abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62552639
Sommige mensen hebben sowieso de neiging om je dood te smijten met hun huisdier. Vooral van die blije wijven met hun katten kunnen daar wat van. Hier op Fok! zitten ook een hoop van die gedrochten.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:00:02 #52
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_62555340
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:24 schreef Tuvai.net het volgende:
Sommige mensen hebben sowieso de neiging om je dood te smijten met hun huisdier. Vooral van die blije wijven met hun katten kunnen daar wat van. Hier op Fok! zitten ook een hoop van die gedrochten.
Denk je een fobo te gaan bekijken van een lekker wijf ( ) staan er allemaal van die kutbeesten in
Primum non nocere
pi_62555444
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 15:00 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Denk je een fobo te gaan bekijken van een lekker wijf ( ) staan er allemaal van die kutbeesten in
Ja dat wilde ik ook al schrijven.
Klik je op foto's.. staan daar alleen foto's van een behaarde poes (zo'n beest met nagels en tanden)
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_62557534
das idd best triest ja
Het is Patat!
pi_62559781
Eensch met TS. Toppunt van kansloosheid
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:18:15 #56
17420 DeX090
bastard on parade
pi_62560196
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:22 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Mensen die sowieso geen Nederlands kennen.
Mensen die sowieso geen Nederlands kunnen, en dan andere mensen fout gaan verbeteren.

OT: Dat soort mensen zijn echt wel een beetje sneu...de moeder van m'n stiefvader is zo iemand, ze heeft 4 katten en woont verder alleen. Echt zo'n stereotype oude vrouw die met de dag senieler wordt en alleen nog haar dieren heeft. Al die mensen die hyves maken voor hun dieren gaan ook zo eindigen. Lijkt me best een klotevooruitzicht.

Dat plaatje met dat mes was briljant trouwens.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_62561250
Wat trouwens ook erg is zijn van de 40+ vrouwen die hun hele dagelijkse leven op hyves deponeren, zoals "Nu maar eens even lekker op de bank dvd'tjes kijken", "Ff naar de stad, en dan heerlijk in bad" Tenenkrommend altijd.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 20:14:56 #58
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_62563057
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 18:18 schreef DeX090 het volgende:

[..]

Mensen die sowieso geen Nederlands kunnen, en dan andere mensen fout gaan verbeteren.

OT: Dat soort mensen zijn echt wel een beetje sneu...de moeder van m'n stiefvader is zo iemand, ze heeft 4 katten en woont verder alleen. Echt zo'n stereotype oude vrouw die met de dag senieler wordt en alleen nog haar dieren heeft. Al die mensen die hyves maken voor hun dieren gaan ook zo eindigen. Lijkt me best een klotevooruitzicht.

Dat plaatje met dat mes was briljant trouwens.
Mensen die het woord 'sowieso' niet juist weten te gebruiken. .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 21:29:34 #59
17420 DeX090
bastard on parade
pi_62565599
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 20:14 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Mensen die het woord 'sowieso' niet juist weten te gebruiken. .
Ik weet dat het überhaupt is maar ik nam het gewoon van hem over.
pi_62573327
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:22 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Mensen die sowieso geen Nederlands kennen.
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 18:18 schreef DeX090 het volgende:
[..]
[..]
Kennen betekent onder andere: 'door studie of oefening geleerd hebben' ('beheersen'). Kunnen betekent onder andere: 'de kracht of macht bezitten iets te doen, een vaardigheid beheersen'. Deze betekenissen van beide werkwoorden zijn dus nauw aan elkaar verwant. Kennen is echter een overgankelijk werkwoord en wordt altijd gecombineerd met een lijdend voorwerp. Het is dus: een vak kennen, kunstjes kennen, iets van buiten kennen, een taal kennen. Kunnen is daarentegen een hulpwerkwoord en wordt in de meeste gevallen gecombineerd met een infinitief. Voorbeelden: kunnen lezen, schrijven kan hij als de beste.

Kennen wordt ook wel gecombineerd met de naam van een taal als lijdend voorwerp. Dit gebruik is echter niet geheel onproblematisch. Bij constructies als Ik ken Engels of Ik ken een beetje Italiaans kan vaak een (verzwegen) infinitief worden gedacht, net als in combinaties als een kunstje kennen: Ik ken een kunstje = Ik kan een kunstje doen; Ik ken Engels = Ik kan Engels spreken. Sommige taalgebruikers twijfelen in deze gevallen dan ook over de keuze tussen kunnen en kennen.

Dus...
[ afbeelding ]
pi_62573670
Wat een muggezifterij over taalgebruik, zeg !

Moet dat ?

On topic :

Een heel zielig en eenzame blog over huisdieren : http://www.onzehuisdieren.nl/blog/
Een vreselijke site voor dierenmaniakken : http://snuffelt.nl/ ('Snuffelt.nl wordt ook wel de Hyves voor dieren genoemd')
"4.471 dieren geregistreerd
6 dieren online
23 bezoekers online"
pi_62573871
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 09:02 schreef Apollyon het volgende:
Wat een muggezifterij over taalgebruik, zeg !

Moet dat ?

On topic :

Een heel zielig en eenzame blog over huisdieren : http://www.onzehuisdieren.nl/blog/
Een vreselijke site voor dierenmaniakken : http://snuffelt.nl/ ('Snuffelt.nl wordt ook wel de Hyves voor dieren genoemd')
6 dieren online
23 bezoekers online"

Ik weet maar 1 soort website te noemen over dieren welke ik interessant vind, en dat is een site met recepten
[ afbeelding ]
pi_62574705
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 09:13 schreef Walter81 het volgende:
... en dat is een site met recepten
Honden, katten, cavia's, mussen, merels, zwanen ... overal zijn wel recepten voor te vinden. Nu hoef ik niet zo nodig een hond, want die schijnen nogal zoet te smaken en een kat zie ik ook niet zo zitten hoewel die naar konijn schijnen te smaken. Een cavia lijkt me best te doen, maar zwaan, daar zou ik voor bedanken.

Ik kan me echter wel voorstellen dat andere mensen die wel eten; net als Papoea's vogelspinnen eten.

---
"EU stemt in met handelsverbod honden en kattenbont"
'4 maart 2008 ... Onlangs hebben de EU ministers van Landbouw besloten tot een import- en handelsverbod op honden- en kattenbont. Hiermee wordt deze handel in ...'
"GAIA tegen honden- en kattenbont"
'De Humane Society of the United States wist door undercover onderzoek aan te tonen dat producten van honden- en kattenbont verkocht worden in diverse ...'
---

Wat is er tegen katten- en hondenbont ? Leren schoenen mogen wel ? Maar een kattenspeeltje van hondenbont is dan ineens 'zielig'. We dragen wel een lammy-coat, maar een kraagrandje van kattenbont 'ist verboten'.

Veganisten, daar moet ik niks van hebben, vegetariers hongeren zichzelf uit en dieren zijn gewoon dieren. Ik eet paardenrookvlees; weet je hoe leuk paarden zijn in de omgang ? ! Paardenbiefstuk is heerlijk. Het dier heeft zelfs een hoofd en benen in plaats van een kop en poten, dus ... waar hebben we het over ? Ik wed, dat de Partij voor de Dieren, paardenrookvlees eveneens wil verbieden
pi_62575605
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 09:49 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Veganisten, daar moet ik niks van hebben, vegetariers hongeren zichzelf uit en dieren zijn gewoon dieren. Ik eet paardenrookvlees; weet je hoe leuk paarden zijn in de omgang ? ! Paardenbiefstuk is heerlijk. Het dier heeft zelfs een hoofd en benen in plaats van een kop en poten, dus ... waar hebben we het over ? Ik wed, dat de Partij voor de Dieren, paardenrookvlees eveneens wil verbieden
Ik hoop het niet. Paardenvlees is lekker. Niet vies en niet zielig. Niet zieliger dan voor een varken of rund.
Ik noem het bij een paard trouwens gewoon kop en poten hoor. Het is een beest en een beest heeft een kop en poten... vraag me af welke dwaas dat dat benen heeft genoemd. Paard is groot uitgevallen hond en een hond heeft ook een poot. (Eventueel heeft een hond een been, maar dan heeft het baasje deze gegeven).
[ afbeelding ]
  † In Memoriam † woensdag 22 oktober 2008 @ 13:26:27 #65
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_62580628
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 09:02 schreef Apollyon het volgende:
6 dieren online
23 bezoekers online"

Ik heb meteen twee accounts aangemaakt voor mijn twee poezenkinderen.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:53:27 #66
17420 DeX090
bastard on parade
pi_62584864
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 08:37 schreef Walter81 het volgende:

[..]

[..]

Kennen betekent onder andere: 'door studie of oefening geleerd hebben' ('beheersen'). Kunnen betekent onder andere: 'de kracht of macht bezitten iets te doen, een vaardigheid beheersen'. Deze betekenissen van beide werkwoorden zijn dus nauw aan elkaar verwant. Kennen is echter een overgankelijk werkwoord en wordt altijd gecombineerd met een lijdend voorwerp. Het is dus: een vak kennen, kunstjes kennen, iets van buiten kennen, een taal kennen. Kunnen is daarentegen een hulpwerkwoord en wordt in de meeste gevallen gecombineerd met een infinitief. Voorbeelden: kunnen lezen, schrijven kan hij als de beste.

Kennen wordt ook wel gecombineerd met de naam van een taal als lijdend voorwerp. Dit gebruik is echter niet geheel onproblematisch. Bij constructies als Ik ken Engels of Ik ken een beetje Italiaans kan vaak een (verzwegen) infinitief worden gedacht, net als in combinaties als een kunstje kennen: Ik ken een kunstje = Ik kan een kunstje doen; Ik ken Engels = Ik kan Engels spreken. Sommige taalgebruikers twijfelen in deze gevallen dan ook over de keuze tussen kunnen en kennen.

Dus...
Nice.

Toen ik de eerste zinnen las wilde ik de laatste zinnen van de eerste alinea als tegenargument gebruiken. Toen ik die zinnen las wilde ik de tweede alinea er al tegenaan gaan gooien. Ik ben inmiddels zo overdonderd dat al mijn tegenargumenten gebruikt worden voor het relaas zelf dat ik maar gewoon knik en verder niks doe.

[EDIT] Blijft FOK! natuurlijk dus...BRON!??!?!??! Of studeer je Nederlands?
pi_62585758
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:53 schreef DeX090 het volgende:

[..]

Nice.

Toen ik de eerste zinnen las wilde ik de laatste zinnen van de eerste alinea als tegenargument gebruiken. Toen ik die zinnen las wilde ik de tweede alinea er al tegenaan gaan gooien. Ik ben inmiddels zo overdonderd dat al mijn tegenargumenten gebruikt worden voor het relaas zelf dat ik maar gewoon knik en verder niks doe.

[EDIT] Blijft FOK! natuurlijk dus...BRON!??!?!??! Of studeer je Nederlands?
Bron: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/480/
Enne, ik moest eerst zelf even controleren of het nou kunnen kennen of kannen was
Bij toeval had ik het goed... Maar ik studeer geen Nederlands hoor. Maar het is tenminste een taal die ik fatsoenlijk kan schrijven.. wat ik maar niet over Engels zeg...
[ afbeelding ]
pi_62785043
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 15:24 schreef Scherpkoekje het volgende:
Die mensen moeten inderdaad grof geëxecuteerd worden.

Stok in de anus van het betreffende dier, en rammen maar.
Woord
Mai am un singur dor. În liniştea serii să mă lăsaţi să mor
pi_76052978
Ik vind het nuttig om dit topic omhoog te schoppen, want het is mij vandaag overkomen.
pi_76052995
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 16:59 schreef memrtn het volgende:
Ik vind het nuttig om dit topic omhoog te schoppen, want het is mij vandaag overkomen.
Zeer terechte kick.
  vrijdag 25 december 2009 @ 17:02:28 #71
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_76053020
Katten zijn dan ook gewoon saaie kut beesten, daar kan je niks mee. Met mijn hond kan je tenminste lekker knokken en een stukkie rennen.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
pi_76053055
Vrouwtje Theelepel-topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')