Jij schuurt je tong open aan popcornquote:Op maandag 20 oktober 2008 16:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb datzelfde probleem vaak met popcorn
Ik had gisteren een zak popcorn in de hand om deze gezellig bij een filmpje te nuttigen maar de gedachte aan al dat gepulk heeft me ertoe bewogen hem weer terug te leggen..quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb datzelfde probleem vaak met popcorn
Misschien zou je dit even uit kunnen leggen (paint geen bezwaar :p)?quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:18 schreef bioloogje het volgende:
Een wc-papiertje geeft veel houvast. Werkt bij mij ook altijd.
Als iemand nog een manier weet om van nagelbijten af te komen....
Vette paint-skillsquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:19 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Misschien zou je dit even uit kunnen leggen (paint geen bezwaar :p)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 oktober 2008 17:33 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Vette paint-skills
ET phone home!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
Ja, door die scherpe schilfers die tussen je tanden blijven steken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:51 schreef Cinch het volgende:
[..]
Jij schuurt je tong open aan popcorn?
[..]
Vette paint-skills
Ahhhh, op die manierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht dat het een handigheidje was om van het nagelbijten af te komen
Zo zie je maar wat voor verschil een paint wel niet kan maken
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
OV gebruikt??? Dude dan heb ik mijn paint-skills voor niets ingezetquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:59 schreef snorfiets het volgende:
Ja, toen ik thuiskwam heb ik direct mijn OV-kaart gepakt en die tussen mn tanden door gesjeest.
Gelijk geen last meer. (OV-kaart zat toevallig in mn broekzak).
Ik voel nu wel al zo'n gevoelig bobbeltje op het puntje van mn tongdas wel balen want met het puntje zit ik altijd overal aan te voelen (jaja).
x
[..]
Vette paint-skills
Hoeveel rook jij wel niet per dag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens -purist.
Het gaat wel over Ts he niet over mij. Echte biologen roken nietquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:57 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Hoeveel rook jij wel niet per dag?
quote:Op maandag 20 oktober 2008 16:28 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
haal em er tussenuit dan sjembek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |