voordat je van de daken gaan schreeuwen dat je met rechtszaken gaat dreigen; heb je al contact met hun opgenomen?quote:Hoe moet ik dit aanpakken?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:01 schreef mirved het volgende:
De fik erin! Dit moet je natuurlijk hard afstraffen.
en dan natuurlijk foto's maken
Da's nog dom ook. Als ze het vooraf netjes geregeld hadden, hadden ze vast de originele foto kunnen krijgen. Hoge resolutie enzo, beter voor drukwerk.quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:25 schreef Monotomo het volgende:
Ik krijg zojuist de flyer overhandigt, de foto is echt 'geript' van één van de website's. De webmaster weet ook van niks.
en jij weet om welke foto het gaat? Want je gaat ervan uit dat de foto die ze nu hebben een slechtere kwaliteit is. Ik weet niet hoe je in het recht staat met het overnemen van een foto.. naar mijn weten gebeurt het dagelijks.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:14 schreef Light het volgende:
[..]
Da's nog dom ook. Als ze het vooraf netjes geregeld hadden, hadden ze vast de originele foto kunnen krijgen. Hoge resolutie enzo, beter voor drukwerk.
Ik heb het originele bestand nog ja.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:23 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
en jij weet om welke foto het gaat? Want je gaat ervan uit dat de foto die ze nu hebben een slechtere kwaliteit is. Ik weet niet hoe je in het recht staat met het overnemen van een foto.. naar mijn weten gebeurt het dagelijks.
Nee, ik weet niet om welke foto het gaat. Maar ik weet wel dat afbeeldingen op het internet normaal gesproken 72 dpi zijn en voor drukwerk moet je meer richting 300dpi. Dan zijn er twee opties, ofwel de foto wordt heel klein, ofwel de foto wordt korrelig.quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:23 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
en jij weet om welke foto het gaat? Want je gaat ervan uit dat de foto die ze nu hebben een slechtere kwaliteit is. Ik weet niet hoe je in het recht staat met het overnemen van een foto.. naar mijn weten gebeurt het dagelijks.
hoe groot stond die foto op je site dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:26 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Ik heb het originele bestand nog ja.Met even simpel vergelijken moet ik daar wel uitkomen.
Ik denk dat ik morgen middag maar even ga bellen met de afdeling communicatie/marketing op HQ.
Dat kan toch alleen maar waardeloze kwaliteit zijn dan?quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:59 schreef Monotomo het volgende:
500 x 332 px.Op de flyer met een doorsnede van 9 cm, hb 7,5 x 5 cm.
170dpi, voor een flyer is dat voldoende.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:19 schreef Light het volgende:
[..]
Dat kan toch alleen maar waardeloze kwaliteit zijn dan?
Ideetje:quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:27 schreef Monotomo het volgende:
Heb nog geen idee wat de oplage is. Hoe kan ik daar achter komen? Als ik het ga vragen zeggen ze natuurlijk nooit wat het werkelijk is..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |