geluid heb ik niet gehoordquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, echt perfect loopt het niet... Vooral in het begin hapert hij nog al eens en het geluid is geen gehoor.
Ik vind het sowieso wel stoer dat deze mannen een emulator schrijven zonder de daadwerkelijke hardware te hebben. Dit belooft nog wat voor de toekomst.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:47 schreef Gehenna het volgende:
hmm het lijkt een beetje slow-motion, of ik had zelf altijd mijn emulator op een te hoge snelheid
wel gaaf dat het ook zo'n 'bakkie' loopt trouwens
ik denk voor Duke Nukem Foreverquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:42 schreef PP. het volgende:
Komt ie nu dan eindelijk 's, BB?
Ik hou het gewoon een beetje bij voor julliequote:Op maandag 2 november 2009 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Elke keer als ik je in MyAT zie staan weet ik al welk topic het isIk wacht nog steeds af op de reviews/ervaringen
Dat moet ook, want dan hoef ik niet zelf op zoek te gaan naar infoquote:Op maandag 2 november 2009 13:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik hou het gewoon een beetje bij voor jullie
Vooral blijven doenquote:Op maandag 2 november 2009 13:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik hou het gewoon een beetje bij voor jullie
quote:Sorry everyone,
I had to pull the countdown timer. I dared to be brave and got bit in the ass once again.Craig suggested I was crazy but there didn't seem to be anything else that could be screwed up at this point and I even factored in a couple extra days.
There was one part coming out of the molds messed up and they were to fix it, make new parts and ship everything tonight. Now, two more molds need the extra treatment and will take a few more days. I'm hoping they ship new parts this weekend but no more count downs. Unbelievable.
Ze gaaan hard hun best doen om het voor de kerst de deur uit te krijgen. Maar een veilige optie is Q1 2010quote:Op maandag 18 november 2009 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is de verwachte shipping datum van een complete Pandora nu?
Haha ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |