Je vergeet of zieligquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Een schatje??Ik weet niet of ik dat nou lief/aandoenelijk moet vinden of pervers/goor
"schat" gebruik ik meestal sarcastischquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:46 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Mijn vriend noemt me alleen "schatje" als hij het niet met me eens is.
Oh, het zal je ook wel lukken hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Feli Ewelina! Ik wil ooohooook![]()
!
De kip was lekker
Zei ik al dat ik een nieuwe laptop heb
[ afbeelding ]
Mooi, had je die van je ouders gekregen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Feli Ewelina! Ik wil ooohooook![]()
!
De kip was lekker
Zei ik al dat ik een nieuwe laptop heb
[ afbeelding ]
Rembrandtpark en Erasmuspark zijn dichterbij hoorquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
een schááátjehlekker dicht bij Westerpark ook
Nou gaat er eens effe lekkah een uurtie over nadenken stomme doosquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Een schatje??Ik weet niet of ik dat nou lief/aandoenelijk moet vinden of pervers/goor
Gefeli Ewelina, tenminste bijna, gaat lukken toch?
Zo ken ik er ook eenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
"schat" gebruik ik meestal sarcastisch
Dan is het maar goed dat jij niet mijn vriendje bent hequote:Op maandag 20 oktober 2008 19:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook eenom te walgen
Mijn vader had eerst een powerbook, die ging stuk en kocht toen een mac book pro.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:48 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, het zal je ook wel lukken hoor
Mooie MacBook
Zo'n mooie laptop heb ik dan weer niet, is dat een troost
Doe eens lange tenen intrekkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou gaat er eens effe lekkah een uurtie over nadenken stomme doos
Ik heb bootcampquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:51 schreef mordradead het volgende:
Hehe, ik leg m'n laptop altijd op de grond en toen laatst was ik brak stond ik erop, hop zo een dikke scheur erinzijn die macbooks een beetje sterk? Ik heb destijds geen mac gekocht omdat er geen fatsoenlijk tekenprogramma voor was die ik studietechnisch nodig had. Nu had ik liever wel zo'n ding gehad.
Conclusie, tof.
Ik heb vorig jaar een laptop gekocht (een Acer) maar die kon ik mooi zelf betalenquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:53 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Mijn vader had eerst een powerbook, die ging stuk en kocht toen een mac book pro.
[ afbeelding ]
Hij is een soort van gemaakt en toen mocht ik hem overkopen voor 200 euro (reparatie kosten) maar de accu is al vijf jaar oud, en er zit geen camera inen hij is sowieso langzamer en minder werkgeheugen.. (Had ik alleen nog niet betaald want ik had hem pas net
)
Dus toen zei m'n vader van.. ja echt goedkoop die macbooks bij de mediamarkt nu! Als wij de helft betalen kun je die dan goed gebruiken voor je studie etc.
en ik zo.. jaaaaaaa
en nu heb ik een macbook, en nog 1 gig extra geheugen gekregen van m'n ouders!
en hij is lichter dan mijn oude en kleiner dus hij past in mijn tasen hij is wit net als mijn kamer
en hij is geweldig
![]()
dus nu heb ik voor 400 euro (wat ik nog moet afbetalen) een superlaptop![]()
!!!!!!!
Mijn oude was 15" en deze is 13.5"quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:56 schreef mordradead het volgende:
Hoe klein zijn die dan? Bij mij op school hebben veel lui zo'n hele kleine... dat is wel chill en een vriend van me heeft een oude apple ding van 12".... dat is nog goed mee te nemen in de tas de rest vind ik maar te groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |