abonnement Unibet Coolblue
pi_63759575
Ik ben op zoek naar een (elastisch) dun polsbandje zoals op de foto's hieronder.


http://img148.imageshack.us/my.php?image=polsbandjech3.jpg

http://img139.imageshack.us/my.php?image=polsbandje2ci7.jpg

Leren polsbandjes kan je bestellen via een hoop webwinkels en die hebben ook vaak een gesp zoals bij riemen als sluiting zodat het strak om je pols/onderarm blijft zitten. Maar zo'n dun bandje als op de foto is denk ik eerder van elastisch materiaal gemaakt zodat het als elastiek goed om je pols blijft zitten.

Ik denk niet dat het zon evenementen bandje is wat je met een touwtje vastknoopt. Hopelijk hebben jullie hier meer informatie over en waar dit te koop is (winkel of webwinkel maakt neit uit).

[ Bericht 10% gewijzigd door Noisiv op 04-12-2008 17:16:13 ]
pi_63759937
Dit jack and jones t-shirt



Weet iemand waar ze deze nog hebben hangen? (size-m)
BlaBlaBla
pi_63760136
Via de jack&jones site kan je live help invoeren en kom je in contact met een helpdesk medewerkster die mischien wat meer informatie kan geven. Ik heb geen idee hoe oud het shirt al is maar als het een oude collectie is geef ik je weinig kans dat het nog nieuw ergens te koop is in een j&j winkel. Internet of 2e hands maybe?
pi_63760148
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:24 schreef Soldier2000 het volgende:
Dit jack and jones t-shirt

[ afbeelding ]

Weet iemand waar ze deze nog hebben hangen? (size-m)
Ga wat jack and jones winkels af zou ik zeggen. Zowat elke stad heeft er wel minstens 1.
  donderdag 4 december 2008 @ 17:39:22 #130
228569 feelsgoodman
esse est percipi
pi_63760298
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:47 schreef Bellic het volgende:
[ afbeelding ]

Deze is van H&M maar ik wil graag wat andere winkels weten waar je ook zo'n muts kan vinden. Post hem pas voor de 10e keer ofzo.
Op de markt. Hier op het waterlooplein hebben ze duizenden van die dingen, echt elke toerits loopt er mee rond. (vaak staat er dan wel amsterdam op, maar je hebt ze ook gewoon zonder print)
  donderdag 4 december 2008 @ 21:41:33 #131
231495 Famouss
Constantinopel
pi_63766893
Weet iemand waar je zo een broek kan halen als pharrel zoals hieronder ..
Of eentje die erop lijkt (A).

  donderdag 4 december 2008 @ 21:45:50 #132
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_63767034
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:07 schreef Noisiv het volgende:
Ik ben op zoek naar een (elastisch) dun polsbandje zoals op de foto's hieronder.

[ afbeelding ]
http://img148.imageshack.us/my.php?image=polsbandjech3.jpg
[ afbeelding ]
http://img139.imageshack.us/my.php?image=polsbandje2ci7.jpg

Leren polsbandjes kan je bestellen via een hoop webwinkels en die hebben ook vaak een gesp zoals bij riemen als sluiting zodat het strak om je pols/onderarm blijft zitten. Maar zo'n dun bandje als op de foto is denk ik eerder van elastisch materiaal gemaakt zodat het als elastiek goed om je pols blijft zitten.

Ik denk niet dat het zon evenementen bandje is wat je met een touwtje vastknoopt. Hopelijk hebben jullie hier meer informatie over en waar dit te koop is (winkel of webwinkel maakt neit uit).
dat zijn gewoon van die Livestrong-stijl bandjes, die dingen lagen op den duur in alle speelgoedwinkels, sigarenwinkels etc.
geloof ook dat je dat soort dingen wel bij evenementen bij de goodie stands te krijgen zijn.
Ik heb er zelf nog een aantal van o.a. Sensation liggen. (die kreeg je toen bij de kaartjes)
pi_63767681
Zo'n shirt met zo'n v-hals zoek ik. Niet echt het duidelijkste plaatje maar goed.
pi_63771500
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:40 schreef Martin1982 het volgende:
Weet iemand misschien waar ik het pak van die gast uit deze clip kan krijgen? Ik heb al flink zitten zoeken maar nog niks gevonden op internet. Ik wil geen carnavalspak, maar meer een kwaliteitspak va rond de 300-500 euro.

Dus zoiets:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik zou een gothic winkel proberen. succes verzekerd
  vrijdag 5 december 2008 @ 07:06:37 #136
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_63774527
quote:
Op zondag 30 november 2008 00:09 schreef fespo het volgende:
weet iemand waar je dit (of zo'n zelfde) horloge ketting kan kopen

[ afbeelding ]
http://www.capricci.nl/index.php?option=com_capricci&cat=kettingen

Of Ebay
pi_63796437
Heeft iemand nog dat skelet t-shirt van pagina 1 nog gevonden? Ik zou ook wel zo eentje willen hebben eigenlijk
pi_63814328
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:04 schreef tevebe het volgende:
[ afbeelding ] Zo'n shirt met zo'n v-hals zoek ik. Niet echt het duidelijkste plaatje maar goed.
Van adidas of wat? Niet echt duidelijke info... maar anders heb je bij de Coolcat (jaja) van zo'n witte v-shirtjes. Zitten zeer puik.
pi_63814521
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 23:14 schreef Nashje het volgende:

[..]

Van adidas of wat? Niet echt duidelijke info... maar anders heb je bij de Coolcat (jaja) van zo'n witte v-shirtjes. Zitten zeer puik.
Wat Huntelaar aan heeft. Niet echt duidelijk inderdaad, maar ik wil zo'n shirt voor onder het overhemd.
  zaterdag 6 december 2008 @ 23:42:29 #141
224140 Nantes
Mommy to be!
pi_63814952
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:28 schreef Asgard het volgende:
Heeft iemand nog dat skelet t-shirt van pagina 1 nog gevonden? Ik zou ook wel zo eentje willen hebben eigenlijk
Een klasgenoot liep ermee, ik zal het haar maandag vragen .
pi_63830343
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 15:46 schreef Yuin het volgende:
Ik zoek een jas als deze:

[ afbeelding ]

Deze is namelijk 750euro en dat vind ik iets te duur, iemand enig idee waar je een goedkopere variant kan vinden?
ik heb nog wel zoiets in zacht zwart leder, ook heb ik nog wel meer leren jassen voor dames en heren, bij interesse kan er ge pm't worden.
pi_63888782
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:41 schreef Famouss het volgende:
Weet iemand waar je zo een broek kan halen als pharrel zoals hieronder ..
Of eentje die erop lijkt (A).

[ afbeelding ]
Bij de zipper ofzo?
pi_63889183
Ik heb a.s. vrijdag plotseling een feestje waar een dresscode aan hangt. Nu wil ik wel een leuk jurkje o.i.d. aan, maar dat moet ik dan over twee dagen al binnen hebben. Ik vind zoiets erg leuk, maar deze heeft een levertermijn van 3 weken. Waar kan ik -in Tilburg liefst- zulke jurkjes vinden?

  dinsdag 9 december 2008 @ 22:22:34 #145
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_63891323
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:13 schreef SterreMarit het volgende:
Ik heb a.s. vrijdag plotseling een feestje waar een dresscode aan hangt. Nu wil ik wel een leuk jurkje o.i.d. aan, maar dat moet ik dan over twee dagen al binnen hebben. Ik vind zoiets erg leuk, maar deze heeft een levertermijn van 3 weken. Waar kan ik -in Tilburg liefst- zulke jurkjes vinden?

[ afbeelding ]
Vero Moda heeft een jurkje van ¤39,95, in grijs, zwart en paars, zowel strapless als met bandjes te dragen, strak lijfje en iets uitlopend op de rok.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_63901283
Ik zoek een simpel grijs en/of zwart vest met capuchon.

Zoiets als de H&M al jaren verkoopt maar dan wel van enige kwaliteit. Dus volledig gevoerd bijvoorbeeld in plaats dan alleen de eerste 10 cm vanaf de rits.

Thanx.
pi_63901317
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:47 schreef Bellic het volgende:
[ afbeelding ]

Deze is van H&M maar ik wil graag wat andere winkels weten waar je ook zo'n muts kan vinden. Post hem pas voor de 10e keer ofzo.
Ga eens bij een goede wintersport winkel kijken (snowboardshops, Duijvestein etc.)
pi_63901347
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:07 schreef Noisiv het volgende:
Ik ben op zoek naar een (elastisch) dun polsbandje zoals op de foto's hieronder.

[ afbeelding ]
http://img148.imageshack.us/my.php?image=polsbandjech3.jpg
[ afbeelding ]
http://img139.imageshack.us/my.php?image=polsbandje2ci7.jpg

Leren polsbandjes kan je bestellen via een hoop webwinkels en die hebben ook vaak een gesp zoals bij riemen als sluiting zodat het strak om je pols/onderarm blijft zitten. Maar zo'n dun bandje als op de foto is denk ik eerder van elastisch materiaal gemaakt zodat het als elastiek goed om je pols blijft zitten.

Ik denk niet dat het zon evenementen bandje is wat je met een touwtje vastknoopt. Hopelijk hebben jullie hier meer informatie over en waar dit te koop is (winkel of webwinkel maakt neit uit).
Ik weet niet wat het mag kosten maar je kan eens bij de betere juweliers gaan kijken, die hebben tegenwoordig redelijk wat rubber (wel vaak in combinatie met staal o.i.d.) liggen.
pi_63901395
quote:
Op zondag 30 november 2008 00:09 schreef fespo het volgende:
weet iemand waar je dit (of zo'n zelfde) horloge ketting kan kopen

[ afbeelding ]
Hier wellicht?
pi_63901823
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:41 schreef Famouss het volgende:
Weet iemand waar je zo een broek kan halen als pharrel zoals hieronder ..
Of eentje die erop lijkt (A).

[ afbeelding ]
Volgens mij is die broek net als zijn vest van Billionaire Boys Club, zijn eigen merk.
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 19:03 schreef RWN. het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand enig idee welk horloge dit is?
De 'echte' is een Uboat (~1100 euro). Goedkopere replica's zijn bijvoorbeeld van TW Steel, Tauchmeister (~150 euro).
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:07 schreef Noisiv het volgende:
Ik ben op zoek naar een (elastisch) dun polsbandje zoals op de foto's hieronder.

[ afbeelding ]
http://img148.imageshack.us/my.php?image=polsbandjech3.jpg
[ afbeelding ]
http://img139.imageshack.us/my.php?image=polsbandje2ci7.jpg

Leren polsbandjes kan je bestellen via een hoop webwinkels en die hebben ook vaak een gesp zoals bij riemen als sluiting zodat het strak om je pols/onderarm blijft zitten. Maar zo'n dun bandje als op de foto is denk ik eerder van elastisch materiaal gemaakt zodat het als elastiek goed om je pols blijft zitten.

Ik denk niet dat het zon evenementen bandje is wat je met een touwtje vastknoopt. Hopelijk hebben jullie hier meer informatie over en waar dit te koop is (winkel of webwinkel maakt neit uit).
Volgens mij is het gewoon zo'n soort van LiveStrong polsbandje, van siliconen dus. Deze, maar dan zonder TomTom.

[ Bericht 33% gewijzigd door Tomash op 10-12-2008 12:19:16 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')