Ben ook beniewd, is dit nieuw de collectie?quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:11 schreef DennieXL het volgende:
Ik zoek deze jas (plaatjes van eBay)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M@W en Score hebben hem niet.quote:Op zondag 28 december 2008 19:18 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Die heeft mn vriend ook geloof ik.
Maar als je weet dat hij van gstar is, dan ga je toch gewoon in de winkels kijken?
Hans Ubbink!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:22 schreef Th.13 het volgende:
Hallo hallo,
Ik zoek bloemetjes/ of leuke patroon blousen. Weet iemand welke merken deze maken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
same, liefst goedkoopquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:43 schreef Sextreme het volgende:
Kheb al een tijdje mensen zien lopen met die retro horloges, zoiets:
[ afbeelding ]
Ziet er erg tof uit, dussss, merken en sites?
als je bij de uitgang van de moskee staat kan je aan het eind van het gebed aan een van die mocros vragen.quote:Op woensdag 31 december 2008 22:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Op zoek naar deze shawl.
[ afbeelding ]
O.A. bij de Londonquote:Op woensdag 31 december 2008 22:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Op zoek naar deze shawl.
[ afbeelding ]
Bijenkorf heeft er over het algemeen wel wat van ( vooral truien en jassen) en ik heb zelf een jas van de Brandstore, maar ik denk dat ze daar alleen jassen hebben.quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:06 schreef bear87 het volgende:
Simpele vraag:
Waar kan je veel truien en vesten krijgen van JC Rags? Jc Rags store ( in DEPT store ) in Amsterdam viel wat tegen eigenlijk, maar in online shops zie je wel leuke dingen, maar ik wil echt een winkel die gewoon een aantal vesten/truien heeft hangen in meerdere maten.
Gevonden in Antwerpenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:32 schreef super-muffin het volgende:
Wie weet waar ik in de omgeving van Rotterdam/Den Haag de schoenen van Spring Court kan vinden?
[ afbeelding ]
Maar dan de hogere variant.
Ze verkopen 'sprekende' Blammo horloges bij de Funkie House.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:43 schreef Sextreme het volgende:
Kheb al een tijdje mensen zien lopen met die retro horloges, zoiets:
[ afbeelding ]
Ziet er erg tof uit, dussss, merken en sites?
Halte 119 in de Breestraat in Leiden. Daar zag ik pas truien van Ontour hangen.quote:Op maandag 15 december 2008 19:35 schreef NoralyZ het volgende:
Weet iemand waar ze het merk Ontour verkopen, liefst in Den Haag/Leiden/Amsterdam?
Helemaal met je eens..quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:06 schreef bear87 het volgende:
Simpele vraag:
Waar kan je veel truien en vesten krijgen van JC Rags? Jc Rags store ( in DEPT store ) in Amsterdam viel wat tegen eigenlijk, maar in online shops zie je wel leuke dingen, maar ik wil echt een winkel die gewoon een aantal vesten/truien heeft hangen in meerdere maten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |