reken maar dat dat oplucht!

Ik ben best goed, sommigen vinden me zelfs beter.
pi_3613840
quote:
Op maandag 25 maart 2002 20:44 schreef BenMobiel het volgende:
Ik op mijn beurt, erger me kapot aan fastfoodrestaurantmedewerkers die mijn bestelling niet kunnen volgen. Ik denk na en ik denk mee met de medewerker, alleen verstaan veel medewerkers van de restaurants (in de grote steden voornamelijk) geen fatsoenlijk Nederlands, laat staan dat ze zich in de taal uit kunnen drukken!

Daar hebben wij er ook van lopen, maar das weer een ander topic namelijk "ik haat mensen die bij mcdonald's werken".....

Maar een tip voor jou: scheld de eerstvolgende lompe klant maar flink verrot! Reken maar dat dat oplucht!

Kijk dat zijn tips!!

hopen trouwens dat HTML taal kan hiero............ nee dus

pi_3614152
quote:
Op maandag 25 maart 2002 16:34 schreef yodocus2001 het volgende:

En die term Fastfood mogen ze van mij ook wel schrappen, heb bij nog geen enkele MD gezien dat er iemand op tijd word geholpen,

Wat is op tijd?
pi_3615527
Het valt mij op dat bij McDonals voornamelijk ultra-lelijke mensen werken. Met vieze vette haren en hangtieten.

Nou werkt de bedrijfskleding ook niet echt een handje mee. Die pantalons zijn zo gemaakt dat iedereen er een onaantrekklijke kont in heeft.

Her name was Lola, she was a showgirl..........
pi_3617421
quote:
Op maandag 25 maart 2002 22:18 schreef Biglebowski het volgende:
Het valt mij op dat bij McDonals voornamelijk ultra-lelijke mensen werken. Met vieze vette haren en hangtieten.

Nou werkt de bedrijfskleding ook niet echt een handje mee. Die pantalons zijn zo gemaakt dat iedereen er een onaantrekklijke kont in heeft.

had ik maar hangtieten had ik wat leuks om mee te spelen tussendoor............ izzz jongetje
pi_3617649
je mag de mijne wel lenen
pi_3617683
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 00:40 schreef SjoRRiS het volgende:
je mag de mijne wel lenen
haha sjorris ook weer aan het fokken hoor............ik neem die van michelle wel.......haha
pi_3620134
quote:

[..]

Ja, toch jammer dat McDonalds de regel hanteert dat een gast in de rij nooit langer dan 2 inuten mag wachten en hij maximaal 1 minuut op zijn bestelling moet kunnen wachten. 1 Minuut lukt bijna nooit (tenzij ze alleen een ijsje willen natuurlijk) maar het niveau van de Mac is helaas zeer hard achteruit aan het gaan. Die ghasten zijn liever met elkaar bezig dan met het restaurant, had ik eens moeten flikken toen ik er nog werkte, lullen met elkaar was prima maar alleen als het hele restaurant in orde was.

Maar ja, de regels zijn een beetje vervaagd en de enige controles die mac nederland doet bij zijn restaurants zijn nog aangekondigd ook. Is geen goede controle want zo gaan al die restaurants naar die dag toewerken en roosteren ze alleen die paar goede mensen op die dag in waardoor ze een hoge score zijn en de volgende dag weer naar de baggerkwaliteit toe kunnen. Nee, zo'n restaurant moet altijd op orde zijn maar de zogenaamde mysterieguest komt ook zeer weinig langs.

dinsdag 26 maart 2002 @ 12:34:40 #117
18012 Brombeertje
Dat is NIET goed.
pi_3620740
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 00:43 schreef mcintosh het volgende:

[..]

haha sjorris ook weer aan het fokken hoor............ik neem die van michelle wel.......haha

Meneer, wat kost het nieuwe happy-meal?
Ik voel mij een beetje Jan Koekeloerus die op de ventweg mee mag steppen.
pi_3620783
quote:
Op maandag 25 maart 2002 21:05 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Wat is op tijd?

nou, dat je in elk geval geen tien minuten hoeft te wachten terwijl er maar 3 of 4 klanten aan de counter staan en er 5 man personeel rondloopt.....dus!
pi_3620786
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 15:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
Komt de McBacon terug? die was lekker!!
ja die heb ik wel es in Londen gehad, dat ding was echt mega lekker , maar hier heb ik em nog nooit gezien
DNA is an abbreviation for deoxyribonucleicantidisestablishmentarianism, a complex string of syllables.
  dinsdag 26 maart 2002 @ 12:41:14 #120
25300 beertje_
..........
pi_3620807
Ok..dan
Topic: haat mensen die bij mc donalds komen!!

Dankzij die mensen verdien jij al 6 jaar lang je centjes!!

"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_3622097
mcintosh: je eerste post komt idd vrij gefrustreerd over, maar ik moet zeggen dat je volgende posts een stuk relaxter zijn. Ik heb met veel plezier alle debiele reacties gelezen. Vooral de volgende waren hilarisch:

Haha!! Informeer eerst eens beter voordat je dit soort dingen zegt. Als 20-plusser kun je beter hamburgers bakken dan biertjes tappen

Door yodocus2001 - maandag 25 maart 2002 16:34

Als je zo de pest eraan hebt wat doe je er dan nog? Enne..deze sukkel heeft door het bijbaantje bij de mac wel mooi een hbostudie afgerond :0

Verder moet ik zeggen dat het weinig interessant werk is, maar dat er hier enkelen wel erg lopen te zeiken en dat terwijl de mac toch altijd bomvol zit. Vreemd

pi_3622184
[quote]Op dinsdag 26 maart 2002 14:14 schreef Broccoli het volgende:
mcintosh: je eerste post komt idd vrij gefrustreerd over, maar ik moet zeggen dat je volgende posts een stuk relaxter zijn. Ik heb met veel plezier alle debiele reacties gelezen. Vooral de volgende waren hilarisch:

Door yodocus2001 - maandag 25 maart 2002 16:34

Als je zo de pest eraan hebt wat doe je er dan nog? Enne..deze sukkel heeft door het bijbaantje bij de mac wel mooi een hbostudie afgerond :0

Haha, mag toch wel zo af en toe zo'n overheerlijk broodje naar binnen proppen? Of hangt dat af van het feit hoe ik over dat personeel denk?
Oetlul....

pi_3622379
Tjongejonge Judocus, dat laatste woord in je reactie geeft jouw frustraties goed weer. Dat je het niet met me eens bent zal mij verder een worst zijn, ieder zo zijn eigen mening, maar dat er dan meteen met scheldwoorden gegooid meot worden lijkt me wat overdreven. Beetje agressief misschien? Doe toch normaal
  dinsdag 26 maart 2002 @ 14:44:31 #124
20551 zodiaque
Epibreëer.
pi_3622648
Iedereen die bij de McDonalds gaat eten (en daar ook gaat zitten) hoort gewoon als straf een zooi natte hutspot in zijn gezicht gepropt te krijgen om vervolgens gekneveld en ondergezeken door paardenpis in hun blote reet door de straat geranseld te worden.
I wasn't supposed to BE here today!
pi_3622710
Hahaha!!

Maar waarom precies zodiaque? De mac is net zo erg als de burgerking en alle friettenten op de hoek.

dinsdag 26 maart 2002 @ 14:49:49 #126
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_3622723
MacDonalds is wel lekker, alleen neit vullend, heel lullig. Gelukkig heb ik nog de keuze om wel of niet naar de Mac te gaan.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_3622729
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 14:30 schreef Broccoli het volgende:
Tjongejonge Judocus, dat laatste woord in je reactie geeft jouw frustraties goed weer. Dat je het niet met me eens bent zal mij verder een worst zijn, ieder zo zijn eigen mening, maar dat er dan meteen met scheldwoorden gegooid meot worden lijkt me wat overdreven. Beetje agressief misschien? Doe toch normaal
Ik agressief???? Zal toch niet?
Loop alleen dit topic maar even op te stoken, je moet toch wat. Dit topic kan je dan toch ook niet serieus nemen?
Iemand die ergens werkt en dan zijn 'broodvoorzieners' de grond in praat? Maar goed, dit hele forum is toch eigenlijk onzin? Beetje tijdverdrijf, meer niet.
Maar wel leuk. Dus!
pi_3622744
misschien een andere baan zoeken?? anyway volgens mij heeft niemand die bij de mac werkt plezier in zn werk...ze lopen daar met een smoelwerk van hier naar weet ik veel waar en zijn retetraag. ten minste bij de mac's waar ik kom dan. misschien is t ook wel makkelijk om de mensen achter de kassa eerst een cursus nederlands te geven ofzo want ze verstaan je bijna nooit. ---> ook bij de BK trouwens hoor, vooral op schiphol. maargoed.
pi_3623382
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 12:41 schreef beertje_ het volgende:
Ok..dan
Topic: haat mensen die bij mc donalds komen!!

Dankzij die mensen verdien jij al 6 jaar lang je centjes!!

he een vuilnisman verdient ook heleboel centjes, denk je dat hij iedere avond de Heer op z'n blote knietjes dankt voor de enorme troep die we hem op laten ruimen?
pi_3623424
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 11:29 schreef erikh het volgende:

[..]

Ja, toch jammer dat McDonalds de regel hanteert dat een gast in de rij nooit langer dan 2 inuten mag wachten en hij maximaal 1 minuut op zijn bestelling moet kunnen wachten. 1 Minuut lukt bijna nooit (tenzij ze alleen een ijsje willen natuurlijk) maar het niveau van de Mac is helaas zeer hard achteruit aan het gaan. Die ghasten zijn liever met elkaar bezig dan met het restaurant, had ik eens moeten flikken toen ik er nog werkte, lullen met elkaar was prima maar alleen als het hele restaurant in orde was.

Maar ja, de regels zijn een beetje vervaagd en de enige controles die mac nederland doet bij zijn restaurants zijn nog aangekondigd ook. Is geen goede controle want zo gaan al die restaurants naar die dag toewerken en roosteren ze alleen die paar goede mensen op die dag in waardoor ze een hoge score zijn en de volgende dag weer naar de baggerkwaliteit toe kunnen. Nee, zo'n restaurant moet altijd op orde zijn maar de zogenaamde mysterieguest komt ook zeer weinig langs.

Ik wil er ook even op wijzen dat in de loop der jaren er aanzienlijk wat meer produkten zijn bij gekomen en dat er altijd wel een of andere aktie loopt wat de service tijd vertraagd, in ieder geval langzamer maakt dan jaren geleden toen er enkel en alleen 6 menu's waren te krijgen en het in de keuken dus geen kunst was om alles snel klaar te hebben.....
pi_3623440
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 12:38 schreef n0.G3n het volgende:

[..]

ja die heb ik wel es in Londen gehad, dat ding was echt mega lekker , maar hier heb ik em nog nooit gezien

nog nooit?
man al 4 of vijf keer, komt zeker nog terug...
pi_3623476
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 14:51 schreef sassa het volgende:
misschien een andere baan zoeken?? anyway volgens mij heeft niemand die bij de mac werkt plezier in zn werk...ze lopen daar met een smoelwerk van hier naar weet ik veel waar en zijn retetraag. ten minste bij de mac's waar ik kom dan. misschien is t ook wel makkelijk om de mensen achter de kassa eerst een cursus nederlands te geven ofzo want ze verstaan je bijna nooit. ---> ook bij de BK trouwens hoor, vooral op schiphol. maargoed.
ik heb absoluut de grootste lol bij de mac in Tiel, ik werk er niet voor niets al 6 jaar!! Collega's onder elkaar is super lagge, alleen de gaste zijn SOMS/VAAK nogal dom en vervelend, maar dat hou je toch die gasten....
  dinsdag 26 maart 2002 @ 15:48:15 #133
12488 Friese_Motormuis
Broeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!
pi_3623666
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 15:40 schreef mcintosh het volgende:

[..]
Collega's onder elkaar is super lagge, alleen de gaste zijn SOMS/VAAK nogal dom en vervelend, maar dat hou je toch die gasten....

DAt is dus precies waarom ik zo zelden bij de Mac kom. Ik mag altijd een eeuwigheid wachten op mijn eten omdat het personeel onderling zo nodig moet zitten kleppen...
pi_3623718
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 15:48 schreef Friese_Motormuis het volgende:

[..]

DAt is dus precies waarom ik zo zelden bij de Mac kom. Ik mag altijd een eeuwigheid wachten op mijn eten omdat het personeel onderling zo nodig moet zitten kleppen...

tja wat kan ik zeggen, gezelligheid kent geen tijd....
pi_3624228
Jodocus, dat je het forum wil opleuken is zeer begrijpelijk. Echter mensen uitmaken voor oetlul bij het minste of geringste kan ik niet in die context plaatsen.

Mcintosh, ik denk dat je zeker lol kunt hebben op je werk met je collega's en dergelijke, maar je weet natuurlijk wel dat jij er bent om al die (volgens jou irritante) klanten aan hun burger te helpen. Ik heb me er ook vaak aan geergerd, maar heb wel in mijn achterhoofd gehouden dat ik daarvoor betaald werd. De klant is koning en zo is het maar net!

pi_3624298
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 16:25 schreef Broccoli het volgende:
Jodocus, dat je het forum wil opleuken is zeer begrijpelijk. Echter mensen uitmaken voor oetlul bij het minste of geringste kan ik niet in die context plaatsen.

Mcintosh, ik denk dat je zeker lol kunt hebben op je werk met je collega's en dergelijke, maar je weet natuurlijk wel dat jij er bent om al die (volgens jou irritante) klanten aan hun burger te helpen. Ik heb me er ook vaak aan geergerd, maar heb wel in mijn achterhoofd gehouden dat ik daarvoor betaald werd. De klant is koning en zo is het maar net!

Dat is zeker zo als de klant zich dan ook maar een beetje als een koning gedraagt en niet als een of andere asociale zak. En mensen weten ook dat wij bij mcdonalds het "klant is koning gedrag" moeten uitstralen dus wordt ook vaak misbruik van gemaakt.... maar de goeie hoeven niet onder de slechte te lijden das in ieder geval waar.....
pi_3624313
Krijg nou wat, als je eens ziet wat voor opmerkingen hier allemaal worden gemaakt, mag ik dan niet eens oetlul zeggen/schrijven/typen?
Ik dacht dat we mekaar niet zo serieus zouden nemen....of trap ik er nu zelf in
pi_3624321
quote:

[..]

ik heb absoluut de grootste lol bij de mac in Tiel, ik werk er niet voor niets al 6 jaar!! Collega's onder elkaar is super lagge, alleen de gaste zijn SOMS/VAAK nogal dom en vervelend, maar dat hou je toch die gasten....

gelukkig maar dan
pi_3624381
deze jongen gaat eens wat gasten zich koning laten voelen!! Als jullie me zoeken ben ik tot 00:00 bij de mac in Tiel!! Fok!ze
  dinsdag 26 maart 2002 @ 16:37:32 #140
15647 neuromancer
Omnipotent in cyberspace
pi_3624407
Yo mcintosh,

Als jij al 6 jaar bij de Mac werkt dan heb jij toch wel enige connecties...?
Ik wil mijn 3 dubbele cheeseburger terug!!

Neuro from the nerves, the silver paths.
Romancer. Necromancer.
I call up the dead.
But no, my friend, I am the dead, and their land
pi_3624780
Jodocus, dat is net zoiets als zeggen dat jij het niet was als de leraar je pakt bij kletsen
pi_3631001
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 16:37 schreef neuromancer het volgende:
Yo mcintosh,

Als jij al 6 jaar bij de Mac werkt dan heb jij toch wel enige connecties...?
Ik wil mijn 3 dubbele cheeseburger terug!!

your wish is my command dear sir/madame.......binnen het jaar is ie terug.........
  woensdag 27 maart 2002 @ 17:29:44 #143
4428 Dash
We Are Right! (yeah sure...)
pi_3637378
quote:
...blaat...
Tjonge wat een Beavis&Buttheads bij McDrek!

Kom ik daar aanrijden, bestel ik "een supermenuMcRibmetdubbelprtiefrietessauseneencolaendoeerooknogeenextraMcChickenerbij", zegt die eikel:

"ehhhh huh huh.. huh ehhhh... frenchflies! huh huh!"

Da makt mijne zeik nie lauw!
pi_3638356
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 17:29 schreef Dash het volgende:

[..]

Tjonge wat een Beavis&Buttheads bij McDrek!

Kom ik daar aanrijden, bestel ik "een supermenuMcRibmetdubbelprtiefrietessauseneencolaendoeerooknogeenextraMcChickenerbij", zegt die eikel:

"ehhhh huh huh.. huh ehhhh... frenchflies! huh huh!"

franse vliegen??? Weet je hoe lekker? Hij was gewoon aan het bijverkopen!!
pi_3642163
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 16:31 schreef sassa het volgende:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
[..]

--------------------------------------------------------------------------------

gelukkig maar dan

he niks over mij he!!!
  vrijdag 19 april 2002 @ 15:42:15 #146
26753 ScottishAsshole
Wha daur meddle wi' me?
pi_3891017
Ik haat ze ook!

Ik haat ze ook!

Ik wou dat er niemand meer kwam!!

Dan hoefde ik niet meer zo lang in de rij te staan wachten..........

zaterdag 20 april 2002 @ 11:04:43 #147
24254 CaptainSoup
NU! EVEN! NIET!
pi_3898161
quote:
Ik werk nu al zo ongeveer 6 jaar part time bij McDonalds en nog altijd met een big smile??¿¿ Not!! Ik wordt helemaal ziek van die mensen die bij ons komen.
Ja. En ik word schijtziek van al die randdebielen die parttime bij Mac werken en in het filiaal Alkmaar altijd kans zien om je 8 minuten in de RIJ te laten staan, waarna je bestelling NOOIT in een keer kan worden afgeleverd omdat de frietjes weer op zijn, omdat de Quarterpounder niet klaarligt (ach welja, waarom zou je dat ook vooruit maken, wordt nooit besteld, toch?) zodat je ook nog eens 11 minuten (ja, gemeten) aan een goor tafeltje moet zitten wachten tot een andere randdebiel je vreten komt brengen.
In de tussentijd kun je genieten van het uitzicht op uitpuilende vuilnisbakken, kilo's afval op de vloer en een plakkerig vies tafelblad.
Kunnen jullie nou helemaal niks alleeeeeeeeeen!!!?!!?!?
  zaterdag 20 april 2002 @ 11:46:15 #148
17183 batje
met vleugeltjes
pi_3898309
Ik: Mag ik een kleine chocolade milkshake van u?
Mc: Mcflurry?
Ik: Nee, een kleine chocolade milkshake
Mc: Aardbeien?
Ik: Nee dank u, een chocolade milkshake alsjeblieft
Mc: *zucht* ja, hoe groot dan?!

argh.. er zullen vast uitzonderingen zijn, maar hier in a'dam mag je iq je schoenmaat niet overschrijden voor een baantje bij de Mac..

zaterdag 20 april 2002 @ 11:47:14 #149
3878 Vork
Manisch creatief
pi_3898314
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 11:46 schreef batje het volgende:
Ik: Mag ik een kleine chocolade milkshake van u?
Mc: Mcflurry?
Ik: Nee, een kleine chocolade milkshake
Mc: Aardbeien?
Ik: Nee dank u, een chocolade milkshake alsjeblieft
Mc: *zucht* ja, hoe groot dan?!

argh.. er zullen vast uitzonderingen zijn, maar hier in a'dam mag je iq je schoenmaat niet overschrijden voor een baantje bij de Mac..

T schiet daar ook helemaal niet op... maar trager dan de Burger King op Centraal station kan haast niet
pi_3898330
* Vision gaat lekker naar de BK

daar kom je niet van die geestelijk minderbedeelde als mcintosh tegen

pi_3899271
mensen die bij McDonalds werken sporen niet. Wil wel eens weten wat ze met dat voedsel allemaal aanvangen. Of eigenlijk helemaal niet. Kom er toch bijna nooit...
pi_3901249
nou nou nou nou, overdrijf je niet een beetje met je verhaal??
bij de mc do in onze stad zijn ze niet zo gefrustreerd als jij, ze hebben zelfs de eerste prijs gewonnen voor het snelste friet bakken (?)
zoek toch een andere baan met meer respect.!
we'll make a chocolate mouse!
pi_3904081
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 11:49 schreef Vision het volgende:
* Vision gaat lekker naar de BK

daar kom je niet van die geestelijk minderbedeelde als mcintosh tegen

gelukkig lichamelijk zeer rijkelijk bedeeld!!
pi_3904091
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 17:55 schreef Peentje het volgende:
nou nou nou nou, overdrijf je niet een beetje met je verhaal??
bij de mc do in onze stad zijn ze niet zo gefrustreerd als jij, ze hebben zelfs de eerste prijs gewonnen voor het snelste friet bakken (?)
zoek toch een andere baan met meer respect.!
ehm zoals al eerder vermeld, voor een bijbaantje verdient het errug goed.............
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 april 2002 @ 22:59:11 #155
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_3904104
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 04:49 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Staat mooi op je CV:

"MacMedewerker 2001"

pi_3904119
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 22:59 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Staat mooi op je CV:

"MacMedewerker 2001"

dat dacht ik!!
  Milf zaterdag 20 april 2002 @ 23:02:21 #157
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_3904131

vanavond naar de mac (drive in) geweest in assen....besteld drie cheeseburgers en een mac athene wat krijgen we?

3x mac athene!!!!! daar heb ik toch niet om gevraagd??!!!!

het is altijd hetzelfde en dan kan jij wel klagen dat klanten dom zijn...maar jullie als personeel zijnde zijn nog veel erger.. het gebeurd maar heel soms dat ze mijn bestelling in 1 keer goed hebben.

kijk en daar word ik nou kwaad over

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_3904158
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 23:02 schreef nikky het volgende:

vanavond naar de mac (drive in) geweest in assen....besteld drie cheeseburgers en een mac athene wat krijgen we?

3x mac athene!!!!! daar heb ik toch niet om gevraagd??!!!!

het is altijd hetzelfde en dan kan jij wel klagen dat klanten dom zijn...maar jullie als personeel zijnde zijn nog veel erger.. het gebeurd maar heel soms dat ze mijn bestelling in 1 keer goed hebben.

kijk en daar word ik nou kwaad over

he ik zou zeggen open er een topic over..........

ow nee dat is er al..........

haat mensen die bij mc donalds werken!!

McDonald's every time a good time!!

Milf zaterdag 20 april 2002 @ 23:06:03 #159
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_3904171
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 23:04 schreef mcintosh het volgende:

[..]

he ik zou zeggen open er een topic over..........

ow nee dat is er al..........

haat mensen die bij mc donalds werken!!

McDonald's every time a good time!!

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_3904187
btw

ik kom zelf ook weleens bij andere mac restaurants en soms is de service ver te zoeken idd, maar jah wat verwacht je ook........ tis maar fastfood inkoppertje??

en hoe kutter het volgens jullie gaat hoe harder ik moet werken daar kun je van op aan.....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')